MVV algemeen

21 mei 2013 19:51
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV algemeen #781

Napoleon schreef : Kort samengevat we moeten een gezamelijk doel hebben dat ons verbindt


Die gemeenschappelijke factor zou voetbal moeten zijn. Echter is de focus naar mijn idee verdwenen van het voetbal naar het Maatschappelijk. Overigens niets te nadele van de maatschappelijke activiteiten maar zorg als je dit als zwaarwegend punt in je businessmodel wil hebben dat het activiteiten zijn die voetbal gerelateerd zijn of indien breder getrokken sport gerelateerd.

Wandelen met bejaarden prima, zeker doen maar niet als voetbalclub. Zorg dat je als MVV bijvoorbeeld als maatschappelijk punt de ouderen van dagen van het verzorgingshuis bij wedstrijdne naar de geusselt brengt en terug. Daar kun je mee scoren en laat je de goede kant zien.

En zoals gezegd voetbal"klanten" zijn geen standaard klanten die je over één kam kunt scheren met toeristen of zaken mensen die een nacht komen slapen. Begrijp dat emotie een belangrijke factor is en geef duidelijk grenzen aanwaarbij de emotie tot zijn recht komt en handel er na. Zet hier een consequent beleid voor op.

Dus laten we ons focussen op voetbal en vanuit voetbal gaan denken, dan kunnen we de verbindingen leggen en vooruit komen, want dat is onze verbindende factor!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2013 23:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3880
Meer
MVV algemeen #782
Val mij er niet op aan middenstip, ik heb geen flauw idee :lachen: ik heb er even op gegoogled maar kan geen duidelijk antwoord vinden. De ene site zegt een paar honderd euro per wedstrijd, een andere site zegt dat Southampton (toch best een grote club) boos was geworden op de scheids die de stadionverlichting aan wilde bij een dagwedstrijd. Ik kan me niet voorstellen dat die over 50 euro vallen. Dat zal om een fors hoger bedrag gaan.

Het organiseren van een wedstrijd kost in ieder geval geld, meer dan je misschien zou verwachten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 08:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #783

De_Lange schreef :

Napoleon schreef : Kort samengevat we moeten een gezamelijk doel hebben dat ons verbindt


Die gemeenschappelijke factor zou voetbal moeten zijn. Echter is de focus naar mijn idee verdwenen van het voetbal naar het Maatschappelijk. Overigens niets te nadele van de maatschappelijke activiteiten maar zorg als je dit als zwaarwegend punt in je businessmodel wil hebben dat het activiteiten zijn die voetbal gerelateerd zijn of indien breder getrokken sport gerelateerd.

Wandelen met bejaarden prima, zeker doen maar niet als voetbalclub. Zorg dat je als MVV bijvoorbeeld als maatschappelijk punt de ouderen van dagen van het verzorgingshuis bij wedstrijdne naar de geusselt brengt en terug. Daar kun je mee scoren en laat je de goede kant zien.

En zoals gezegd voetbal"klanten" zijn geen standaard klanten die je over één kam kunt scheren met toeristen of zaken mensen die een nacht komen slapen. Begrijp dat emotie een belangrijke factor is en geef duidelijk grenzen aanwaarbij de emotie tot zijn recht komt en handel er na. Zet hier een consequent beleid voor op.

Dus laten we ons focussen op voetbal en vanuit voetbal gaan denken, dan kunnen we de verbindingen leggen en vooruit komen, want dat is onze verbindende factor!



daar heb je zeker een punt....
MVV wil groeien, willen de MVV supporters meegroeien ??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 08:58
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #784

Jacques schreef : Val mij er niet op aan middenstip, ik heb geen flauw idee :lachen: ik heb er even op gegoogled maar kan geen duidelijk antwoord vinden. De ene site zegt een paar honderd euro per wedstrijd, een andere site zegt dat Southampton (toch best een grote club) boos was geworden op de scheids die de stadionverlichting aan wilde bij een dagwedstrijd. Ik kan me niet voorstellen dat die over 50 euro vallen. Dat zal om een fors hoger bedrag gaan.

Het organiseren van een wedstrijd kost in ieder geval geld, meer dan je misschien zou verwachten.



Volgens mij heeft middenstip de stadionverlichting vroeger verzorgd ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 09:06
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV algemeen #785
Beste Jacques. ik probeer het je even uit te leggen ik weet de prijzen en de vermogens ook niet precies.
Stel dat het vermogen van een lamp 4000 watt is en een KWH 0.22 eurocent kost, dan kost 1 lamp 1uur
4 maal 0.22 = 0.88 euro cent per uur.
Er zijn in totaal 64 lampen dat is dus 64 maal 0.22 = 56.32 euro per uur,ik heb het vermogen van een
lamp heel hoog ingeschat, volgens mij is het 2000 watt per lamp, dus dan komen we op de helft uit.
P.S. het is nooit mijn bedoeling geweest om je aan te vallen.
Compleminten middenstip.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2013 14:06
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #786
Vaan twitter:

MVV Maastricht ‏@mvvmaastricht
Helaas hebben zich te weinig supporters ingeschreven voor "De Verlenging". Om die reden hebben we besloten het feest te cancelen. Jammer!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2013 09:04
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
MVV algemeen #787
Jammer dat de media nu weer er een ander verhaal van maakt met een speculatieve reden van afgelasting van het feest.

Volgens de Leugeneer zou het weigeren van Trost de reden zijn van de annulering!

In mijn ogen is het gewoon verkeerde opzet van het feest. Als MVV nu gratis entree had gedaan en drank en eten gewoon laten betalen naar gebruik was het zeker een succes geweest.
En voor de BBQ gewoon een x aantal stukken vlees en op=op.

In mijn ogen succes verzekerd!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2013 12:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #788
precies, MVV had zelf een DJ moeten sponsoren en de drank en eventueel een BBQ op kosten van de supporters, entree dus gratis....dan was het goed geweest....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2013 13:34
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV algemeen #789

middenstip schreef : Beste Jacques. ik probeer het je even uit te leggen ik weet de prijzen en de vermogens ook niet precies.
Stel dat het vermogen van een lamp 4000 watt is en een KWH 0.22 eurocent kost, dan kost 1 lamp 1uur
4 maal 0.22 = 0.88 euro cent per uur.
Er zijn in totaal 64 lampen dat is dus 64 maal 0.22 = 56.32 euro per uur,ik heb het vermogen van een
lamp heel hoog ingeschat, volgens mij is het 2000 watt per lamp, dus dan komen we op de helft uit.
P.S. het is nooit mijn bedoeling geweest om je aan te vallen.
Compleminten middenstip.


Je hebt geen idee wat voor een vermogen ik nodig heb, per wedstrijd in de Gouden Ster. :lachen: ;)

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2013 17:42
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #790
vanaf min 3.30 tot min 5.25/ van min 9.17 tot min 11.19/ en vooral echt kijken naar min 12.34 tot min 13.16/ van min 14.09 tot min 14.18 / ook zeker kijken vanaf min 16.55 tot min 17.27/ Als klap stuk min 52.15

Studio voetbal gister avond MVV

www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1347315#0

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, J.P. Ler

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2013 18:38
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV algemeen #791
Altijd genieten als mensen sympathie tonen voor MVV.
Zo heeft Frits Barend ook een grote sympathie voor MVV.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2013 19:57
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #792
Dan moeten we wel niet nog eens 10 jaar in de eerste divisie blijven. Dan zal die sympathie ook steeds meer verloren gaan.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2013 08:50
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #793
Ja dat zie je bij Cambuur als je promoveert begint t weer te leven want hun stadion was ook niet vol afgelopen sizoen op 1 wedstrijd na ;) geloof maar dat MVV meer mensen op de been had gebracht als cambuur en eagles bij elkaar met een kampioenschap er stonden bij ons zelfs meer als bij Az kampioensfeest :lachen:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2013 15:11
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #794
ja danny maar die had ik liever in het stadion gezien over het hele seizoen .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2013 19:07
poelveld
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
MVV algemeen #795
inderdaad dreeke dit blijft mij zorgen baren dat de publieke belangstelling dit seizoen tegen viel ondanks het feit dat Mvv lang op kop stond en toen in wedstrijden nog geen 4000 toeschouwers de wedstrijden bezochten, poortjes zal aantal toeschouwers schelen maar heeft de Mvv supporter niet genoeg van het ontbreken van openheid door bestuur en beleid? Het maatschappelijke mag nooit boven het voetbal komen te staan mijn inziens.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.303 seconden