Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

31 May 2015 16:58
Bahbahbah, wat is die Bannier een een roda minded stront jong. Die klootzak moeten ze nog niet meer de Geusseli binnenlaten. Stuk vuil stront
The following user(s) said Thank You: MVVke

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• RedWhiteArmy
  • RedWhiteArmy's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • MOF NOT TOF

31 May 2015 16:59 - 31 May 2015 17:00
Sorry dubbele post.
Last edit: 31 May 2015 17:00 by RedWhiteArmy.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2015 17:05
Godverdomme.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Kerkradenaar
  • Kerkradenaar's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

31 May 2015 17:13
:daag:

• Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2015 17:15
De einige die ech blijj zal zien is Jos Som.
Heer hoof noe gein angst te hubbe veur derby's
Aon de géng

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

31 May 2015 17:19 - 31 May 2015 17:25
Tja was te verwachten. Same old song. In principe is er niet veel gebeurt. Het enige wat er gebeurt is ,is dat we ze even een pak slaag hebben kunnen geven waarna ze met MVV- spelers zich weer een weg terug hebben moeten knokken. Er is niks verandert. We kunnen weer naar ons zelf gaan kijken
Last edit: 31 May 2015 17:25 by Schapendonk.

• Frank Salemans
  • Frank Salemans's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2015 17:42
Vanaf carnaval voetballen ze voor geen meter en tegen Emmen waren ze thuis echt de zwakste ploeg. Maar om dan toch in Breda te winnen na eerst thuis verloren te hebben: ik vind het knap. Na zo'n dramatisch seizoen (geldt eigenlijk ook voor De Graafschap) toch promoveren: dat getuigt toch van veerkracht. En verder is die nacompetitie gewoon een grote loterij.

Ik zal een van de weinigen op het forum hier zijn, maar ik gun het mijn Roda JC-supporterende collega's en studenten wel. Hoe moeilijk dat ook even is. Ook voor mij.
The following user(s) said Thank You: Raffalaldo

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2015 17:46
PFFF, wat een kut club en vooral die politiek daar, wethouders in polonaise achter elkaar en twitteren volop , er is maar 1 club in Limburg....echt wat misgun ik het die club.
Die wethouder Schneider is zo'n enorme lul, dat hele collega is omgekocht daar is de FIFA niets bij dat zweer ik je

• Raffalaldo
  • Raffalaldo's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2015 17:54
Als ik (zonder emotie) naar de wedstrijd kijk, terecht gewonnen. Nac heeft dit over zichzelf afgeroepen om eeuwig te pingelen en niet te schieten op doel. Helaas is er nu weer de nodige onrealistische grootspraak aanwezig bij vele supporters in kerkrade.

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2015 18:08
Het middenveld van MVV enkele seizoenen geleden speelt komend seizoen eredivisie.

Tom van Hyfte - Brian Smeets - Tom Daemen (als reserve Rutjes).

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

31 May 2015 18:32 - 31 May 2015 18:33
Het zou Aachen Noord niet zijn, als ze eens niet de play-offs zouden winnen. Jammer dat ze nu wegkomen met een groot deel van de corruptie en het wanbeleid. Financieel geeft dit een enorme stuwing. Ik hoop dat ze ondanks deze meevaller (TV gelden, Limburgs Klapvee weer op de tribune (de dorpenunie), eredivisie sponsoren), toch nog tegen de lamp zullen lopen. Een jaar is zo voorbij zullen we maar zeggen. Maar de geschiedenis kennende, worden rekeningen niet betaald in Kerkrade... Wij krijgen alweer de volgende: 'Inkomsten verlies derby" - "Daling seizoenskaart-verkoop". Achjeh.. :whistle:
Last edit: 31 May 2015 18:33 by houtengerard.

• Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2015 19:27 - 31 May 2015 19:29
Dacht je met de misselijkmakende adoratie van Bannier het gehad te hebben, worden we morgen op een extra bijlage van de Limburger getracteerd.

:puke: :puke:
Speciale promotie-bijlage maandag

Deze krant komt maandagochtend met een speciale bijlage over de spectaculaire overwinning van Roda JC op NAC, met als resultaat de zo hartstochtelijk gewenste promotie naar de eredivisie.

In deze bijlage leest u een verslag over en analyse van de beslissende wedstrijd in Breda, reacties van spelers en trainers, een terugblik op het bewogen seizoen 2014/2015 en hoe het nu verder moet met Roda. Uiteraard allemaal geïllustreerd met heel veel foto's.
Lezers van de zuidelijke edities krijgen een papieren bijlage bij de krant. Abonnees is Midden en Noord kunnen de bijlage digitaal bekijken op onze nieuwe app.
Aon de géng
Last edit: 31 May 2015 19:29 by Nao Väöre.

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2015 21:04
Dao iech 'ne brave kattelieke mins bin, oonthouw iech miech vaan 't opsjrieve vaan mien gedachtes jegens de prestatie vaan die schwarzgelbe H-jugend verein, en de verein in z'n algemeinheid, aanders liet Petrus m'ch dink iech neet mie binne in d'n hiemel....
The following user(s) said Thank You: Jacques

• Roei baank
  • Roei baank's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

31 May 2015 21:14
Weet U hoe dit voelt? Als een wielrenner die weet dat hij in een peloton fietst waarin bijna iedereen doping krijgt en gebruikt. Clubs die bewust absurde schulden maken en daarvoor niet de tol hoeven te betalen omdat de KNVB en gemeenten hun ogen dicht knijpen. Sterker nog. Ze worden beloond voor hun inventief beleid frauduleux. Soit.
Maar toch ben ik blij, gamins. Blij dat ik supporter ben van Us-MVVke en niet van een club die alle regels aan zijn laars lapt. Volle petaj koumend seizoen. Veer zien MVV.
Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
The following user(s) said Thank You: houtengerard, MVV4life, les rouges blancs, Jacques, Raffalaldo

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

31 May 2015 21:51 - 31 May 2015 22:02
Ik heb altijd een morele discussie over, voor het dubbel laten tellen van uitdoelpunten in de niet reguliere speeltijd. Vooral in de Champions League en andere competities. Maar ik had nooit gedacht dat de immoraliteit hiervan, zo'n indruk kon achterlaten op mijn gemoedstoestand, wanneer het zo actueel en dichtbij zou komen.. en in het voordeel zou gaan wegen van de geliefde buurtgenoot die zich nooit gedragen heeft als een goede buur.

Dankzij van Hyfte is het voortbestaan van "FC Glück Auf" nu gegarandeerd, uitgerekend hij moest het zijn die dit verwezenlijkt. Corrupt Limburg likt zijn vingers af, danst de polonaise, gooit de vlag met de leeuw over de kop en neukt waarschijnlijk voor het vaderland. Onder het motto: 'We hebben gegokt en gewonnen." Men krijgt nu 2,4 miljoen euro overgeboekt aan televisiegelden. Dat is de totale begroting van MVV, cadeau voor niets in handen. Oftewel drie jaar vrij van stadionhuur door één jaar te voetballen.

Ja, ik ben jaloers, niet op die club, niet op die cultuur en kleuren of hetgeen ze verheerlijken of het beleid dat ze voeren, maar om dat geluk, dat strontgeluk, waarmee ze overal wegkomen, voor de derde keer oprij. Ik ben niet hypocriet, ik gun ze het pleziertje, als ze ons komend jaar (weer) onder de neus gaan wrijven hoe goed ze de 'humba' kunnen dansen, dat zouden wij ook doen als we aan het langste eind zouden trekken. Dan keken wij ook niet naar het moraal van het plaatje. Gelukkig staat de laatste confrontatie tussen MVV en RJC nog minimaal één jaar in de boeken en hebben we weer wat weerwoord op die absurde grootspraak in het Oosten. Maar het blijkt maar weer dat het zwaard van Damocles in Kerkrade aan een ketting hangt, en bij anderen aan een paardenhaar. En ik kan alleen maar naïef naar mezelf kijken, om te denken dat het brons groene onkruid ooit zal vergaan. Maar gelukkig ziet voetbal er ieder jaar anders uit.
Last edit: 31 May 2015 22:02 by houtengerard.
The following user(s) said Thank You: MVVke, Karakter

Time to create page: 0.389 seconds