MVV algemeen

29 juni 2014 12:59
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #1936
En dan nog volgens mij is het hier nog een van de goedkoopste tickets van de nederlandse competitie.
En dan nog zeiken over dat het te duur is...
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2014 13:01
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 455
Meer
MVV algemeen #1937
Ik denk dat je je als MVV-zijnde in de handjes mag knijpen dat er nog zoveel toeschouwers naar de Geusselt komen. Weinig andere clubs halen na zo'n lange periode in de eerste divisie met daarbij, buiten een enkele periodetitel, amper successen nog zo'n mooi gemiddelde. MVV beschikt over een hondstrouwe vaste achterban. De enige manier om ècht meer toeschouwers naar de Geusselt te krijgen, is promoveren. Dat werd vorig seizoen ook wel zichtbaar toen we uitzonderlijk lang voor de titel meespeelden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2014 13:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3882
Meer
MVV algemeen #1938
Maar als we willen promoveren, hebben we betere spelers nodig. Betere spelers kosten geld. Vandaar dat twee jaar geleden de kaartjes duurder zijn geworden.

Als je ze online koopt, zit je voor 10,40 euro op de maas- of noordtribune. Als je dat geld niet hebt (of niet er voor over hebt), dat kan. Maar dan heb je 6 of 7 euro ook niet. Ik geloof er niet zo in dat lagere prijzen opeens tweeduizend toeschouwers oplevert.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2014 14:24 29 juni 2014 14:26 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV algemeen #1939
Ben het met Jacques eens.
Het heeft ook te maken met de sportieve ambitie van de club. Je zag het laatste jaar onder Trost, toen draaide MVV mee voor het kampioenschap, maar meer dan ca. 6500 toeschouwers zat er toen zelfs niet in. En dan heb ik het nog niet over de uitspraken van : "we kunnen beter niet promoveren". Ik vind dat een slecht signaal naar supporters en sponsors.
Het is een combinatie van factoren, maar ik hoor helaas de laatste jaren alleen maar bezuinigen, bezuinigen en nog eens bezuinigen..... Heel plausibel, maar of je met dit soort uitspraken vraag ik me af of je sponsors en publiek lokt.

Ik denk eerder dat je op die manier iets oproept van : "dat wordt er sportief allemaal niet beter op komend seizien".

Ik denk dat de huidige samenwerking met Genk mogelijk iets positiefs te weeg kan brengen, hoop ik.
Laat de fans zien dat je bezig bent om verder te komen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2014 14:44 29 juni 2014 14:47 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #1940
Ik denk dat je een zo vol als mogelijk stadion moet hebben ongeacht de opbrengst.
5000 x €10 of 3000 x €17, inkomsten zijn nagenoeg gelijk maar de sfeer die om de wedstrijd hangt is zo anders. Van sfeer en veel steun naar de spelers tot een troosteloze bedoeling waarbij je de spelers gewoon kan horen.


Kinderen tot 7 gratis en tot 12 jaar €5. Dit is je toekomstig publiek. Die moeten niet €10 of €15 betalen ! Om MVV te zien spelen

Daarnaast moet er veel meer binding moet het heuvellandschap komen, taak voor limburg united ?

En jaag de mensen niet weer meteen weg en laat (de gemeente) eens wat doen aan die sanitaire voorzieningen, beschamend hoor.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2014 15:38
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #1941

Us Clubke schreef : En jaag de mensen niet weer meteen weg en laat (de gemeente) eens wat doen aan die sanitaire voorzieningen, beschamend hoor.

Hier gaat wat aan gedaan worden, als Supportersoverleg was dit al aangekaart in de eerste vergadering met MVV.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2014 21:19
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV algemeen #1942

Us Clubke schreef : Ik denk dat je een zo vol als mogelijk stadion moet hebben ongeacht de opbrengst.


Perfisia, de domste opmerking van de dag.

Geef dus alle kaartjes maar gratis weg, want dat is een zo vol mogelijk stadion.

En de voetballers gaan dan contributie betalen, Us Supke?

Tip voor jou: Drink Water
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2014 09:13
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #1943
Dinsdag in Bunde, van iemand gehoord van v.z.mvv, dat er dit seizoen op de tribune, mobile verkooppunten van
Alfa bier zouden zijn.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2014 09:28
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1954
Meer
MVV algemeen #1944

middenstip schreef : Dinsdag in Bunde, van iemand gehoord van v.z.mvv, dat er dit seizoen op de tribune, mobile verkooppunten van
Alfa bier zouden zijn.

Het lijkt me niet waarschijnlijk dat het dit seizoen al geregeld kan worden. Op dit moment verbieden de KNVB regels dit namelijk maar het is inderdaad wel een voorstel dat vanuit VZM gedaan is. Die mannen zijn goed bezig!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2014 13:11
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV algemeen #1945
Kan MVV geen gebruik maken van een van haar oud-spelers van de laatste jaren?
Volgens mij heeft Gunter Thiebaut toch een groot netwerk in België opgebouwd. Hij bezoekt veel wedstrijden van jeugdige teams.
Misschien dat MVV eens met hem om tafel kan gaan om te kijken of hij jonge talenten kan doorgeven aan MVV?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2014 13:24
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV algemeen #1946
Vers op de mail gekregen:

Beste MVV'er,

In 2010 heeft dit bestuur een visie 2010 - 2018 gepresenteerd die erop gericht is om de komende 112 jaar sportief en economisch beter te gaan. Professionalisering, transparantie en structuur waren en zijn nog steeds de kernwoorden van dit beleid. We zijn nu halverwege en er is veel gebeurd. Belangrijker is hetgeen nog moet gaan gebeuren op het gebied van voetbaltechnisch beleid, jeugdbeleid, supportersbeleid, sponsorbeleid, beleid naar de amateurclubs in de regio en, last but not least, het financieel beleid. Tot de eerste wedstrijd ontvangt u van ons elke week een update van de weg die we samen gaan bewandelen. Deze eerste keer doet het bestuur de aftrap.

MVV begint een stabiele organisatie te worden met duidelijke kaders, taakverdeling en beleid. Om dit te realiseren blijven we veranderen zoals in onze koers bepaald is. MVV moet een gezonde voetbalclub worden om verder te kunnen bouwen in de toekomst. En daarom zijn sommige veranderingen noodzakelijk. Wij beseffen dat dit niet altijd leuk is en het heeft zelfs gevolgen voor mensen die zich jarenlang hebben ingezet voor onze club. Maar we zien langzaam licht aan het einde van de tunnel.

Financieel gezond
De afgelopen vier jaar heeft MVV drie keer winst gemaakt! Dit mag ook wel eens gezegd worden. Winst is de basis voor ons plan om weer verder te kunnen groeien. Komend jaar moet het laatste stuk weggewerkt worden, zodat wij seizoen 2015-2016 schuldenvrij zijn en een klein positief vermogen gaan opbouwen. Dit kunnen trouwens maar weinig clubs in Nederland ons nadoen.

Voetbal
De voetbalkant is aangepast en iedereen zit nu onder de salariscap van €50.000,-. Wanneer geld de enige motivatie is om bij MVV te willen spelen, dan maar niet. We zullen het allemaal met wat minder moeten doen en daar is niets mis mee. Individuen winnen geen wedstrijd, teams wel. MVV gaat in de toekomst inzetten op jong, ambitieus talent (spelers- en trainersniveau) die passen binnen het financiële plaatje en de ziel van de club. Oud-spelers nemen meer verantwoordelijkheid en zijn erg betrokken bij de voetbalkant van MVV. Paul Penders, Roberto Lankohr, Erik Meijer en Reginald Thal zetten zich fanatiek in voor de club en daar zijn we erg trots op!

Kunstgras en ontwikkeling Geusselt
Bovendien begint de gemeente te ervaren dat de mensen bij MVV betrouwbaar zijn en niet voor hun eigen glorie bezig zijn. Dit gaat de komende jaren resulteren in een sterkere en betere samenwerking op o.a. het gebied van faciliteiten. Voor dit seizoen vertaalt zich dit in onze nieuwe trainingsaccommodatie bij Geusseltbad en voor komend seizoen in het aanleggen van kunstgras en de koppeling met de sporthal. Al deze veranderingen zorgen voor een enorme kostenbesparing en mooi en positief vooruitzicht voor de club.

Wij willen iedereen bedanken voor de inzet, support en loyaliteit in de afgelopen jaren. Zonder jullie was het nooit gelukt.

Wij gaan ervoor en ik hoop dat u dat met ons blijft doen. Het fundament staat en nu wordt het tijd om iets fantastisch te gaan bouwen!


Alvast een geweldige zomer toegewenst en tot in De Geusselt!


Namens het gehele bestuur,

Paul Rinkens
Voorzitter Stichting MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2014 13:26 04 juli 2014 13:29 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #1947
Rap La Chouffe

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2014 14:07 04 juli 2014 14:08 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV algemeen #1948

La Chouffe schreef : Voetbal
De voetbalkant is aangepast en iedereen zit nu onder de salariscap van €50.000,-.


Dus voorheen was niet zo, zie bijvoorbeeld Van Hyfte. Schreurs zal met zijn vorige contract ook meer hebben gekregen. Is wat anders geformuleerd als de vorige keer met het Elsen verhaal. Nu nog volhouden. Het is verleidelijk om bij een belangrijke speler hier toch weer over heen te gaan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2014 17:13
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1206
Meer
MVV algemeen #1949

Anna D. schreef :

La Chouffe schreef : Voetbal
De voetbalkant is aangepast en iedereen zit nu onder de salariscap van €50.000,-.


Dus voorheen was niet zo, zie bijvoorbeeld Van Hyfte. Schreurs zal met zijn vorige contract ook meer hebben gekregen. Is wat anders geformuleerd als de vorige keer met het Elsen verhaal. Nu nog volhouden. Het is verleidelijk om bij een belangrijke speler hier toch weer over heen te gaan.



De salariscap van €50.000,- zegt me niks , is het netto of bruto ?? Zijn er wedstrijd premies ?? Allemaal erg vaag als je het mij vraagt .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2014 18:59 04 juli 2014 19:00 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #1950

Sjonnie schreef :

Anna D. schreef :

La Chouffe schreef : Voetbal
De voetbalkant is aangepast en iedereen zit nu onder de salariscap van €50.000,-.


Dus voorheen was niet zo, zie bijvoorbeeld Van Hyfte. Schreurs zal met zijn vorige contract ook meer hebben gekregen. Is wat anders geformuleerd als de vorige keer met het Elsen verhaal. Nu nog volhouden. Het is verleidelijk om bij een belangrijke speler hier toch weer over heen te gaan.



De salariscap van €50.000,- zegt me niks , is het netto of bruto ?? Zijn er wedstrijd premies ?? Allemaal erg vaag als je het mij vraagt .


Ach jong ut is ouch noets goot. Misjiens moote ze ouch erbij goon zette wee gebruik heet gemaak van ut fietsplan, PC-plan, Kinderopvangregeling en declaratieformulieren reiskostenvergoeding???

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden