>
Ontvangen bedankjes 1691
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
the king schreef : sorry voor de 2 lange berichten krijg ze niet gewist,
wou alleen maar even een vragen of prince soms geirriteerd is
omdat hij aan de verkeerde kant speelt als hij al speelt
EDIT MOD: done
Jim Cemint schreef : Twee opvallende uitspraken (naar mijn idee althans) van Trost in de voorbeschouwing:
,,Zowel Fortuna als MVV is een hecht team. Ik denk dat wij qua voetballend vermogen wat meer kwaliteit hebben. Ik ga er vanuit dat we meer balbezit zullen hebben en zo ook kansen zullen krijgen. Fortuna moet het, denk ik, net wat meer van opportunisme hebben.”
Trost heeft deze week min of meer bewust niet al te zeer de focus gelegd op het fenomeen derby. ,,Ik denk dat ze bij Fortuna daar iets meer op gebrand zijn…”
Dat is eigenlijk het verhaal van de laatste jaren. Voetballend waren we niet minder. Vaak hadden we meer balbezit. Maar we verloren wel steeds. En met name omdat de wil om te winnen aan Sittardse zijde groter was. Meer opportunisme, meer strijd, meer passie en veel meer het derby gevoel in het hoofd hebben. Dat miste ik de laatste edities in Sittard steeds aan onze kant. Hopelijk is dat morgen anders. Ik hoop dat Trost en z'n team de jongens op scherp krijgen. Want dat is nodig!!!
Vechtafspraken tijdens een buscombi Fortuna-MVV waar al jaren iedere afslag volstaat met politie,het onmogelijk is om bij Fortunafans te komen en waar je bij het minste geringste een stadionverbod zult krijgen. Politie maastricht heeft dus echt een dubbele agenda.Armand schreef : Mer jong kom ik terug van het darten ga ik tanken bij de bp bij de Geusselt komt politie naast me staan en zegt tegen me jong zeg maar tegen iedereen dat die vecht afspraken tegen fortuna morgen niet door gaan het staat er vol met politie zelf marchese zou er staan morgen bij stadion van fortuna,Ik zeg waar heeft u het over maarja even wat gesproken te hebben zou er morgen een hoop zeik komen volgens hun is afgesproken tussen mvv en fortuna supporters.
Sjotelsplak schreef :
Vechtafspraken tijdens een buscombi Fortuna-MVV waar al jaren iedere afslag volstaat met politie,het onmogelijk is om bij Fortunafans te komen en waar je bij het minste geringste een stadionverbod zult krijgen. Politie maastricht heeft dus echt een dubbele agenda.Armand schreef : Mer jong kom ik terug van het darten ga ik tanken bij de bp bij de Geusselt komt politie naast me staan en zegt tegen me jong zeg maar tegen iedereen dat die vecht afspraken tegen fortuna morgen niet door gaan het staat er vol met politie zelf marchese zou er staan morgen bij stadion van fortuna,Ik zeg waar heeft u het over maarja even wat gesproken te hebben zou er morgen een hoop zeik komen volgens hun is afgesproken tussen mvv en fortuna supporters.