MVV algemeen

23 sept 2014 12:57
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1981

mvv supporter schreef : Slechte communicatie van uit MVV.

Wat mij is opgevallen is dat MVV zeer slecht is met betrekking tot de informatie voor de komende wedstrijd.
Het is nu al de 2de keer dat ik constateer dat ik een heel normale vraag stel op het forum met betrekking tot een wedstrijd.
Binnen enkelen uren heeft MVV opeens een nieuw nieuws bericht online gezet met de desbetreffende informatie.

Voorbeeld. Morgen is MVV - Helmon.
Je kon al lang kaartjes kopen online maar nergens stond er of de kassa's open zijn. Ik post gister een vraag hier over en opeen staat een uur later dit bericht online MVV site

Je maakt mij niet wijs dat dit allemaal in de planning zit van MVV, je kunt niet pas 2 dagen van te voren met informatie komen over een wedstrijd. en het dan als organisatie vreemd vinden dat er weinig toeschouwers zijn.
Ik vind dit erg vervelend aangezien ik nu de kaartjes naar iedereen kan brengen terwijl ze ook aan de kassa kunnen kopen.

Dit is al vaker voorgekomen na klachten op het forum.
Ik zal MVV hier ook een persoonlijk bericht over sturen.

Want laten we eerlijk zijn de info over een wedstrijd moet zeker een week van te voren online staan.


Es iech 'n gölde kreeg veur de kiere tot 'ch ze dat al gezach had, daan waor 'ch in euro's miljonair....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2014 13:44
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #1982
als dat het geval is leert MVV niet van zijn fouten, wat gewoon dood en dood zonde is.
Of we kunnen hier uit afleiden dat de personen die dit dienen te publiceren of te regelen, geen zin meer hebben. Maar in ieder geval geen HART / PASSIE voor MVV hebben.
Jammer om te moeten lezen dat MVV hier vaker op geattendeerd is.

Tijdens een wedstrijd zou ik roepen WISSELEN.
Dus MVV wissel / ontsla de persoon die hier verantwoordelijk voor is.
En neem iemand aan die wel een voller stadion wil en wel de tijd wil nemen om even in 10 min zo'n artikel te willen schrijven / plaatsen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2014 20:14
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #1983
Afgelopen vrijdag zag ik op de led-boarding sponsoren staan die ik nog niet veel eerder heb gezien. Zag o.a. Holland Casino Valkenburg, KFC Maastricht, Jumbo Supermarkten, MAA (reclame voor FlyBe), Narvik Homeparcs, Tönissteiner.
Kan zijn dat sommige al langer sponsor zijn, maar het viel me op dat ik ook veel nieuwe reclame zag. Lijkt erop dat MVV goed bezig is met nieuwe sponsoren binnen te halen, niet?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2014 17:24
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #1984
Viel me ook op en volgens mij hebben ze toch al genoeg nieuwe sponsoren binnengehaald bv Tönissteiner.

Nieuwe sponsor: Welkom Tönissteiner!

Dinsdag 09 september 2014

Met veel trots kunnen we melden dat Tönissteiner zich heeft verbonden aan de MVV-familie. Aanstaande vrijdag is Tönissteiner aanwezig in de Rabobank Maastricht Business Lounge. Maak dan kennis met haar frisdranken, mineraalwaters en sappen!

Tönissteiner
Het rijke mineraalwater, de suikervrije frisdranken en unieke vruchtensappen van Tönissteiner vallen bij jong en oud in de smaak. Tönissteiner is een Duitse mineraalbron in het Eifelgebergte en is de oudste Duitse bron die reeds door de Romeinen werd gebruikt (>2000 jaar). De uitbating van de bron is in privé handen. Jaarlijks +/ - 150 miljoen flessen worden er afgevuld.

In de Benelux wordt Tönissteiner verdeeld door NV Abts. In Nederland werden in 2011 de eerste stappen gezet in de horeca markt. Degustaties in de horeca wees uit dat er interesse is voor SUIKERVRIJ en voor WATER en dat de SMAAK van Tönissteiner geliefd is. Na een eerste start bij de klassieke drankenhandel zijn nu ook bijna alle brouwerijen gestart.

Het assortiment voor de Benelux bestaat uit:

Waters
Suikervrije limonades (Fit lijn)
Suikervrije vruchtensappen
Tönissteiner is een natuurlijk sprankelend mineraal water, verzadigd met zijn eigen gas. Het Tönissteiner water is zeer zuiver dankzij de diepte van de bron (650m). Het water bevat veel mineralen en calcium. Reeds 4 jaar op rij behaalde Tönissteiner jaarlijks de “superior taste”award door Chefs & Sommeliers.

De Fit fruit limonades en sappen zijn een combinatie van het mineraalwater en sappen (minimaal 10%). Tönissteiner limonades en sappen bevatten geen kleurstoffen of bewaarmiddelen. Er is geen toevoeging van suikers en is daarom calorie-arm, lekker en gezond.




Maar KFC was al langer sponsor misschien dat ze nu een grotere sponsor zijn geworden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2014 13:29
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV algemeen #1985

mvv supporter schreef : Slechte communicatie van uit MVV.

Wat mij is opgevallen is dat MVV zeer slecht is met betrekking tot de informatie voor de komende wedstrijd.
Het is nu al de 2de keer dat ik constateer dat ik een heel normale vraag stel op het forum met betrekking tot een wedstrijd.
Binnen enkelen uren heeft MVV opeens een nieuw nieuws bericht online gezet met de desbetreffende informatie.

Voorbeeld. Morgen is MVV - Helmon.
Je kon al lang kaartjes kopen online maar nergens stond er of de kassa's open zijn. Ik post gister een vraag hier over en opeen staat een uur later dit bericht online MVV site

Je maakt mij niet wijs dat dit allemaal in de planning zit van MVV, je kunt niet pas 2 dagen van te voren met informatie komen over een wedstrijd. en het dan als organisatie vreemd vinden dat er weinig toeschouwers zijn.
Ik vind dit erg vervelend aangezien ik nu de kaartjes naar iedereen kan brengen terwijl ze ook aan de kassa kunnen kopen.

Dit is al vaker voorgekomen na klachten op het forum.
Ik zal MVV hier ook een persoonlijk bericht over sturen.

Want laten we eerlijk zijn de info over een wedstrijd moet zeker een week van te voren online staan.


Ik kan je redenatie niet helemaal volgen. Het lijkt me toch vrij logisch dat voor een doornsee wedstrijd de kassa's open zijn....moet dat dan iedere keer apart vermeld worden? Het lijkt me meer voor de hand liggen dat ze speciale aandacht schenken aan de keren dat er GEEN kaartjes aan de kassa worden verkocht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2014 13:31
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
MVV algemeen #1986
sowieso als je even twijfelt, stuur een mailtje naar MVV via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en dan heb je heel snel een antwoord op je vraag.
Althans ik heb dit meerdere keren gedaan en krijg altijd perfect en snel een mail terug.

Natus et suscitavit in Marsana

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2014 14:53
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1987

OOFUS! schreef :

mvv supporter schreef : Slechte communicatie van uit MVV.

Wat mij is opgevallen is dat MVV zeer slecht is met betrekking tot de informatie voor de komende wedstrijd.
Het is nu al de 2de keer dat ik constateer dat ik een heel normale vraag stel op het forum met betrekking tot een wedstrijd.
Binnen enkelen uren heeft MVV opeens een nieuw nieuws bericht online gezet met de desbetreffende informatie.

Voorbeeld. Morgen is MVV - Helmon.
Je kon al lang kaartjes kopen online maar nergens stond er of de kassa's open zijn. Ik post gister een vraag hier over en opeen staat een uur later dit bericht online MVV site

Je maakt mij niet wijs dat dit allemaal in de planning zit van MVV, je kunt niet pas 2 dagen van te voren met informatie komen over een wedstrijd. en het dan als organisatie vreemd vinden dat er weinig toeschouwers zijn.
Ik vind dit erg vervelend aangezien ik nu de kaartjes naar iedereen kan brengen terwijl ze ook aan de kassa kunnen kopen.

Dit is al vaker voorgekomen na klachten op het forum.
Ik zal MVV hier ook een persoonlijk bericht over sturen.

Want laten we eerlijk zijn de info over een wedstrijd moet zeker een week van te voren online staan.


Ik kan je redenatie niet helemaal volgen. Het lijkt me toch vrij logisch dat voor een doornsee wedstrijd de kassa's open zijn....moet dat dan iedere keer apart vermeld worden? Het lijkt me meer voor de hand liggen dat ze speciale aandacht schenken aan de keren dat er GEEN kaartjes aan de kassa worden verkocht.


Die riddenatie is prima te volge. Allewijl is dr naomelek gein touw mie aon vas te knuipe wat noe ''doorsnee'' is, en wat neet. Deils is de sjöld vaan de lokaole dreihook, aongezeen die veur edere sjeet 'n beperking oplègke.
Mer datgene boe in M.V.V. de supporter vaan deens kint zien, verzake ze grandioos. Ze blieve mer hamere op dat internetbestèlle, en ze doen 't veurkoume esof dit dus de einegste maneer vaan kaartverkoup is.
't Is 'n klein meujte um inderdaod veur EDERE wedstrijd dudelek te weite of de kassa's wel of neet ope zien.
Dit veurkump naomelek tot lui aofhaoke umtot ze dinke tot internet-bestèlle de einegste optie is, en 't veurkump tot lui aofhaoke umtot ze neet zeker weite of de kassa's ope zien, en dus neet koume umtot ze geine zin höbbe in 'n (meugelek) geslote kassa.
Es dit noe ins 'ne kier veurkump, a la. Mer dit gebrek aon dudeleke en sumpele communicatie is al jaore 'n structureel probleem, en dao moot op gehamerd blieve weure, totdat M.V.V. 't eindelek 'ns kier liert.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2014 15:28
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #1988
www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/nieuws/tw...port?section=section

Dit stond op de site en is per mail verstuurd op maandag over de wedstrijd tegen Helmond. Dus ze hebben het wel gewoon vermeld dat de stadionkassa's open zijn, alleen het is aan de late kant om dat bericht erop te zetten. Tip is dus om dit de dag na de wedstrijd (zaterdag dus meestal) te versturen, dan heb je deze ophef niet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2014 15:43
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV algemeen #1989
Ze hameren inderdaad op de internetverkoop. Logisch: spaart de administratie van MVV én de mensen die zelf een kaartje in de voorverkoop willen kopen een hoop tijd. Ze suggereren naar mijn mening helemaal niet dat dat de enige manier is om aan een kaartje te komen.

Ik denk dat van de mensen zelf ook wel enig gezond verstand en eigen initiatief verwacht mag worden. Tegenwoordig moet blijkbaar alles voorgekauwd worden. Je hoeft als MVV toch niet overal met alles en iedereen rekening te houden. Als ik toch een wedstrijd wil bezoeken en ik kom er niet uit of er wel of geen kaartjes aan de kassa worden verkocht worden, bel ik effe en haak ik niet meteen af.

Wat is dan de volgende stap: “Dames en heren, op 3 oktober spelen we weer thuis tegen FC Oss. De kassa’s zijn gewoon open en o ja, hoewel het ook de clubkleuren van onze bezoekers zijn, speelt MVV gewoon in rood-wit” ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2014 20:30
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #1990

OOFUS! schreef : Ze hameren inderdaad op de internetverkoop. Logisch: spaart de administratie van MVV én de mensen die zelf een kaartje in de voorverkoop willen kopen een hoop tijd. Ze suggereren naar mijn mening helemaal niet dat dat de enige manier is om aan een kaartje te komen.

Ik denk dat van de mensen zelf ook wel enig gezond verstand en eigen initiatief verwacht mag worden. Tegenwoordig moet blijkbaar alles voorgekauwd worden. Je hoeft als MVV toch niet overal met alles en iedereen rekening te houden. Als ik toch een wedstrijd wil bezoeken en ik kom er niet uit of er wel of geen kaartjes aan de kassa worden verkocht worden, bel ik effe en haak ik niet meteen af.

Wat is dan de volgende stap: “Dames en heren, op 3 oktober spelen we weer thuis tegen FC Oss. De kassa’s zijn gewoon open en o ja, hoewel het ook de clubkleuren van onze bezoekers zijn, speelt MVV gewoon in rood-wit” ?


Prima, daan blief veural geluive tot dit lekker klantvruntelek is. En dink ouch veural neet tot dit ein vaan de groetste oorzake is vaan de massale leegloup vaan stadion de Geusselt... :rolleye:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro, Hartmans1973

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2014 11:01 26 sept 2014 11:04 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #1991
Wat mij opvalt is dat heel veel mensen hier MVV de hand boven het hoofd houden, terwijl het nergens op slaat.
Het is te merken dat deze personen niet bekend zijn met reclame maken of de horeca.

Als er ergens een aanbieding is word dit ruim van de voren aangegeven om klanten te kunnen trekken en om mond op mond reclame te beïnvloeden.
Deze bedrijven zullen niet pas 2 dagen van te voren een folder de deur uit sturen.

Deze wedstrijd was al tijden bekend, toch vind MVV het toepasselijk om 2 dagen van te voren informatie op de website te zetten. Het lijkt mij duidelijk dat dit veels te laat is. Als je dit niet inziet dan kan ik je ook niet overtuigen.
Toevallig dat dit bericht kwam na vragen op het forum. Dit heb ik al vaker meegemaakt dat na vragen op het forum MVV met informatie komt.

Ik heb een seizoenskaart dus ik hou mij nooit bezig met kaartjes. Is het dan gek dat ik graag wil weten of de kassa open is, aangezien je het bij MVV nooit zeker kunt weten. Oke ik kan bellen dat klopt. Maar MVV zou moeten willen dat ik kom om zo weer wat extra centjes binnen te krijgen. En dan horen ze op tijd duidelijke en correcte informatie naar buiten te brengen.
Dat de supportersclub hier een mail over stuurt is prima. Echter zou mvv hier mee moeten beginnen.

Dit is gewoon puur bedrijfsbeleid en zo zou het iedere wedstrijd moeten gaan. MVV wil klanten trekken. Doe hier dan ook moeite voor. En het begint allemaal met informatie naar buiten brengen omtrent een wedstrijd. Je moet niet verwachten dat mensen zelf op onderzoek uitgaan.

Net zoals in winkels de openingstijden hangen en prijskaartjes op de spullen die er verkocht worden. Ook de prijzen kun je navragen of openingstijden, maar dit word je in de schoenen geschoven door het bedrijf.

Als je weet hoe weinig tijd een nieuwsartikel in beslag neemt dan zul je je zelf ook afvragen waarom kon dit niet eerder gebeuren. En dat is eigenlijk mijn hele insteek van het verhaal. Ik vind het dan leuk om het wat groter te maken dan het is. met de woorden WISSELEN en ONTSLAAN.
Maar het is een feit dat reclame maken erg belangrijk is net zoals duidelijke communicatie. En ik vind dat we na al die jaren zeuren dit op zijn minst mogen verwachten van MVV. En op dit gebied laat MVV nog veel te veel steken vallen.

Jammer en zonde, Ik zeg niet dat als er meer nieuws was geweest we meer als 1700 man gehad hadden in het stadion, Maar wie niet waagt wie niet wint en wie niet probeert zal het ook nooit weten.

En je kunt alleen dingen verbeteren door de negatieve dingen te bekijken en te evalueren, en niet door te verwachten dat de bezoekers alles maar zelf zoeken en gaan regelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2014 12:38
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV algemeen #1992

MVVke schreef :

OOFUS! schreef : Ze hameren inderdaad op de internetverkoop. Logisch: spaart de administratie van MVV én de mensen die zelf een kaartje in de voorverkoop willen kopen een hoop tijd. Ze suggereren naar mijn mening helemaal niet dat dat de enige manier is om aan een kaartje te komen.

Ik denk dat van de mensen zelf ook wel enig gezond verstand en eigen initiatief verwacht mag worden. Tegenwoordig moet blijkbaar alles voorgekauwd worden. Je hoeft als MVV toch niet overal met alles en iedereen rekening te houden. Als ik toch een wedstrijd wil bezoeken en ik kom er niet uit of er wel of geen kaartjes aan de kassa worden verkocht worden, bel ik effe en haak ik niet meteen af.

Wat is dan de volgende stap: “Dames en heren, op 3 oktober spelen we weer thuis tegen FC Oss. De kassa’s zijn gewoon open en o ja, hoewel het ook de clubkleuren van onze bezoekers zijn, speelt MVV gewoon in rood-wit” ?


Prima, daan blief veural geluive tot dit lekker klantvruntelek is. En dink ouch veural neet tot dit ein vaan de groetste oorzake is vaan de massale leegloup vaan stadion de Geusselt... :rolleye:


Och iedereen is anders. Ik ben meer van het eigen initiatief in plaats van het huilie-huilie :daag:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2014 12:41
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
MVV algemeen #1993

mvv supporter schreef : Wat mij opvalt is dat heel veel mensen hier MVV de hand boven het hoofd houden, terwijl het nergens op slaat.
Het is te merken dat deze personen niet bekend zijn met reclame maken of de horeca.


En jij bent zeker niet bekend met de woorden onderbezetting en gebrek aan financiën?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2014 14:03
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #1994
Daar ben ik zeker mee bekend, maar jij wilt dus zeggen dat een bericht van 5 regels wat maximaal 10 min in beslag neemt. Dat dit niet mogelijk is door financiële omstandigheden. dat is makkelijk zeggen en een makkelijk excuus, want dan kun je alles wat fout of mis gaat afwimpelen met we zitten in moeilijke financiële omstandigheden.

Dus als een Speler van MVV krap bij kas zit en geen geld heeft om naar Maastricht te komen dat word er door de stadion speaker omgeroepen, helaas is onze speler er niet bij, hij had geen geld om te komen.
En dan moeten wij als fans daar maar mee akkoord gaan? Misschien een domme vergelijking maar dat is wel de manier waarop jij redeneert. want hij heeft financiële problemen......

Dat er op andere vlakken dingen bespaard worden of te laat uitgevoerd worden oke, dat kan ik begrijpen. Maar je communicatie naar buiten en naar je fans / klanten is het belangrijkste wat er bestaat. Dit is precies wat ik bedoel met MVV de hand boven het hoofd houden zonder even goed na te denken.

Verder maakt het mij niet uit want heb een seizoenskaart en ik zal dus alleen de bekerwedstrijden thuis in de gaten moeten houden. Ik hoop wel dat jullie is opgevallen dat het stadion vaak aan de lege kant is. en dat je juist inkomsten creëert door meer publiek te krijgen die ook nog een consumptie kopen.
Dat is de makkelijkste bron van inkomen.
Kijkend naar dat kan ik geen reden bedenken waarom zo'n nieuwsbericht niet eerder verstuurd kon worden.

Als dit bij MVV niet mogelijk is dan moeten ze hun prioriteiten eens goed op een rij zetten.
Ik wilde met mijn verhaal alleen maar duidelijk maken dat er makkelijk gewezen word naar simpele excuses en dat er hier genoeg mensen zijn die MVV een hand boven het hoofd houden, zonder hier bij na te denken of te redeneren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2014 14:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #1995
Tsja, wat mij betreft hebben jullie allebei gelijk. Kaartverkoop inclusief seizoenskaarten (en daardoor eten/drinken etc) is samen met sponsoring een van de grootste inkomstenbronnen van onze club. Mij is altijd geleerd dat als het in je bedrijf financieel slecht gaat, je in ieder geval moet zorgen dat het geld binnen blijft komen, anders ben je helemaal in de problemen. En ik verbaas me ook wel vaker over hoe MVV hier mee omgaat. Zelfs met beperkte bezetting en te weinig geld kun je meteen na de vorige thuiswedstrijd de eerstvolgende thuiswedstrijd duidelijk op de site zette, juist inclusief kaartverkoopgegevens (en dat is niet alleen online). Dit zou een prioriteit moeten zijn. Want het levert geld op.

Dat gezegd hebbende, verbaas ik me ook wel dat een trouwe supporter twijfelt of een kassa open is, zelfs al ben je seizoenskaarthouder en zelfs al is de tegenstander Helmond, waarbij je wel maatregelen zou kunnen verwachten (overigens totaal niets gebeurd qua supporters). Mensen verwachten soms dat MVV alles maar komt aandragen, terwijl het wel gewoon zo is dat MVV maar een zeer beperkt budget heeft, zeker/juist voor zaken als communicatie en website houdt het niet over. Want laten we eerlijk zijn, MVV kan daar wel twee ton extra voor vrijmaken zodat twee specialisten full-time zorgen voor allerhande vormen van communicatie met de fans, maar dan moeten we wel minimaal vier van onze beste spelers de laan uitsturen. Hier zal ook niemand voorstander van zijn.

Het blijft gewoon een lastig verhaal. Zeker als je wat ervaring hebt in sectoren waar de boel beter geregeld is, is het soms tenenkrommend om MVV maar wat aan te zien dabbelen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden