Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
23 May 2015 12:25 - 23 May 2015 12:28Als ze in de poule zaten met de Eagles had ik ze tot gedoodverfde kampioen benoemd, maar gelukkig staat voor NAC alles op het spel. Tenzij die zich verslikken in VVV, dan ziet het voor de Staatsvereniging van Kerkrade er nog rooskleuriger uit.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
23 May 2015 12:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
23 May 2015 15:21Jacques wrote: Contrast met de reguliere competitive, houten? Daar won Roda met 2-3 in Emmen, nu met 0-1. Dat is dus vrijwel hetzelfde. Als we die lijn doortrekken, dan wordt het maandag 0-3 voor Emmen en ligt Roda er gewoon uit. Niets aan de hand. :thumbsup:
Ik doelde op de laatste thuiswedstrijd. de 1-3 nederlaag thuis tegen Emmen. En de belabberde tweede seizoenshelft waar amper een punt werd gepakt.
Emmen is geen makkelijke ploeg om tegen te voetballen, maar gezien het verleden, het 'zwijnengeluk' dat ze in het oosten altijd hebben in de nacompetitie (vrijetrap Sparta, penalties Cambuur ), zie ik dit niet gebeuren, ik hoop uiteraard dat je gelijk krijgt. Want niet promoveren, betekent dat het voetbalaandeel RJC aanzienlijk daalt. Promoveren betekent volgend jaar weer het Limburgs klapvee op de tribune en weer de Limburg-geilende sponsors op de borden.
Voor NAC geldt hetzelfde, die hebben ook veel te verliezen. Ik denk dit hun echte tegenstander wordt, tevens heb je geen thuisvoordeel dan bij de return. We zullen het gaan zien.
- RedWhiteArmy
-
- Elite Member
-
- MOF NOT TOF
23 May 2015 19:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
24 May 2015 15:46 - 24 May 2015 15:46houtengerard wrote:Jacques wrote: Contrast met de reguliere competitive, houten? Daar won Roda met 2-3 in Emmen, nu met 0-1. Dat is dus vrijwel hetzelfde. Als we die lijn doortrekken, dan wordt het maandag 0-3 voor Emmen en ligt Roda er gewoon uit. Niets aan de hand. :thumbsup:
Ik doelde op de laatste thuiswedstrijd. de 1-3 nederlaag thuis tegen Emmen. En de belabberde tweede seizoenshelft waar amper een punt werd gepakt.
Emmen is geen makkelijke ploeg om tegen te voetballen, maar gezien het verleden, het 'zwijnengeluk' dat ze in het oosten altijd hebben in de nacompetitie (vrijetrap Sparta, penalties Cambuur ), zie ik dit niet gebeuren, ik hoop uiteraard dat je gelijk krijgt. Want niet promoveren, betekent dat het voetbalaandeel RJC aanzienlijk daalt. Promoveren betekent volgend jaar weer het Limburgs klapvee op de tribune en weer de Limburg-geilende sponsors op de borden.
Voor NAC geldt hetzelfde, die hebben ook veel te verliezen. Ik denk dit hun echte tegenstander wordt, tevens heb je geen thuisvoordeel dan bij de return. We zullen het gaan zien.
3 geel zwarten vechten Om 1 been en de rood witten gaan ermee heen :lol:
- Schapendonk
-
- Banned
-
25 May 2015 13:09 - 25 May 2015 13:13houtengerard wrote: Voor NAC geldt hetzelfde, die hebben ook veel te verliezen. Ik denk dit hun echte tegenstander wordt, tevens heb je geen thuisvoordeel dan bij de return. We zullen het gaan zien.
Iets zegt mij dat Ro*a-Nac 3-0 of 3-1 wordt en ik weet niet hoe ik er aan kom. Misschien mijn glazen bol weer :lol: Alleen Emmen kan dit nog verstoren, want dat kan alle kanten uit. Bij een herhaling van 1-3 is het groot feest. Maar in NAC heb ik geen vertrouwen helaas. Die zijn in tijden niet meer zo slecht geweest. Er dient rekening mee gehouden worden, dat ook daar ooit de koek op is. Mijn hoop ligt bij Emmen. Niet dat ook maar 1 van die clubs mij interesseert, maar het gaat meer om de gunfactor. Die ligt erg laag bij Ro*a, of moet ik zeggen nihil :lol:
- Bung
-
- Premium Member
-
26 May 2015 14:49Anderzijds is het wel zo dat r*da beter speelt tegen betere tegenstanders.
eerste wedstrijd is in Aken en 2e in Breda, laten we hopen dat dit ook in het voordeel mag zijn voor NAC.
- Kletswief
-
- Platinum Member
-
27 May 2015 21:28Zojuist op Leins... de pr-machine van Aken-noord... met huichelaar Bannier pffff... wat een nep-pruusch :sick:
Club Aken-noord is een maatschappelijk iets... derhalve logisch dat de politiek dit geldverslindend speeltje in stand moeten houden.
Hopelijk heeft de mestreechse politiek dit ook gezien...
- MVVke
-
- Platinum Member
-
28 May 2015 21:27 - 28 May 2015 21:28John Bannier, Mestreechteneer, boevaan bekind is tot heer heult mèt de moffe...
Co-commentator- Coocky Voorn, Mestreechteneer, jaorelaank Fortunees, en noe heulend mèt de moffe
Co-co commentator: Ramon Voorn: Mestreechteneer, ex-fortunees, en heulend mèt de moffe.
Veur zoewied 't neet al 't geval waor (zeker in 't geval van Bannier en R1), allemaol zien ze noe officieel:
PERSONA NON GRATA!!!! :puke: :puke: :puke: :puke:
- Schapendonk
-
- Banned
-
28 May 2015 21:59Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boer458
-
- Platinum Member
-
28 May 2015 22:07Promoveren ze wel dan ben ik benieuwd wie er weer zeer welkom geheten wordt door onze TS, want de 3 "overlopers" zullen geen minuut eredivisiespeeltijd krijgen.
Beroepsvoetballers met echte clubliefde bestaan niet meer, ook daar moet de hypotheek betaald worden.
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
28 May 2015 22:22Boer458 wrote: Ik weet nog niet of het zo leuk is als Roda niet promoveert want dan kun je er op wachten dat ze weer gaan shoppen in ONZE (beoogde-) selectie....
Promoveren ze wel dan ben ik benieuwd wie er weer zeer welkom geheten wordt door onze TS, want de 3 "overlopers" zullen geen minuut eredivisiespeeltijd krijgen.
Beroepsvoetballers met echte clubliefde bestaan niet meer, ook daar moet de hypotheek betaald worden.
Boer ga je mond spoelen .. :lachen:
Ik ben inmiddels al zo ver dat ik een overwinning van MVV met plezier inruil voor een nederlaag van die moffen . Bij het doelpunt van NAC juichte ik net zo hard als bij een doelpunt van MVV .
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
28 May 2015 22:37 - 28 May 2015 22:39Sjonnie wrote:Boer458 wrote: Ik weet nog niet of het zo leuk is als Roda niet promoveert want dan kun je er op wachten dat ze weer gaan shoppen in ONZE (beoogde-) selectie....
Promoveren ze wel dan ben ik benieuwd wie er weer zeer welkom geheten wordt door onze TS, want de 3 "overlopers" zullen geen minuut eredivisiespeeltijd krijgen.
Boer ga je mond spoelen .. :lachen:
Ik ben inmiddels al zo ver dat ik een overwinning van MVV met plezier inruil voor een nederlaag van die moffen . Bij het doelpunt van NAC juichte ik net zo hard als bij een doelpunt van MVV .
Toch zit er een kern van waarheid in de redenatie van Boer.
Aachen-Nord is bijzonder sterk in het shoppen bij MVV.
Begon al in de de tijd van Eric van der Luer en Erwin van den Broek.
Dit jaar troggelden ze Tom van Hyfte, Nathan Rutjes en Danny Schreurs van ons af.
In mijn visie hadden ze deze 3 spelers helemaal niet nodig en hadden ze maar 1 doel voor ogen.
Het leegkopen en dus zwakker maken van je concurrentie
- Schapendonk
-
- Banned
-
28 May 2015 22:44 - 28 May 2015 22:45Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
28 May 2015 23:20Schapendonk wrote: Als het nu nog heel even mee zit valt er straks niks meer te shoppen.
Financieel ziet het er niet goed uit. 3 ton meer schuld dan al begroot was in het begin van het seizoen en er komen nog meerdere betalingen aan (achterliggend en huidige huur, aflossing lening). Benieuwd hoe ze dat voor elkaar gaan krijgen.
Maar zal het pas echt geloven als het een feit is. Dan zal er zeker een fles (of 2) ploppen hier