MVV algemeen

28 mei 2013 19:12
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #796
Hier ben ik t volledig mee eens :applaus:
Ik ook maar bij andere clubs is dit niet anders geen enkel stadion zit t hele seizoen vol kijk naar Pisvee ik geloof 3 wedstrijden uitverkocht zo he dan ben je een topclub :lolno: :applaus:
Welke jupilerleage club heeft dit seizoen meer dan 4 wedstrijden een uitverkocht stadion gehad? :rolleye:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2013 21:14
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #797
ja maar jongens ik vind dat mvv minimaal tussen 6 en 7duizend mensen per thuiswedstrijd moet hebben dan denkt ik dat de sociale dingen die mvv nu moet doen ook wat minder zouden zijn ,dus ik zou zeggen wat meer mensen naar de geuselt dan zijn we ook sneller in de eredivisie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2013 11:57
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #798
hier word je wel vrolijk van wat een tikkie takkie soms je ziet wel echt t verschil met Danny en zonder Danny


Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2013 09:40
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 932
Meer
MVV algemeen #799
Wat een waardeloze enquete van MVV over het speelmoment. Allereerst moest je deze invullen voor maandag 28 mei. Deze dag bestaat niet in 2013. Verder, wanneer je hebt aangegeven dat je al een seizoenkaart hebt besteld, moet je toch vraag 7 beantwoorden, de vraag over de reden waarom je nog geen seizoenskaart hebt besteld. Als je bij "Anders" invult, dat je al een seizoenkaart hebt besteld, houdt de enquete vol dat je vraag 7 moet beantwoorden. Al met al straalt het een en al amateurisme uit. Weer een gemiste kans!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2013 15:29
Lucas
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
MVV algemeen #800
Ik heb dan toch maar bij 7 iets ingevuld maar bij de opmerking op het eind dat ze moeten kijken naar vraag 7 en die niet mee laten tellen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2013 16:03
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #801

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2013 17:01
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 917
Meer
MVV algemeen #802

MVV4life schreef :


En zie hier: de anders optie is totaal niet meegerekend. Mijn stem is dus gegaan naar zatedagmiddag (omdat ik iets moest aanklikken) en niet naar mijn échte optie namelijk zaterdagavond.....
Wellicht hebben veel mensen dit ook gedaan bij vrijdagavond???

Enne...beantwoord 876 overgeslagen 93? Hoe kun je een verplichte vraag nu overslaan?

Pfff....dit rammelt aan alle kanten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2013 19:01
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #803
Volgens de Limburger heeft MVV 16.000 mensen gemaild i.v.m. deze enquete.

ZESTIEN... DUIZEND...... e-mailadressen ?

Waarom wordt dit instrument niet vaker ingezet als je in het bezit bent van zoveel adressen ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2013 19:16
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #804
Ik kreeg afgelopen seizoen wel vaker mails van MVV.. vooral met aanbiedingen voor wedstrijdkaartjes.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 mei 2013 22:50
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 909
Meer
MVV algemeen #805

Boer458 schreef : Volgens de Limburger heeft MVV 16.000 mensen gemaild i.v.m. deze enquete.

ZESTIEN... DUIZEND...... e-mailadressen ?

Waarom wordt dit instrument niet vaker ingezet als je in het bezit bent van zoveel adressen ?


Dit komt voornamelijk door de E-tickets. Men verwacht op korte termijn dat bijna alle toegangskaartjes verkocht worden via het internet en het aantal kassa's kan worden gereduceerd.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2013 07:42 01 juni 2013 07:44 door aait wief.
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 218
Meer
MVV algemeen #806

Roei baank schreef :

Boer458 schreef : Volgens de Limburger heeft MVV 16.000 mensen gemaild i.v.m. deze enquete.

Dit komt voornamelijk door de E-tickets. Men verwacht op korte termijn dat bijna alle toegangskaartjes verkocht worden via het internet en het aantal kassa's kan worden gereduceerd.


wordt dan ook sneller volle bak in Geusselt want zoals te zien bij de laatste wedstrijd tegen Volendam verkopen deze e-tickets ook véééél sneller "uit" :rolleye:
Angeside en Boschpoort waren bij deze wedstrijd via het E-ticket uitverkocht waardoor supporters zich genoodzaakt zagen kaarten voor de Hoofdtribune te kopen om vervolgens zich - veur die paar kloete - redelijk bedrogen te voelen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2013 11:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3880
Meer
MVV algemeen #807
Ik zal het je sterker vertellen: twee collega's wilden tegen Volendam komen kijken, maar hadden op internet gezien dat het uitverkocht was en zijn dus thuis gebleven. Helaas hoorde ik dit pas na de wedstrijd anders had ik ze uiteraard verteld dat ze gewoon naar het stadion moesten komen. Onhandig gecommuniceerd van MVV.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2013 19:24
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV algemeen #808
www.tvl.nl/nl/tvl-sportarena/sportarena/...na-walraven-linssen/

Ich zou es besjtuur de hengel eens oetgooie nao Edwin.
Kieke of der biet!!

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 juni 2013 22:58
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 434
Meer
MVV algemeen #809

peter ruiver schreef : www.tvl.nl/nl/tvl-sportarena/sportarena/...na-walraven-linssen/

Ich zou es besjtuur de hengel eens oetgooie nao Edwin.
Kieke of der biet!!


Laat maar lekker zitten... of stuur hem maar naar Venlook... :sick:

Geen kwaliteit...en op zijn retour dan nog liever een jeugdspeler.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Fabrice

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2013 11:01
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #810
Top opbrengst tijdens MVV Fundraising Dinner
Het MVV Fundraising Dinner, dat afgelopen zondag 2 jl. plaatsvond op Chateau Neercanne, heeft een nettobedrag opgebracht van maar liefst € 40.000,-. Deze top opbrengst zal geheel ten goede komen aan de maatschappelijke projecten van MVV Maastricht. Met name het project Scoren met Gezondheid werd tijdens het dinner breed uitgelicht.

De dag begon met een spectaculaire verrassing voor de aanwezige gasten. Een honderdtal kinderen gaven middels een flashmop het sein voor het begin van een heerlijke middag. Naast honderdvijftig relaties van MVV Maastricht waren ook burgemeester Onno Hoes en Albert Verlinde aanwezig.

Een groot bedrag van het dinner werd bijeengebracht tijdens een veiling van 12 unieke en verrassende items. Onder leiding van veilingmeester Ramona Batta en bestuurslid Maurice Olivers werden flinke bedragen geboden op de de verschillende veilingstukken, waaronder een gesigneerde hockeybal van Maartje Paumen, een figurantenrol in Flikken Maastricht en een unieke culinaire beleving op Chateau Neercanne. Het hoogste bedrag werd neergelegd voor een gesigneerd wedstrijdshirt van het NL elftal en een VIP-arrangement voor de wedstrijd Nederland – Hongarije.

Ten slotte onthulde ex-directeur ENCI, Frans Erens nog een extra item voor de veiling. Hij bood als veilingstuk een geheel verzorgde rondleiding voor het hele bedrijf bij ENCI Maastricht. Naast de opbrengst van dit veilingstuk overhandigde dhr. Erens bovendien een donatie, ter gelegenheid van zijn afscheid bij ENCI, van maar liefst €4.500,- aan de Maastrichtse voetbalschool, Maastricht United.

Met een heerlijk dessert in de grotten van Chateau Neercanne werd de dag muzikaal afgesloten. MVV Maastricht bedankt alle aanwezigen voor het schitterende eindresultaat en de grote betrokkenheid bij een gezonde leefstijl voor de jeugd.



natuurlijk geweldig dat er geld wordt opgehaald voor een project !!!

Daarnaast wil ik toch wel weer opmerken ,dat MVV de gewone sponsor niet de kans heeft gegeven om hier aan mee te doen....geen enkele uitnodiging ontvangen....
Typisch MVV dat toch echt steeds meer een elite clubje begint te worden...de rekening die volgt !!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.340 seconden