MVV algemeen

19 juni 2014 09:13
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #1891
Dit artikel klopt van geen kant. Ron heeft echt geen salaris van 2 ton!
Ze doen zich de naam "De Leugeneer" echt eer aan.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 09:21
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #1892
Kijk naar de naam van de schrijver, Patrick Delait. Die eikel is altijd extreem negatief over MVV.
Het feit dat hij stelt dat Rinkens de jeugdopleiding in Maastricht wil opheffen geeft al aan dat dit heerschap geen idee heeft waar hij over schrijft. Rinkens is de voorzitter, het beleid wordt door het bestuur bepaald van stichting en vereniging. Niet enkel door de voorzitter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 11:07
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
MVV algemeen #1893
Dat Elsen. 176000 bruto per jaar verdiend bracht ik 3 jaar geleden al naar buiten maar toen werd ik ook voor gek verklaart. Toxh is het zo. Hij heeft een contract voor het leven uit de maffioso tijd

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 13:39
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #1894

omnisciens schreef : Dat Elsen. 176000 bruto per jaar verdiend bracht ik 3 jaar geleden al naar buiten maar toen werd ik ook voor gek verklaart. Toxh is het zo. Hij heeft een contract voor het leven uit de maffioso tijd

Als dit zo is, dan zou Ron Elsen toch wel gek zijn om naar het gedrocht uit het oosten te gaan. Ik kan me niet voorstellen dat hij daar meer dan dit zou gaan verdienen en een contract voor het leven krijgt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 14:00
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #1895

Jacques schreef :

omnisciens schreef : Dat Elsen. 176000 bruto per jaar verdiend bracht ik 3 jaar geleden al naar buiten maar toen werd ik ook voor gek verklaart. Toxh is het zo. Hij heeft een contract voor het leven uit de maffioso tijd

Als dit zo is, dan zou Ron Elsen toch wel gek zijn om naar het gedrocht uit het oosten te gaan. Ik kan me niet voorstellen dat hij daar meer dan dit zou gaan verdienen en een contract voor het leven krijgt.


Dat is ook niet het punt dat hij daar meer gaat verdienen, de issue is dat hij veel minder gaat verdienen bij MVV en daarom ook verder kijkt. Ze hebben bij MVV gewoon gezegd, het is dit salaris of niets. Kiezen of delen dus.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 14:26
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #1896

tuutsje schreef :

Jacques schreef :

omnisciens schreef : Dat Elsen. 176000 bruto per jaar verdiend bracht ik 3 jaar geleden al naar buiten maar toen werd ik ook voor gek verklaart. Toxh is het zo. Hij heeft een contract voor het leven uit de maffioso tijd

Als dit zo is, dan zou Ron Elsen toch wel gek zijn om naar het gedrocht uit het oosten te gaan. Ik kan me niet voorstellen dat hij daar meer dan dit zou gaan verdienen en een contract voor het leven krijgt.


Dat is ook niet het punt dat hij daar meer gaat verdienen, de issue is dat hij veel minder gaat verdienen bij MVV en daarom ook verder kijkt. Ze hebben bij MVV gewoon gezegd, het is dit salaris of niets. Kiezen of delen dus.

Ja, het salaris moest omlaag en nee, de actie kwam vanuit *oda, niet vanuit Ron.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 14:28 19 juni 2014 14:29 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #1897
Die Patrick Delait heeft duidelijk zwart-geel bloed in zijn aderen. Dat proef je alleen al aan zijn manier van schrijven.
Roda is het almachtige en MVV het zielig clubje.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 14:39
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 123
Meer
MVV algemeen #1898
Wie is er op dit moment eeigenlijk bezig om de selectie en staf voor volgend seizoen vorm te geven? Niemand lijkt me.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 14:40
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
MVV algemeen #1899

omnisciens schreef : Dat Elsen. 176000 bruto per jaar verdiend bracht ik 3 jaar geleden al naar buiten maar toen werd ik ook voor gek verklaart. Toxh is het zo. Hij heeft een contract voor het leven uit de maffioso tijd


Haha dat dacht ik eerst ook maar dat zou Elsen willen ;)

Het bedrag dat hij netto krijgt ligt iets boven ons salarisplafond (bruto).

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 15:25
de jeuris
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV algemeen #1900
...op dit momint is Ron Elsen dao nog gewoen met bezig...heer kreig toch nog aoch betaold vaan MVV. Dus...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 15:44
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #1901

Puime schreef : Wie is er op dit moment eeigenlijk bezig om de selectie en staf voor volgend seizoen vorm te geven? Niemand lijkt me.


Verschillende mensen houden zich hiermee bezig o.a Henny Bastiaans.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 16:04
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #1902

Roei baank schreef : Verschillende mensen houden zich hiermee bezig o.a Henny Bastiaans.


Hopelijk heeft hij daar dan wel de tijd voor naast zijn drukke baan als ING directeur. Wellicht dat jij ze nog wat tips kunt geven over leuke spelers in Wallonië. Vraag me af of een Patrick Boelen nog steeds voor MVV in Vlaanderen scout nu hij voor Genk werkzaam is. Dan heb ik er niet zo'n vertrouwen in als dat soort personen die andere mensen zijn. Zie ik liever Lanckohr dat bijvoorbeeld doen.

Zou in ieder geval flink wat onrust wegnemen die je voelt toenemen in Maastricht door met het vrijgekomen salaris een echte versterking te presenteren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 16:47
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #1903

Puime schreef : Wie is er op dit moment eeigenlijk bezig om de selectie en staf voor volgend seizoen vorm te geven? Niemand lijkt me.


Goede vraag, en wie vanuit MVV gaat ons hier allen hier een antwoord op geven?
Geruchten zijn sterk, je hoort soms eens wat en je leest eens wat, de Leugeneer? Als bron, dat die maar gauw opsodemieteren.

Ik wil vanuit MVV zelf horen hoe e.e.a. in mekaar steekt.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 16:48
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
MVV algemeen #1904
PERSBERICHT
19 juni 2014
MVV Maastricht reageert op artikel d.d. 19 juni in De Limburger

Vanochtend heeft MVV Maastricht in De Limburger kennis genomen van het artikel aangaande Ron Elsen. In dit artikel wordt, volkomen onjuist, genoemd dat Ron Elsen een salaris ontvangt van ruim boven de twee ton.
Voorzitter Paul Rinkens: “Buiten het feit dat het artikel in De Limburger niet gebaseerd is op feitelijk onderzoek, is de berichtgeving schadelijk voor de persoon Ron Elsen en de club MVV Maastricht.
Vanaf dag 1 dat wij als bestuur zijn gestart, staan wij voor transparantie. De geloofwaardigheid van MVV naar haar medewerkers, supporters, sponsoren en andere belangrijke stakeholders staat door deze onjuiste berichtgeving op het spel. MVV heeft een salariscap van €50.000,- en daar gaan we als club zeer serieus mee om.
Het salaris van Ron Elsen ligt dus "by far" niet in de range van €200.000,-.” Mvv Maastricht heeft De Limburger inmiddels verzocht het bericht te rectificeren.

Veer blieve druime !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2014 20:22
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 980
Meer
MVV algemeen #1905

Anna D. schreef :

Roei baank schreef : Verschillende mensen houden zich hiermee bezig o.a Henny Bastiaans.


Hopelijk heeft hij daar dan wel de tijd voor naast zijn drukke baan als ING directeur. Wellicht dat jij ze nog wat tips kunt geven over leuke spelers in Wallonië. Vraag me af of een Patrick Boelen nog steeds voor MVV in Vlaanderen scout nu hij voor Genk werkzaam is. Dan heb ik er niet zo'n vertrouwen in als dat soort personen die andere mensen zijn. Zie ik liever Lanckohr dat bijvoorbeeld doen.

Zou in ieder geval flink wat onrust wegnemen die je voelt toenemen in Maastricht door met het vrijgekomen salaris een echte versterking te presenteren.


Het is wel fijn dat bij Genk Patrick Boelen zit. Hij kent MVV van binnen en buiten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden