Verbeteringen in en om stadion De Geusselt

15 aug 2012 01:27
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #31

Dylan schreef : Bij sport in de VS wordt het publiek wel vaker gevraagd om flink kabaal te maken door een bepaalde waarschuwings tune, misschien ook een idee?


Over mijn lijk! Voor dit soort toestanden heb je in Salzburg een 'leuke' club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 08:36
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #32
Ik heb ook nog wel een suggestie voor de verbetering van de dienstverlening in het supportershome...

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 12:45
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #33
Ik weet niet of zo'n constructie in de toekomst mogelijk is, maar het zou mooi zijn om de tribunes door te trekken naar het veld, en aan de achterzijde of binnenkant de ingangen te maken. Vind ik persoonlijk veel mooier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 13:02 15 aug 2012 13:05 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #34

Schapendonk schreef : Ik weet niet of zo'n constructie in de toekomst mogelijk is, maar het zou mooi zijn om de tribunes door te trekken naar het veld, en aan de achterzijde of binnenkant de ingangen te maken. Vind ik persoonlijk veel mooier.

Ja zoals bij de graafschap dat idee een beetje :)
Of bedoel je niet zo een constructie?
Zou wel mooi zijn een ingang vanaf de tribune naar de Ster die vervolgen wat groter gemaakt kan worden omdat de tribunes naar beneden doorgetrokken worden :thumbsup:
Bij Cambuur en Zwolle hebben ze de tribunes niet doorgetrokken maar wel ingangen gewoon op de tribunes(dit vind ik wel praktisch maar niet mooi.
Maar dan heb je de gracht niet meer nodig.
Het hek mag van mij wel blijven staan of iets ervoor in de plaats om spandoeken neer te hangen en voor de sfeeracties

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 13:04
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #35

Danny1983 schreef :

Schapendonk schreef : Ik weet niet of zo'n constructie in de toekomst mogelijk is, maar het zou mooi zijn om de tribunes door te trekken naar het veld, en aan de achterzijde of binnenkant de ingangen te maken. Vind ik persoonlijk veel mooier.

Ja zoals bij de graafschap dat idee een beetje :)
Of bedoel je niet zo een constructie?
Bij Cambuur en Zwolle hebben ze de tribunes niet doorgetrokken maar wel ingangen gewoon op de tribunes dan heb je de gracht niet meer nodig.
Het hek mag van mij wel blijven staan of iets ervoor in de plaats om spandoeken neer te hangen en voor de sfeeracties


Idd. Weg met de gracht, tribunes tot aan het veld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 13:31
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #36

Schapendonk schreef :

Danny1983 schreef :

Schapendonk schreef : Ik weet niet of zo'n constructie in de toekomst mogelijk is, maar het zou mooi zijn om de tribunes door te trekken naar het veld, en aan de achterzijde of binnenkant de ingangen te maken. Vind ik persoonlijk veel mooier.

Ja zoals bij de graafschap dat idee een beetje :)
Of bedoel je niet zo een constructie?
Bij Cambuur en Zwolle hebben ze de tribunes niet doorgetrokken maar wel ingangen gewoon op de tribunes dan heb je de gracht niet meer nodig.
Het hek mag van mij wel blijven staan of iets ervoor in de plaats om spandoeken neer te hangen en voor de sfeeracties


Idd. Weg met de gracht, tribunes tot aan het veld.

Iemand op dit forum heeft eens een voorbeeld gemaakt hoe en wat er mogelijk was met ons stadion.
Dat vond ik een heel goed en mooi idee..I
k zal de fotos erbij zetten die ik bedoel.
Ik weet alleen niet meer wie dat toen geplaatst heeft maar daar zal vanzelf reactie op komen

Stadion buitenkant


Stadion binnenkant


Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Ekstertjj, Schnibble for MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 14:23
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #37

Dylan schreef : Een meer rood-wit buiten het stadion, mvv logo's op de tribune's vlaggen aan de lantaarnpalen zoiets..


Dit soort zaken zijn in mijn ogen meer dan welkom. Ik zie langzaam nieuwe borden verschijnen rondom het stadion met de meest vreemde namen om diverse kantoren aan te duiden. Er wordt daarop niet eens de administratie van MVV aangegeven. In de stad timmert men redelijk aan de weg dmv een MVV bus en de vlaggetjes, maar ook het stadion zou meer herkenbaar MVV kunnen uistralen. Verder is er een aantal grotere aanpassingen nodig om door te kunnen groeien.

- Een groot bord op 'de boot' met "STADION DE GEUSSELT", evt. ook aan de kant van de BC.
- Vlaggenmasten, desnoods bevestigd aan de lantaarnpalen. (ook hier is m.i. ruimte voor een bescheiden sponsoruiting)
- In het kader van herkenbaarheid bij het stadion zou een fanshop niet misstaan. Dit is voorlopig nog een utopie, maar wat wel haalbaar zou zijn om goede afspraken met do-it en supportersclub te maken en toch op de administratie een kleine voorraad merchandise op voorraad te houden. Een voorraad twv enkele honderden euro's zal MVV zich echt wel kunnen veroorloven.
- De ruimte onder de Bospoorttribune afsluiten en rondom wedstrijden beschikbaar stellen als kantine naar Belsj voorbeeld. Wij hebben hier WEL een biercultuur itt de holanders. Wij moeten ze laten zien hoe echt voetbal beleefd kan worden. Overigens staat het NAC stadion bekend als 'grootste café van Nederland. Doordeweeks kan deze ruimte ook als ontmoetingsplek dienen of voor andere activiteiten worden gebruikt.
- Realisatie van een staantribune voor de Maastribune. In het verleden werd hier al een paar keer een noodtribune neergezet. Op deze manier komt men tegemoet aan de wensen van de supporters voor een staantribune zonder dat men het gezeik vanuit de driehoek moet aanhoren over verplicht zitten etc. Daarbij is de broodnodige extra capaciteit bij promotie al deels gedekt. Op termijn denk ik dat minimaal de middelste vakken van de Maastribune zelf omgebouwd moeten worden tot staanvakken om extra capaciteit te bieden en meer ruimte aan het fanatieke publiek te bieden. Aan de Bospoort kant is de afstand van tribune tot het veld minder groot, maar ook hier kan een uitbreiding richting veld een leuk aantal extra plaatsen opleveren. (Dit punt vooral zien in het groeiproces van MVV. We moeten ons meer en meer verankeren in de stad. Daarbij gaan sportieve groei en toeschouwers aantallen hand in hand. 9.500 plaatsen is momenteel genoeg, maar willen we structureel op het hoogste nivo spelen.....)

Het idee van Bospoort is overigens zeer welkom in onze belsje kantine!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 14:37
Mestreech85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #38
Die eerste twee punten sluit ik me ook bij aan. En inderdaad het veranderen van de Maastribune in
een staantribune zou ook een hele verbetering zijn. Alleen al omdat het merendeel toch al de hele
wedstrijd blijft staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 16:57
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #39
Ik reageer hier maar even want hier staat ook het verhaal over het MVV museum waar LRB over begon..
Ik heb hier in mijn huis een ingelijst MVV shirt (in een rode lijst, witte achtergrond, een thuis shirt met lange mouwen, SNS Bank voorop, en alle handtekeningen erop van alle spelers + trainer wim koevermans die we toen hadden)

Ik heb dat 2 jaar geleden zo laten maken, en laten inlijsten voor iets rond de 160 euro om het een mooi plekje te geven in mijn eigen nieuwe apartement die ik begin 2013 ga betrekken.
Nu ben ik er achter gekomen dat ik er in dat apartement geen plaats voor heb aan mijn muren het is een vrij grote lijst en ik vind het zonde om hem op marktplaats te verkopen aan de eerste de beste.
Ik wil dat het terecht komt bij een echte MVV fan die het kan waarderen en die er zuinig op is.
Ik woon zelf niet meer in Maastricht zoals sommige van jullie weten, ik woon in Leiden, ik heb wel een seizoenkaart en kom er nog steeds super vaak dus (Maastricht is, sinds ik er vanaf begin 2002 voor het eerst kwam, al ruim 10 jaar mijn 2e huis, mijn stadje dus) maar ik weet dus niet hoe ik dat ding naar Maastricht kan krijgen.
Nu heb ik het er over gehad met LRB ik zat eerst te denken aan een MVV veiling en dat ik dan het geld aan een goed doel schenk of aan een 'MVV doel' (als die er zijn? en zo ja waar gebruiken ze het geld voor?) en ik had gedacht aan het ingelijste shirt te ruilen voor MVV spulletjes die iemand anders weer weg wil doen en die ik zelf erg mooi zou vinden.
Kortom misschien zijn er onder jullie mensen die, samen met mij en LRB, willen meedenken over hoe, waar en evt aan wie ik dit mooi stukje memorabilia kan geven/kwijt kan.
Ik had er ook aan gedacht aan het café onder het stadion daar hingen vroeger (toen ik daar nog kwam voor de wedstrijd, seizoenen 2003 tot 2006 zal dat geweest zijn) ook ingelijste shirts, en ik heb gedacht aan de MVV balie (waar je je seizoenkaart kan ophalen, die hebben als je door het ruitje kijkt ook behoorlijk kale muren altijd haha dus misschien is dat een idee..

Kortom ik zoek suggesties, mogelijkheden, alles is welkom om mij hier mee te helpen :)
p.s ik heb er een foto van gemaakt ik hoop dat die een beetje duidelijk is voor jullie (op de dingen erom heen moeten jullie maar niet letten :lachen:)
En de handtekeningen erop zijn ook niet echt goed zichtbaar, omdat het in zwart is getekend, maar het shirt zit er aan de voorkant helemaal vol mee, en als je goed kijkt zie je links naast de kraag wel paar zitten.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 17:15
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #40
@Ekstertjj: misschien is het een idee het te doneren aan de veiling van Veer Zien MVV?

veiling.veerzienmvv.nl/

Dan weet je - als het verkocht wordt - in elk geval dat het bij een echte MVV fan terecht komt en dat de club er ook nog wat aan heeft. De opbrengst gaat naar het goede doel dat door de donateurs van VZM wordt bepaald. Als ik het wel heb zal dat de jeugdopleiding zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 17:28
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #41
Voor in het museum, ik heb nog 2 onbeschadigde kaartjes van de Kampioenswedstrijd

MVV Maastricht - VVV venlo,

zelfs de hoeksjes zijn er niet afgescheurd. Maar zal vast niet de enige zijn die zijn kaartje heeft bewaard toen

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 17:38
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #42

Ekstertjj schreef : Ik reageer hier maar even want hier staat ook het verhaal over het MVV museum waar LRB over begon..
Ik heb hier in mijn huis een ingelijst MVV shirt (in een rode lijst, witte achtergrond, een thuis shirt met lange mouwen, SNS Bank voorop, en alle handtekeningen erop van alle spelers + trainer wim koevermans die we toen hadden)


o.a. stonden de volgende spelers toen in ons elftal :

Vriesde, Buikema, De Jong, Emerson, Falix, Heubach, Joordens, Landzaat, Perez, (Roel) Janssen, Spillmann, Taiwo, Van Duijnhoven, Volmer en Vonk !!!!

Misschien heeft iemand ( als de VZM veiling geen optie is) ruilmateriaal voor deze toffe MVV supporter uit Zuid Holland? .

Maar het beste is en blijft een MVV Museum....heb zelf dan ook nog veel foto's, die ik er heel graag voor wil afstaan !!!
Hoop echt dat dit van de grond komt :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 18:59
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #43
Ik kom vaak in Genk met name bij het stadion en wat mij opvalt op een wedstrijddag is dat rondom het stadion overal cateringtentjes staan.
In een straal van 200 meter (nu zal dat bij ons niet hoeven) kun je iets eten of drinken.
Ik ben van mening dat MVV veel meer gebruik moet maken van de ruimte die tussen de MC. Donalds en Golden Tulip ligt.
Hier loopt 80% van alle aanwezige en er wordt (buiten de keet van de sc) niks geboden voor en na de wedstrijd.
Ik weet niet hoe dit qua vergunningen uitziet, maar hier valt echt wel iets te halen.
Niet iedereen wilt naar de Ster of de sporthal, maar als je toch langs een eet of biertent loopt, is iets gauw besteld.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 19:16 15 aug 2012 19:17 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #44
Het verkeer (af en aanvoer) naar de Geusselt moet veel beter geregeld worden.
Duurt vrij lang voordat je weg bent. Er is immers maar 1 uitvalsweg.
Aangzien een groot aantal personen "nog nooit gehoord hebben van het principe ritsen" ligt hieraan ten grondslag.
Laat op wedstrijddagen het verkeer regelen door verkeerregelaars.
Haal de paaltjes weg die nu een vlotte doorgang belemmeren. (periode 1 uur voor de wedstrijd tot 1/2 - 1 uur na de wedstrijd.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dixi

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 23:06
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Verbeteringen in en om stadion De Geusselt #45

Boschpoort schreef : Ik heb ook nog wel een suggestie voor de verbetering van de dienstverlening in het supportershome...


Eindelijk een foto van Frau Handje, ik vroeg me al af hoe ze er uit zou zien! Dit komt aardig in de buurt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.494 seconden