>
Ontvangen bedankjes 556
Boer458 schreef : Over de "Cambuur avond" valt een hoop te zeggen, maar een ding moet ik toch echt kwijt;
Ik heb het onderhand helemaal gehad met de veldspeaker van MVV, en ik ben niet de enigste. Rondom mij hoor je de mensen klagen over die schreeuwlelijk met zijn overslaande stem.
Gisteravond maakte hij het nog bonter. Door slechte timing brulde hij de boodschap van Saame zien veer MVV over het veld terwijl 2 elftallen stonden te wachten op het Mestreechs Volleksleed. Toch al niet een favoriet onderwerp voor onze gasten...
Nog niet te spreken van het feit dat de boodschap op deze manier in het geheel niet aankwam.....
En ik maar altijd mijn *oda collega's pesten met hun " danke-bitte" speaker.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ben Salemans schreef : Ik weet het wel: er is geen taal die beter is dan een andere taal. Toch moet mij van het hart dat ik me erger aan de zwaar Hollandse stem (met een keiharde g en een zeer irritante rollende tongpunt-r) die de reclameboodschappen uitspreekt in de rust. Die stem doet me haast letterlijk pijn aan de oren. Kom op MVV, zoek eventjes een 'zachtere' reclamestem uit onze eigen omgeving...
Sjei oet, die reclame höb iech ouch nog in miene kop zitte.les rouges blancs schreef :
Ben Salemans schreef : Ik weet het wel: er is geen taal die beter is dan een andere taal. Toch moet mij van het hart dat ik me erger aan de zwaar Hollandse stem (met een keiharde g en een zeer irritante rollende tongpunt-r) die de reclameboodschappen uitspreekt in de rust. Die stem doet me haast letterlijk pijn aan de oren. Kom op MVV, zoek eventjes een 'zachtere' reclamestem uit onze eigen omgeving...
Ook al begrijp ik je Ben en ben het ten dele met je eens, maar was er vroeger niet de puur Holandse reclame
"Caballero, is de sigaret..!" die altijd keihard door de Geusselt klonk...
Karakter schreef : Geen idee of ik het in dit topic moet plaatsen, maar ik dacht deze week aan een manier voor MVV om geld te verdienen. Is het niet mogelijk om elk huishouden in Maastricht een brief te sturen met openheid van zaken, dat elke euro er één is en hier dan ook letterlijk een actie van maken: De euro actie.
In bovengenoemde brief wordt gevraagd wordt om één euro te doneren (of meer, als degene dat wil) aan MVV. Wellicht kan MVV dit verbinden aan een kortingsactie; als men een afschrift of bewijs o.i.d. van hun donatie toont aan de kassa, wordt dat bedrag van het toegangskaartje afgetrokken (tot een maximum bedrag). Het stadion zit nooit vol en wellicht lokt het mensen om dan wél eens te komen kijken. Dan kun je wel zeggen dat MVV het opgehaald bedrag dus door de korting weer weggeeft, maar waarschijnlijk komen er ook mensen bij die normaal nooit komen kijken. Zo worden onverkochte kaarten dus toch aan de man gebracht.
Gohf schreef :
Karakter schreef : Geen idee of ik het in dit topic moet plaatsen, maar ik dacht deze week aan een manier voor MVV om geld te verdienen. Is het niet mogelijk om elk huishouden in Maastricht een brief te sturen met openheid van zaken, dat elke euro er één is en hier dan ook letterlijk een actie van maken: De euro actie.
In bovengenoemde brief wordt gevraagd wordt om één euro te doneren (of meer, als degene dat wil) aan MVV. Wellicht kan MVV dit verbinden aan een kortingsactie; als men een afschrift of bewijs o.i.d. van hun donatie toont aan de kassa, wordt dat bedrag van het toegangskaartje afgetrokken (tot een maximum bedrag). Het stadion zit nooit vol en wellicht lokt het mensen om dan wél eens te komen kijken. Dan kun je wel zeggen dat MVV het opgehaald bedrag dus door de korting weer weggeeft, maar waarschijnlijk komen er ook mensen bij die normaal nooit komen kijken. Zo worden onverkochte kaarten dus toch aan de man gebracht.
Actie kost meer dan het opleverd toch ? Postzegel, briefpapier, enveloppe, man uren om brieven te maken en adressen te verwerken...lijkt me niet heel efficient.
MVV4life schreef : Supporters,
Väöl luij hubbe geklaog euver de staat vaan de WC's in ut stadion. MVV wil d'r geere gèt aon doen, mèr heet neet ut geld um dat te laote doen.
MVV heet vaan sponsors de materiale gekrege um de WC's aon te pakke, zoe wie tegels, etc.
Geer veult 'm al aonkome: MVV zeuk vrijwilligers um te hellepe, zoedat ut good en goodkoup gedoon kint weure.
Wee wil hellepe? Sjik miech 'ne PB mèt naom en tillefoon nummer en wats diech kins.
D'r is e spreekwoord "Vele handen, maken licht werk".
D'r zien de volgende kwaliteite nuudig:
- Lui die kinne slope (mot gein probleem zien, dach iech zoe)
- Lui die tegels kinne zette (dat zien d'r al minder)
- Lui die gèt vaan leidingwerk aofwete (welliech nog minder)
De bedoeling is dat d'r begonne weurt mèt eine vaan de WC's (BP vak F) en de ierste werkbespreking is daan op 11 juli.
Iech huur gere vaan uuch!
MVV4life schreef : Supporters,
Väöl luij hubbe geklaog euver de staat vaan de WC's in ut stadion. MVV wil d'r geere gèt aon doen, mèr heet neet ut geld um dat te laote doen.
MVV heet vaan sponsors de materiale gekrege um de WC's aon te pakke, zoe wie tegels, etc.
Geer veult 'm al aonkome: MVV zeuk vrijwilligers um te hellepe, zoedat ut good en goodkoup gedoon kint weure.
Wee wil hellepe? Sjik miech 'ne PB mèt naom en tillefoon nummer en wats diech kins.
D'r is e spreekwoord "Vele handen, maken licht werk".
D'r zien de volgende kwaliteite nuudig:
- Lui die kinne slope (mot gein probleem zien, dach iech zoe)
- Lui die tegels kinne zette (dat zien d'r al minder)
- Lui die gèt vaan leidingwerk aofwete (welliech nog minder)
De bedoeling is dat d'r begonne weurt mèt eine vaan de WC's (BP vak F) en de ierste werkbespreking is daan op 11 juli.
Iech huur gere vaan uuch!
Omdat dan de huur hoger wordt. Iedere verbetering wordt doorvertaald naar de huur.tuutsje schreef : Goed initiatief, maar waarom neemt de gemeente niet hun verantwoordelijkheid in deze issue? Stadion is toch van hun? Enige wat ze hoeven te doen is mensen inhuren om de boel te renoveren? Ze hebben zelfs alle materialen al!