MVV algemeen

04 juli 2014 19:03
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
MVV algemeen #1951
Die 50.000 is natuurlijk bruto! en premies zijn er toch niet meer dus lijkt me logisch dat nieuwe spelers deze ook niet krijgen.
Is wel goed dat ze zich aan die 50.000 houden en als mensen een en ander willen financieren of extra zaken aanbieden dan kan dat natuurlijk altijd al zal dat niet vaak het geval zijn.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2014 07:31 05 juli 2014 07:32 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2457
Meer
MVV algemeen #1952
Nog even terug komend op het verhaal volgend seizoen,als de hekken weggaan vind ik het in mijn geval jammer dat de angelside daarvan gevrijwaard word en dus daar blijven de hekken staan.
Ik zal mij dan maar neer leggen dat de hekken blijven staan ten bate voor spandoeken van de ultraas en anderen, maar blijf het jammer vinden dat(net als vroeger)niet in het hele stadion zonder hekken word gespeeld,maar nogmaals ik leg me neer dat dat ten koste gaat van sfeeracties,en dat is er een periode niet meer geweest.
Ultraas laat je weer zien volgend seizoen :thumbsup: ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2014 12:02
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
MVV algemeen #1953

opadiehard schreef : Nog even terug komend op het verhaal volgend seizoen,als de hekken weggaan vind ik het in mijn geval jammer dat de angelside daarvan gevrijwaard word en dus daar blijven de hekken staan.
Ik zal mij dan maar neer leggen dat de hekken blijven staan ten bate voor spandoeken van de ultraas en anderen, maar blijf het jammer vinden dat(net als vroeger)niet in het hele stadion zonder hekken word gespeeld,maar nogmaals ik leg me neer dat dat ten koste gaat van sfeeracties,en dat is er een periode niet meer geweest.
Ultraas laat je weer zien volgend seizoen :thumbsup: ...gr opa ;)


Het grote spandoek van de Ultras (gebore oet leefde, gedreve door passie) hangt er al een tijdje niet meer. Iemand een idee waarom?
Vond dat wel mooi bij hun groep passen. Nu is het er akelig kaal en dan zou je dus net zo goed ook die hekken kunnen weghalen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2014 14:30
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #1954
De Ultras hebben zelf gevraagd de hekken daar te handhaven.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2014 15:28
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #1955
Is er dan geen andere oplossing mogelijk om de spandoeken op te hangen ipv een stuk hek te laten staan? Lijkt me zo vreemd dat dan enkel daar hekken staan en in de rest van de Geusselt niet?

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2014 17:30
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #1956
Hier even verder over de bestuursvorm:

Mental schreef : We zijn natuurlijk off topic aan het gaan, maar jou antwoord roept bij mij vragen op. Wie is in al die jaren dan directie geweest? En waarom bemoeit Rinkens zich dan met de bedrijfsvoering als hij daar toch niets over te zeggen heeft?


Ik ken de statuten niet van MVV. Maar een Algemeen Directeur (Erens) draagt andere verantwoordelijkheden dan een voorzitter (niet hiërarchisch). Een Algemeen Directeur wordt beschouwd als een werknemer in dienst van het bedrijf, een voorzitter niet. Dat is het juridische verschil. Maar de statuten kunnen dat zover ik begrijp anders aangeven.

Ik heb zelf ook de nodige vragen hierover: (Ik heb geen financiële/zakelijke achtergrond)
- Is een voorzitter ook verantwoordelijk voor de BVO? Of alleen voor de stichting. (Penningmeester, Secretaris, etc)
- Heeft Rinkens überhaupt een veto recht in de bedrijfsvoering? (denk het niet)
- Welke invloed heeft de directie op het stichting gedeelte?

Ik denk dat een voorzitter van een stichting, niet aansprakelijk gesteld kan worden. Stel de stichting sluit het jaar af met 0,- euro (wat normaal is) en de BVO met verlies. Dan lijkt me gezien het verleden met Goumans, dat je hem/haar niks kunt maken.

De verwijten die hier op het forum gemaakt worden gaan over dat Rinkens zijn functie misbruikt. Is dat daadwerkelijk mogelijk zo vraag ik me af? Heeft hij hier überhaupt wel de bevoegdheid voor? En zo ja, concreet welk misbruik maakt hij dan? En kan hij in zijn eentje de handelswijze/koers van MVV veranderen zonder overeenstemming met het bestuur en de directie?

Volgen mij niet. Maar nogmaals, ik heb geen bedrijfskundige achtergrond. Ik ben benieuwd of iemand dit weet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2014 19:55
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 117
Meer
MVV algemeen #1957
Leuk Sjeraar dat je met Erens op de proppen komt, maar deze man is pas een half jaar actief.
Zelf zeg je nu dat De Stichting het bewind voert en dat dhr Rinkens alleen hun besluit uitvoert? Dus de stichting (de controlleur van de BVO) was dus degene die ervoor heeft gezorgd dat BVO weer een schuld heeft kunnen opbouwen? En ondanks dit te hebben geweten hebben ze de BVO in 2012/2013 hun gang laten gaan? Rinkens is volgens jou voorzitter van de stichting en heeft dus dan geen beleid bepaald? Wie heeft dan de laatste tijd onze club bestuurd volgens jou (en dan bedoel ik niet de laatste 6 maanden)?
Versta me niet verkeerd ik probeer het alleen maar te begrijpen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2014 22:39
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #1958
@mental

Ik heb werkelijk geen idee bij wie de eindverantwoordelijkheid rust, degenen met het vennootschap? Ik heb werkelijk geen idee hoe dat werkt bij een voetbalclub. Ik twijfel of MVV überhaupt wel een BV gedeelte heeft, iemand vertelde mij dat, maar ik heb nooit de naam BV MVV horen vallen.

Hieronder volgens mijn optiek de splitsing:

Bestuur (Stichting)

Voorzitter Paul Rinkens
Secretaris Tom Lange
Penningmeester Jef Thoma
Commerciële Zaken Paul Denis
Maatschappelijk Zaken Maurice Olivers
Technische Zaken Hennie Bastiaans

Directie (BV)

Algemeen Directeur Frans Erens
Manager Technische Zaken Ron Elsen
Manager Commerciële Zaken Maurice Schoenmaeckers
Financieel Controller Herman Lucassen

Organigram

Ik ben benieuwd of ik het goed begrijp? Er moet toch wel iemand op het forum zijn die 'bedrijfskunde 101' heeft gevolgd, die dit kan verduidelijken?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mental

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2014 11:31
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #1959
Samenvattingen eerste divisie rond middernacht

De samenvattingen van de wedstrijden in de eerste divisie worden dit seizoen pas rond middernacht uitgezonden. SBS6 heeft de vrijdag- en maandagavond vanaf 23.55 uur ingepland voor het vertonen van de flitsen van competitieduels. Op vrijdagavond worden de samenvattingen van de wedstrijden van die dag uitgezonden, op maandagavond volgt er een compleet overzicht van alle gespeelde duels van de speelronde. Betaalzender FOX Sports blijft net als het afgelopen seizoen drie wedstrijden per weekeinde achter de decoder live uitzenden: een duel op vrijdag om 20.00 uur, eentje op zaterdag 16.30 uur en de ander op maandag 20.00 uur.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2014 09:58
AGOVV Apeldoorn
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
MVV algemeen #1960
Goedemorgen en ja we lezen nog steeds mee... ;) JL blijft toch 'ons' kindje ook al zijn we failliet!

We, de voormalige redactie van agovvapeldoorn.com en het forum, bezoeken nog geregeld wedstrijden in de JL om het vrijdagavond gevoel te blijven houden. Dit seizoen is het plan om zoveel mogelijk derby's te bezoeken, bij MVV zou dat dan de derby tegen Fortuna zijn.

Nu weet ik uit het verleden dat kaarten kopen altijd een drama is bij risicowedstrijden, onze vraag is dan ook hoe we aan kaarten kunnen komen als niet zijnde inwoner van maastricht en/of ssc houder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2014 10:12
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #1961

AGOVV Apeldoorn schreef : Goedemorgen en ja we lezen nog steeds mee... ;) JL blijft toch 'ons' kindje ook al zijn we failliet!

We, de voormalige redactie van agovvapeldoorn.com en het forum, bezoeken nog geregeld wedstrijden in de JL om het vrijdagavond gevoel te blijven houden. Dit seizoen is het plan om zoveel mogelijk derby's te bezoeken, bij MVV zou dat dan de derby tegen Fortuna zijn.

Nu weet ik uit het verleden dat kaarten kopen altijd een drama is bij risicowedstrijden, onze vraag is dan ook hoe we aan kaarten kunnen komen als niet zijnde inwoner van maastricht en/of ssc houder.


Wat leuk! :thumbsup:

Sinds vorig seizoen verkoopt MVV de kaarten voor alle thuiswedstrijden ook online. Als ik het goed heb, werd vorig jaar omtrent Fortuna wel de nodige informatie gevraagd zoals BSN-nummer (wettelijk gezien nogal dubieus overigens). Vervolgens wordt bij het stadion naar je ID-bewijs gevraagd.

Willen jullie graag bij de harde kern staan, of liever een wat neutralere tribune?

Laat in de weken voor de wedstrijd hier nog wat weten, er zijn vast fans die graag met jullie een biertje drinken in het supporterscafé onder het stadion :)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2014 10:16
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #1962
Goed plan AGOVV!
Ervan uitgaande dat jullie niet met hele bussen tegelijk naar het zuiden afzakken neem ik aan dat er wel iets geregeld kan worden. Jullie zijn van harte welkom in Maastricht. In Apeldoorn zijn we altijd goed ontvangen. Heb heel wat kroketten weggewerkt in die kantine bij jullie. Zonde dat dat niet meer kan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2014 10:29
AGOVV Apeldoorn
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
MVV algemeen #1963
ja precies, ook bij andere clubs was vaak een mailtje of even navraag op het forum voldoende om kaarten aan te kunnen schaffen of dat we door de clubs zelf werden uitgenodigd :thumbsup:

De kantine is overigens nog steeds open, AGOVV speelt tegenwoordig op zaterdag in de 3e klasse. Voor bezoekers van JL clubs hebben we een potje waaruit een extra kroket wel kan worden gefinancierd :whistle:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2014 10:36 22 aug 2014 10:44 door Audiowaste.
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #1964
Ik denk dat er vast wel iemand hier op het forum wat kaartjes voor jullie kan reserveren voor de wedstrijd tegen Fortuna.
Natuurlijk ook een beetje afhankelijk van hoeveel kaartjes er nodig zijn. Neem aan dat jullie op de AS tribune willen plaatsnemen?

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2014 10:57
AGOVV Apeldoorn
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
MVV algemeen #1965
vriendelijkheid allom :applaus: :thumbsup:

Als het moment daar is laten we weten of het nodig is om van het aanbod gebruik te maken, i.i.g bedankt!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.325 seconden