>
Ontvangen bedankjes 1691
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
les rouges blancs schreef : We hebben vaak kritiek op en leedvermaak over die oet Zitterd...
maar bekijk dit onderstaande eens...
www.fortunamuseum.nl/page/homepage
daar kunnen we best iets van leren
al zeg ik het met tegenzin, maar wat waar is is waar!
Bovendien bezitten velen van ons genoeg materiaal dat we graag af zouden willen dragen aan een MVV museum en daarvoor heb je niet veel plaats en ruimte nodig! Dus kom op, Paul, Suze, Huib en de rest
Bovendien is het ook een goed visitekaartje, dat indruk maakt op gasten en sponsoren !
les rouges blancs schreef : MVV Museum
les rouges blancs schreef : We hebben vaak kritiek op en leedvermaak over die oet Zitterd...
maar bekijk dit onderstaande eens...
www.fortunamuseum.nl/page/homepage
daar kunnen we best iets van leren
al zeg ik het met tegenzin, maar wat waar is is waar!
Bovendien bezitten velen van ons genoeg materiaal dat we graag af zouden willen dragen aan een MVV museum en daarvoor heb je niet veel plaats en ruimte nodig! Dus kom op, Paul, Suze, Huib en de rest
Bovendien is het ook een goed visitekaartje, dat indruk maakt op gasten en sponsoren !
Misschien kunnen we nu al hier inventariseren wat jullie / wij aan spullen bij willen dragen ?
En kan misschien Veer zien MVV ( als ze dat willen) als "onze "spreekbuis naar de club toe fungeren?
En al die spullen in ontvangst nemen & bewaren totdat ze met MVV een passende plek hebben gevonden?
Als dat niet bij "MVV" kan dan misschien in de ruimte van de supporters (in het VZM /SC deel in de Geusselt)...
Obers die je bier komen brengen zou ook wel handig zijnRoei baank schreef : Walking grill
*foto*
Sjotelsplak schreef :
Obers die je bier komen brengen zou ook wel handig zijnRoei baank schreef : Walking grill
*foto*
Equinox schreef : Post hier alle ideeën over eventuele verbeteringen in en om stadion De Geusselt.
Persoonlijk denk ik dat de parkeergelegenheid verbeterd moet worden ofwel zorgen voor een beter vervoer naar het stadion tijdens wedstrijden. Zeker nu een behoorlijk gedeelte parkeerplek vervallen is ivm aanleg A2-tunnel. Vroeger had je de speciale stadsbus die voor en na de wedstrijd je goedkoop naar MVV en naar huis bracht. Deze aparte lijnen reden los van de reguliere diensten.
Daarnaast had je onder de oude Hoofdtribune (toen het gebouw erachter er nog niet stond) een bewaakte fietsenstalling die tijdens de wedstrijd op slot ging. Ik weet niet of deze er nog is maar zo niet; dan zou dat ook een verbetering zijn.
Sjotelsplak schreef :
*foto*
Nee, dit is voor de vakantiebussen die normaliter op het vervallen stuk parkeerterrein stonden. Heeft niks met MVV of Veolia te maken.Lummel schreef : Ik fietste vanmorgen langs het stadion, en zag dat de weg van het stadionplein opnieuw gelegd was, en er waren nieuwe ''verkeerslijnen'' aangebracht, en tot mijn verbazing zag ik op dezelfde weg ook ''BUS'' staan. Komt er soms ook een nieuwe buslijn die evt. stopt voor het stadion?
Zou leuk zijn als dit zo zou zijn, gratis vervoer naar stadion De Geusselt met de stadsbus, op de wedstrijddag van MVV.