MVV algemeen

26 sept 2014 20:26 26 sept 2014 20:31 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1996

OOFUS! schreef :

MVVke schreef :

OOFUS! schreef : Ze hameren inderdaad op de internetverkoop. Logisch: spaart de administratie van MVV én de mensen die zelf een kaartje in de voorverkoop willen kopen een hoop tijd. Ze suggereren naar mijn mening helemaal niet dat dat de enige manier is om aan een kaartje te komen.

Ik denk dat van de mensen zelf ook wel enig gezond verstand en eigen initiatief verwacht mag worden. Tegenwoordig moet blijkbaar alles voorgekauwd worden. Je hoeft als MVV toch niet overal met alles en iedereen rekening te houden. Als ik toch een wedstrijd wil bezoeken en ik kom er niet uit of er wel of geen kaartjes aan de kassa worden verkocht worden, bel ik effe en haak ik niet meteen af.

Wat is dan de volgende stap: “Dames en heren, op 3 oktober spelen we weer thuis tegen FC Oss. De kassa’s zijn gewoon open en o ja, hoewel het ook de clubkleuren van onze bezoekers zijn, speelt MVV gewoon in rood-wit” ?


Prima, daan blief veural geluive tot dit lekker klantvruntelek is. En dink ouch veural neet tot dit ein vaan de groetste oorzake is vaan de massale leegloup vaan stadion de Geusselt... :rolleye:


Och iedereen is anders. Ik ben meer van het eigen initiatief in plaats van het huilie-huilie :daag:


Kriege v'r dit gezeiks weer....Dit is dus perceis boe de club aon kepot geit, aon die constante ''beteiken-get-veur-de-club-of-haw-d'n-bakkes'' mentaliteit.
Iech höb dit veurbeeld al ieder aongegeve, mer spesjaol veur diech nog 'ns opnui:

Iech koup 'n broed bij de bekker en 't broed is neet te vrete. Iech klaog vervolgens bij de bekker, umtot iech allein constateer tot 't broed neet te vrete is, en verwach tot de bekker mèt al zien kunde miech è fetsoendelek broed lievert.
En zoe is dat dus ouch mèt M.V.V. . Iech constateer (en väöl lui mèt miech zoe wie'ste zuus op dit forum en veural op de tribunes die steeds leger weure) tot d'r mèt naome op 't vlak vaan communicatie zier slech umgegaange weurt mèt de supporters.
En wat verwachste noe? Tot iech es gewoene supporter daan mer get gaon beteikene? De bekker vreug m'ch toch ouch neet um zelf m'n broed te make es dat vaan häöm neet te vrete is?
Die kundigheid huurt te zitte in 'n capabel personeel. Zie zitte toch in de functie?
Mesjiens mooste dit 'ns neutraol beloere en dee roed-witte brèl aofzètte.

Euvergens: Behuurlek kinderlek um es aofsleter vaan d'n ''betoog'' mèt de geweldig ''volwasse'' wäörd huilie-huilie inclusief zweijhenneke te koume umtotste 'n weerwoord krijgs.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, Hartmans1973, Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2014 15:25
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV algemeen #1997
Tjeh jong....euver t gebruuk vaan icoontjes gesproke.....

MVVke schreef : Prima, daan blief veural geluive tot dit lekker klantvruntelek is. En dink ouch veural neet tot dit ein vaan de groetste oorzake is vaan de massale leegloup vaan stadion de Geusselt... :rolleye:


En over je gebazel over "de bekker": waar heb ik gezegd dat je zelf iets moet doen voor MVV? Ik zeg dat mensen meer zelf initiatief moeten nemen als ze iets niet duidelijk is. Als ik toch ergens graag naar toe wil, dan zorg ik dat ik weet hoe, wat en wanneer? Lekker makkelijk: achterover in je luie stoel hangen en dan gaan jammeren dat je nergens kunt vinden of de kaarten ook op de wedstrijddag te koop zijn. Als je echt wil gaan kom je daar wel achter.

En ja ik bekijk alles door een roodwitte bril en daardoor weet ik ook dat de club gaan nagel heeft om aan haar kont te krabben en daarom leg ik me neer bij de beperkingen die de MVV-organisatie op dit moment heeft. Iedereen die voor MVV werkt heeft maar twee handen en waarschijnlijk ook nog een leven naast MVV. Als MVV de mogelijkheden had om de organisatie professioneler te maken, zou dat heus wel gebeuren. We krijgen amper een selectie op de been! Laat staan een uitgebreide interne organisatie.

Help het dan om constant over alle kleine dingen te liggen jammeren? Denk het niet. Met die negativiteit haal je ook geen potentiële nieuwe supporters over om een keer te komen kijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2014 16:02 27 sept 2014 16:11 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #1998
Denk dat MVVke vooral doelt op de pro-activiteit van en de manieren waarop MVV haar klandizie te bereiken en het leunen op de -volgens nu geldende "normale" - communicatiekanalen die MVV hanteert. Niet zozeer het feit dat er iets aan te doen is maar je vergeet een grote doelgroep als MVV zijnde die deze nieuwe manier van communicatie simpel niet gewoon is.

Voorbeeld van de "bekker" de bakker heeft een actie 2 vlaaien voor de prijs van 1 en enkel te bestellen via internet en niet via de winkel aangezien deze dicht is. Klant A een jongeling laten we hem Sjeng noemen, bestelt meteen via internet en wacht rustig af, klant B - een opa heeft van horen zeggen, want er is geen andere manier waarop opa deze info kon krijgen en gaat naar de winkel want opa heeft geen internet en staat voor een gesloten deur. Bellen gaat niet de winkel is dicht.

Opa zegt:"Kut weenkel iech kom heij noets mie! En iech kom heij al jaore! Boerum is dee petik tow?"
Sjeng zegt: "zo noe höb iech 2 kaarte veur de pries vaan ein!! Motte ze dekser doen!!."

Het verschil zit hem in het feit dat opa al jaren komt en Sjeng pas komt en (nog) geen binding heeft met MVV en dus aan zijn kinderen en kleinkinderen deze feedback geeft:

Opa: "Dao gaon iech dus noets mie naor tow, steiste gvd veur 'n gesloote deur! Iech goan naor 'ne aandere bekker!!"
Sjeng: "Moste doen gek 2 veur de pries vaan ein, kinste gratis naor binne! Goan v'r 'ns kieke! Es 't niks is so what veer betaolde toch mer de hèllef!"

Resultaat: de oudere mensen lopen weg, de oudere mensen ben je kwijt doordat communicatie niet goed is en je deze doelgroep niet meer bereikt.
En dan daar bovenop: het jongere garde komt niet meer als de prestaties achterblijven dus die ben je óók kwijt.

Tja.... ik heb elders al gepost dat een kleine investering een grote opbrengst kan geven als je je focust op de belangrijke zaken, communicatie, zowel via geijkte 'oude kanalen' (folderke, gazetjes, de Ster) als nieuwe media; nieuwsbrief, mail, internet.

(oh jao, met opa bedoel iech neet opa wat heij post he ;) of maage smileys neet mie :lachen: )

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Hartmans1973

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2014 16:10 27 sept 2014 16:10 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1999
Janepie, diech snaps 't gelökkeg wel :)
Bèste OOFUS, d'n ierste zin -boe in'ste spriks euver ''gebazel''-, heet m'ch eigelek al doen aofhaoke. Esse toch altied zoe'n meujte höbs mèt 't gegeve tot lui aander meininge höbbe, hèlt 't veur miech op um mèt diech in discussie te goon.
Definitie vaan 'n gooj discussie: Nao ein luustere (leze), en perbere same tot 'n compromis te koume, of de aander te euvertuige vaan dien geliek. Mer es alles metein al oonzin is wat neet in dien sträötsje pas, daan hèlt 't veur miech op. Ammezeer d'ch d'r mèt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie, OOFUS!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2014 16:23
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV algemeen #2000

MVVke schreef : Janepie, diech snaps 't gelökkeg wel :)
Bèste OOFUS, d'n ierste zin -boe in'ste spriks euver ''gebazel''-, heet m'ch eigelek al doen aofhaoke. Esse toch altied zoe'n meujte höbs mèt 't gegeve tot lui aander meininge höbbe, hèlt 't veur miech op um mèt diech in discussie te goon.


Lees je je eigen reacties ook wel eens terug?

En je verhaal over de bakker is in deze discussie inderdaad gebazel, want ik had het er helemaal niet over dat je zelf iets moet doen bij MVV.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2014 16:31 27 sept 2014 16:44 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2001

OOFUS! schreef :

MVVke schreef : Janepie, diech snaps 't gelökkeg wel :)
Bèste OOFUS, d'n ierste zin -boe in'ste spriks euver ''gebazel''-, heet m'ch eigelek al doen aofhaoke. Esse toch altied zoe'n meujte höbs mèt 't gegeve tot lui aander meininge höbbe, hèlt 't veur miech op um mèt diech in discussie te goon.


Lees je je eigen reacties ook wel eens terug?

En je verhaal over de bakker is in deze discussie inderdaad gebazel, want ik had het er helemaal niet over dat je zelf iets moet doen bij MVV.

Dus je vindt mijn "gebazel" over de bakker ook "gebazel"?
De vergelijking tussen de bekker van MVVke en nadien door mij nogmaals verduidelijkt?

Ikzelf spreek overigens ook niet over zelf iets doen of personeel of iets dergelijks, dus lees jij wel goed andermans reakties?

En nu vind ik het wel goed geweest deze discussie, feit staat en blijft dat MVV zich moet focussen op waar ze zich op zouden moeten focussen en dat is klandizie binnenhalen op elke manier mogelijk voor de voetbalclub MVV en niet de focus moet leggen op klanten voor de opening van bejaardensoos "Ut Tunnelke" - al zouden velen daar wel thuis horen met hun tunnelvisie. Door de foute focus is voetbal het ondergeschoven kindje met alle gevolgen van dien.

Voorbeeld; een rot huis. Je repareert het dak en de binnenmuren. De fundering blijft rot. Wat gebeurt er: juist ja je huis stort in met je gerenoveerd dak en muren!

Vrijwilligers die iets kunnen doen, (VZM!) doen dat al, daar gaat het niet om, zorg dat je basis goed is en volgens mij is de basis VOETBAL en de klandizie die naar VOETBAL komt kijken! Fixing the basics building the future zei een wijs man ooit.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2014 18:51
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV algemeen #2002

Janepie schreef :

OOFUS! schreef :

MVVke schreef : Janepie, diech snaps 't gelökkeg wel :)
Bèste OOFUS, d'n ierste zin -boe in'ste spriks euver ''gebazel''-, heet m'ch eigelek al doen aofhaoke. Esse toch altied zoe'n meujte höbs mèt 't gegeve tot lui aander meininge höbbe, hèlt 't veur miech op um mèt diech in discussie te goon.


Lees je je eigen reacties ook wel eens terug?

En je verhaal over de bakker is in deze discussie inderdaad gebazel, want ik had het er helemaal niet over dat je zelf iets moet doen bij MVV.

Dus je vindt mijn "gebazel" over de bakker ook "gebazel"?
De vergelijking tussen de bekker van MVVke en nadien door mij nogmaals verduidelijkt?

Ikzelf spreek overigens ook niet over zelf iets doen of personeel of iets dergelijks, dus lees jij wel goed andermans reakties?.


ik reageerde op Mvvke en niet op jou dus waar heb je t over?

Feit blijft dat je als je wil overal informatie kunt vinden over de wedstrijden van Mvv: internet, krant, teletekst, huis aan huisblad etc. Als je daar nog niet alles vind wat je moet weten kun je zelf actie ondernemen om iets te weten te komen vind ik. Mvv heeft geen geld om actief klanten te werven.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2014 19:01 27 sept 2014 19:04 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV algemeen #2003

OOFUS! schreef :

Janepie schreef :

OOFUS! schreef :

MVVke schreef : Janepie, diech snaps 't gelökkeg wel :)
Bèste OOFUS, d'n ierste zin -boe in'ste spriks euver ''gebazel''-, heet m'ch eigelek al doen aofhaoke. Esse toch altied zoe'n meujte höbs mèt 't gegeve tot lui aander meininge höbbe, hèlt 't veur miech op um mèt diech in discussie te goon.


Lees je je eigen reacties ook wel eens terug?

En je verhaal over de bakker is in deze discussie inderdaad gebazel, want ik had het er helemaal niet over dat je zelf iets moet doen bij MVV.

Dus je vindt mijn "gebazel" over de bakker ook "gebazel"?
De vergelijking tussen de bekker van MVVke en nadien door mij nogmaals verduidelijkt?

Ikzelf spreek overigens ook niet over zelf iets doen of personeel of iets dergelijks, dus lees jij wel goed andermans reakties?.


ik reageerde op Mvvke en niet op jou dus waar heb je t over?

Feit blijft dat je als je wil overal informatie kunt vinden over de wedstrijden van Mvv: internet, krant, teletekst, huis aan huisblad etc. Als je daar nog niet alles vind wat je moet weten kun je zelf actie ondernemen om iets te weten te komen vind ik. Mvv heeft geen geld om actief klanten te werven.

Dus je mag niet meer reageren op of namens andere forumleden, bazeleer. :daag:
Dat MVV geen geld heeft actief te werven weten we nu wel, maar je haalt nu zelf aan dat er nergens voldoende info te halen valt, dus, jij vindt dat er voldoende info te halen is? Waarom is dan het stadion leeg en zijn er klagende supporters?

Er is onvoldoende info voor handen, feit, einde discussie. Welke krant? En nogmaals lees eens terug!

Waarom zijn er dan zoveel klachten over info meneer de Bazeleer?!

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, OOFUS!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2014 21:35
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #2004
persoonlijke vetes a.u.b. per PB uitvechten en niet het forum.. bedankt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 sept 2014 22:38
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV algemeen #2005
In de voetbalwereld is het echt niet anders doe er eens je voordeel mee Mvv.

Van klacht naar kracht


De positieve reacties horen we graag, maar eigenlijk zijn het de negatieve reacties die veel waardevoller zijn.

Zij vertellen ons waar we kunnen verbeteren, waar we aan kunnen werken. Voor de gast is het bedienend personeel het eerste aanspreekpunt om zijn misgenoegen te uiten.

Uit onderzoek is gebleden dat:

Ontevreden gasten vertellen tussen de 8 á 10 personen door over hun slechte ervaring
1 : 5 gasten vertelt een negatieve ervaring door aan meer dan 20 personen
Bij correcte klachtoplossing keert tussen de 90 tot 96% van de gasten terug
Maar slechts 1 : 26 gasten neemt de moeite om de klacht neer te leggen
Er zijn 4 klaagniveau’s onder de klagers:

De Passieven: blijven naar het bedrijf komen, ook als zijn ze niet tevreden. Leveren geen mond-tot-mond reclame. Moeten gestimuleerd worden om hun klachten te uiten.
De Stemverheffers: Klagers die je eigenlijk wilt hebben. Ze helpen de onderneming om de diensten en producten te verbeteren. Maar…als ze niet goed behandeld worden, worden ze activisten!
De Kwaden: Klagers die zwijgen, maar heel veel mensen in hun omgeving kwaad woord verspreiden. Het bedrijf staat machteloos…
De Activisten: Deze zijn het gevaarlijkst! Ze zijn er op gebrand om met gelijke munt terug te betalen en zijn dus uit op wraak!
Wees je van bovenstaande statistieken bewust, zodat je van een puntje van klacht een punt van kracht kunt maken!

Salute
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2014 10:53
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV algemeen #2006

jeoff schreef : persoonlijke vetes a.u.b. per PB uitvechten en niet het forum.. bedankt.


Het houdt niet op, niet vanzelf ....... :lachen: :lachen: :lachen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2014 15:49
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 316
Meer
MVV algemeen #2007
Is het niet mogelijk die vreselijke John Bannier te verbannen uit ons stadion?
Wat een verschrikkelijke negatieveling :thumbsdown: , we voetballen misschien niet goed, maar om na 15 min. Us MVV al de grond in te boren.
Er zal toch wel iemand anders beschikbaar zijn bij L eins.
Kan Bannier tenminste gaan waar die graag wil, en dat is bij die pruisen aus osten.
Misschien een onderwerp voor het supporterscafe?
Ben volgens mij niet de enige die deze zuurpruim het liefst uit het stadion trapt :puke: !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Nao Väöre, Janepie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2014 19:46 28 sept 2014 19:47 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #2008
Ik vraag me af wat de remedie van dit seizoen moet worden, t.o.v. de neerwaartse spiraal vorig seizoen. We hebben effectief maar één tribune vol met bezoekers per thuiswedstrijd. En het ziet er vanwege de sportieve resultaten niet naar uit dat men groei mag verwachten nu we in de kelder van de Jupiler League voetballen. De entreeprijzen (prijs/aanbod) nemen die drempel ook niet weg voor nieuwelingen/twijfelaars. En reclame in de lokale media blijft ook uit zolang deze negatieve tendens zich voortzet.

Mijn vraag is hoe het bestuur deze negatieve impasse wilt gaan doorbreken. Je kunt wel liefde, support en geduld blijven geven als trouwe achterban, maar er zullen toch op de lange termijn mijlpalen behaalt moeten worden. En met mijlpalen bedoel ik financiële stabiliteit en een attractie die zijn waarde behoudt.

Ik kan me het seizoen van 2004 nog goed herinneren, we eindigden destijds op de 18e plek. Men stond op de banken als eindelijk eens een laagvlieger thuis over de knieën ging, na een reeks van mislukkingen. 2200 man op de tribunes. Het slechtste clubresultaat sinds de oprichting. En ik heb altijd gehoopt, zoiets nooit meer te hoeven meemaken. Maar het begint dit seizoen steeds meer op dat rampjaar te lijken. En met de recessie die aan de club vreet, de leegloop, en het gebrek aan sportief plezier, zullen er aan het einde van het seizoen toch rekeningen betaald moeten gaan worden.

Dat MVV geen geld heeft voor een spits, of om een spits van formaat aan te trekken is duidelijk. Dat geld was er vorig seizoen ook niet en dit seizoen al helemaal niet. Maar ik vraag me af hoeveel mensen je kunt blijven zoet houden, met hetgeen je momenteel aan het bieden bent als organisatie. En daar begint die neerwaartse spiraal (ongeacht de oorzaak). Volgend seizoen kopen waarschijnlijk weer minder mensen een seizoenskaart. En uiteindelijk ben je jezelf op het bot aan het snijden. En dat kun je maar een paar keer achter elkaar doen, en dan is het sprookje uit.

Waar het allemaal op neer komt: MVV heeft geld nodig. Een begrotingsgroei van minimaal 20% (die al enkele jaren geleden had moeten plaatsvinden, o.a. een 'Hoofdsponsor'). Gebeurt dat de komende jaren niet, dan vrees ik dat de stekker uit de club gaat. En dan kun je zoveel goodwill geven als je wilt ( want dit publiek is fantastisch en verdient meer!). Maar dat is er nodig om uit die "U" van Rinkens te komen. Momenteel verlies je nog steeds geld... 1700 man op de tribune voor een bekerduel, is diep en diep triest. 3400 toeschouwers tegen een A-ploeg (De Graafschap). 4400 tegen een (onechte) derby. Dat is verschrikkelijk. Daar moet echt zo snel mogelijk een ommekeer in komen. En ik begrijp dat er geen euro uitgaat die er niet is, wat ook goed is. Maar soms kun je beter geld uitgeven, dan wachten op de rekening die je supporters zullen achterlaten. (spits).

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2014 20:33
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #2009

serke schreef : Is het niet mogelijk die vreselijke John Bannier te verbannen uit ons stadion?
Wat een verschrikkelijke negatieveling :thumbsdown: , we voetballen misschien niet goed, maar om na 15 min. Us MVV al de grond in te boren.
Er zal toch wel iemand anders beschikbaar zijn bij L eins.
Kan Bannier tenminste gaan waar die graag wil, en dat is bij die pruisen aus osten.
Misschien een onderwerp voor het supporterscafe?
Ben volgens mij niet de enige die deze zuurpruim het liefst uit het stadion trapt :puke: !!


Allewijl zit ex-zoeper Odin Wijnhoven bij L eins. Rasechte MVV-supporter. Zouw heer dat verslaag neet kinne doen?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2014 21:58
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV algemeen #2010

serke schreef : Is het niet mogelijk die vreselijke John Bannier te verbannen uit ons stadion?
Wat een verschrikkelijke negatieveling :thumbsdown: , we voetballen misschien niet goed, maar om na 15 min. Us MVV al de grond in te boren.
Er zal toch wel iemand anders beschikbaar zijn bij L eins.
Kan Bannier tenminste gaan waar die graag wil, en dat is bij die pruisen aus osten.
Misschien een onderwerp voor het supporterscafe?
Ben volgens mij niet de enige die deze zuurpruim het liefst uit het stadion trapt :puke: !!


Volgens mij is dit heerschap al eens op "bezoek"moeten komen bij Paul Rinkens en heeft hij beterschap beloofd.
Waarschijnlijk is Bannier kort van memorie, immers hij laat geen mogelijkheid onbenut om ons de grond in te boren.
Zou ons mede-forumlid de Puip hem niet kunnen uitnodigen voor het "praotkaffee" van 8 oktober a.s

Aon de géng

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.336 seconden