MVV algemeen

17 juni 2014 23:21 17 juni 2014 23:22 door αναρχος.
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #1861
Maak je niet druk opa. Spelers als van Hyfte en Rutjes werden afgelopen jaar vernederd door JVC Cuijk, in de juup kan elke club verslagen worden en kan je met minimale middelen mee draaien. De enige echt waardevolle speler die vertrokken is waar we niet zo maar een goede vervanger voor kunnen vinden, is Bram Castro, de rest is vervangbaar. Afgelopen jaar heeft Rutjes de helft van de wedstrijden op de bank gezeten, en van Hyfte was een stuk slechter dan de voorafgaande seizoenen. Het is gewoon weer een vuile moffen streek en de verraders mogen lekker naar Kerkrade verhuizen want in Maastricht zijn ze niet meer welkom!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2014 23:46 17 juni 2014 23:47 door Marcel Andrien.
Marcel Andrien
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
MVV algemeen #1862
Spelers komen en spelers gaan. Volgens mij is het toch echt nooit anders geweest. En ieder jaar weer dat gezeik als er iemand vertrekt en die wordt weer voor rotte vis uitgemaakt...pffff. Het zijn PROFvoetballers. Die voetballen voor hun inkomen. Volgens mij is dat toch redelijk helder. Dus als iemand weggaat is dat omdat hij zich financieel of sportief kan verbeteren of omdat hij een nieuwe impuls nodig heeft. Volgens mij net zoals in de normale maatschappij. Ook daar wisselen mensen wel eens van werkgever. Voetballers zijn net mensen !

En dat geldt ook voor trainers. Dat Ron benaderd wordt kun je hem moeilijk kwalijk nemen. En dat hij wil weten wat anderen te bieden hebben lijkt me ook logisch. Dat zou betekenen dat iedereen die naar MVV komt ook een rotte vis is omdat hij een andere club verlaat. Ik heb toch wel moeite met dit soort standpunten. Besturen komen en besturen gaan, trainers komen en trainers gaan, spelers komen en spelers gaan. En de club blijft bestaan ! Zo was het en zo zal het hopelijk altijd blijven. En dadelijk begroeten we nieuwe mensen en juichen we die toe. En als ze vertrekken zijn het weer verraders... Zo werkt dat blijkbaar.

Ik ben er toch meer een voorstander van dan oud-spelers van ons een warm welkom krijgen in de Geusselt. Laat de andere partij maar zien dat wij anders zijn ! Tenslotte hebben ook diegene die vertrokken zijn ooit onze kleuren met hart en ziel verdedigd....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen, Lenica

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2014 23:57
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 973
Meer
MVV algemeen #1863

Marcel Andrien schreef : Spelers komen en spelers gaan. Volgens mij is het toch echt nooit anders geweest. En ieder jaar weer dat gezeik als er iemand vertrekt en die wordt weer voor rotte vis uitgemaakt...pffff. Het zijn PROFvoetballers. Die voetballen voor hun inkomen. Volgens mij is dat toch redelijk helder. Dus als iemand weggaat is dat omdat hij zich financieel of sportief kan verbeteren of omdat hij een nieuwe impuls nodig heeft. Volgens mij net zoals in de normale maatschappij. Ook daar wisselen mensen wel eens van werkgever. Voetballers zijn net mensen !

En dat geldt ook voor trainers. Dat Ron benaderd wordt kun je hem moeilijk kwalijk nemen. En dat hij wil weten wat anderen te bieden hebben lijkt me ook logisch. Dat zou betekenen dat iedereen die naar MVV komt ook een rotte vis is omdat hij een andere club verlaat. Ik heb toch wel moeite met dit soort standpunten. Besturen komen en besturen gaan, trainers komen en trainers gaan, spelers komen en spelers gaan. En de club blijft bestaan ! Zo was het en zo zal het hopelijk altijd blijven. En dadelijk begroeten we nieuwe mensen en juichen we die toe. En als ze vertrekken zijn het weer verraders... Zo werkt dat blijkbaar.

Ik ben er toch meer een voorstander van dan oud-spelers van ons een warm welkom krijgen in de Geusselt. Laat de andere partij maar zien dat wij anders zijn ! Tenslotte hebben ook diegene die vertrokken zijn ooit onze kleuren met hart en ziel verdedigd....


in principe heb je natuurlijk gelijk Marcel. Maar hier is het toverwoord (ik krijg het bijna niet uit mijn toetsenbord) roda. Dan is voor velen het gevoel totaal anders, vooral bij diegenen die het verleden met die club hebben meegemaakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 00:02
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 918
Meer
MVV algemeen #1864
Marcel, ik snap je verhaal wel, maar voor mij is er een groot verschil tussen het verruilen van MVV voor iedere andere club, of MVV verruilen voor dé aartsvijand Aachen-Nord. Dat vind ik een steek in de rug van de fans. Als je een beetje begrip hebt voor de club en de fans, doe je dat niet. Zeker niet als je meerdere aanbiedingen hebt.
Ik weet dat het zo niet werkt in het profvoetbal, maar verwacht alsjeblieft geen vriendelijk ontvangst. Als ze naar Volendam, Heracles of zelfs Venlook waren gegaan: prima! Maar ik heb een bloedhekel aan die geel-zwarten uit Aachen-Nord en alles wat daarmee te maken heeft. Ik heb onze spelers vorig seizoen gesteund, in goede en slechte tijden. Maar nu zijn ze net zo erg een vijand als Ome Nol en co.
Zo werkt het ook in het profvoetbal Marcel, in ieder geval in het (fanatieke) supporterswereldje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 00:03
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #1865
Inderdaad, lijkt me toch duidelijk waarom deze reacties worden geplaatst als je naar de aartsrivaal vertrekt. Niemand heeft wat over Castro gezegd toch toen hij naar Heracles ging? Snap je verhaal dan ook niet Marcel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Och jeh

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 00:04
Marcel Andrien
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
MVV algemeen #1866
Natuurlijk snap ik dat dat een andere dimensie is. Maar dat kun je jongens als van Hyfte en Rutjes toch moeilijk aanwrijven. Hallo. de ene komt uit Belgie, de ander uit Rotjeknor....

En Ron is natuurlijk pijnlijk ALS het doorgaat. Dat was de overgang van Trost ook voor die pruuse. Ik snap die gevoeligheden ook, ik voel ze ook. Maar verraders....nee. Dat gaat mij gewoon te ver. Ron heeft zich zijn halve leven de klote afgewerkt voor MVV. En Rene heeft dat voor die vaan-dao-achter gedaan. En op enig moment scheiden wegen. En zoals bij Rene komen ze bij elkaar. C'est la vie. Ik gun beiden in ieder geval het beste. Dat het hun goed mag gaan. Prive natuurlijk, niet met hun cluppie :-) Laat dat ook duidelijk zijn !!! En dat weten ze ook....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 01:53
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
MVV algemeen #1867
Zoals marcel al aangeeft spelers/trainers komen en gaan en ook dit kan wel weer opgevangen gaan worden.
Uiteraard spelen ze nu wel bij de aarst rivaal en dienen ze ook zo behandeld te worden.
Misschien waren deze 2 spelers wel te agressief of opstandig en past dit niet bij het familie gevoel van mvv, wie zal het zeggen.

Het nieuws wat mij echter nog meer stoort is dat rinkens er weer een jaar aan vast plakt, ondanks dat hij al meermaals heeft aangegeven ermee te zullen stoppen.
Of zijn ze nog steeds op zoek naar een "geschikte vervanger"
Denk dat er genoeg geschikte mensen zijn maar deze niet in het straatje van rinkens passen en zo niet in aanmerking komen voor de functie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 02:21
Dylan
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV algemeen #1868

Maosbrögk schreef : Marcel, ik snap je verhaal wel, maar voor mij is er een groot verschil tussen het verruilen van MVV voor iedere andere club, of MVV verruilen voor dé aartsvijand Aachen-Nord. Dat vind ik een steek in de rug van de fans. Als je een beetje begrip hebt voor de club en de fans, doe je dat niet. Zeker niet als je meerdere aanbiedingen hebt.
Ik weet dat het zo niet werkt in het profvoetbal, maar verwacht alsjeblieft geen vriendelijk ontvangst. Als ze naar Volendam, Heracles of zelfs Venlook waren gegaan: prima! Maar ik heb een bloedhekel aan die geel-zwarten uit Aachen-Nord en alles wat daarmee te maken heeft. Ik heb onze spelers vorig seizoen gesteund, in goede en slechte tijden. Maar nu zijn ze net zo erg een vijand als Ome Nol en co.
Zo werkt het ook in het profvoetbal Marcel, in ieder geval in het (fanatieke) supporterswereldje.


Welke fans? De mensen die wekelijks Elsen uitmaken voor geldwolf? En als v Hyfte & Rutjes buiten de aanbieding van Roda er geen krijgen die financieel voldoende is (aangezien v Hyfte al een keer bij MVV achteruit is gegaan.) moeten ze dan maar de WW in omdat ze niet bij Roda mogen gaan voetballen?
Ik wen Nathan en Tom veel succes, ze hebben onze clubkleuren altijd vol trots gedragen en alles gegeven. Dat hun keuze ietwat ongelukkig is kan niemand iets aan veranderen dus ik hoop maar dat ze zich binnen een half seizoen in de kijker spelen bij een suptop eredivisie club zoals strootman deed :thumbsup:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 05:39
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2457
Meer
MVV algemeen #1869

Gohf schreef : Wat een onnodig hoop drama hier. Net alsof van Hyfte en Rutjes niet vervangbaar zijn door MVV. Elsen zou je juist blij mee moeten zijn dat die na Roda vertrekt. Dan ben je er tenminste van af prijzige vent en voor de rest weinig daar.

Tegenwoordig een overvloed aan JL niveau spelers beschikbaar die allang blij zijn dat ze ergens aan de bak kunnen komen.


Het is niet een ramp dat ze vertrekken je hebt niet goed gelezen,maar dat ze naar de mijnstreek vertrekken daar zit een flinke pijn knobbel...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 06:41
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
MVV algemeen #1870
Dat prof-voetballers, trainers, technische staf e.d. kiezen voor hun boterham heb ik absoluut geen probleem mee.
Waar ik moeite mee heb is de schijnbare afbraak, de (al-dan-niet gestuurde) absolute leegloop op alle fronten en het ontbreken van ambitie en perspectief ván en vóór deze club.

Scherpe keuzes, minder is meer, roept het bestuur....

Ron Elsen zei bij het vertrek van Rene Trost begrip te hebben voor de keuze van Rene: "als je ergens aan twijfelt, moet je het niet doen. Dat standpunt huldig ik al jaren!"
Blijkbaar twijfelt - na 26 jaar - nu óók Ron Elsen (net als René in februari 2013) aan MVV....
Wat doet Ron Elsen twijfelen?
Gebrek aan: Perspectief? Geld? Ambitie? Draagvlak? Jeugd? Organisatie? Toekomst? Dromen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hartmans1973

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 07:01
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
MVV algemeen #1871
Ik had al een grote hekel aan die kut club uit Aachen Noord maar de haat tegen deze club en haar kutvolk wordt steeds groter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 07:55
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #1872
Nu maar hopen dat de beste speler, Smeets, wel blijft anders wordt het wel heel matig komend jaar...

Maar hoe gaat het nu verder ? Worden er al namen genoemd in de wandelgangen die naar MVV komen (spits van Geusselt Sport ?) , hebben ze al gesprekken met een keeper ? Gommans gaat naar een amateurclub...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 08:12
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
MVV algemeen #1873
MVV wordt opgevreten en op deze manier kunnen we niet meer praten over weer een tussen jaar,dit is meer de voor bode van het opgeven.
Over Elsen mag je denken wat je wil,maar als hij vertrekt dan kun je met recht spreken dat het schip meer dan zinkende is,want als er iemand door blijft gaan als er nog een gaatje was dan Elsen.
Verder is het weer een teken dat het bestuur de zaken niet meer in handen heeft en het noodlot met rasse schreden op ons afkomt.
Roda speelt het slim hol MVV gewoon uit ze kunnen er toch niks tegen in brengen,van Hyfte en Rutjes!! kom nou dat zijn toch niet de spelers waar je komend seizoen een gooi mee wil gaan doen om terug te keren naar de eredivisie,dat is de enigste troost die ik heb.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SintServaos

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 10:23
edwinjudith777
Bezoeker
Bezoeker
MVV algemeen #1874
Mvv heeft geen andere keus dan stoppen of toch fuseren met onze geliefde Roda jc.
Dit laatste is misschien in sportief op zich nog het beste .
Mvv heeft op betaald voetbal nivo niks meer te zoeken helaas. Ze hebben zelfs geen trainer en geen spelers meer.
Je kunt toch niet met de a jeugd ( derde divisie) in de Jupiler league spelen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 10:30
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #1875

edwinjudith777 schreef : Mvv heeft geen andere keus dan stoppen of toch fuseren met onze geliefde Roda jc.
Dit laatste is misschien in sportief op zich nog het beste .
Mvv heeft op betaald voetbal nivo niks meer te zoeken helaas. Ze hebben zelfs geen trainer en geen spelers meer.
Je kunt toch niet met de a jeugd ( derde divisie) in de Jupiler league spelen.

Stop met die dwaze stemmingmakerij! Er komt geen fusie! Na drie pogingen gaat niemand zich daar nog aan wagen. Het wachten is op welke club als eerste omvalt. Door MVV leeg te zuigen hoopt roda er kennelijk op dat wij dat zullen zijn. Een reden temeer om elke gedachte aan een fusie ver van je af te werpen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden