MVV algemeen

04 juni 2013 11:19
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #811
ga je nou stoppen met sponsoren ???????????????????

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2013 11:33
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV algemeen #812
Napoleon,
Voor mijj beeldvorming ben jij komend seizoen wel sponsor van MVV? De reden dat ik dit vraag is dat als dat niet zo zou zijn ik begrijp dat je geen uitnodiging gehad hebt. Is dat wel zo dan vind ik het idd ook een vreemde zet van MVV.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2013 17:10
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #813
Punker,

voor het seizoen 2013-2014 zijn wij op dit moment geen sponsor meer.
Deze actie is nog in het lopende seizoen 2012-2013, en ik begrijp ook wel dat men kapitaal krachtige mensen zoekt en om daarbij het "ballen"gehalte wat te verhogen.... mijn gevoel is echter dat je bij MVV eigenlijk niet meer mee telt....je valt overal tussen en men doet daar ook alles aan ( wellicht onbewust) om eenheidsworsten van ons te maken...
Als Sponsor tel je alleen maar mee als je 10K en meer doet als supporter tel je alleen mee als je niet te lastig bent en ga zo maar door.....MVV is doelbewust aan t selecteren en mensen in hokjes aan t plaatsen....en hun eigen chique en groepje verder uit te bouwen , zo ook hun eigen netwerk.....het ons kent ons verhaal is teveel aanwezig en dat is jammer, we zijn juist een club van supporters

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2013 17:18 04 juni 2013 17:19 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #814
Geiste m'ch vertèlle totste dao noe pas achter bis Napoleon? Es d'r 'n competitie waor veur ''clubs en umgaank mèt lui'', had M.V.V. noe stief oonderaon in de 6de klas gestande. Dat geit al zoe, zoelang 'ch m'ch kin rappelere.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2013 17:26
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #815
Ik ben blij dat zelfs (ex)sponsors nu zien wat dit bestuur met de club doet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Jean

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2013 22:19 04 juni 2013 22:20 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #816
Wie wordt de opvolger van Suze Frijns als Manager Algemene Zaken bij MVV Maastricht nu Suze Frijns haar 2 jaar (juni 2011 tot juni 2013) durende Managementopdracht heeft afgerond. ?
twitter.com/suzefrijns
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2013 12:02
Marcel Andrien
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
MVV algemeen #817
Graag wil ik even regeren op de bijdrage van Napoleon. Wij proberen MVV zo breed mogelijk op de kaart te zetten; dat mag voor niemand meer een geheim zijn. En wij zijn van mening dat je daarvoor meerdere podia moet benutten. Natuurlijk ons vlaggenschip; in de 1e plaats op het veld en daarnaast via aanwezigheid in de stad op diverse manieren (denk oa aan Vastelaovesaoftrap, Johan Cruyff-courts, Ladies Night etc), de prominente rol van MVV binnen Maastricht United; het samenwerkingsverband met de amateurverenigingen en onze maatschappelijke activiteiten via actieve hulp aan organisaties en samenwerkingsverbanden met andere partijen in onze stad.

Gezondheid en voeding staan in het middelpunt van de belangstelling, zeker met betrekking tot de jeugd. Dit diner hebben wij georganiseerd om enerzijds gelden binnen te krijgen om maatschappelijke projecten mede mogelijk te maken en anderzijds onze banden met de de grotere organisaties en bedrijven in ons gebied te verstevigen. Denk daarbij oa aan het AZM, de Universiteit en medisch - en voedingsgeorienteerde organisaties, waarmee wij steeds intensiever samenwerken.

Dat wil zeggen dat er bij de organisatie van zo'n evenement ook gefocust wordt op de sprekers, deelnemers en gasten. Het geeft oi dan ook geen pas om te spreken van een elite-clubje, indien geprobeerd wordt om een hoogwaardig evenement met dito revenuen te realiseren.

Morgenvroeg is er overigens weer een sponsorontbijt, en de naam zegt het al, voor alle sponsoren. Gratis en voor niets.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Maosbrögk, Sjotelsplak, Sandro, opadiehard, Och jeh

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2013 12:22
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV algemeen #818
Ik ben blij dat er eens een reactie vanuit MVV kant komt......dan blijkt het toch duidelijker wat er allemaal gaande is bij mvv.
Tot nu toe wordt er op dit forum steeds van allerlei muggen een olifant gemaakt
Natuurlijk zullen er altijd mensen zijn die niet begrepen, niet gelooft of niet gevolgt of wat dan ook zijn, zoals zij dat graag willen zien, maar dat wil niet zeggen dat bepaalde zaken hier worden geuit en dat iedereen (die daar de situatie niet kennen of erger nog er geen verstand van hebben) MVV of bepaalde personen meteen vooraf al veroordeeld hebben.

Ik ben blij met de reactie van Marcel
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2013 14:52
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3880
Meer
MVV algemeen #819
Marcel, dank voor je antwoord!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2013 16:06 05 juni 2013 16:08 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #820
Het verhaal van het bestuur van MVV is zeker te begrijpen en als je de snelle leest dan klinkt het ook nog heel logisch, echter als je de goede leest dan zie je dat er wel degelijk een soort elite clubje is aan het ontstaan vooral deze:

Dat wil zeggen dat er bij de organisatie van een dergelijk evenement ook gefocust wordt op de sprekers, deelnemers en gasten. Het geeft oi dan ook geen pas om te spreken van een elite-clubje, indien geprobeerd wordt om een hoogwaardig evenement met dito revenuen te realiseren.

Er wordt gefocust op sprekers, deelnemers en gasten. Als dat niet meer selecteren is dan weet ik het ook niet meer. Het eigen MVV elite clubje was al geboren maar de lijn wordt doorgetrokken en het maatschappelijk doel is de “noemer/verbinder”geworden waarin “ons-kent-ons” aanwezig mag geven.

Daar wil je natuurlijk geen lastige kleine sponsoren bij hebben, die brengen namelijk niets in het laatje en hebben geen toegevoegde waarde tijdens het diner. MVV kondigt dit evenement wel met veel verve aan, natuurlijk jezelf op de borst kloppen is altijd lekker, is er tenminste iemand die je een compliment geeft.

Nee die sponsoren mogen morgens vroeg aan een gratis buffet aansluiten waar de andere sponsoren hun medewerkers na toe hebben gestuurd. De beslisser of de Directeur die zit op zijn kantoor want heeft geen tijd voor dit netwerk evenement.
Bij MVV regelmatig aangeven dat er wat meer variatie in het aanbod van netwerk mogelijkheden moest komen,en ook in tijd en aanbod.
Daar is geen gehoor aangegeven, deze opzet is voor MVV het meest goedkope was het antwoordt, tja daar moet je het dan mee doen.

Maar goed het bestuur vind dus dat er geen elite clubje wordt gevormd, de prakrijk voorbeelden ten over, noem nu allen maar het afscheid van Rene Trost, dit was alleen maar mogelijk als iedere supporter € 25,- ging betalen. Rene begreep dat dit elitair gedrag niet met zijn visie en zijn normen en waarde strookte en bedankte hiervoor.

Maar goed we mogen niet over een elite clubje spreken immers is MVV een maatschappelijke voetbalclub geworden. Inderdaad na 3 besturen mogen we concluderen dat MVV inderdaad een maatschappelijk voetbalclub is geworden , het is zelfs zo erg dat het kantoor personeel steen en been klaagt over de tijd die men in al die projecten moet steken, laat staan over de spelers die nu slecht 1 keer per dag kunnen trainen omdat men smiddag de bejaarden de soep moet gaan inschenken. En dat is best leuk voor een keertje en dat kan ook wel maar onze spelers worden fysiek niet beter als ze de bejaarden gaan bingo spelen.

Toch had MVV de oplossing na één jaar geen enkele commerciële man of vrouw in dienst te hebben gehad, wel een project genaamd “het buddy project” wat meteen als flop mag worden afgestempeld , dit hield in dat ieder bestuurslid 10 sponsoren onder zijn hoede nam om tot beter contact te komen. Mijn buddy heb ik anderhalf jaar niet gezien totdat ik de beste man zelf maar ben gaan mailen en mij beklag heb gedaan en binnen 30 minuten belde hij mij op….tja wat moet je daar van zeggen.

Inmiddels had MVV de nieuwe commerciële tijger in dienst ( althans op vrijwillige basis) zijn naam Dhr Frans Erens ( ik had nog nooit van hem gehoord) maar nadat we een keurige brief van MVV hadden ontvangen met een foto en mail adres erop wisten wij ook wie deze beste meneer is. Ook werd vermeld dat Dhr Erens alle sponsoren ging benaderen en ook met ons een afspraak zou maken.
Nu voelen je het wel aan, tot op de dag van vandaag inmiddels weer maanden verder hebben wij niets van MVV vernomen dan wel Dhr Erens.

En zo kan ik wel doorgaan, maar ja als je dan over een elite clubje spreekt dan raakt een of ander bestuurslid op zijn pik getrapt en spreekt dat natuurlijk tegen.

Het is niets meer dan tunnel visie waarin het huidige MVV en het bestuur zit, we zijn geweldig gestart daar verdiend een ieder de complimenten voor maar we glijden langzaam af tot een niveau waarin we binnen MVV in hokjes worden geplaatst en zodra we lastig worden dan worden we geïsoleerd dan wel niet meer serieus genomen.
Heb een tip voor het huidige bestuur, verklein het aantal bestuursleden , neem een algemeen directeur aan en een commerciële man of vrouw in dienst ( breidt dit team uit met 2-3 vrijwilligers evt spelers van MVV , dat hebben meerdere BVO’s) .

Ga dan als bestuur wat meer na de achtergrond en hou je dan bezig met de maatschappelijke zaken , maar geef de supporter de indruk dat we een voetbalclub zijn , en laat de algehele leiding over aan de algemene directeur .Natuurlijk zul je hiervoor ruimte moeten maken in je begroting en dat zal wellicht ten kosten gaan van 1 of 2 spelers of andere zaken

Maar op termijn gaat dat meer rendement brengen dan waar we nu mee bezig zijn

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2013 16:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3880
Meer
MVV algemeen #821
Ik vind de reactie van Marcel nu niet bepaald getuigen van "op de pik getrapt zijn", dat vind ik eerder van jouw reactie, Napoleon. Met je advies van het aanstellen van een betaalde commerciele man of vrouw ben ik het (zoals je wel weet) volledig eens. Maar die boodschap gaat verloren in een verder grotendeels tendentieus bericht.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2013 16:44
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #822

Jacques schreef : Ik vind de reactie van Marcel nu niet bepaald getuigen van "op de pik getrapt zijn", dat vind ik eerder van jouw reactie, Napoleon. Met je advies van het aanstellen van een betaalde commerciele man of vrouw ben ik het (zoals je wel weet) volledig eens. Maar die boodschap gaat verloren in een verder grotendeels tendentieus bericht.



het bericht mag dan tendentieus zijn, het is wel de kern van waarin we bij MVV zitten, je mag dat geluid of die signalen negeren, ik neem alllen maar waar en voeg de feiten bij elkaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2013 17:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3880
Meer
MVV algemeen #823
Ja, dat vind ik dus juist niet. Beweren dat spelers niet twee keer per dag kunnen trainen omdat er 's middags maatschappelijk gewerkt moet worden, of beweren dat Trost niet op het afscheidsfeest wilde zijn omdat 25 euro te duur is voor de gewone supporter en hij dat elitair vindt en dat niet strookt met zijn normen en waarden, dat zijn tendentieuze beweringen en geen feiten.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2013 17:07
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #824
Wat is dao gei feit aon daan? Bin 't neet dèks mèt Napoleon eins, meh 't is gewoen zoe, dao vèlt wieneg aon te oontkinne.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2013 17:07 05 juni 2013 17:08 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #825

Jacques schreef : Ja, dat vind ik dus juist niet. Beweren dat spelers niet twee keer per dag kunnen trainen omdat er 's middags maatschappelijk gewerkt moet worden, of beweren dat Trost niet op het afscheidsfeest wilde zijn omdat 25 euro te duur is voor de gewone supporter en hij dat elitair vindt en dat niet strookt met zijn normen en waarden, dat zijn tendentieuze beweringen en geen feiten.


dat zijn zeker feiten, spelers bij MVV ( diverse spelers) willen vaker trainen dan 1 keer per dag....spelers die jij kent wellicht niet..
Dan geef maar eens aan waarom Trost niet wilde meewerken aan zijn eigen afscheid ???

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.322 seconden