Verbeteringen in en om stadion De Geusselt

16 feb 2013 17:18 16 feb 2013 17:20 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #121

Boer458 schreef : Over de "Cambuur avond" valt een hoop te zeggen, maar een ding moet ik toch echt kwijt;

Ik heb het onderhand helemaal gehad met de veldspeaker van MVV, en ik ben niet de enigste. Rondom mij hoor je de mensen klagen over die schreeuwlelijk met zijn overslaande stem.
Gisteravond maakte hij het nog bonter. Door slechte timing brulde hij de boodschap van Saame zien veer MVV over het veld terwijl 2 elftallen stonden te wachten op het Mestreechs Volleksleed. Toch al niet een favoriet onderwerp voor onze gasten...
Nog niet te spreken van het feit dat de boodschap op deze manier in het geheel niet aankwam..... :schamen:

En ik maar altijd mijn *oda collega's pesten met hun " danke-bitte" :puke: speaker.

van mij mag die ook ophouden met zijn gebrul wat alleen maar tegen werkt..

MVV start campagne voor meer geld en meer bezoekers: VAAN US ALLEMAOL

MAASTRICHT - Een breder draagvlak, meer supporters bij de wedstrijden, meer en grotere sponsorships, meer sponsors voor grote projecten, meer armslag voor de opleiding, nog meer verbinding met de stad Maastricht en de regio. Kortom: meer, meer, meer, meer!

Maastricht doet het – ondanks het jammerlijke verlies van gisteravond tegen Cambuur – erg goed dit seizoen en dat zou zich normaal gespoken moeten vertalen in prachtige cijfers: meer bezoekers, meer sponsors die zich graag aan die bezoekers laten zien en dus meer geld. Maar de wedstrijdbaten en ook de inkomsten uit sponsoring blijven achter.

De bezoekers bij MVV waren het vorig seizoen goed voor zo’n 679.000 euro, terwijl vergelijkbare eredivisieclubs met een evengroot stadion als de Geusselt gemiddeld 1.4 miljoen per seizoen binnenhalen, schetst trainer René Trost. ,,We hebben een team dat de droom kan waarmaken en we willen dat team ook graag bij elkaar kunnen houden en kunnen versterken. Daarvoor is het gewoon nodig om de wedstrijdinkomsten te verhogen naar een niveau van vergelijkbare eredivisieclubs met een evengroot stadion.”

Ook de inkomsten uit sponsoring moeten, gezien de prestaties van MVV fors omhoog: van een dikke 1,6 miljoen euro nu naar ruim 4 miljoen, want dat is het bedrag dat een vergelijkbare club in de eredivisie jaarlijks binnenhaalt.

Er is dus werk aan de winkel. Snel handelen is noodzakelijk. Precies 167 dagen, tot het moment dat op 2 augustus de Jupiler League en de Eredivisie weer van start gaat, geeft MVV zichzelf de tijd een ‘sterkere basis’ te verwerven. Via de campagne VAAN US ALLEMAOL vraagt de club haar supporters, haar sponsors en zakelijke en maatschappelijke partners om geld, maar ook om tips en ideeën hoe het beter
kan.

,,Nu we zien dat MVV 1 grote stappen maakt, zien we datzelfde gebeuren bij Maastricht United en TalentLab – om twee van onze maatschappelijke projecten te noemen. Meer impact en sneller resultaat vraagt om meer betrokkenheid en steun, ook hier. Daarom starten we vandaag VAAN US ALLEMAOL”, zegt voorzitter Paul Rinkens.

Hij blijft vertrouwen houden in de toekomst. ,,Het wordt geweldig spannend en het wordt ook geweldig leuk! We spelen de komende maanden echt om het kampioenschap en om de promotie. We zijn en waren heel erg tevreden met het spelen in de top-5 van de Jupiler League met veel spelers uit onze eigen jeugd, maar deze droom moet worden nagejaagd.”

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2013 12:48 30 mrt 2013 12:56 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #122
Ik weet het wel: er is geen taal die beter is dan een andere taal. Toch moet mij van het hart dat ik me erger aan de zwaar Hollandse stem (met een keiharde g en een zeer irritante rollende tongpunt-r) die de reclameboodschappen uitspreekt in de rust. Die stem doet me haast letterlijk pijn aan de oren. Kom op MVV, zoek eventjes een 'zachtere' reclamestem uit onze eigen omgeving...

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Maosbrögk

30 mrt 2013 17:11
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #123

Ben Salemans schreef : Ik weet het wel: er is geen taal die beter is dan een andere taal. Toch moet mij van het hart dat ik me erger aan de zwaar Hollandse stem (met een keiharde g en een zeer irritante rollende tongpunt-r) die de reclameboodschappen uitspreekt in de rust. Die stem doet me haast letterlijk pijn aan de oren. Kom op MVV, zoek eventjes een 'zachtere' reclamestem uit onze eigen omgeving...

Ook al begrijp ik je Ben en ben het ten dele met je eens, maar was er vroeger niet de puur Holandse reclame
"Caballero, is de sigaret..!" die altijd keihard door de Geusselt klonk... ;)

30 mrt 2013 17:40
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #124

les rouges blancs schreef :

Ben Salemans schreef : Ik weet het wel: er is geen taal die beter is dan een andere taal. Toch moet mij van het hart dat ik me erger aan de zwaar Hollandse stem (met een keiharde g en een zeer irritante rollende tongpunt-r) die de reclameboodschappen uitspreekt in de rust. Die stem doet me haast letterlijk pijn aan de oren. Kom op MVV, zoek eventjes een 'zachtere' reclamestem uit onze eigen omgeving...

Ook al begrijp ik je Ben en ben het ten dele met je eens, maar was er vroeger niet de puur Holandse reclame
"Caballero, is de sigaret..!" die altijd keihard door de Geusselt klonk... ;)

Sjei oet, die reclame höb iech ouch nog in miene kop zitte.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

30 mrt 2013 17:44
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #125
Jazeker, dat herinner ik mij nog goed: "Ajjajjaj, die Caballero, dat is pas een sigaret; jajaja, die Caballero, dat is pas je van het". Ik heb als docent Nederlands natuurlijk niks tegen de Nederlandse taal. Ik vind het gewoon heel irritant dat iemand met een zwaar Hollands accent (rollende tongpunt-r en keiharde g) reclame maakt voor bedrijven met Maastrichtse of Limburgse namen, terwijl die persoon die namen nog niet eens kan uitspreken. Hoe die man "de Lanteern" of "'t Hummeke" of "Maastrrrrrrrrigggggggggggt" uitspreekt, gaat gewoon door merg en been.

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

28 juli 2013 20:47
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #126
Ik hoorde vandaag Henny Lion (oud keeper MVV 1960-1968) vertellen dat er plannen zijn om een sporthal te bouwen aan de kant van de Boschpoort tribuun.
Dan zou ook De ster verhuizen en t supportershome naar de Boschpoort tribuun.
Hij vertelde ook dat ze dan bij het spelers gedeelt (catacombe, kleedlokalen etc etc) totaal gaan vernieuwen.
Kan iemand mij dit bericht bevestiggen en eventuel meer over vertellen?

ICH BIN BENUIJD :applaus: :applaus:

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech

29 jan 2014 18:38 29 jan 2014 18:40 door mvv1902.
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #127
Hoe kin t eigenlijk dat in t kampioensjoar de moas tribuun altied (behalve VVV en nog une wedstrijd) vrijwel leeg is gebleve.
:rolleye: :rolleye: :rolleye:

Trouwens wat un lielijke kleur steulkes...

Komplimente!!

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech
Bijlagen:

12 juni 2014 22:10
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #128
Geen idee of ik het in dit topic moet plaatsen, maar ik dacht deze week aan een manier voor MVV om geld te verdienen. Is het niet mogelijk om elk huishouden in Maastricht een brief te sturen met openheid van zaken, dat elke euro er één is en hier dan ook letterlijk een actie van maken: De euro actie.

In bovengenoemde brief wordt gevraagd wordt om één euro te doneren (of meer, als degene dat wil) aan MVV. Wellicht kan MVV dit verbinden aan een kortingsactie; als men een afschrift of bewijs o.i.d. van hun donatie toont aan de kassa, wordt dat bedrag van het toegangskaartje afgetrokken (tot een maximum bedrag). Het stadion zit nooit vol en wellicht lokt het mensen om dan wél eens te komen kijken. Dan kun je wel zeggen dat MVV het opgehaald bedrag dus door de korting weer weggeeft, maar waarschijnlijk komen er ook mensen bij die normaal nooit komen kijken. Zo worden onverkochte kaarten dus toch aan de man gebracht.

13 juni 2014 17:20
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #129

Karakter schreef : Geen idee of ik het in dit topic moet plaatsen, maar ik dacht deze week aan een manier voor MVV om geld te verdienen. Is het niet mogelijk om elk huishouden in Maastricht een brief te sturen met openheid van zaken, dat elke euro er één is en hier dan ook letterlijk een actie van maken: De euro actie.

In bovengenoemde brief wordt gevraagd wordt om één euro te doneren (of meer, als degene dat wil) aan MVV. Wellicht kan MVV dit verbinden aan een kortingsactie; als men een afschrift of bewijs o.i.d. van hun donatie toont aan de kassa, wordt dat bedrag van het toegangskaartje afgetrokken (tot een maximum bedrag). Het stadion zit nooit vol en wellicht lokt het mensen om dan wél eens te komen kijken. Dan kun je wel zeggen dat MVV het opgehaald bedrag dus door de korting weer weggeeft, maar waarschijnlijk komen er ook mensen bij die normaal nooit komen kijken. Zo worden onverkochte kaarten dus toch aan de man gebracht.

Actie kost meer dan het opleverd toch ? Postzegel, briefpapier, enveloppe, man uren om brieven te maken en adressen te verwerken...lijkt me niet heel efficient.

14 juni 2014 16:34
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #130

Gohf schreef :

Karakter schreef : Geen idee of ik het in dit topic moet plaatsen, maar ik dacht deze week aan een manier voor MVV om geld te verdienen. Is het niet mogelijk om elk huishouden in Maastricht een brief te sturen met openheid van zaken, dat elke euro er één is en hier dan ook letterlijk een actie van maken: De euro actie.

Actie kost meer dan het opleverd toch ? Postzegel, briefpapier, enveloppe, man uren om brieven te maken en adressen te verwerken...lijkt me niet heel efficient.

Desnoods via een artikel in de krant, maar ik denk dat je meer mensen bereikt via een brief. Enveloppen zou je eventueel een sponsor voor kunnen vragen, er zijn vast groothandels die MVV hier in willen sponsoren (of misschien al in het klantenbestand zitten) Afdrukken is eigenlijk hetzelfde verhaal, met hulp van een sponsor moet dat niet al te veel geld kosten en waarom posten als je het ook door vrijwilligers (misschien wel jeugdspelers) als een soort folderwijkje rond laat brengen?

29 juni 2016 15:35
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #131
Supporters,

Väöl luij hubbe geklaog euver de staat vaan de WC's in ut stadion. MVV wil d'r geere gèt aon doen, mèr heet neet ut geld um dat te laote doen.

MVV heet vaan sponsors de materiale gekrege um de WC's aon te pakke, zoe wie tegels, etc.
Geer veult 'm al aonkome: MVV zeuk vrijwilligers um te hellepe, zoedat ut good en goodkoup gedoon kint weure.

Wee wil hellepe? Sjik miech 'ne PB mèt naom en tillefoon nummer en wats diech kins.
D'r is e spreekwoord "Vele handen, maken licht werk".

D'r zien de volgende kwaliteite nuudig:
- Lui die kinne slope (mot gein probleem zien, dach iech zoe)
- Lui die tegels kinne zette (dat zien d'r al minder)
- Lui die gèt vaan leidingwerk aofwete (welliech nog minder)

De bedoeling is dat d'r begonne weurt mèt eine vaan de WC's (BP vak F) en de ierste werkbespreking is daan op 11 juli.

Iech huur gere vaan uuch!

100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, SJENG@BOSCHPOORT

29 juni 2016 23:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #132

MVV4life schreef : Supporters,

Väöl luij hubbe geklaog euver de staat vaan de WC's in ut stadion. MVV wil d'r geere gèt aon doen, mèr heet neet ut geld um dat te laote doen.

MVV heet vaan sponsors de materiale gekrege um de WC's aon te pakke, zoe wie tegels, etc.
Geer veult 'm al aonkome: MVV zeuk vrijwilligers um te hellepe, zoedat ut good en goodkoup gedoon kint weure.

Wee wil hellepe? Sjik miech 'ne PB mèt naom en tillefoon nummer en wats diech kins.

De bedoeling is dat d'r begonne weurt mèt eine vaan de WC's (BP vak F) en de ierste werkbespreking is daan op 11 juli.

Sympathiek idee! Ik heb zelf twee linkerhanden, maar ken wel iemand die hier uitermate voor geschikt is en die zelf niet op het forum komt. Als het goed is heeft hij al contact opgenomen met jullie. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

30 juni 2016 06:25
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #133
Goed initiatief, maar waarom neemt de gemeente niet hun verantwoordelijkheid in deze issue? Stadion is toch van hun? Enige wat ze hoeven te doen is mensen inhuren om de boel te renoveren? Ze hebben zelfs alle materialen al!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

30 juni 2016 07:43
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #134

MVV4life schreef : Supporters,

Ik kan alle drie dus...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

30 juni 2016 23:26
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #135

tuutsje schreef : Goed initiatief, maar waarom neemt de gemeente niet hun verantwoordelijkheid in deze issue? Stadion is toch van hun? Enige wat ze hoeven te doen is mensen inhuren om de boel te renoveren? Ze hebben zelfs alle materialen al!

Omdat dan de huur hoger wordt. Iedere verbetering wordt doorvertaald naar de huur.
De gemeente wil niet beschuldigd worden van overheidssteun.

100% veur de eige club!

Tijd voor maken pagina: 0.433 seconden