MVV algemeen

26 juni 2013 14:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3880
Meer
MVV algemeen #871
Boe is dat Feeske zegt “MVV kan veel sproeien”. Maar is dat ook niet iets dat door de gemeente gebeurt? Ik krijg het gevoel dat de gemeente de grasmat in de Geusselt vooral als vervelende kostenpost ziet en die hebben dus geen prikkel om veel te sproeien. Liever wat geld besparen. Dat is meteen ook het antwoord op de vraag waarom er geen matten gelegd worden maar waarom er gezaaid wordt. Dat is goedkoper.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 15:40
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV algemeen #872
Kan wel zijn maar de gemeente heeft ook plichten als verhuurder. Blijkt dat ze in gebreke blijven en MVV zou een boete krijgen (is dat mogelijk?) als de grasmat niet klaar is/kapotgespeeld wordt, dan kan de gemeente aansprakelijk zijn. En dat kost pas geld....

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2013 13:16
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #873
?????????
Nu officieel: TenCate wint de kunstgrastender voor de Jupiler League

De Fieldmanager-website berichtte op 19 juni dat in de wandelgangen al te horen was dat TenCate/GreenFields de CED-tender hadden gewonnen en dat andere partijen nog de tijd kregen om protest aan te tekenen. Vandaag maakt TenCate officieel bekend dat het de aanbesteding heeft gewonnen.

Dit betekent dat de volgende clubs volgend seizoen op een kunstgrasveld van TenCate/GreenFields gaan spelen: Helmond, De Graafschap, Dordrecht, Emmen, MVV en eredivisieclub RKC Waalwijk.
De velden zullen worden aangelegd door C.S.C. De aanleg van het eerste veld begint al deze zomer.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2013 20:10
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 972
Meer
MVV algemeen #874
MVV Maastricht genomineerd voor maatschappelijke betrokkenheid
Geplaatst op 28 June 2013
Tags: maastricht, MVO, MVV, spelers MVV


Een speler uit de selectie van MVV op pad met ouderen, in het kader van maatschappelijke betrokkenheid.

MVV is genomineerd voor de Meer dan Voetbal Award 2013.



De Meer dan Voetbal Award van de KNVB is bedoeld om de pareltjes op het gebied van maatschappelijk voetbal te belonen. Prof- en amateurclubs en projecten die vernieuwend en onderscheidend zijn, maken kans op een award.
Bij de beoordeling let de jury op de concrete meerwaarde van een club voor de samenleving en of deze is gebaseerd op een lange termijn visie.



In zijn rapport zegt de jury over MVV:
Sinds de club drie jaar geleden op het randje van faillissement stond is er een nieuw bestuur aangetreden met een nieuwe visie. Bij het aantreden van dit bestuur heeft MVV haar naam veranderd in Maatschappelijke Voetbal Vereniging Maastricht. Hét kernbegripvan het nieuwe beleid is maatschappelijk verantwoord ondernemen. het nieuwe bestuur stelt dat MVV van iedereen moet zijn. De club moet het buurthuis van Maastricht worden. MVV richt zich daarbij voornamelijk op de regio Maastricht. De focus ligt hierbij op kinderen met overgewicht. MVV werkt daarin intensief samen met het academisch ziekenhuis. MVV bereikt bovendien jaarlijks 10.000 jongeren, via Maastricht United, het partnership met 19 amateurverenigingen.’
In de vakjury die de nominaties beoordeelt zitten: Willem Vissers (De Volkskrant), Carole Thate (directeur Cruyff Foundation), Bas van de Goor, (directeur Bas van de Goor Foundation), Tim Gilissen (Maatschappelijk Speler van het Jaar), Jean-Paul Decossaux (commercieel directeur KNVB), Alex Tielbeke, (directeur Eredivisie) en Jelle Beuker (operationeel directeur CED).
De uiteindelijke winnaars worden in september bekend gemaakt. De Meer dan Voetbal Awards worden voor de derde keer georganiseerd.

Geen gerelateerde berichten.

Bron: maastrichtaktueel.nl


Zo wel mooi zijn als die prijs een leuk geldbedrag zou zijn.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 13:57
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 917
Meer
MVV algemeen #875

pinobel schreef : MVV is genomineerd voor de Meer dan Voetbal Award 2013.


Kunnen we toch nog een prijs pakken dit jaar!
Ik neem aan dat de winst keihard gevierd gaat worden met heel maatschappelijk MVV op het bordes van het stadhuis en alle dui-zen-den maatschappelijk MVV-aanhangers op de markt? Daarna niet in open bus door de stad, maar een maatschappelijk verantwoorde rolatortocht!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 14:44
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV algemeen #876
Fantastisch komt het seizoen toch nog goed!! Hier hebben we het hele jaar voor geknokt!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 15:08
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #877

αναρχος schreef : Fantastisch komt het seizoen toch nog goed!! Hier hebben we het hele jaar voor geknokt!!!

Hahahaaaa!!!! Mos toch wel eve lache!
Vaan de aandere kaant, veer kome positief in ut nuijts en dat trek welliech nuij sponsors aon!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2013 18:37
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #878
Eerst pakken we de kleine prijzen en dan komt het kampioenschap!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2013 14:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #879
De Maastrichtse voetbalclub MVV sluit het seizoen 2012-2013 met een tekort af, hoe groot het tekort zal worden is nog niet exact bekend, dit ligt ergens tussen de 150.000 en 200.000 euro.
Een flinke tegenvaller, de broekriem moet dan ook voor het seizoen 2013-2014 worden aangehaald en daalt dan ook aanzienlijk naar 2,75 miljoen euro.

MVV zal het tekort in de komende 2 seizoen proberen te repareren dan wel door te snijden in de kosten alsmede de inkomsten te verhogen, dat laatste is een zeer lastige opgave immers heeft de crisis vat op bijna iedere bedrijfstak dus ook het voetbal.

Lukt het MVV niet om dit seizoen de zaken op orde te brengen dan voorspelt de club een zeer moeilijke periode tegemoet te gaan, inmiddels zijn nieuwe posities ingevuld als algemeen directeur en commercieel directeur.

Alle hens aan dek dus !!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2013 14:55
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV algemeen #880
Toen ik gister mij kaart ging bestellen bij de Geuselt zag ik een groene mat.
Of dit een nieuwe mat is kon ik niet zeggen, ik zag in de hoeken de bekende bruine vlekken.
Dit deed mij twijfelen of het een nieuwe mat is.
Uiteraard kon ik dit niet duidelijk zien.


iemand meer info?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 juli 2013 15:09
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #881

mvv supporter schreef : Toen ik gister mij kaart ging bestellen bij de Geuselt zag ik een groene mat.
Of dit een nieuwe mat is kon ik niet zeggen, ik zag in de hoeken de bekende bruine vlekken.
Dit deed mij twijfelen of het een nieuwe mat is.
Uiteraard kon ik dit niet duidelijk zien.


iemand meer info?


Nieuw ingezaaide grasmat.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2013 09:15
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #882
Wil Boessen pleit voor jeugdsamenwerking in Limburg.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2013 11:05
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
MVV algemeen #883
Kleine maand geleden ingezaaid.
Gras is flink gegroeid, echter wel nog een paar slechte 'modder' plekken (in de 16 meter).

Maar ach, onafhankelijk van de grasmat, ik voorzie komend seizoen weer genoeg geniet en erger momenten ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2013 12:14
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV algemeen #884

ouwe rot schreef : Wil Boessen pleit voor jeugdsamenwerking in Limburg.


En zoe zien d'r nog tig aandere die dat doen. M.V.V. moot noe veur ins en veur altied 'n dudelek NEIN aofgeve.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2013 12:52
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1204
Meer
MVV algemeen #885
Nog voor het seizoen goed en wel begonnen is heeft FC Utrecht een tegenvaller te verwerken gekregen: linksback Dave Bulthuis viel woensdag tijdens een oefenwedstrijd tegen een regioteam geblesseerd uit, en de medische staf van de Utrecht vreest dat de verdediger even moet toekijken.


Volgens RTV Utrecht zal er vrijdag meer duidelijk zijn, omdat Bulthuis dan een MRI-scan ondergaat die moet uitwijzen hoe ernstig de hamstringblessure van de 22-jarige vleugelverdediger precies. Er wordt echter rekening mee gehouden dat Bulthuis zes weken uit de roulatie zal zijn. In dat geval moet de linksback de twee duels in de voorronde van de Europa League aan zich voorbij laten gaan.

Op 18 en 25 juli neemt Utrecht het daarin op tegen het Albanese KF Laçi of het Luxemburgse FC Differdange 03, maar het is twijfelachtig of Bulthuis hierbij van de partij kan zijn. Ook de start van de Eredivisie, die voor Utrecht op 4 augustus begint met een thuiswedstrijd tegen promovendus Go Ahead Eagles, komt mogelijk te vroeg voor de verdediger. Veel hangt ervan af of Bulthuis zijn spier gescheurd of slechts verrekt heeft.



Daar gaat Labylle ben ik bang .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.297 seconden