MVV algemeen

27 aug 2014 15:27
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
MVV algemeen #1966
Dacht dat rinkens zich in vervolg eerst beter zouw laten informeren, alvorens hij met persberichten naar buiten komt ?

Excuses richting Danny Schreurs en zijn familie
Woensdag 27 augustus 2014


Beste MVV'er,

Voetbal is ons leven en daar zijn duizenden mensen in en rond Maastricht dagelijks mee bezig. De ene al wat meer dan de ander, maar wel met een rood-wit hart. Uiteraard gaat dit samen met heel veel passie en bezieling, maar ook met veel respect en fatsoen.

Afgelopen weekend is het huis besmeurd van onze oud-collega Danny Schreurs en wordt zijn gezin zelfs bedreigd. Alle medewerkers, vrijwilligers, sponsoren, supporters en het bestuur van MVV spreken hun afschuw uit over dit onrecht dat het gezin van Danny is aangedaan. Profvoetballer zijn is een beroep en brengt verantwoordelijkheden met zich mee, zowel voor de speler als voor zijn gezin en familie. Kortom, ook voor Danny Schreurs moet er brood op de plank komen en dat verdient hij komend seizoen in Kerkrade. Dat is een heel normaal proces in het voetbal: "nobody is bigger than the game!".

Als MVV-familie weten wij zeker dat deze walgelijke acties niet afkomstig zijn van onze MVV-supporters. De afgelopen maanden heeft het bestuur samen met alle supportersgroepen intensief samengewerkt met maar één doel, namelijk het belang van MVV staat voorop. Uiteraard begrijpen wij dat supporter van MVV zijn, samen gaat met veel emoties, passie en engagement. Daar is MVV ook trots op, maar deze vormen van geweld hebben niets te maken met het supporter zijn.

Samen met het supportersoverleg zullen wij er alles aan doen om dit soort excessief gedrag te bestrijden en vragen U allen om ons hierbij te steunen! Ondanks dat dit gedrag zich voor doet in onze samenleving, wil het nog niet zeggen dat onze MVV-familie dit moet accepteren.

Aan Danny en zijn gezin bieden wij onze welgemeende excuses aan en wensen hen veel succes toe voor de toekomst, als voetballer en als mens. Aan onze supporters roepen wij op om, zoals altijd, achter hun team te staan en zondag te laten zien en horen waarom wij MVV zijn.

Namens de MVV-familie,

Paul Rinkens
Voorzitter

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2014 15:41
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
MVV algemeen #1967
Wederom blind iets de media ingooien. Volgens mij is er nog niks duidelijk over wie, wat en wanneer. Of dat het wederom sensatie is van L1 en de leugeneer. Goed dat Rinkens Schreurs persoonlijk iets laat weten, maar wacht nog even met het de media ingooien. Zo gaat iedereen er al vanuit dat "wij" als MVV hiervan de aanstichters zijn.

Goed bedoeld, maar verkeerd uitgevoerd.

Op nao zoondag!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2014 14:43
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #1968
Categorie 1: De Graafschap, FC Twente, Fortuna Sittard, NAC Breda en VVV-Venlo.

Categorie 2: ADO Den Haag, Excelsior, FC Den Bosch, FC Dordrecht, FC Eindhoven, FC Emmen, FC Groningen, FC Oss, FC Utrecht, FC Volendam, Helmond Sport, MVV Maastricht, N.E.C., PEC Zwolle, RKC Waalwijk, Roda JC, SC Cambuur, Sparta Rotterdam, Telstar, Vitesse en Willem II.

Categorie 3: Ajax, Almere City FC, AZ, Feyenoord, Go Ahead Eagles, Heracles Almelo, PSV, en sc Heerenveen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2014 15:18 29 aug 2014 15:21 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #1969

Audiowaste schreef : Categorie 1: De Graafschap, FC Twente, Fortuna Sittard, NAC Breda en VVV-Venlo.

Categorie 2: ADO Den Haag, Excelsior, FC Den Bosch, FC Dordrecht, FC Eindhoven, FC Emmen, FC Groningen, FC Oss, FC Utrecht, FC Volendam, Helmond Sport, MVV Maastricht, N.E.C., PEC Zwolle, RKC Waalwijk, Roda JC, SC Cambuur, Sparta Rotterdam, Telstar, Vitesse en Willem II.

Categorie 3: Ajax, Almere City FC, AZ, Feyenoord, Go Ahead Eagles, Heracles Almelo, PSV, en sc Heerenveen.


RKC in categorie 2? :woohoo:
Venlook in 1, iets gemist? :huh:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2014 20:19 29 aug 2014 20:21 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #1970

houtengerard schreef :

Audiowaste schreef : Categorie 1: De Graafschap, FC Twente, Fortuna Sittard, NAC Breda en VVV-Venlo.

Categorie 2: ADO Den Haag, Excelsior, FC Den Bosch, FC Dordrecht, FC Eindhoven, FC Emmen, FC Groningen, FC Oss, FC Utrecht, FC Volendam, Helmond Sport, MVV Maastricht, N.E.C., PEC Zwolle, RKC Waalwijk, Roda JC, SC Cambuur, Sparta Rotterdam, Telstar, Vitesse en Willem II.

Categorie 3: Ajax, Almere City FC, AZ, Feyenoord, Go Ahead Eagles, Heracles Almelo, PSV, en sc Heerenveen.


RKC in categorie 2? :woohoo:
Venlook in 1, iets gemist? :huh:


Inderdaad R****WC nog steeds in 2 ? met zo'n schuld.... Ongelofelijk... :thumbsdown:
Fsc kwam 1 punt te kort en blijft nog steeds in cat 1.........hoelang mag het nog ?????

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 aug 2014 20:34
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1206
Meer
MVV algemeen #1971

Us Clubke schreef :

houtengerard schreef :

Audiowaste schreef : Categorie 1: De Graafschap, FC Twente, Fortuna Sittard, NAC Breda en VVV-Venlo.

Categorie 2: ADO Den Haag, Excelsior, FC Den Bosch, FC Dordrecht, FC Eindhoven, FC Emmen, FC Groningen, FC Oss, FC Utrecht, FC Volendam, Helmond Sport, MVV Maastricht, N.E.C., PEC Zwolle, RKC Waalwijk, Roda JC, SC Cambuur, Sparta Rotterdam, Telstar, Vitesse en Willem II.

Categorie 3: Ajax, Almere City FC, AZ, Feyenoord, Go Ahead Eagles, Heracles Almelo, PSV, en sc Heerenveen.


RKC in categorie 2? :woohoo:
Venlook in 1, iets gemist? :huh:


Inderdaad R****WC nog steeds in 2 ? met zo'n schuld.... Ongelofelijk... :thumbsdown:
Fsc kwam 1 punt te kort en blijft nog steeds in cat 1.........hoelang mag het nog ?????




Creatief boekhouden , schuiven met cijfers .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2014 03:13
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV algemeen #1972
esof de limburger us express wilt opnaaie foi foi!

Samenwerking tussen Limburgse profclubs

MVV en Roda JC hebben het initiatief genomen om een samenwerking van de vier Limburgse profvoetbalclubs tot stand te brengen. Ze willen krachten bundelen op het gebied van veiligheid, maatschappelijke activiteiten en commercie. De derby zondag tussen Roda en MVV wordt als een aftrap beschouwd.

Voetbal
Van onze verslaggevers

De kopstukken van Roda, MVV, Fortuna en VVV hebben al geregeld contact met elkaar. Het is de bedoeling dat dit overleg een structurele basis krijgt. Lees meer nieuws in de zaterdageditie van de Limburgse kranten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2014 09:53
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #1973
Bonjour gamins,
Sinds kort bekleed ik binnen het bestuur van de stichting MVV de post supporterszaken exclusief veiligheid. Dit laatste zit in de portefeuille van algemeen directeur Frans Erens.
Na 1 jaar deel te hebben uitgemaakt van het Supportersoverleg was ik schijnbaar de “netste” om onderdeel van het bestuur te worden. Zoals er ook op dit forum te lezen valt is er nog veel werk te verrichten op supporters gebied. Samen met het Supportersoverleg en hopelijk met de steun van jullie zal ik proberen hier verbeteringen in te brengen.
Heb je iets te melden of wil je iets weten dan kun je me meestal vinden na iedere match in de Ster op het verdiep. Ik prefereer dit boven eindeloze discussies en bijdragen op dit forum.
Na mijn “coming out” kan ik jullie verklappen dat het gehele Supportersoverleg “uit de kast komt” tijdens het eerste MVV-Supporterskaffee op 8 oktober a.s. in de business club van MVV. Voor dit feit alleen al zouden de supporters massaal moeten afzakken naar de Geusselt die avond.
Ambiance garantit.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Audiowaste, Jacques, Anna D., dytac, Raffalaldo, De_Lange, Och jeh, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2014 09:13
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV algemeen #1974

Roei baank schreef : Bonjour gamins,
Sinds kort bekleed ik binnen het bestuur van de stichting MVV de post supporterszaken exclusief veiligheid. Dit laatste zit in de portefeuille van algemeen directeur Frans Erens.
Na 1 jaar deel te hebben uitgemaakt van het Supportersoverleg was ik schijnbaar de “netste” om onderdeel van het bestuur te worden. Zoals er ook op dit forum te lezen valt is er nog veel werk te verrichten op supporters gebied. Samen met het Supportersoverleg en hopelijk met de steun van jullie zal ik proberen hier verbeteringen in te brengen.
Heb je iets te melden of wil je iets weten dan kun je me meestal vinden na iedere match in de Ster op het verdiep. Ik prefereer dit boven eindeloze discussies en bijdragen op dit forum.
Na mijn “coming out” kan ik jullie verklappen dat het gehele Supportersoverleg “uit de kast komt” tijdens het eerste MVV-Supporterskaffee op 8 oktober a.s. in de business club van MVV. Voor dit feit alleen al zouden de supporters massaal moeten afzakken naar de Geusselt die avond.
Ambiance garantit.


Betekend dat dat jij de functie van Marcel Andrien overgenomen hebt?

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2014 10:01
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #1975
Dat klopt. Alleen had Marcel ook veiligheid in zijn pakket en ik niet.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2014 19:55
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #1976
Wat vinden jullie van de nieuwe tune die bij opkomst van de spelers klinkt ?

lijkt wel een ijshocky- of amerikaans voetbal deuntje, vreselijk.
Waarom wordt het clublied niet meer gespeeld ????
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Maosbrögk, Sjotelsplak, dytac

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2014 22:14
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 932
Meer
MVV algemeen #1977
Heel veel succes, Roei Baank. Ik ben helaas verhinderd op 8 oktober naar het zuiden af te zakken om mijn eigenwijze mening te laten horen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2014 01:10
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
MVV algemeen #1978
Nu ben ik zelf nog nooit bij een praotkaffee geweest, maar wil 8 oktober graag komen omdat er wel echt een aantal zaken urgent besproken moeten worden. Kan iemand me uitleggen hoe het precies gaat? Kan ik gewoon mijn hand op steken, me voorstellen, en gehakt maken van het huidige beleid?

Mijn enige vraag: Beste heer Rinkens, als ervaren man uit de hotelbranche werkt u al jaren met revenue forecast systemen, waarom is het huidige prijsbeleid dan dermate dramatisch? Zelf ben ik jaren werkzaam geweest op revenue gebied en zou graag vrijblijvend andere sugesties willen. De bezoekersaantallen en daarbij behorende omzet zijn dramatisch, maar hebben wel een groot aan potentieel.
MVV - VVV kaart boschpoort 20 euro! totaal aantal bezoekers, 4500 waarvan voor de eenvoud 2000 sk houders. Ik neem de boschpoort even als maatstaaf om makkelijk te rekenen. 2500*20 euro (ja zal wel niet precies zijn met lagere prijzen op de korte zijde en duurdere op de hoofd maar enfin het gaat om het beeld) 50.000 kaart inkomsten. Mooi voetbal mvv, weinig mensen zien dan, en toch best wel erg duur, gevolg, volgende partij maar 3500 waarvan 1500 a 13 euro.

Stel, je maakt eenheidsprijzen, want het is natuurlijk ridicuul om voor vvv meer te betalen als voor jong ajax. waarom zou je? men komt voor MVV niet voor VVV, het verhogen van de prijzen voor de wedstrijden waar je juist! vol moet zitten en waar men juist voor beloond moet worden ipv van gestraft (denk aan je imago)
Boschpoort altijd 12.50
Hoofd 17.50
Angel 10.00
kidsunit 7.50 (ook voor papa en mama)
gemiddelde kaartprijs 47.50/4 = 11.87 zeg 12 euro (boschpoort is ook groter qua capaciteit)

(1) M(t) = V(t)+V(t-1)+....V(t-n+1)
n

Terug naar MVV- VVV
prijzen zijn stuk lager, kassa;s zijn open. komen 6000 man waarvan 2000 sk. 4000*12 is 48.000 omzet hetzelfde maar wedstrijd erna zitten er van die 2000 extra wel mss 1000-1500 man, die dan nogmaals 12-15.000 opbrengen. Dan zet je al meer om dan je die hoge prijzen...plus meer achterban, meer sfeer, beter imago, fijner voetballen, betere prestaties, gevolg champions legeau;)

Dus dat was dan mijn vraag:P:P maar dan stukkie korter

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2014 10:11
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #1979
Slechte communicatie van uit MVV.

Wat mij is opgevallen is dat MVV zeer slecht is met betrekking tot de informatie voor de komende wedstrijd.
Het is nu al de 2de keer dat ik constateer dat ik een heel normale vraag stel op het forum met betrekking tot een wedstrijd.
Binnen enkelen uren heeft MVV opeens een nieuw nieuws bericht online gezet met de desbetreffende informatie.

Voorbeeld. Morgen is MVV - Helmon.
Je kon al lang kaartjes kopen online maar nergens stond er of de kassa's open zijn. Ik post gister een vraag hier over en opeen staat een uur later dit bericht online MVV site

Je maakt mij niet wijs dat dit allemaal in de planning zit van MVV, je kunt niet pas 2 dagen van te voren met informatie komen over een wedstrijd. en het dan als organisatie vreemd vinden dat er weinig toeschouwers zijn.
Ik vind dit erg vervelend aangezien ik nu de kaartjes naar iedereen kan brengen terwijl ze ook aan de kassa kunnen kopen.

Dit is al vaker voorgekomen na klachten op het forum.
Ik zal MVV hier ook een persoonlijk bericht over sturen.

Want laten we eerlijk zijn de info over een wedstrijd moet zeker een week van te voren online staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2014 12:54
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1980

Boer458 schreef : Wat vinden jullie van de nieuwe tune die bij opkomst van de spelers klinkt ?

lijkt wel een ijshocky- of amerikaans voetbal deuntje, vreselijk.
Waarom wordt het clublied niet meer gespeeld ????


Dat vroog 'ch m'ch vriedag oppe trebuun ouch al aof. Wie iech begrepe höb, höbbe de speulers dao zelf um gevraog.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.316 seconden