MVV algemeen

05 juni 2013 17:28
Sam
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
MVV algemeen #826
Twee keer trainen is een must!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2013 17:28 05 juni 2013 17:29 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #827

Napoleon schreef :

Jacques schreef : Ja, dat vind ik dus juist niet. Beweren dat spelers niet twee keer per dag kunnen trainen omdat er 's middags maatschappelijk gewerkt moet worden, of beweren dat Trost niet op het afscheidsfeest wilde zijn omdat 25 euro te duur is voor de gewone supporter en hij dat elitair vindt en dat niet strookt met zijn normen en waarden, dat zijn tendentieuze beweringen en geen feiten.


dat zijn zeker feiten, spelers bij MVV ( diverse spelers) willen vaker trainen dan 1 keer per dag....spelers die jij kent wellicht niet..
Dan geef maar eens aan waarom Trost niet wilde meewerken aan zijn eigen afscheid ???


Omdat Trost het belachelijk vond dat er voor entree betaald moest worden!!
Daarom wilde hij niet meewerken dat is mij verteld hij wou dat iedereen zou kunnen komen ook mensen die niet t geld hadden voor de entree. weet niet in hoeverre dit waar is maar na zijn uitspraak hieronder kan ik dat wel geloven.
Zoals Rene zelf zei ik wil ook dat mensen van t leger des heils kunnen komen en een hand geven.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2013 17:31
Sam
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
MVV algemeen #828
Dat was goed bedoeld.
Dat was supportersbinding voor iedereen...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2013 17:32
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #829

Danny1983 schreef :

Napoleon schreef :

Jacques schreef : Ja, dat vind ik dus juist niet. Beweren dat spelers niet twee keer per dag kunnen trainen omdat er 's middags maatschappelijk gewerkt moet worden, of beweren dat Trost niet op het afscheidsfeest wilde zijn omdat 25 euro te duur is voor de gewone supporter en hij dat elitair vindt en dat niet strookt met zijn normen en waarden, dat zijn tendentieuze beweringen en geen feiten.


dat zijn zeker feiten, spelers bij MVV ( diverse spelers) willen vaker trainen dan 1 keer per dag....spelers die jij kent wellicht niet..
Dan geef maar eens aan waarom Trost niet wilde meewerken aan zijn eigen afscheid ???


Omdat Trost het belachelijk vond dat er voor entree betaald moest worden!!
Daarom wilde hij niet meewerken dat is mij verteld hij wou dat iedereen zou kunnen komen ook mensen die niet t geld hadden voor de entree. weet niet in hoeverre dit waar is maar na zijn uitspraak hieronder kan ik dat wel geloven.
Zoals Rene zelf zei ik wil ook dat mensen van t leger des heils kunnen komen en een hand geven.



ik geloof dat ook, er is destijds in de media een bericht na buiten gekomen, en MVV heeft dat nooit weerlegt.
Daarop is het hele afscheid van Rene afgeblazen omdat er geen belangstelling voor was....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2013 20:18
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 434
Meer
MVV algemeen #830

Napoleon schreef :

Jacques schreef : Ja, dat vind ik dus juist niet. Beweren dat spelers niet twee keer per dag kunnen trainen omdat er 's middags maatschappelijk gewerkt moet worden, of beweren dat Trost niet op het afscheidsfeest wilde zijn omdat 25 euro te duur is voor de gewone supporter en hij dat elitair vindt en dat niet strookt met zijn normen en waarden, dat zijn tendentieuze beweringen en geen feiten.


dat zijn zeker feiten, spelers bij MVV ( diverse spelers) willen vaker trainen dan 1 keer per dag....spelers die jij kent wellicht niet..
Dan geef maar eens aan waarom Trost niet wilde meewerken aan zijn eigen afscheid ???


Volgens mij is het zo dat verschillende jaren voor het tijdperk René Trost, de selectie van usMVVke vaak maar 1 keer per dag trainde.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2013 20:31
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 434
Meer
MVV algemeen #831

Napoleon schreef : Punker,

voor het seizoen 2013-2014 zijn wij op dit moment geen sponsor meer.
Deze actie is nog in het lopende seizoen 2012-2013, en ik begrijp ook wel dat men kapitaal krachtige mensen zoekt en om daarbij het "ballen"gehalte wat te verhogen.... mijn gevoel is echter dat je bij MVV eigenlijk niet meer mee telt....je valt overal tussen en men doet daar ook alles aan ( wellicht onbewust) om eenheidsworsten van ons te maken...
Als Sponsor tel je alleen maar mee als je 10K en meer doet als supporter tel je alleen mee als je niet te lastig bent en ga zo maar door.....MVV is doelbewust aan t selecteren en mensen in hokjes aan t plaatsen....en hun eigen chique en groepje verder uit te bouwen , zo ook hun eigen netwerk.....het ons kent ons verhaal is teveel aanwezig en dat is jammer, we zijn juist een club van supporters


Ieder zijn mening...
Je opmerking dat een "sterke" commerciele man of vrouw de organisatie van MVV goed zou doen is al vaker door supporters aangedragen en voor dit punt is begrip op te brengen. Maar blijkbaar hebben de verschillende mensen die het voor het zeggen hebben (gehad) hier niet voor gekomen en waarschijnlijk hebben ze voor hun goede redenen. Ik ga ervan uit dat het geen saboteurs zijn die een en ander willen tegenwerken.
Maar je hebt je punt duidelijk gemaakt... maar je valt best vaak in herhaling net als je aversie tegen Ron Elsen (wel of niet terecht) en dan wordt het irritant.
Ik vind het schitterend dat het bestuur met de laatste activiteit zoveel geld voor usMVVke heeft opgehaald. En fijn dat ze dit kenbaar maken op de website. Is ook een stukje communicatie naar de supporters toe (blijkbaar doen ze iets aan de kritiek op die communicatie). En ik vind het heel logisch dat ze voor bepaalde activiteiten een selectief groepje uitnodigen. Dat is denk ik heel logisch en zie bij diverse verenigingen en hun activiteiten richting sponsors.
Jij voelt je als kleine sponsor gepasseerd. Maar eigenlijk met dezelfde reden dat jij voor bepaalde activiteiten wel wordt uitgenodigd... maar de nog kleinere sponsors in de vorm van seizoenkaarthouders niet worden uitgenodigd. Terwijl een seizoenkaarthouder ook kan zeggen dat hij belangrijk is voor usMVVke en ook ieder seizoen een x bedrag sponsort. Maar er zijn logische grenzen. Kleine vissen en grote vissen. En het klinkt lullig maar als je wilt meetellen moet je betalen. Wie betaalt die bepaalt. Zo werkt het nou eenmaal zo.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 juni 2013 21:09
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV algemeen #832
Napoleon, iech höb neet deks gereageerd, mèr bin ut in dit topic toch ech neet met diech eins. (in de aandere topics zit d'r gein emotie en zien ut normaal reaksies)

Iech höb begrepe tot d'r 'ne commerciele maan (M/V) zal weure aongesteld, dat probleem weurd dus aongepak.
Ut maotsjappelikke deil brink geld op veur MVV, eeder oor tot MVV speulers dao met bezig zien, weurt betaold door de maotsjappelikke stiechting (Sommige sponsors maage neet volgens de statute voetbal sponsore, mer wel maotsjappelikke doele)
Marcel gief nao mien meining 'n hiel gooij reaksie, boe niks is op aon te merreke.

Veur eeder soort sponsor is d'r 'n op maot festijn liekent ut. Veur de luij mèt get miejer te besteije, 'n etensje op Neercanne. Niks mis met. Die luij höbbe op eine aovend 40k op taofel gelag veur MVV. Es iech dat kos betaole woort iech ouch oetgenuudig...

Ut fees vaan Trost geit inderdaad neet door, mèr MVV had e tekort vaan 140k en wow die zoe probeere veur e deil op te losse. Umtot d'r teveul luij höbbe geklaog, inclusief Trost, geit ut neet door. Achteraof waor ut inderdaad beter gewees es ut gratis waor gewees, daan hadde ze tenminste de umzat gehad. En normaal gesprooke waor dat beij e gezellig fees hiel get gewees. Welliech get veur volgend jaor?

Es iech met bestuurslede praot, huur iech allemaol gooij dinger veur de towkoms, ze zitte vol met ideeje, 'n aontal dinger zulle d'r verandere en in de towkoms nog mie es d'r weer get geld is, etc.

Iech bin ut totaal neet met diech eins wats diech zegks euver ut bestuur, wie dekser tot iech met ze praot, wie groeter mien achting veur hun (en daan bin iech die relatief klein vergissinge metein vergete). Ouch beij hun kump ut voetbal op de ierste plaots en stoon zie achter de supporters (jao, dat klante vergeet dat mer langzaam. Woort ouch tied.). Alles wat ze doen, doen ze mèt in hunne achterkop tot ut oeteindelik veur de club is. Laote veer hoope tot zie neet mie brandjes motte blusse, mèr weijer kinne goon opbouwe.

Aonstaonde vriedaag is d'r 100 miljoen beij de euromillions te winne, toch mèr 'ns e leutsje koope. Daan is es iech ut win, in eeder geval gein geld probleem mie. Zoonder eise weure d'r daan hiel veul miljoene euvergemaak, iech vertow dit bestuur daomèt volledig. (En nog gèt extra miljoene veur mien eise: Beer op de tribune, staontribuun, vuurwerk op de tribuun, etc.) ;)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2013 08:35
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #833
even los van de kritiek , MVV moet ( vind ik) het maatschappelijk gebeuren veel meer loskoppelen van de voetbal activiteiten, nu loopt dat door elkaar heen en wordt personeel veel belast met deze activiteiten, terwijl andere zaken blijven liggen zoals aandacht voor sponsoren ( en wellicht ook supporters)

Over een jaar of 5 als deze crisis weer voorbij is en de markten weer wat zijn aangetrokken dat zal ook weer in het voetbal de wan van de dag gaan beginnen te spelen en zal het salaris niveau weer gaan stijgen ( zeker in JL)...

Eigenlijk heb ik maar één opmerking die alles omvat : GEEF OPRECHTE AANDACHT AAN JE SPONSOR/SUPPORTER, en hoe meer aandacht je hem of haar geeft hoe meer je er voor terug krijgt, eenvoudiger kan ik het niet samenvatten
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2013 09:30 06 juni 2013 09:32 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #834
als er in de 70-80 en 90 jaren niet zo een graaiers in het bestuur gezeten hadden was dit nooit gebeurd waar we nu zijn mensen als dreimuller jongen en coumans hebben deze club helemaal naar de klote geholpen .ze hadden alles in handen van melchior en andere mensen met invloed en financiële middelen moeten geven en niet aan zelf verrijking moeten doen dan stond us mvvke nog steeds in de eredivisie en nu moeten de supporters op de blaren zitten en dat zit bij heel veel maastrichtenaren niet goed .of vinden jullie niet dat er in een stad als maastricht gemiddeld 8000 mensen in het stadion moeten zitten om de mannen aan te moedigen,maar het kan nog steeds als de juiste mensen nu opstaan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2013 12:44 06 juni 2013 12:45 door dreekemvvke. Reden: wat vergeten
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV algemeen #835
wat ik me ook nog af vraag waar blijft die hoog nodige kunstgrasmat want het veld is een drama of komt er een nieuwe grasmat net als bij ajax kom op gemeente doe eens wat voor de maastrichtse mvv supporters of moet er nog meer geld naar die cultuur barbaren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2013 13:19
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV algemeen #836

dreekemvvke schreef : wat ik me ook nog af vraag waar blijft die hoog nodige kunstgrasmat want het veld is een drama of komt er een nieuwe grasmat net als bij ajax kom op gemeente doe eens wat voor de maastrichtse mvv supporters of moet er nog meer geld naar die cultuur barbaren.


Zo ziet het nu uit in de Geusselt

De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2013 13:34
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV algemeen #837
Dat weet Dreeke wel hij zit non stop int stadion ;) :P

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2013 13:42 06 juni 2013 13:42 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV algemeen #838
Dhr. F. Erens voorheen ENCI-topman, thans met pensioen, wordt nieuwe alg. directeur bij MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2013 13:47
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #839

Mienclub1902 schreef : Dhr. F. Erens voorheen ENCI-topman, thans met pensioen, wordt nieuwe alg. directeur bij MVV.


vertel, want Erens zou eerst het commerciele vlak gaan doen op vrijwillige basis....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 juni 2013 14:55 06 juni 2013 14:56 door DJ-MARCO.
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV algemeen #840
Idd, Suze Frijns-Thomma is na 1 jaar Manager Algemene Zaken bij MVV Maastricht, alweer weg :S

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.326 seconden