MVV algemeen

06 juni 2013 15:41
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #841
danny je moet eens stoppen met je kinderachtige praatjes jij lijkt wel een kleuter ga lekker met lego spelen wordt een beetje eentonig

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2013 15:54
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 926
Meer
MVV algemeen #842

jeoff schreef :

dreekemvvke schreef : wat ik me ook nog af vraag waar blijft die hoog nodige kunstgrasmat want het veld is een drama of komt er een nieuwe grasmat net als bij ajax kom op gemeente doe eens wat voor de maastrichtse mvv supporters of moet er nog meer geld naar die cultuur barbaren.


Zo ziet het nu uit in de Geusselt



kunstgras :applaus:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2013 17:47
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #843
rene trost of jan van dijk nieuwe trainer vvv????????????????

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2013 08:24
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV algemeen #844

dreekemvvke schreef : danny je moet eens stoppen met je kinderachtige praatjes jij lijkt wel een kleuter ga lekker met lego spelen wordt een beetje eentonig


Jij bent degene die zich continu ontzettend kinderachtig opstelt!
Arrogante kwal die zich nog te goed voelt om leestekens te gebruiken. :applaus:

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2013 08:47
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #845
krijg steeds meer fans

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2013 08:51
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #846
Dacht al dat ik de enige was die me eraan stoorde :lachen:
Snap best dat mensen zich aan mij kunnen storen maar tegen mij word t ook verteld bedankt Jean :applaus:

On Topic zijn er nou echt geen mensen die met t idee van Roeibaank iets kunnen die samen met een paar mensen Klein geusselt willen opknappen?
Ik ben er wel voor in

Omdat ik de laatste weken er ook over na heb gedacht om klein geusselt op te knappen met een paar man vrijwillig, meer mensen met idieeen?

www.jorisco.be/auction/Dossiers/files/Be...alogus_Beerschot.pdf

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2013 10:21
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV algemeen #847
Dreekemvvke, Jean , Danny1983 ............ klaar.

Als jullie niet meer normaal kunnen reageren op elkaar ook prima dan reageren jullie maar niet meer op elkaar maar ik ben helemaal klaar met dat onderlinge geruzie ondertussen. Dus jullie kunnen kiezen of niet meer reageren op elkaars post of normaal doen (of een derde optie zijn andere sancties van de moderators).

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2013 10:50
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #848
dank je voor je antwoord ik geef alleen mijn mening , ik zal er een beetje rekening mee houden dat we niet allemaal de zelfde omgangsvormen hebben. ik weet nu in ieder geval waar ik wel nog op reageer met mijn mening en wie niet. dank je wel .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2013 11:58
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV algemeen #849

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Aswin

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2013 19:23
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV algemeen #850


;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2013 19:41
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV algemeen #851

DJ-AMIGO schreef : Idd, Suze Frijns-Thomma is na 1 jaar Manager Algemene Zaken bij MVV Maastricht, alweer weg :S


Gelökkig!!!!!
Iech höb nog noets zoen arrogante vröw gezeen es die.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2013 21:12
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #852

les rouges blancs schreef : Ace of spades

Leuke versie!
Mèr iech begriep de link nao ut topic neet....

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2013 23:02 07 juni 2013 23:04 door Sam.
Sam
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
MVV algemeen #853
good!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2013 18:00 12 juni 2013 18:06 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #854
UIt de VI van deze week.

Het nepgras groeit steeds sneller
Alle criticasters ten spijt, Nederland wordt meer en meer een kunstgrasland. Met SC Cambuur, VVV-Venlo, FC Den Bosch, FC Oss en waarschijnlijk Helmond Sport krijgt het betaalde voetbal er komende zomer zeker vier nepgrasvelden bij.
Ron Roerink slaapt de laatste weken steeds een beetje slechter. Op zich is dat vreemd, want de groundsman promoveerde met zijn club Go Ahead Eagles niet alleen naar de Eredivisie, hij leverde afgelopen seizoen opnieuw een gouden veld af. De grasmat van de kersverse Eredivisionist werd onlangs uitgeroepen tot de beste van de Jupiler League. Toch heeft Roerink nachtmerries, want de Dalfsenaar kreeg te horen dat zijn club uit kostenoverweging overweegt kunstgras aan te leggen in de Adelaarshorst. Maar er zal nog heel veel water door de IJssel moeten voordat zo'n plastic veld er daadwerkelijk komt. Want in Deventer hebben de supporters er een heuse opstand voor over als het nodig is om kunstgras uit hun Engelse stadionnetje te weren.
Toch groeit het nepgras in voetballand steeds sneller. Afgelopen maandag hielden vier kunstgrasproducenten een presentatie voor een vakjury. De bedrijven doen mee aan een tender die is uitgeschreven door de Jupiler League. De winnaar van deze wedstrijd zal het kunstgras gaan leggen bij RKC Waalwijk, Helmond Sport, De Graafschap, MVV, FC Emmen en FC Dordrecht. 'Een beoordelingscommissie zal uiteindelijk een keuze maken', zegt Pieter Nieuwenhuis directeur van Hypercube, het onderzoeksbureau van de KNVB. 'Wij zullen er vervolgens een financiële analyse op loslaten en de beste kandidaat voor dragen. Bestuurders van de Eerste- en Eredivisie, alsmede van de KNVB wijzen komende maandag de winnaar aan. Het bedrijf legt niet alleen de kunstgrasvelden aan, maar krijgt ook een sponsorrelatie met de Eerste Divisie en clubs die meedoen. Vooral voor clubs in de Jupiler League is kunstgras uit economische overwegingen zeer interessant. Dat krijgen steeds meer bvo's in de gaten.'
FC Dordrecht is een van de weinige clubs die in de Jupiler League voorlopig wél op natuurgras blijft spelen. Toch zou manager technische zaken Marco Boogers het liefst nog deze zomer de overstap maken naar de kunstgrasvariant. "Dat wij nu nog niet overstappen heeft puur en alleen te maken met het nieuwe stadion. Als wij de overstap maken dan leggen we er een kunstgrasmat in. Honderd procent zeker. Dit kan echt niet meer', laat Boogers weten.'Ook wij zijn er helemaal klaar mee. Begrijp me niet verkeer, ik ben een groot voorstander van echt gras. Dat was ik als voetballer al. Alleen zijn de velden zo ongelooflijk slecht in Nederland. Sterker nog het is competitievervalsing. Alleen als je net als bij Ajax en PSV kunt werken met speciale lampen én mensen speciaal voor het veld in dienst hebt, kun je met echt gras blijven werken.'
TEKST: STEF DE BONT & MARCO TIMMER

Nederland kunstgrasland
EREDIVISIE
Ja: PEC Zwolle, Heracles Almelo, SC Cambuur (nieuw), RKC Waalwijk (vanaf 2014)
Twijfel: Go Ahead Eagles

JUPILER LEAGUE
Ja: Almere City FC, Excelsior, FC Volendam, VVV-Venlo (nieuw), FC Den Bosch (nieuw), FC Oss (nieuw), Helmond Sport (nieuw), De Graafschap (2014) MVV (2014), FC Emmen (2014), FC Dordrecht (2015)
Twijfel: FC Eindhoven

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 juni 2013 19:43
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV algemeen #855
:sick: BAH :puke:

Ich höb er zowiezoe un heikel oan es ich mit mn team vaan Sjaan oppe Kunstgraas mot foeballe :sick:
Maarja de gemeinte...... beslist.

later zal ich tegen mn (klein) kinder zigke.
Jong vreuger hub ich nog echt graas in de Geusselt gezeen :)

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.353 seconden