MVV algemeen

29 sept 2014 09:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #2011
For the record: rond de derby heb ik wel eens op het gastenboek van die club uit het oosten gelezen, en daar waren ze even negatief over Bannier als de meeste mensen hier zijn. Hij wordt daar gezien als een "pierenvriend" en men vraagt zich af waarom een "Maastrichtenaar"* altijd bij hun verslag doet. Volgens mij is het probleem dus niet zozeer dat hij fan van die club van daarachter zou zijn, maar dat hij vrij snel negatief is. Ik heb hier wel eens met iemand van L1 over gesproken. Het contrast met die schreeuwlelijk bij Fortuna is zo groot. Daar zit echt een supporter, en bij MVV doet Bannier veel neutraler verslag. Zou toch verwachten dat je als medium één lijn kiest: of je zegt "we zijn een serieus journalistiek medium" en Ben Dols vliegt er uit en alleen neutrale verslaggevers verslaan wedstrijden. Of je zegt "we zijn een regionale zender en vinden dat we bij sportevenementen best gekleurd verslag mogen doen" en zet op iedere club een verslaggever die op zijn minst doet alsof hij fan is van die club. Tip gratuite: luister eens naar NOS Langs de Lijn als het Nederlands Elftal speelt. Daar is weinig neutraal aan.

*Bannier komt overigens, als ik me niet vergis, van de kanten van Beek ergens.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2014 12:39
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #2012
Bannier is geboren en getogen, op het volksplein in maastricht.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2014 12:56
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #2013

middenstip schreef : Bannier is geboren en getogen, op het volksplein in maastricht.


Is John neet gewoen 'ne rasechte Sjeng ('t gezeik op M.V.V. eve vergetende) en 't broor vaan Tempeleer Guy Bannier?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2014 13:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #2014

middenstip schreef : Bannier is geboren en getogen, op het volksplein in maastricht.


Ah excuus, dan vergis ik me dus wel :lol:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2014 15:36
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #2015
Twee nieuwe internationals in MVV-selectie

Woensdag 01 oktober 2014

De selectie van MVV Maastricht herbergt sinds deze week, naast jeugdinternational Alessio Alessandro (België), twee nieuwe internationals. Hawbir Moustafa wekte met zijn optredens tot nu toe de interesse van de Irakese voetbalbond en ontving een uitnodiging voor twee vriendschappelijke wedstrijden. Gianluca Maria werd uitgenodigd door de Antilliaanse Voetblabond om drie wedstrijden te spelen om de Caribbean Cup.

Hawbir Moustafa zal bij de selectie van het Irakese Elftal zitten, dat op 10 oktober tegen Yemen speelt en op 14 oktober tegen Bahrein. Hij zal zich op 8 oktober in Bagdad mogen melden.

Gianluca Maria vertrekt rond die datum naar Willemstad en reist vervolgens met het nationale team af naar Guadeloupe.

Van september tot november zijn op de officiële FIFA-kalender data gereserveerd voor de voorrondes van de Caribbean Cup, waaraan 28 Caribische landen zullen deelnemen. De nummer 1 van deze kwalificatie classificeert automatisch voor de Copa de America 2016 in de Verenigde Staten. Aan deze Copa de America nemen 10 Zuid-Amerikaanse landen deel en zes CONCACAF landen. Curacao is zelfstandig FIFA-lid en zal participeren in dit toernooi. De laatste vier finalisten bij de Caribbean cup participeren in de Golden Cup finales van volgende jaar voor de zone CONCACAF in de VS.

De Curaçaose selectie is twee weken gelden op haar toernooi van de eerste ronde op de eerste plaats geëindigd. Dit betekent dat de selectie van 8 tot 12 oktober in Guadeloupe de tweede ronde zal gaan spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2014 16:33
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #2016
Sow! en wat gaat dat opleveren aan interlandvergoeding?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2014 18:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #2017
Hawbir zal maar per ongeluk de bal in de kruising jassen tegen Bahrein, dan staat er meteen een Sjeik met 3 miljoen euro op klein Geusselt :lol: :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2014 22:21
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
MVV algemeen #2018
Met pijn in het hart heb vanavond toch de conclusie moeten trekken dat MVV Maastricht een van de meest on-proffesionele betaald voetbal organisaties is die ik ken.

Ballen jongentjes van 4 jaar. Waarvan de bal tot zijn knie komt, die niet een snappen wanneer ze een bal wel of niet terug moeten geven. Dat is puur wanbeleid.

Kaartprijs voor Qpark, 20 euro, hahaha 20 euro, voor de nummer 17 in de juup legeau. (Paul lees je mee?)

Een trainer, die eigenlijk assistent is, en eigenlijk ook maar wat doet

Een elftal zonder bezieling, zonder inzicht, zonder scorend vermogen. Werkelijk DRAAMAATISCH

Ga vooral zo door MVV, maatschappijk, dat zijn we wel uitmuntend in.

BahBahBah

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Maosbrögk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2014 23:22
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2019
Ik vraag me af hoe het MVV bestuur denkt uit die spreekwoordelijke 'U" te komen. Als men denkt dat dit de juiste koers is, dan mogen die tekenen van verbetering snel zichtbaar worden. Ik zie geen enkele verbetering t.o.v. vorig seizoen, alleen maar verslechtering. En als ik zo om me heen hoor, dan vraagt men zich terecht af of we het seizoen nog wel gaan volmaken. (extra leegloop, omzet verlies)

Alles valt of staat dit seizoen met een doelpuntenmaker en een gepassioneerde trainer. De jongens lopen zich werkelijk kapot, zonder dat iemand hun werklust beloont. Maar je ziet steeds die kopjes verder hangen. Moedeloos wordt je ervan.

En dan vraag ik me af in de wetenschap dat dit probleem al twee jaar speelt, waarom er aan het begin van het seizoen geen top-prioriteit is gemaakt van het halen van een spits met scorend vermogen. Had dan desnoods de reserve keeper niet aangetrokken of een extra middenvelder, en die posities opgevangen met jeugdspelers. Vier ton minder is veel geld ik weet het, maar je zult toch mensen moeten vermaken een jaar lang?

Jaloers heb ik vanavond zitten kijken naar Will Boessen. Als je ziet hoeveel passie hij langs de lijn geeft richting zijn elftal. Gedreven om te winnen. Coachen, wijzen, het hele vliegverkeer van Zuid-Limburg is omgeleid. Dat heeft dit elftal nodig. Geen afgezant van het bestuur die een ceremoniële taak komt vervullen. Al die factoren zorgen ervoor, dat de club naar de verdoemenis gaat.

Het klopt gewoon allemaal niet, je kunt wel moeten bezuinigen, maar niet op de ruggengraat van de club . Bestuur grijp aub nu in. Kijk of er nog een gokje te wagen valt met een werkloze speler en trainer, voordat het kaartenhuis helemaal is ingestort. Er lopen er genoeg rond, want voor elk van dit soort seizoenen, heb je drie seizoenen nodig om de schade weer te herstellen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2014 00:06
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #2020
Moet je je voorstellen als MVV geen samenwerkingsverband had met Genk. Dan hadden we het moeten doen met jeugdspelers.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2014 01:36
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV algemeen #2021
Inderdaad schrikken. Ook van de prijs van het toegangskaartje. Wist niet wat ik hoorde: 20 euro voor op de QPark-tribune.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2014 08:42
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
MVV algemeen #2022
Ik kan me helaas alleen maar aansluiten bij bovenstaande reacties en het excuus van we mogen blij zijn dat we nog bestaan is ook voorbij. In plaats van elk seizoen een stapje vooruit te gaan, gaan we momenteel elk seizoen een flinke stap achteruit.

Entreeprijzen die de pan uitreizen, ballenjongens die un voes hoeg zien, tribunes die leger en leger worden, gemeente die je de trainingsvelden niet meer gunt etc. Waar moet het naar toe met deze club. Het antwoord weet ik he;aas niet maar dat er een andere koers gevaren moeten worden begrijp ik des te meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2014 09:10
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 980
Meer
MVV algemeen #2023
3 rijen!!! stewards + mensen van de 'security' dik bij de ingang van de Angelside (kant Mc Donalds). Overigens hoorde ik ook dat dat hetzelfde was bij de Noordtribune, waar kinderen komen, die schrikken zich kapot en willen dan als resultaat niet meer komen. Dit gaat toch te ver!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2014 14:12
Robster-85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV algemeen #2024
Ik ben van mening dat MVV zich moet gaan aanpassen aan de situatie.
Hoe MVV dit seizoen begonnen is krijg je dadelijk geen hond meer naar het stadion m.u.v. de seizoenskaarthouders.
Tegen Oss ging al rond ''dat je gek moet zijn om hier nog € 20,00 voor te betalen.''

Ik mis ook de grote doeken die omhoog gehezen worden voor de wedstrijd. Ik begreep dat dit in de Geusselt niet meer mag, waarom niet in de Geusselt.

Hopelijk als we dadelijk een keer gaan scoren dat we naar boven kunnen kijken. Ik zou graag meer wedstrijden willen zien zoals tegen VVV. Passie, vechtlust en vooral mooi combinatie voetbal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2014 16:50
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
MVV algemeen #2025
Over beveiliging gesproken
Hier een foto bij ingang angelside/qpark
3 rijen dik plus goofy!!!!! Dit gaat nergens meer over
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.307 seconden