Verbeteringen in en om stadion De Geusselt

21 sept 2012 15:44
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #91

Sjotelsplak schreef :

Karakter schreef : Ten slotte, er is het al enkele keren het idee geopperd om beeldschermen op te hangen, maar dit is nooit een optie omdat het stadion niet van ons is.. Waarom zouden we dan wel mogen uitbouwen?

Beeldschermen mochten zeker wel,alleen zag MVV er geen meerwaarde in en wilde men het geld van VZM voor andere doeleinden gaan gebruiken.

Klopt inderdaad, ik was in de war met het MVV logo op de voorgevel. Maar verder worden mijn opmerkingen door niemand beantwoord..? Dit was een post uit pure nieuwsgierigheid..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2012 23:09
dytac
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #92
Al enkele keren aangegeven: een bewaakte fietsenstalling! Aangezien er al genoeg parkeerproblemen zijn zou ik deze faciliteit weer oppakken en realiseren.
Er zullen ook best vrijwilligers te vinden zijn die deze taak op zich zouden willen nemen. Simpel voorstel: kosten €1 per fiets of brommer. €0,50 voor de vrijwilliger en €0,50 voor MVV. Mensen zat denk ik die dan graag 1x per 2 weken drie uurtjes willen opofferen.
Ik zelf zou dan zeker weer met de scooter komen ipv met de auto.

Benieuwd of hier reactie op komt vanuit MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, les rouges blancs, Fabrice, Aswin, opadiehard

24 sept 2012 23:16
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #93

Karakter schreef : Wat ik mij altijd afvraag. We hebben gemiddeld iets meer dan de helft van het stadion gevuld. Waarom wil iedereen dan zo'n groot stadion hebben? Altijd maar liggen praten over die saaie betonbak van Sittard, maar als ons stadion wordt uitgebreid, vallen de sfeermakers ook in het niet. Verder, waarom zou je financieel een enorm risico nemen om je stadion uit te breiden. Zeker in de beginperiode van een club (want sinds de ''overname'' van MVV zie ik ons als nieuwe club die alles opnieuw moet opbouwen). Dan zie ik ons liever nog 5 jaar (zeker) voetballen in de Geusselt, maar wel steeds wat betere spelers aantrekken, dan dat we alle geld gaan stoppen in een nieuw stadion.. Ten slotte, er is het al enkele keren het idee geopperd om beeldschermen op te hangen, maar dit is nooit een optie omdat het stadion niet van ons is.. Waarom zouden we dan wel mogen uitbouwen?

Um ouch op de res te reageere, de hubs geliek, iers greuje en es ut vol is, kieke veer wel nao oetbreijing vaan ut stadion. De mos die ideeje daan ouch zien veur op de lange termijn.
Niks zoe leuk, es hel op fantaseere!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

24 sept 2012 23:18
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #94

dytac schreef : Al enkele keren aangegeven: een bewaakte fietsenstalling! .

Helemaal mee eens!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Danny1983, les rouges blancs, middenstip, opadiehard

25 sept 2012 13:31 25 sept 2012 13:32 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #95

dytac schreef : Al enkele keren aangegeven: een bewaakte fietsenstalling! Aangezien er al genoeg parkeerproblemen zijn zou ik deze faciliteit weer oppakken en realiseren.
Er zullen ook best vrijwilligers te vinden zijn die deze taak op zich zouden willen nemen. Simpel voorstel: kosten €1 per fiets of brommer. €0,50 voor de vrijwilliger en €0,50 voor MVV. Mensen zat denk ik die dan graag 1x per 2 weken drie uurtjes willen opofferen.
Ik zelf zou dan zeker weer met de scooter komen ipv met de auto.

Manjefiek Dytac !!!! :thumbsup:

Zoe sumpel mer briljant idee ! :applaus:

Draag daoneeve bij aon e oplossink vaan 't parkeerprebleem...!
Is miljeuvreuntelik..!.
Zow (in saamewerking met de sosjaale deenst) nog passe binne de sosjaal maotsjappelik insteek vaan MVV
( "reintegraasie" laankduurige werkelooze of meulik beiddelbaare lui...)
wat wulste nog mie...?

Kos neet väöl cent en tied !!!

Laot iech aoch miene waagel toes en kom oppe fiets wie vreuger !
En daan hoof cher amice roei baank ziech aoch neet mie te spooje...
Bijlagen:

25 sept 2012 14:20
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #96
Inderdaad een goed idee. als ze dan de ingang een beetje ruim maken, komen wij ook weer met onze fiets ipv de auto.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

13 nov 2012 22:38 13 nov 2012 22:40 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #97
Heey LRB en al mijn andere MVV vriendjes op deze site B) sorry sorry ik ben lang weggeweest ik weet het, ik had het bij LRB ook al in zijn privé verteld, maar ik ben er weer (al hoewel niet elke dag maar toch)
Het gaat suuuuuuuuper met ons clubje jaja ik hou het elke week bij ik zit elke vrijdag in de stress dus niet denken dat omdat ik hier niet meer kom dat ik MVV niet meer volg want dat doe ik natuurlijk wel (al bijna 11 jaar trouwens)

Ik reageer nog ff hier vanwege mijn ingelijste MVV shirt ik heb er super goed nieuws over, ik heb toch aangeboden bij Veer Zien MVV en hun gaan het voor mij verkopen en het geld gaat dan dus naar de donatie van MVV (Maastricht United als ik het goed had)
En in ruil voor het ingelijste shirt (wat ze trouwens hier bij mij in Leiden komen ophalen chapeau daarvoor ik hoef er niks voor te doen :thumbsup:) krijg ik het eerste jaar lidmaatschap gratis (kosten is 120 euro per jaar) dus het eerste jaar ben ik lid dankzij mijn ingelijste MVV shirt :woohoo: :thumbsup:
Echt een super regeling dus ik wil daarom LRB en de andere die me geholpen hebben, en Veer Zien MVV hebben aanbevolen bij mij ook erg bedanken bij deze :thumbsup:

MVV is niet alleen de 'sjoenste' club van Holland maar ze hebben ook de 'sjoenste' supporters rondlopen (nouja het meeredeel ervan dan :lachen:)

Gruuts op MVV (en op Mestreech natuurlijk) :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Veer Zien MVV

14 nov 2012 11:03 14 nov 2012 11:05 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #98
Wellicht loop ik al vooruit op de komende slechte weersomstandigheden. Het zou handig zijn vooral voor de oudere en minder valide supporters leuningen aan te brengen op de trappen. Indien het twee dagen goed gevroren heeft worden deze spekglad.
Ook als de zon laag staat moet je goed uitkijken, waar je je voeten neerzet
Daarnaast vinden veel mensen het fijn om zich gewoon vast te houden aan een leuning als je een trap afloopt.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Ekstertjj

14 nov 2012 12:48
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #99

Ekstertjj schreef : Heey LRB en al mijn andere MVV vriendjes op deze site B) sorry sorry ik ben lang weggeweest ik weet het, ik had het bij LRB ook al in zijn privé verteld, maar ik ben er weer (al hoewel niet elke dag maar toch)
Het gaat suuuuuuuuper met ons clubje jaja ik hou het elke week bij ik zit elke vrijdag in de stress dus niet denken dat omdat ik hier niet meer kom dat ik MVV niet meer volg want dat doe ik natuurlijk wel (al bijna 11 jaar trouwens)

Ik reageer nog ff hier vanwege mijn ingelijste MVV shirt ik heb er super goed nieuws over, ik heb toch aangeboden bij Veer Zien MVV en hun gaan het voor mij verkopen en het geld gaat dan dus naar de donatie van MVV (Maastricht United als ik het goed had)
En in ruil voor het ingelijste shirt (wat ze trouwens hier bij mij in Leiden komen ophalen chapeau daarvoor ik hoef er niks voor te doen :thumbsup:) krijg ik het eerste jaar lidmaatschap gratis (kosten is 120 euro per jaar) dus het eerste jaar ben ik lid dankzij mijn ingelijste MVV shirt :woohoo: :thumbsup:
Echt een super regeling dus ik wil daarom LRB en de andere die me geholpen hebben, en Veer Zien MVV hebben aanbevolen bij mij ook erg bedanken bij deze :thumbsup:

MVV is niet alleen de 'sjoenste' club van Holland maar ze hebben ook de 'sjoenste' supporters rondlopen (nouja het meeredeel ervan dan :lachen:)

Gruuts op MVV (en op Mestreech natuurlijk) :thumbsup:

Maakt niks uit Ekstertjj dat je er een tijdje niet bij kon zijn; niemand kan en mag verwachten dat je vanuit Leiden ( wonend en werkend) er altijd en overal bij kunt zijn.
Wij , tenminste ik ben blij met supporters zoals jij uit het hele land ! Gruuts op diech :applaus:
Vooral omdat je in de ban van mijn cluppie bent geraakt in die korte periode dat je in Maastricht verbleef.
En zoals al gezegd; we houden contact.

Goed om te lezen dat je shirt eindelijk een goede bestemming heft gekregen en dat VZM het bij je op komt halen.
Zijn idd toffe gasten kan ik uit eigen ervaring bevestigen! :thumbsup:

Bedankt voor je steun en tot binnenkort ! :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Ekstertjj

14 nov 2012 18:17
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #100

Nao Väöre schreef : Wellicht loop ik al vooruit op de komende slechte weersomstandigheden. Het zou handig zijn vooral voor de oudere en minder valide supporters leuningen aan te brengen op de trappen. Indien het twee dagen goed gevroren heeft worden deze spekglad.
Daarnaast vinden veel mensen het fijn om zich gewoon vast te houden aan een leuning als je een trap afloopt.

Deze vraag is ooit in de oude witte ster gesteld door "meer" Limpens. Het antwoord was toen dat de brandweer niet op elke trap een leuning toestond.

15 nov 2012 11:09
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #101

Snuf schreef :

Nao Väöre schreef : Wellicht loop ik al vooruit op de komende slechte weersomstandigheden. Het zou handig zijn vooral voor de oudere en minder valide supporters leuningen aan te brengen op de trappen. Indien het twee dagen goed gevroren heeft worden deze spekglad.

Deze vraag is ooit in de oude witte ster gesteld door "meer" Limpens. Het antwoord was toen dat de brandweer niet op elke trap een leuning toestond.

Veel zaken die ooit verbodn waren zijn nu legaal. Door bepaalde wensen herhaalderlijk aan de orde te stellen bestaat de kans dat ze toch overstag gaan.
Ben eens benieuwd hoe men reageert als iemand uitglijdt en een been breekt of erger.

Aon de géng

15 nov 2012 13:49
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #102

Nao Väöre schreef :

Snuf schreef :

Veel zaken die ooit verbodn waren zijn nu legaal. Door bepaalde wensen herhaaldelijk aan de orde te stellen bestaat de kans dat ze toch overstag gaan.
Ben eens benieuwd hoe men reageert als iemand uitglijdt en een been breekt of erger.

Waarom niet onze jeugdspelers in het kader van sociaal en maatschappelijk bezig zijn, niet bij de trap laten staan om onze senioren te helpen deze op te komen?
Zet meer zoden aan de dijk dan eenmalig een "bejaardentehuis" bezoeken met het eerste( zonder hieraan afbreuk te willen doen) ;)

Daarnaast vind ik het een tekort komen van ons, als we zo'n oude man of vrouw niet even helpen terwijl we zelf deze trap opgaan ( kos toch dien peer of meer zien..)

15 nov 2012 16:25
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #103

les rouges blancs schreef :

Nao Väöre schreef :

Snuf schreef :

Veel zaken die ooit verbodn waren zijn nu legaal. Door bepaalde wensen herhaaldelijk aan de orde te stellen bestaat de kans dat ze toch overstag gaan.

Waarom niet onze jeugdspelers in het kader van sociaal en maatschappelijk bezig zijn, niet bij de trap laten staan om onze senioren te helpen deze op te komen?
Zet meer zoden aan de dijk dan eenmalig een "bejaardentehuis" bezoeken met het eerste( zonder hieraan afbreuk te willen doen) ;)

Daarnaast vind ik het een tekort komen van ons, als we zo'n oude man of vrouw niet even helpen terwijl we zelf deze trap opgaan ( kos toch dien peer of meer zien..)

En als iemand van de oudjes moet pissen, dan moeten ze de vinger opsteken zodat een jeugdspeler dit ziet om hem/haar te helpen. :thumbsup:

Draan wie verkes Wullem !!

15 nov 2012 16:57 15 nov 2012 17:06 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #104

En hoe had je gedacht dit te doen als de trappen spekglad zijn. Ik weet nog goed dat een hele groep vrijwilligers ooit het veld sneeuwvrij had gemaakt. De trappen begaanbaar maken vond men bij MVV niet nodig. Halsbrekende toeren moesten door ons uitgehaald worden om veilig je stoeltje te bereiken.
En na afloop met >- 10 natuurlijk weer terug. Was voor een aantal personen niet of nauwelijks te doen. Ik zie het al voor me: de bereidwillige knaap gaat onderuit en neemt de oudere of minder valide supporter mee in zijn / haar val.

Aon de géng

29 nov 2012 14:34
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #105
Nu de sfeer, of beter het gebrek hiervan, weer een veelbesproken onderwerp is zou er mischien gekeken kunnen worden om een aantal vakken om te bouwen tot staantribune/vakken.
Zou ook een mooi gebaar zijn vanuit het bestuur richting supporters.
Is mischien erg hoopvol gedacht maar dat is het meeste in dit topic..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Tijd voor maken pagina: 0.838 seconden