MVV algemeen
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
Re: MVV algemeen
19 Jun 2014 09:13Ze doen zich de naam "De Leugeneer" echt eer aan.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
19 Jun 2014 09:21Het feit dat hij stelt dat Rinkens de jeugdopleiding in Maastricht wil opheffen geeft al aan dat dit heerschap geen idee heeft waar hij over schrijft. Rinkens is de voorzitter, het beleid wordt door het bestuur bepaald van stichting en vereniging. Niet enkel door de voorzitter.
- omnisciens
-
- Elite Member
-
19 Jun 2014 11:07Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
19 Jun 2014 13:39Als dit zo is, dan zou Ron Elsen toch wel gek zijn om naar het gedrocht uit het oosten te gaan. Ik kan me niet voorstellen dat hij daar meer dan dit zou gaan verdienen en een contract voor het leven krijgt.omnisciens wrote: Dat Elsen. 176000 bruto per jaar verdiend bracht ik 3 jaar geleden al naar buiten maar toen werd ik ook voor gek verklaart. Toxh is het zo. Hij heeft een contract voor het leven uit de maffioso tijd
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
19 Jun 2014 14:00Jacques wrote:Als dit zo is, dan zou Ron Elsen toch wel gek zijn om naar het gedrocht uit het oosten te gaan. Ik kan me niet voorstellen dat hij daar meer dan dit zou gaan verdienen en een contract voor het leven krijgt.omnisciens wrote: Dat Elsen. 176000 bruto per jaar verdiend bracht ik 3 jaar geleden al naar buiten maar toen werd ik ook voor gek verklaart. Toxh is het zo. Hij heeft een contract voor het leven uit de maffioso tijd
Dat is ook niet het punt dat hij daar meer gaat verdienen, de issue is dat hij veel minder gaat verdienen bij MVV en daarom ook verder kijkt. Ze hebben bij MVV gewoon gezegd, het is dit salaris of niets. Kiezen of delen dus.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
19 Jun 2014 14:26Ja, het salaris moest omlaag en nee, de actie kwam vanuit *oda, niet vanuit Ron.tuutsje wrote:Jacques wrote:Als dit zo is, dan zou Ron Elsen toch wel gek zijn om naar het gedrocht uit het oosten te gaan. Ik kan me niet voorstellen dat hij daar meer dan dit zou gaan verdienen en een contract voor het leven krijgt.omnisciens wrote: Dat Elsen. 176000 bruto per jaar verdiend bracht ik 3 jaar geleden al naar buiten maar toen werd ik ook voor gek verklaart. Toxh is het zo. Hij heeft een contract voor het leven uit de maffioso tijd
Dat is ook niet het punt dat hij daar meer gaat verdienen, de issue is dat hij veel minder gaat verdienen bij MVV en daarom ook verder kijkt. Ze hebben bij MVV gewoon gezegd, het is dit salaris of niets. Kiezen of delen dus.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
19 Jun 2014 14:28 - 19 Jun 2014 14:29Roda is het almachtige en MVV het zielig clubje.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Puime
-
- Premium Member
-
19 Jun 2014 14:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- pepernoot
-
- Elite Member
-
19 Jun 2014 14:40omnisciens wrote: Dat Elsen. 176000 bruto per jaar verdiend bracht ik 3 jaar geleden al naar buiten maar toen werd ik ook voor gek verklaart. Toxh is het zo. Hij heeft een contract voor het leven uit de maffioso tijd
Haha dat dacht ik eerst ook maar dat zou Elsen willen

Het bedrag dat hij netto krijgt ligt iets boven ons salarisplafond (bruto).
- de jeuris
-
- Junior Member
-
19 Jun 2014 15:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
19 Jun 2014 15:44Puime wrote: Wie is er op dit moment eeigenlijk bezig om de selectie en staf voor volgend seizoen vorm te geven? Niemand lijkt me.
Verschillende mensen houden zich hiermee bezig o.a Henny Bastiaans.
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
19 Jun 2014 16:04Roei baank wrote: Verschillende mensen houden zich hiermee bezig o.a Henny Bastiaans.
Hopelijk heeft hij daar dan wel de tijd voor naast zijn drukke baan als ING directeur. Wellicht dat jij ze nog wat tips kunt geven over leuke spelers in Wallonië. Vraag me af of een Patrick Boelen nog steeds voor MVV in Vlaanderen scout nu hij voor Genk werkzaam is. Dan heb ik er niet zo'n vertrouwen in als dat soort personen die andere mensen zijn. Zie ik liever Lanckohr dat bijvoorbeeld doen.
Zou in ieder geval flink wat onrust wegnemen die je voelt toenemen in Maastricht door met het vrijgekomen salaris een echte versterking te presenteren.
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
19 Jun 2014 16:47Puime wrote: Wie is er op dit moment eeigenlijk bezig om de selectie en staf voor volgend seizoen vorm te geven? Niemand lijkt me.
Goede vraag, en wie vanuit MVV gaat ons hier allen hier een antwoord op geven?
Geruchten zijn sterk, je hoort soms eens wat en je leest eens wat, de Leugeneer? Als bron, dat die maar gauw opsodemieteren.
Ik wil vanuit MVV zelf horen hoe e.e.a. in mekaar steekt.
- SC MVV Maastricht
-
- Premium Member
-
19 Jun 2014 16:4819 juni 2014
MVV Maastricht reageert op artikel d.d. 19 juni in De Limburger
Vanochtend heeft MVV Maastricht in De Limburger kennis genomen van het artikel aangaande Ron Elsen. In dit artikel wordt, volkomen onjuist, genoemd dat Ron Elsen een salaris ontvangt van ruim boven de twee ton.
Voorzitter Paul Rinkens: “Buiten het feit dat het artikel in De Limburger niet gebaseerd is op feitelijk onderzoek, is de berichtgeving schadelijk voor de persoon Ron Elsen en de club MVV Maastricht.
Vanaf dag 1 dat wij als bestuur zijn gestart, staan wij voor transparantie. De geloofwaardigheid van MVV naar haar medewerkers, supporters, sponsoren en andere belangrijke stakeholders staat door deze onjuiste berichtgeving op het spel. MVV heeft een salariscap van €50.000,- en daar gaan we als club zeer serieus mee om.
Het salaris van Ron Elsen ligt dus "by far" niet in de range van €200.000,-.” Mvv Maastricht heeft De Limburger inmiddels verzocht het bericht te rectificeren.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
19 Jun 2014 20:22Anna D. wrote:Roei baank wrote: Verschillende mensen houden zich hiermee bezig o.a Henny Bastiaans.
Hopelijk heeft hij daar dan wel de tijd voor naast zijn drukke baan als ING directeur. Wellicht dat jij ze nog wat tips kunt geven over leuke spelers in Wallonië. Vraag me af of een Patrick Boelen nog steeds voor MVV in Vlaanderen scout nu hij voor Genk werkzaam is. Dan heb ik er niet zo'n vertrouwen in als dat soort personen die andere mensen zijn. Zie ik liever Lanckohr dat bijvoorbeeld doen.
Zou in ieder geval flink wat onrust wegnemen die je voelt toenemen in Maastricht door met het vrijgekomen salaris een echte versterking te presenteren.
Het is wel fijn dat bij Genk Patrick Boelen zit. Hij kent MVV van binnen en buiten.