>
Ontvangen bedankjes 233
Dylan schreef : Bij sport in de VS wordt het publiek wel vaker gevraagd om flink kabaal te maken door een bepaalde waarschuwings tune, misschien ook een idee?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ja zoals bij de graafschap dat idee een beetjeSchapendonk schreef : Ik weet niet of zo'n constructie in de toekomst mogelijk is, maar het zou mooi zijn om de tribunes door te trekken naar het veld, en aan de achterzijde of binnenkant de ingangen te maken. Vind ik persoonlijk veel mooier.
Danny1983 schreef :
Ja zoals bij de graafschap dat idee een beetjeSchapendonk schreef : Ik weet niet of zo'n constructie in de toekomst mogelijk is, maar het zou mooi zijn om de tribunes door te trekken naar het veld, en aan de achterzijde of binnenkant de ingangen te maken. Vind ik persoonlijk veel mooier.
Of bedoel je niet zo een constructie?
Bij Cambuur en Zwolle hebben ze de tribunes niet doorgetrokken maar wel ingangen gewoon op de tribunes dan heb je de gracht niet meer nodig.
Het hek mag van mij wel blijven staan of iets ervoor in de plaats om spandoeken neer te hangen en voor de sfeeracties
Iemand op dit forum heeft eens een voorbeeld gemaakt hoe en wat er mogelijk was met ons stadion.Schapendonk schreef :
Danny1983 schreef :
Of bedoel je niet zo een constructie?
Bij Cambuur en Zwolle hebben ze de tribunes niet doorgetrokken maar wel ingangen gewoon op de tribunes dan heb je de gracht niet meer nodig.
Het hek mag van mij wel blijven staan of iets ervoor in de plaats om spandoeken neer te hangen en voor de sfeeracties
Idd. Weg met de gracht, tribunes tot aan het veld.
Dylan schreef : Een meer rood-wit buiten het stadion, mvv logo's op de tribune's vlaggen aan de lantaarnpalen zoiets..
Ekstertjj schreef : Ik reageer hier maar even want hier staat ook het verhaal over het MVV museum waar LRB over begon..
Ik heb hier in mijn huis een ingelijst MVV shirt (in een rode lijst, witte achtergrond, een thuis shirt met lange mouwen, SNS Bank voorop, en alle handtekeningen erop van alle spelers + trainer wim koevermans die we toen hadden)