MVV algemeen

17 juni 2014 18:12
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 973
Meer
MVV algemeen #1846
Jongens, het zijn zware tijden voor MVV. Het zit momenteel flink tegen. Laten wij nu tonen dat we de club MVV door dik en dun steunen en er allemaal achter blijven staan. En die overlopers krijgen hun loon nog wel eens. MVV veur altied!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjotelsplak, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2014 18:21
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #1847
En zo is het maar net Pinobel.

Zinge steeds opnui dit leed!!!!!
Vaan de club oet MESTREECH: die al ging ’t ins neet, noets de mood verloore heet!!!!!

Kan m'n ogen niet geloven. Elke MVV supporter volgend seizoen moet zorgen voor die ouderwetse heksenketel in De Geusselt en dat niet Tom van Hyfte, Nathan Rutjes of erger nog Ron Elsen onze club vertegenwoordigen, maar dat VEER MVV zien!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2014 18:24 17 juni 2014 18:25 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #1848
Zojuist het bericht gekregen dat het verhaal niet klopt. Ron is wel aan het praten met *oda, maar nog niets is beslist!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2014 18:28 17 juni 2014 18:28 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #1849

Lummel schreef : ... Het is helaas allemaal waar. Schandalig dit allemaal. Geen trainer, geen technisch directeur en nog maar 7 selectie spelers. Gaat ontzettend goed mensen.

:puke:


iech zegk mer ein dingk: ....Noet de mood verloore heet !

DJ-AMIGO schreef : Het zou mooi zijn dat de mannen van de jaren 90, Thal, Meijer, Visser, Lanckohr.... MVV Mestreech omarmen. Dat waren winnaars en blijven sympathie hebben voor MVV.

Zjus ! :thumbsup:

Wie Ajax : eige lui in de klub laote koume, keen neet verkierd zien ( es ze ut wel wulle...)
In jeker geval zien Pinobel, Opa en iech dao kommend sezoen weer bij , geer toch aoch ?!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2014 18:28
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #1850
Alleen het in gesprek gaan is al verraad op zich.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2014 18:29
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 980
Meer
MVV algemeen #1851
Ik heb het gevoel dat ze de stekker eruit gaan trekken
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2014 18:31
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
MVV algemeen #1852
Precies, het feit dat ie al in gesprek gaat is al verraad.. Hij zou toch moeten weten hoe de verhoudingen liggen... Al blijft Elsen wel, het gevoel zal toch niet meer hetzelfde zijn...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2014 18:32
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #1853

Mie leef Mestreech schreef : Ik heb het gevoel dat ze de stekker eruit gaan trekken

Schei toch oet met dee paniek oonzin. Dit soort loze oetsprake kinne veer neet gebruuke. Zeker neet noe :angry:

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2014 18:40
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 434
Meer
MVV algemeen #1854
Verraders!!! :sick:

Dat Hollender Rutjes de stap maakt met de kanttekening dat ie dit seizoen vaak reserve heeft gezeten tot daar aan toe.
Maar Tom na die jaren naar Aken-noord gaat en weet hoe dit ligt bij de supporters en blijkbaar schijt heeft aan de mensen. NSB'ers werden zo'n mensen 70 jaar geleden genoemd.
Ik zou het niet erg vinden als ze van een trapje zouden vallen...

Weet wel dat een Boymans van Sittard zoiets niet zou doen :O
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2014 18:51
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
MVV algemeen #1855
dat het komend seizoen alweer een tussen-seizoen ging worden, was bekend..
maar dat het een ramp is dat elsen weg gaat??
ja hij gaat mss naar dat gedrocht...
bekijk het positief..
iedereen roept al jaren dat het schandalig is dat hij dit salaris heeft/had..

de wind die de laatste jaren hier heeft gewaaid, is uiteindelijk niet goed geweest..
dus ook nu weer tijd voor een nieuwe wind!!
hopelijk meer (mvv) voetbal verleden in de club..
en een wind die ervoor gaat zorgen dat de ouderwetse Geusselt-sfeer terug gaat komen..
en helemaal tegen @#@#
die moeten stuk voor stuk huilend hier vandaan gaan!!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2014 18:54
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #1856
Alles kump good.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2014 22:15
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #1857
toch wel vreemd, Roda wil direct promoveren en daarna zelfs meteen Europees voetbal spelen, en dan komen ze half MVV leeg shoppen. Nou Succes met die doelstelling dan :daag:

(als het allemaal al waar is!!)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2014 22:24
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #1858

jeoff schreef : toch wel vreemd, Roda wil direct promoveren en daarna zelfs meteen Europees voetbal spelen, en dan komen ze half MVV leeg shoppen. Nou Succes met die doelstelling dan :daag:

(als het allemaal al waar is!!)


Helaas wel Jeoff, betrouwbaarder dan de club zelf kan niet.
www.rodajc.nl/Nieuws/1926/1/roda-jc-kerk...fte-en-nathan-rutjes

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2014 22:29 17 juni 2014 22:30 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2457
Meer
MVV algemeen #1859

pinobel schreef : Jongens, het zijn zware tijden voor MVV. Het zit momenteel flink tegen. Laten wij nu tonen dat we de club MVV door dik en dun steunen en er allemaal achter blijven staan. En die overlopers krijgen hun loon nog wel eens. MVV veur altied!!


Tranen in mijn ogen,ik kijk op internet en lees dan in volgorde...van hyfte,rutjes en elsen?...naar **da?
Ik begrijp het niet die club uit dat mijngebied geeft af op mvv maar haalt wel alles binnen vanuit het maastrichtse?
Ik heb geen spijt dat ik mijn seizoenskaart al zeer vroeg besteld heb...maar is het mogelijk om naar de toekomst te kijken?
Nogmaals teneergeslagen maar niet verslagen,dat is mijn motto maar het word wel heel moeilijk om mijn gedachte op positief te zetten!
Hoe kan ik op andere gedachte gebracht worden?...begin heel erg te twijfelen dat we kunnen gaan meedraaien in de middenmoot!...ja opa is teneergeslagen...we hadden geen geweldig elftal maar dat alles naar de mijnstreek vertrekt doet mij pijn en elsen van hyfte en rutjes kunnen mij gestolen worden.
Ok geld is het belanrijkste...trost bedankt...en dat meen ik bah bah...hoe ver kun je zinken rene,eerst vertellen dat zij je giga hebben laten vallen en dan iedereen omhelsen(media) bij ,,jou,, club.
Ik hoop toch stiekem dat we een representatief elftal op de been kunnen brengen en dat we de 31ste aug tegen spel kunnen bieden en het viertal mogen ontvangen met een giga fluitconcert...ik ga stoppen en hopenlijk morgen van oranje genieten,want zit er giga door nu...volgend seizoen?...hebben we nog toekomst?...of ben ik nu te somber?...ik vind dit het moeilijkste jaar sinds mijn begin(1967)als supporter heb ik gelijk of niet?...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2014 23:19
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
MVV algemeen #1860
Wat een onnodig hoop drama hier. Net alsof van Hyfte en Rutjes niet vervangbaar zijn door MVV. Elsen zou je juist blij mee moeten zijn dat die na Roda vertrekt. Dan ben je er tenminste van af prijzige vent en voor de rest weinig daar.

Tegenwoordig een overvloed aan JL niveau spelers beschikbaar die allang blij zijn dat ze ergens aan de bak kunnen komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.323 seconden