MVV algemeen

18 juni 2014 11:18
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV algemeen #1876
Wat een negativiteit zeg..

Ieder zijn mening, maar het gaat ook komend seizoen weer goed komen met ons clubje

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 11:36
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
MVV algemeen #1877
Heb er nog best vertrouwen in. Raar dat rutjes gratis de deur uitloopt. MAAR kijk welke salarisposten verdwijnen met de verkoop van van hyfte, rutjes en elsen. Rutjes niet eens meer basisspeler en van hyfte totaal uit vorm afgelopen seizoen. Als wij Smeets kunnen behouden en secerovic is dat nog niet eens zon slecht middenveld. En dat is nu mogelijk met de verkochte mensen
De volgende gebruiker (s) zei dank u de jeuris

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 11:38
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #1878
Aan ons als supporters is het om te laten zien dat wij de enige club in Limburg zijn. Ik heb alle vertrouwen in het komende seizoen en weet zeker dat het goed gaat komen. Die stink moffen profiteren dit jaar nog van extra televisie inkomsten en hebben nog wat supporters en sponsors over uit hun Eredivsie tijdperk, als zij niet promoveren zal de natuurlijke selectie zijn werk verrichten. Deze moffen streek is een van de laatste stuiptrekkingen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 11:46
de jeuris
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #1879
fusie?? veer fuseren met geine: noets, never, niemals, jamais en nooit. Daan kinne veer us beter opheffen, kump opnuij MVV 1902 en daan gaon iech dao nao loere.
Veer moote ierts weer financieel gezoond weure daan daan kinne veer weer bouwe. Veer , es MVV supporters , höbbe al zoeváöl tegenslaag gehad dat veer nog wel un seizoen kinne wachten. Alles zal echter aofhaange vaan of Elsen blijf of neet en wee de nuije trainer/ technisch directeur weurt. Daan kinnen veer speulers hoole die geer veur us wille voetballe. En gemiddeld 6000 maan in de Geusselt zow natuurlijk helpen he :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 12:00
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
MVV algemeen #1880
Ag Ron Elsen wilt gewoon niet de trainer zijn.. hij wilt gewoon scouten en weet ik veel wat.
Feit dat hij dit jaar de trainer MOET zijn zou hem wel zwaar zijn tegengevallen.. roda gebruikt dit natuurlijk om hem weg te lokken voor een baan wat hem wel aanstaat.

Met het vertrek van deze 3 heren komt weer een flinke salarispost vrij!
Spelers huren van Genk, Schreurske wellicht iets meer bieden om hem over te halen hier te blijven, een TD en een trainer.. komt goed mede-sjengen! Voetbal is oorlog en de 31ste gaan we het die duitsers eens laten zien!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 12:06
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #1881

edwinjudith777 schreef : Mvv heeft geen andere keus dan stoppen of toch fuseren met onze geliefde Roda jc.
Dit laatste is misschien in sportief op zich nog het beste .
Mvv heeft op betaald voetbal nivo niks meer te zoeken helaas. Ze hebben zelfs geen trainer en geen spelers meer.
Je kunt toch niet met de a jeugd ( derde divisie) in de Jupiler league spelen.

Als ik ergens wel de kots van krijg is het dit soort berichten. Mensen waarvan je nooit iets hoort of leest. En als er iets negatiefs speelt in het nieuws , meteen opperen om een fusie of het opdoeken van de club. Walgelijk om als zogenaamde MVV supporter dat over je hart te krijgen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 12:17 18 juni 2014 12:18 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1882

αναρχος schreef : Aan ons als supporters is het om te laten zien dat wij de enige club in Limburg zijn. Ik heb alle vertrouwen in het komende seizoen en weet zeker dat het goed gaat komen. Die stink moffen profiteren dit jaar nog van extra televisie inkomsten en hebben nog wat supporters en sponsors over uit hun Eredivsie tijdperk, als zij niet promoveren zal de natuurlijke selectie zijn werk verrichten. Deze moffen streek is een van de laatste stuiptrekkingen.


Einegste club in Limbörg?? Dit gedoons vaan die nsb-club is veur miech teike numero zoeväöl tot 'ch niks höb mèt Limbörg, en Mestreech bove alles steit.

Limbörg, is dat neet die boetewiek vaan Mestreech?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 13:39
Sjarelke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 160
Meer
MVV algemeen #1883
Beste mede-forumleden en MVV-fans,

Als ik de afgelopen weken de krant lees zie ik alleen maar berichten over Roda JC dat spelers (en nu zelfs de trainer) van MVV aan het wegkapen is, Fortuna dat weer twee spelers heeft aangetrokken en nieuws over andere clubs die zich versterken of waar iets anders zinnigs over te melden valt.

Ik zie echter geen enkel bericht over MVV zelf; ja, de aanleg van een kunstgrasveld in De Geusselt voor het seizoen 2015-2016; dat interesseert mij als supporter op dit moment niet. Het is niet dat ik geen geduld heb met het wachten op nieuwe spelers, maar ik maak me een beetje zorgen over de grote uittocht van MVV-spelers (ongeacht hun kwaliteiten). Ik heb door deze grote uittocht het vermoeden dat de financiële situatie van MVV nog veel ernstiger is dan steeds vermeld is of men ons doet geloven. Spelers willen (terecht) hun inkomen veilig stellen en kiezen snel voor een andere club. Als je terug moet in begroting is dat voor mij prima, maar er wordt nergens eens uitgelegd hoe het nou echt zit bij MVV. Het is een opeenstapeling van negatieve berichten die (in)direct over MVV gaan en ik denk dat het ook een taak is van medewerkers van MVV (zeker het bestuur) om openheid van zaken te geven en ook eens iets te melden over onze club. Dan is misschien niet meteen positief, maar wel realistisch. Ik zou het prettig vinden als ook eens een teken van leven van Maastrichtse zijde wordt gegeven.

Zojuist kreeg ik de nieuwsbrief van de 'Vereniging MVV' in mijn mailbox. Daar ben ik als seizoenkaarthouder blijkbaar lid van(?). Ik dacht dat ik op mijn wenken bediend zou worden en dat in deze brief nou eens wat echte informatie zou staan, maar wederom werd mijn honger naar informatie niet gestild. Het ging over de MVV-selectie op Mallorca (met een heel gezellige 'niets-aan-de-hand'-teamfoto), met een melding van de eerste training en een schema met oefenwedstrijden en dat was het alweer. Er was nog een melding dat de begroting unaniem is goedgekeurd (hoeveel bedraagt die begroting, wat is het spelersbudget, wanneer gaan we die spelers halen etc?) en een bericht over de nieuwe lay-outman van de nieuwsbrief. Waarom een nieuwsbrief uitbrengen zonder nieuws?

Misschien weet iemand van jullie echt meer (geen loze kreten maar liefst onderbouwd met berichten of ander bewijs) over de situatie bij MVV? Je hoort van alles maar je hoort ook veel tegenstrijdigheden. Ik ben benieuwd naar de echte nieuwsfeiten. Ik heb inmiddels een nieuwe seizoenkaart besteld, gewoon omdat ik van kinds af aan fan ben en het gezellig vind om met vrienden naar MVV te gaan. Maar een beetje positieve impulsen voor het nieuwe seizoen zouden heel welkom zijn; ook om mensen die nog niet verlengd hebben of geen seizoenkaart hebben over de streep te trekken. Dus bij dezen een oproep aan de mensen van MVV: "Laot uuch ins huure"!!

P.S. Ik ben ook absoluut geen Roda-fan, maar laten we MVV-spelers die puur voor de financiën (lees: om ook volgend seizoen rond te kunnen komen met hun gezin) MVV verlaten niet als verraders of wat dan ook uitmaken. Als je zelf een baan krijgt aangeboden met 50% meer salaris in je eigen regio, kies je er ook voor. Alle voetballers spelen voor geld; clubliefde bestaat anno 2014 nauwelijks meer. Dat is gewoon de realiteit. Trost zou ook noooooooit naar Roda gaan, maar doet dat nu toch, nu VVV hem niet meer wil hebben. Dat is geen clubliefde maar gewoon een geldkwestie. Ook hij moet rondkomen. In de JL is het gewoon een kwestie van overleven geworden en geldt het motto 'ieder voor zich'.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, tcb

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 13:55
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #1884

Sjarelke schreef : . Als je zelf een baan krijgt aangeboden met 50% meer salaris in je eigen regio, kies je er ook voor. Alle voetballers spelen voor geld; clubliefde bestaat anno 2014 nauwelijks meer. Dat is gewoon de realiteit. Trost zou ook noooooooit naar Roda gaan, maar doet dat nu toch, nu VVV hem niet meer wil hebben. Dat is geen clubliefde maar gewoon een geldkwestie. Ook hij moet rondkomen. In de JL is het gewoon een kwestie van overleven geworden en geldt het motto 'ieder voor zich'.


Klopt helemaal. En toch zal ik ze uitschelden en uitfluiten. Ik ga niet naar MVV om rationeel te reageren maar omdat ik fan ben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Sjarelke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 14:42
de jeuris
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #1885
Sjarel...veurige week is d'r un beijeinkoms gewees veur sponsoren en aandere. Oonder aandere de politiek waor oetgenuudig mer ut waor erg oongelökkig dat dat preceis gepland waor met un Raodsvergadering. Enfin, Ad Frijns en iech waore dao naomes de Seniorenpartij. Wat iech begrepen höb oet ut verhaol vaan Rinkens is dat ut de gooje kant op geit. MVV maak weer wins al is ut hiel marginaal ten opzichte vaan de begroeting. De begroeting zelof woort neet getoend en iech höb gein weiere inzichten. Wel dat MVV nog un schöld heet aon ut speulersfonds vaan Nol Hindrix en vaan Nico Jongen. Ut zow goon volgens ingewijden um un bedraag vaan 6 ton. Hopelik höbbe veer nog get veur Rutjes gevaangen en is dat misschiens nog minder noe. Weier geit MVV door met ut verminderen vaan kosten, op allerlei gebied (jäög, weg vaan de Klein Geusselt, catering in eigen beheer etc.) Met es doel zoe gaw wie meugelik financieel gezoond te weure. Op ziech staon iech dao achter mer ut dal boe veer es MVV supporters doorheen moote is laank en duuster. Good waor dat Eric Meijer, Reginald Thal, Paul Penders en Roberto Lanckohr mier en mier de kaar goon trekken (mijn interpretatie). En weier is niemes groeter es de club :)
Es Elsen daadwerkelik weg geit daan höbbe veer pech. Neet tot heer ut is mer heer heet wel un döbbelfunctie op dit momint en voert oonderhandelingen met nuij speulers. Dat letste 100% zeker weten trouwens.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 14:51
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 845
Meer
MVV algemeen #1886

de jeuris schreef : Es Elsen daadwerkelik weg geit daan höbbe veer pech. Neet tot heer ut is mer heer heet wel un döbbelfunctie op dit momint en voert oonderhandelingen met nuij speulers. Dat letste 100% zeker weten trouwens.

Inderdaad. Hopelijk hebben we iets voor Rutjes ontvangen. Had gewoon een doorlopend contract. Maar dat geldt ook voor Elsen. Er zal zeker in zijn geval 'gecasht' moeten worden bij een overgang naar Aken Noord. Het kan niet zo zijn dat iemand met zijn netwerk en kennis over MVV en de organisatie gratis en voor niets vertrekt naar een concurrent. Wat mij betreft mag Elsen vertrekken mits daarmee de gehele schuld aan Hendriks en co afgelost wordt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 15:17
de jeuris
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #1887
dat zow sjoen zien...hiel sjoen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 juni 2014 16:00
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2457
Meer
MVV algemeen #1888

edwinjudith777 schreef : Mvv heeft geen andere keus dan stoppen of toch fuseren met onze geliefde Roda jc.
Dit laatste is misschien in sportief op zich nog het beste .
Mvv heeft op betaald voetbal nivo niks meer te zoeken helaas. Ze hebben zelfs geen trainer en geen spelers meer.
Je kunt toch niet met de a jeugd ( derde divisie) in de Jupiler league spelen.



Dank je wel voor alweer creatieve ,,inbreng,, :sick: ...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 08:49
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #1889
Vandaag in de limburger

Ron Elsen salaris meer dan 200.000 Euro.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 09:07
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #1890

ouwe rot schreef : Vandaag in de limburger

Ron Elsen salaris meer dan 200.000 Euro.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.515 seconden