>
Ontvangen bedankjes 363
Sjotelsplak schreef :
Beeldschermen mochten zeker wel,alleen zag MVV er geen meerwaarde in en wilde men het geld van VZM voor andere doeleinden gaan gebruiken.Karakter schreef : Ten slotte, er is het al enkele keren het idee geopperd om beeldschermen op te hangen, maar dit is nooit een optie omdat het stadion niet van ons is.. Waarom zouden we dan wel mogen uitbouwen?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Um ouch op de res te reageere, de hubs geliek, iers greuje en es ut vol is, kieke veer wel nao oetbreijing vaan ut stadion. De mos die ideeje daan ouch zien veur op de lange termijn.Karakter schreef : Wat ik mij altijd afvraag. We hebben gemiddeld iets meer dan de helft van het stadion gevuld. Waarom wil iedereen dan zo'n groot stadion hebben? Altijd maar liggen praten over die saaie betonbak van Sittard, maar als ons stadion wordt uitgebreid, vallen de sfeermakers ook in het niet. Verder, waarom zou je financieel een enorm risico nemen om je stadion uit te breiden. Zeker in de beginperiode van een club (want sinds de ''overname'' van MVV zie ik ons als nieuwe club die alles opnieuw moet opbouwen). Dan zie ik ons liever nog 5 jaar (zeker) voetballen in de Geusselt, maar wel steeds wat betere spelers aantrekken, dan dat we alle geld gaan stoppen in een nieuw stadion.. Ten slotte, er is het al enkele keren het idee geopperd om beeldschermen op te hangen, maar dit is nooit een optie omdat het stadion niet van ons is.. Waarom zouden we dan wel mogen uitbouwen?
dytac schreef : Al enkele keren aangegeven: een bewaakte fietsenstalling! .
Benieuwd of hier reactie op komt vanuit MVV.
dytac schreef : Al enkele keren aangegeven: een bewaakte fietsenstalling! Aangezien er al genoeg parkeerproblemen zijn zou ik deze faciliteit weer oppakken en realiseren.
Er zullen ook best vrijwilligers te vinden zijn die deze taak op zich zouden willen nemen. Simpel voorstel: kosten €1 per fiets of brommer. €0,50 voor de vrijwilliger en €0,50 voor MVV. Mensen zat denk ik die dan graag 1x per 2 weken drie uurtjes willen opofferen.
Ik zelf zou dan zeker weer met de scooter komen ipv met de auto.
Benieuwd of hier reactie op komt vanuit MVV.
Ekstertjj schreef : Heey LRB en al mijn andere MVV vriendjes op deze site sorry sorry ik ben lang weggeweest ik weet het, ik had het bij LRB ook al in zijn privé verteld, maar ik ben er weer (al hoewel niet elke dag maar toch)
Het gaat suuuuuuuuper met ons clubje jaja ik hou het elke week bij ik zit elke vrijdag in de stress dus niet denken dat omdat ik hier niet meer kom dat ik MVV niet meer volg want dat doe ik natuurlijk wel (al bijna 11 jaar trouwens)
Ik reageer nog ff hier vanwege mijn ingelijste MVV shirt ik heb er super goed nieuws over, ik heb toch aangeboden bij Veer Zien MVV en hun gaan het voor mij verkopen en het geld gaat dan dus naar de donatie van MVV (Maastricht United als ik het goed had)
En in ruil voor het ingelijste shirt (wat ze trouwens hier bij mij in Leiden komen ophalen chapeau daarvoor ik hoef er niks voor te doen ) krijg ik het eerste jaar lidmaatschap gratis (kosten is 120 euro per jaar) dus het eerste jaar ben ik lid dankzij mijn ingelijste MVV shirt
Echt een super regeling dus ik wil daarom LRB en de andere die me geholpen hebben, en Veer Zien MVV hebben aanbevolen bij mij ook erg bedanken bij deze
MVV is niet alleen de 'sjoenste' club van Holland maar ze hebben ook de 'sjoenste' supporters rondlopen (nouja het meeredeel ervan dan )
Gruuts op MVV (en op Mestreech natuurlijk)
Nao Väöre schreef : Wellicht loop ik al vooruit op de komende slechte weersomstandigheden. Het zou handig zijn vooral voor de oudere en minder valide supporters leuningen aan te brengen op de trappen. Indien het twee dagen goed gevroren heeft worden deze spekglad.
Ook als de zon laag staat moet je goed uitkijken, waar je je voeten neerzet
Daarnaast vinden veel mensen het fijn om zich gewoon vast te houden aan een leuning als je een trap afloopt.
Snuf schreef :
Nao Väöre schreef : Wellicht loop ik al vooruit op de komende slechte weersomstandigheden. Het zou handig zijn vooral voor de oudere en minder valide supporters leuningen aan te brengen op de trappen. Indien het twee dagen goed gevroren heeft worden deze spekglad.
Daarnaast vinden veel mensen het fijn om zich gewoon vast te houden aan een leuning als je een trap afloopt.
Deze vraag is ooit in de oude witte ster gesteld door "meer" Limpens. Het antwoord was toen dat de brandweer niet op elke trap een leuning toestond.
Nao Väöre schreef :
Snuf schreef :
Deze vraag is ooit in de oude witte ster gesteld door "meer" Limpens. Het antwoord was toen dat de brandweer niet op elke trap een leuning toestond.
Veel zaken die ooit verbodn waren zijn nu legaal. Door bepaalde wensen herhaaldelijk aan de orde te stellen bestaat de kans dat ze toch overstag gaan.
Ben eens benieuwd hoe men reageert als iemand uitglijdt en een been breekt of erger.
les rouges blancs schreef :
Nao Väöre schreef :
Snuf schreef :
Veel zaken die ooit verbodn waren zijn nu legaal. Door bepaalde wensen herhaaldelijk aan de orde te stellen bestaat de kans dat ze toch overstag gaan.
Ben eens benieuwd hoe men reageert als iemand uitglijdt en een been breekt of erger.
Waarom niet onze jeugdspelers in het kader van sociaal en maatschappelijk bezig zijn, niet bij de trap laten staan om onze senioren te helpen deze op te komen?
Zet meer zoden aan de dijk dan eenmalig een "bejaardentehuis" bezoeken met het eerste( zonder hieraan afbreuk te willen doen)
Daarnaast vind ik het een tekort komen van ons, als we zo'n oude man of vrouw niet even helpen terwijl we zelf deze trap opgaan ( kos toch dien peer of meer zien..)