Verbeteringen in en om stadion De Geusselt

15 aug 2012 23:32
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Onderwerp Auteur
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #46
Wij hebben toch Sandra en Marianne in de Ster? Of bedoel je de kleding?

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 17:38
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #47
Ik zag vanmorgen dat bovenaan vak A van de hoofdtribune een nieuwe Gehandicaptentribune wordt gebouwd waar plaats is voor MVV supporters met een scootmobiel. Ik verwacht dat deze tribune morgenavond zover klaar is dat hij in gebruik kan worden genomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2012 22:21 16 aug 2012 22:25 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #48

Sandro schreef : Ik zag vanmorgen dat bovenaan vak A van de hoofdtribune een nieuwe Gehandicaptentribune wordt gebouwd waar plaats is voor MVV supporters met een scootmobiel. Ik verwacht dat deze tribune morgenavond zover klaar is dat hij in gebruik kan worden genomen.


Invaliden
Ook voor mensen met een lichamelijke beperking heeft MVV Maastricht mogelijkheden om een thuiswedstrijd te bezoeken.
Vrijdag 31 augustus aanstaande wordt een nieuwe invalidentribune geopend op Hoofdtribune vak A.! Voor deze tribune wordt een speciaal arrangement aangeboden voor een gereduceerde prijs. Voor een heel seizoen betaald u slechts 85 euro inclusief begeleider. Een los ticket voor één thuiswedstrijd kost 11 euro inclusief begeleider. Tijdens de rust wordt een drankje en vlaai voor u verzorgd. :thumbsup:
www.mvv.nl/supporters/rondom-wedstrijden/dagkaarten
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 07:40
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #49

Dixi schreef : Ik kom vaak in Genk met name bij het stadion en wat mij opvalt op een wedstrijddag is dat rondom het stadion overal cateringtentjes staan.
In een straal van 200 meter (nu zal dat bij ons niet hoeven) kun je iets eten of drinken.
Ik ben van mening dat MVV veel meer gebruik moet maken van de ruimte die tussen de MC. Donalds en Golden Tulip ligt.
Hier loopt 80% van alle aanwezige en er wordt (buiten de keet van de sc) niks geboden voor en na de wedstrijd.
Ik weet niet hoe dit qua vergunningen uitziet, maar hier valt echt wel iets te halen.
Niet iedereen wilt naar de Ster of de sporthal, maar als je toch langs een eet of biertent loopt, is iets gauw besteld.

Dixi


Hallooo Dixi

Als je wilt vreten kun je de volgende week naar het Preuvenemint.
Wat unnne boelshit, er is voldoende te doen qua eten in het stadion. Je gaat toch niet de catering in het stadion kapot concurreren met kraampjes aan de buitenkant van het stadion.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 09:02
SjoSa
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #50

Aloy Agu schreef :

Dixi schreef : Ik kom vaak in Genk met name bij het stadion en wat mij opvalt op een wedstrijddag is dat rondom het stadion overal cateringtentjes staan.
In een straal van 200 meter (nu zal dat bij ons niet hoeven) kun je iets eten of drinken.
Ik ben van mening dat MVV veel meer gebruik moet maken van de ruimte die tussen de MC. Donalds en Golden Tulip ligt.
Hier loopt 80% van alle aanwezige en er wordt (buiten de keet van de sc) niks geboden voor en na de wedstrijd.
Ik weet niet hoe dit qua vergunningen uitziet, maar hier valt echt wel iets te halen.
Niet iedereen wilt naar de Ster of de sporthal, maar als je toch langs een eet of biertent loopt, is iets gauw besteld.

Dixi


Hallooo Dixi

Als je wilt vreten kun je de volgende week naar het Preuvenemint.
Wat unnne boelshit, er is voldoende te doen qua eten in het stadion. Je gaat toch niet de catering in het stadion kapot concurreren met kraampjes aan de buitenkant van het stadion.



Tuurlik wel,

De catering in het stadion is uitbesteed. Volgens mij zit wel in de planning om dit weer in eigen beheer te gaan doen, maar er waren (zijn) nog contractuele verplichtingen.

Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 15:04
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #51

Aloy Agu schreef :

Dixi schreef : Ik kom vaak in Genk met name bij het stadion en wat mij opvalt op een wedstrijddag is dat rondom het stadion overal cateringtentjes staan.
In een straal van 200 meter (nu zal dat bij ons niet hoeven) kun je iets eten of drinken.
Ik ben van mening dat MVV veel meer gebruik moet maken van de ruimte die tussen de MC. Donalds en Golden Tulip ligt.
Hier loopt 80% van alle aanwezige en er wordt (buiten de keet van de sc) niks geboden voor en na de wedstrijd.
Ik weet niet hoe dit qua vergunningen uitziet, maar hier valt echt wel iets te halen.
Niet iedereen wilt naar de Ster of de sporthal, maar als je toch langs een eet of biertent loopt, is iets gauw besteld.

Dixi


Hallooo Dixi

Als je wilt vreten kun je de volgende week naar het Preuvenemint.
Wat unnne boelshit, er is voldoende te doen qua eten in het stadion. Je gaat toch niet de catering in het stadion kapot concurreren met kraampjes aan de buitenkant van het stadion.


Reactie raakt kant nog wal......
Dan ga maar eens een wedstrijd bezoeken in Duitsland of zo, daar is het uren voor de wedstrijd gezellig buiten het stadion, kan ik hier niet zeggen (ook niet in het stadion, op de Ster na...)

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 15:18
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #52
Precies Dixi,
Het zal in nederland regelland onmogelijk zijn maar stel je toch eens voor dat die wokboer een drankuitgifte punt aan de voorkant van het stadion zou kunnen realiseren. Of Edmond die een 'buitenbar' organiseert onder het bedrijfsgebouw waar nu die hekken staan en waar soms fietsen geplaatst worden. De ruimte voor de kassa's hoofdtribune/angel-side zouden een mooi terras kunnen worden etc.

Ja, ik weet het, niet realistisch, brandweervoorschriften, openbare orde gevaren e.d. maar je mag toch dromen he.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2012 19:47
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #53
Maar toch....
Ik ben laatst (tegen mijn zin, verplicht) naar de supercup geweest.
Om het stadion stonden heleboel (vr)eetkramen, terrasjes, merchandise, etc. Wij waren ruim van te voren aanwezig. Maar ik overdrijf niet als 50-60% al 3 uur van te voren rondliep en natuurlijk zorgde voor veel omzet.
Tevens liep het overgrote deel in een shirt van de club (Ajax).
Als wij zoiets ook zouden hebben en MVV kan die omzet hebben, dan is dat en gezellig en extra inkomsten.
Overigens liepen daar de tegenstanders (PSV) ook met het clubshirt, zonder dat er ook maar iets gebeurde (wat ik niet verwacht had).
Natuurlijk spelen wij op een vrijdag en is dat een dag dat iedereen moet werken, een reden te meer om bv op de zaterdag te gaan voetballen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2012 20:08
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Onderwerp Auteur
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #54
Vergeet even niet Mvv4life dat dat een wedstrijd is van 50.000 toeschouwers, niet te vergelijken met de 5000 bij MVV.
Desalniettemin moet iets dergelijks bij MVV zeker kunnen op een kleinere schaal.

Maar ja, zoals Boschpoort terecht aanhaalde, Gemeente Maastricht, en hun regelzucht... zucht.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 00:49 22 aug 2012 00:50 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #55

Nao Väöre schreef : Het verkeer (af en aanvoer) naar de Geusselt moet veel beter geregeld worden.
Duurt vrij lang voordat je weg bent. Er is immers maar 1 uitvalsweg.
Aangzien een groot aantal personen "nog nooit gehoord hebben van het principe ritsen" ligt hieraan ten grondslag.
Laat op wedstrijddagen het verkeer regelen door verkeerregelaars.
Haal de paaltjes weg die nu een vlotte doorgang belemmeren. (periode 1 uur voor de wedstrijd tot 1/2 - 1 uur na de wedstrijd.


Ik denk dat dit een zeer hoge prioriteit moet hebben! :thumbsup:

Vaak zie je zelfs na een gewonnen of mooie wedstrijd dat de halve Boschpoort 5 minuten voor het eind leeg loopt,
omdat iedereen "op tied bij zien waagel wul zien"...
dat is toch geen gezicht en onwaardig ...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, didi

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2012 19:40 23 aug 2012 19:40 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #56
es iech de reejaksies lees : de tuut met neutsjes mot trök koume !





e gans generaassie wet strein niet mie wie dat waor... :angry:
en Meer is aoch lekker röstig bezig es ze ein of aander vet neutsje oet de neus vaan häör jöngske mot hoole ....
umtot dee snotsgiebel 't in zien neus heeft geduit... :lachen:
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2012 10:25
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #57
Naast de neutsjes terug zou ik hier ook warm aanbevelen, vooral in de koude wintermaanden, de Oxo. Ik hoor U al zeggen de wat ?
In de Belgique is het normaal dat men in ieder buvette een Oxo complet kan bestellen. Een kop sjerpe runderbouillon, biscotte artisinale en sel de sellerie. "De" soupe Against Modern Football.



Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2012 10:53
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #58
Roei Baank, ik kan erg vaak je Waalse toevoegingen waarderen en lees graag je berichten. Maar oxo, dat gaat me echt te ver. Helemaal met dat droge biscuitje er bij :lol:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2012 01:26
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #59
veur boove de pisbäk te haange ( daan dink iech o.a. eine dee ziech bekans twie daog neet heet laote zien , en zien soorgenootjes.... :whistle: )

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2012 15:18
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #60
Er was toch eerst een idee / discussie om kunstgrasveld in de geusselt te plaatsen zodat het veld voor meerdere doeleinden gebruikt kon worden? Ten eerste ben ik zelf tegen het gebruik van kunstgras in een voetbalstadion en ten tweede is er een manier om het grasveld toch voor meerdere doeleinden te gebruiken door een simpele oplossing die in meerdere stadions wordt gebruikt, waaronder de Arena.
Deze 'oplossing' is Terraplas . Terraplas zorgt ervoor dat het gras niet beschadigt raakt en toch gewoon lucht krijgt als het op het gras ligt.

Ik zou zeggen.. kijk hier eens naar ipv naar kunstgras.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, San Marco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.472 seconden