Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- RedWhiteArmy
-
- Elite Member
-
- MOF NOT TOF
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
31 May 2015 16:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- RedWhiteArmy
-
- Elite Member
-
- MOF NOT TOF
31 May 2015 16:59 - 31 May 2015 17:00Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
31 May 2015 17:05Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Kerkradenaar
-
- Premium Member
-
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
31 May 2015 17:15Heer hoof noe gein angst te hubbe veur derby's
- Schapendonk
-
- Banned
-
31 May 2015 17:19 - 31 May 2015 17:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
31 May 2015 17:42Ik zal een van de weinigen op het forum hier zijn, maar ik gun het mijn Roda JC-supporterende collega's en studenten wel. Hoe moeilijk dat ook even is. Ook voor mij.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
31 May 2015 17:46Die wethouder Schneider is zo'n enorme lul, dat hele collega is omgekocht daar is de FIFA niets bij dat zweer ik je
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
31 May 2015 17:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
31 May 2015 18:08Tom van Hyfte - Brian Smeets - Tom Daemen (als reserve Rutjes).
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
31 May 2015 18:32 - 31 May 2015 18:33Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
31 May 2015 19:27 - 31 May 2015 19:29:puke: :puke:
Speciale promotie-bijlage maandag
Deze krant komt maandagochtend met een speciale bijlage over de spectaculaire overwinning van Roda JC op NAC, met als resultaat de zo hartstochtelijk gewenste promotie naar de eredivisie.
In deze bijlage leest u een verslag over en analyse van de beslissende wedstrijd in Breda, reacties van spelers en trainers, een terugblik op het bewogen seizoen 2014/2015 en hoe het nu verder moet met Roda. Uiteraard allemaal geïllustreerd met heel veel foto's.
Lezers van de zuidelijke edities krijgen een papieren bijlage bij de krant. Abonnees is Midden en Noord kunnen de bijlage digitaal bekijken op onze nieuwe app.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
31 May 2015 21:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
31 May 2015 21:14Maar toch ben ik blij, gamins. Blij dat ik supporter ben van Us-MVVke en niet van een club die alle regels aan zijn laars lapt. Volle petaj koumend seizoen. Veer zien MVV.
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
31 May 2015 21:51 - 31 May 2015 22:02Dankzij van Hyfte is het voortbestaan van "FC Glück Auf" nu gegarandeerd, uitgerekend hij moest het zijn die dit verwezenlijkt. Corrupt Limburg likt zijn vingers af, danst de polonaise, gooit de vlag met de leeuw over de kop en neukt waarschijnlijk voor het vaderland. Onder het motto: 'We hebben gegokt en gewonnen." Men krijgt nu 2,4 miljoen euro overgeboekt aan televisiegelden. Dat is de totale begroting van MVV, cadeau voor niets in handen. Oftewel drie jaar vrij van stadionhuur door één jaar te voetballen.
Ja, ik ben jaloers, niet op die club, niet op die cultuur en kleuren of hetgeen ze verheerlijken of het beleid dat ze voeren, maar om dat geluk, dat strontgeluk, waarmee ze overal wegkomen, voor de derde keer oprij. Ik ben niet hypocriet, ik gun ze het pleziertje, als ze ons komend jaar (weer) onder de neus gaan wrijven hoe goed ze de 'humba' kunnen dansen, dat zouden wij ook doen als we aan het langste eind zouden trekken. Dan keken wij ook niet naar het moraal van het plaatje. Gelukkig staat de laatste confrontatie tussen MVV en RJC nog minimaal één jaar in de boeken en hebben we weer wat weerwoord op die absurde grootspraak in het Oosten. Maar het blijkt maar weer dat het zwaard van Damocles in Kerkrade aan een ketting hangt, en bij anderen aan een paardenhaar. En ik kan alleen maar naïef naar mezelf kijken, om te denken dat het brons groene onkruid ooit zal vergaan. Maar gelukkig ziet voetbal er ieder jaar anders uit.