MVV algemeen

20 mei 2013 23:27 20 mei 2013 23:28 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1953
Meer
MVV algemeen #766
Van Hoorn zal wel een schuilnaam zijn. Niemand met gezond verstand zou zo'n dramatisch slecht stuk onder eigen naam in de publiciteit brengen. De schoolkrant van een willekeurige vmbo school heeft meer niveau. Niet serieus nemen deze onzin.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2013 23:45 20 mei 2013 23:47 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #767
...
Niet waard om op te reageren...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 00:01
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #768
Je bent ook echt een zeer triest geval als je doet alsof je uit naam van de ultras spreekt. Als je denkt niet serieus genomen te worden zonder dit er bij te vermelden, dan ben je het sowieso niet waard om geciteerd te worden in de media. Anonieme 'supporter' maak je bekend en zorg dat dit abominabele artikel van internet verdwijnt!!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 08:23
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #769
MVV heeft sportief een goed seizoen achter de rug, de 2de ronde van de playoffs is verdiend op basis van resultaten . Dat MVV niet heeft kunnen pieken is het gevolg van het wegvallen van een te kleine selectie.
Maar goed net een budget van 3,1 miljoen kan dat bijna ook niet anders.

Voor het komend seizoen ziet het er wat dat betreft niet beter uit, met de terug komt van Willem II en VVV komen sterker ploegen terug in de JL, het zijn voor MVV wel meer aansprekkende ploegen ....

De top in de JL is de breder en beter geworden denk ik, we mogen een herhaling van dit seizoen eigenlijk komend seizoen niet verwachten, althans ik kan me dat niet voorstellen....

Het dromen naar de eredivisie zal dan nog wel even voortduren, maar is zeker niet onmogelijk , zie nu ook waar de Eagles en Volendam het gaan uitmaken wie mag promoveren.
MVV zal aan de inkomsten kan met minimaal 500.000 moeten groeien wil het structureel in die 2de ronde playoffs spelen om dan ooit een promotie af te dwingen in de finale ronde.....

Een heleboel geld dus.....( zijn 200 business seats verkopen, of 3333 seizoenskaarten !!!) , vandaar ook natuurlijk recent de noodkreet van MVV aan de supporters om mee te denken aan vergroten van de inkomsten kant.....
Bij een gemiddeld gevuld stadion van 7500 toeschouwers zou een promotie naar de eredivisie reeel kunnen worden en zou MVV die stap moeten kunnen maken.

Maar we weten inmiddels ook dat de MVV supporter niet echt meer geinterreseerd in wedstrijden tegen Telstar, Almer City ect.....daarmee loop je gelijk tegen het probleem aan om in je bezoekers aantallen te groeien.
Alleen door meer derbys te krijgen zoals tegen VVV, en Roda zal je meer mensen trekken in je stadion, tegen VVV gaat dat volgend seizoen al gebeuren , het zou mooi zijn als dat ook nog eens tegen Roda zou zijn.

Het MVV zit dus eigenlijk een beetje op een doodspoor als het gaat om de inkomsten kant te vergroten, de maatschappelijke projecten hebben aan de inkomsten kant ook een bepaald maximum...
De verkoop van spelers zou het vermogen van MVV ook nog positief kunnen beinvloeden, op het moment als het spelersfonds is afgelost .
Echter kun je hierop geen beleid voeren, immers heeft aangetoond dat het risicovol is .

Om te groeien zal MVV op de eerste plaats de sympathie moeten hebben van haar achterban, goed contact is dus van primair belang, het gun effect moet hoog zijn....
We hebben gezien met Veer Zien MVV dat de meeste MVV supporters niet bereid zijn om extra te investeren, volgens mij doen zo'n 200 mensen jaarlijks mee voor 120 euro en dat geld verdwijnt direct in de MVV clubkas...

De vraag is dus eigenlijk is het overgrote deel van de MVV supporters die nu MVV bezoeken bereid om jaarlijks gedurende een periode van bv 3 jaar extra tussen de 100-150 euro te investeren in de club en zo ja tegen welke "condities ??"....daar ligt de sleutel namelijk voor promotie naar de eredivisie
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 10:02
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #770
Een gun factor creëer je niet door supporters als klanten te bestempelen. Daarmee creëer je een zakelijke afstand. Benader de supporters als deel van de club en de gun factor zal stijgen. Dit zal echter een tijd duren aangezien deze emotionele binding de afgelopen jaren is afgebroken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 12:29
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #771

αναρχος schreef : Een gun factor creëer je niet door supporters als klanten te bestempelen. Daarmee creëer je een zakelijke afstand. Benader de supporters als deel van de club en de gun factor zal stijgen. Dit zal echter een tijd duren aangezien deze emotionele binding de afgelopen jaren is afgebroken.



een gedeelte van je achterban bereik je daar niet mee....voor sommige maakt het minder uit.
MVV probeert wel dat contact te krijgen en feedback te krijgen , maar ook heel vaak bekennen supporters ook geen kleur.
Ik ben het wel met je eens overigings dat de afstand is verruimt....met zijn alle kampioen worden of promoveren , dat leeft bij ons te weinig..... en daar ook alles voor doen om dat doel te bereiken.....

Ik zou graag weer eens MVV uit die JL zien , ben de tegenstanders hier wel "moe" en volgens mij hebben veel supporters dat...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 12:47
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV algemeen #772
Een vreselijk slecht stuk. Er spreekt een supporter uit naam van de MVV supporters. Dat wordt niet geverifieerd en zo geplaatst als waarheid. :puke: Ultra's en andere supporters worden genoemd. Wat een onzin. foi foi. Dit kan echt niet. riooljournalistiek. Het bestuur doet zeker dngen fout. Heeft ook hele prima dingen gedaan. Wordt vergeten dat ze ons faillissement hebben voorkomen? Dat is snel zeg. geef ze de kans om eens wat op te bouwen. Natuurlijk zijn wij geen klanten maar echte supporters. Jammer jammer jammer.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 13:09
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #773
Vandaag weer een stuk van Roel in DDL.

Iets nieuws ? Nee, herharlingen wat er sinds januari steeds in de krant staat.
Nu een half jaar later heeft hij nog steeds zijn vragen over het aantal bezoekers in de Geuselt. Als journalist behoor je toch achter de waarheid te komen en niet de vraag steeds opnieuw in het nieuws te gooien.

Mijn visie, MVV heeft het publiek dit jaar nu niet bepaald verwend met goed voetbal,en DDl schrijft zoals gewoonlijk negatiever dan dat het werkelijk is. Meer mensen lezen dit dan dat er wekelijks gaan kijken. En zeg nu zelf, de jup-laegue heeft maar een paar leuke wedstrijden. Dit is ook bij Sparta en andere clubs minder als vorig jaar.
Voor MVV is 2013 een rampjaar aan het worden, blessures, puntenaftrek 3 punten en 6 wedstrijden voor het einde nog eens 6 punten. Wedstrijden in de Geuselt worden niet meer gewonnen, en de enigste overwinning is ook nog eens geschrapt.
Al bij al is het niet verwondelijk dat het minder gaat. En als het minder gaat komen er niet meer mensen naar de Geuselt.
Hadden ze de strijd om het kampioenschap langer kunnen volhouden was het zeer zeker drukker geweest.

Vertrek van Trost heeft geen enkele invloed, is tenminste op tijd aangegeven. Zou slecht zijn voor een sporter als je daarna niks meer kan presteren !
Wat wel opvalt is dat na het niet meer betalen van de premie's het verval is begonnen. Mijn visie: zie hierboven, dat ligt meer aan andere oorzaken. Uit worden nl. wel de punten gepakt.

Dat Ruys niet komt is nu al een hoofdpijn dosier staat in ddl ????? Weer zo'n mug - olifant verhaal pfff.

Ik vermoed dat de komende tijd de onderwerpen, FUSIE limburgse weer gaat beginnen, en de staats steun zal ook nog 100x genoemd gaan worden.

Zoals bekend wordt alles negatief onder de loep genomen, laten ze zich eens op RJC richten.
Daar is veel meer mis dan er vermeld wordt, wat als ze degraderen ? wat stond in het dossier tijdens de rechtzaak wat niet bekand mocht worden waardoor snel een afkoopsom werd geregeld? Wat als ze het stadion na degradatie niet meer kunnen betalen? Hoe zit het met alle steun en leningen die RJC heeft gekregen......enz....enz...
Conclusie.......DDL is RJC !

Jammer dat Roel (zegt mvv suporter te zijn) hier niet boven staat. (Beleid DDL)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 13:38
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #774
Vandaag ook in Dagblad Limburger.Breuk Rinkens en Trost. Hebben al enige tijd geen Enkel contact meer met elkaar.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 14:21
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3880
Meer
MVV algemeen #775
Als Roda JC degradeert (waar ik uiteraard op hoop), zal de FC Limburg-lobby weer op volle kracht beginnen. Zorgen dat we daar scherp op blijven en meteen duidelijk maken dat MVV daar geen behoefte aan heeft.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 14:33
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #776

Jacques schreef : Als Roda JC degradeert (waar ik uiteraard op hoop), zal de FC Limburg-lobby weer op volle kracht beginnen. Zorgen dat we daar scherp op blijven en meteen duidelijk maken dat MVV daar geen behoefte aan heeft.



MVV heeft daar geen behoefte aan...dat hebben ze vaker verteld.... daarbij moet MVV duidelijk haar toegevoegde waarde voor de regio laten merken , daar is nog veel winst te boeken , op commercieel en sportief gebied....maatschappelijk is men volgens mij al hard bezig :)
Clubs als Venlo en Kerkarde hebben veel te verliezen door jarenlang op de zelfde manier te werk te zijn gegaan, Venlo betaalt daar nu de prijs voor, Kerkrade komt ook nog aan de beurt dat is een kwestie van tijd.

Wij als supporters moeten meer gaan samenwerken, we vormen nu teveel kampen.....daarbij kunnen wij voor de groei van MVV zorgen als we samenwerken.....op gebied van kennis,financiele middelen en passie etc.... Veer Zien MVV is blijkbaar niet genoeg om die verbinding te leggen tussen alle individuele supporters, en het huidige MVV bestuur heeft ook haar beperkingen en tekortkoming blijkbaar.....

Kort samengevat we moeten een gezamelijk doel hebben dat ons verbindt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 15:18
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #777
Wat ik me weleens afvraag, hoe kan een club als Volendam ,in een dorp met 20.000 inwoners nou een begroting van 4 miljoen euro hebben met Ajax en AZ op een half uurtje rijden. Terwijl we hier met 100.000+ inwoners en een groot achterland nog niet eens 3 miljoen euro kunnen binnenhalen. Kan MVV niet eens daar in de keuken gaan kijken?

En MVV geeft rond de 1 miljoen uit aan spelers? Waar gaat die andere 2 miljoen naartoe... De huur van het stadion is sinds de aankoop van gemeente toch verlaagd van 4ton tot 1ton per jaar?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 16:01
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 564
Meer
MVV algemeen #778
Volendam heeft wel 2 a 3 x Eredivisie gespeeld laatste 10 jaar. Het is een sympathieke club maar het belangrijkste is de hechte gemeenschap denk ik. Veel vis en overslagbedrijven, een bloeiende toeristische industrie en best wel goeie grote sponsors (votown, cheap tickets, kras). Bovendien zijn ze naar mijn weten nooit in de financiële problemen geweest. Dit staat ook mooi op je cv. Heb me ook laten vertellen dat er een ruime buisnessclub is waar grote en kleine sponsors naar hun wensen bediend worden. Iets waar het bij Mvv aan ontbreekt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 16:25
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3880
Meer
MVV algemeen #779

Sjotelsplak schreef : En MVV geeft rond de 1 miljoen uit aan spelers? Waar gaat die andere 2 miljoen naartoe... De huur van het stadion is sinds de aankoop van gemeente toch verlaagd van 4ton tot 1ton per jaar?

Dit zie je bij alle Jupiler League ploegen eigenlijk wel terugkomen, vaak gaat maar ongeveer 1/3e van de begroting naar spelerssalarissen. MVV is dus niet uniek hierin, het is niet alsof er bij MVV geld "verdwijnt" ten opzichte van andere clubs.

Helaas is de jaarrekening die MVV op de site publiceert te beperkt om hier een duidelijk antwoord op te geven. De grootste kostenpost is "overige kosten" maar deze post staat in de online jaarrekening van 2011-2012 niet toegelicht.

Hier zal in ieder geval het kantoorpersoneel inzitten, inhuur beveiliging, huur van led-boarding, g/w/l (ik heb me wel eens laten vertellen dat een avondje stadionverlichting 15.000 euro aan elektriciteit kost), kosten van jeugdtrainers en van busjes om jeugdspelers te halen en te brengen, de kosten bij een uitwedstrijd (bushuur, eten spelers) en dan niet alleen voor het eerste elftal maar ook voor de jeugd. En ik zie nu zo snel vast nog heel veel dingen over het hoofd.

MVV doet al heel veel dingen erg goedkoop of met vrijwilligers, maar het kost gewoon handenvol geld om een jaartje betaald voetbal te spelen. Nog voor je 1 speler betaald hebt, ben je per jaar gemakkelijk al anderhalf miljoen kwijt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 19:26
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #780
Wat een onzin, hoe kom je er op 15000 euro, je komt waarschijnlijk op 50 euro per uur uit.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden