>
Ontvangen bedankjes 1691
Ik geloof dat deze sittardse graffitikunstenaars na deze vingerverfactie hun longen uit hun lijf hebben kunnen rennen door wachthoudende sjengen. Moet kunnen tochShaun schreef :
Punker73 schreef :
peter ruiver schreef : Toch wel jammer, dat ze in Sittard onze clubnaam nog niet kennen
MVV-Maastricht
Sterker nog voor de derby hier in Maastricht zijn een aantal intellectuele uit Sittard in Maastricht geweest met een spuitbus waar vervolgens de tekst "KUT MMV" te lezen viel ..... ik moet die foto nog ergens hebben
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jasonke7 schreef : zijn er thuisblijvers dan? haha
Yep, helaas wel....jasonke7 schreef : zijn er thuisblijvers dan? haha
les rouges blancs schreef :
Yep, helaas wel....jasonke7 schreef : zijn er thuisblijvers dan? haha
gelukkig neemt Opa voor mij de honneurs waar
les rouges blancs schreef : grapjurken op het Fortuna Home...
onze "vriend" Gohf:
"Je weet toch waarom alle boeren buiten Maastricht wonen he ? De varkens zullen toch binnen gehouden moeten worden!"
of een ander fruitdruifje "Rdorenberg":
"ik heb bijna dagelijks contact met Voorn, en ik kan jullie zeggen hij gaat niet naar MVV of ze moeten hem 3 x zoveel betalen als bij Fortuna en aangezien MVV geen grote bedragen betaald aan spelers is dat uitgesloten dat hij naar MVV gaat.
Hij tekent liever een nieuw contract bij Fortuna dan dat hij naar MVV zal vertrekken. Ook al betaald MVV Voorn het zelfde salaris als Fortuna dan nog zal die niet voor MVV kiezen."
Tja en dan vragen ze zich af waarom ze financiële problemen hebben als ze dat soort spelers een vet salaris betalen...
nee dat kunnen we inderdaad niet uitgeven voor dat soort "toppertjes"
Kijk ook maar eens hoe ze met hun "mindere spelers" (Grabovac en Güvenç , beiden naar Helmond Sport) om zijn gegaan en hoe die daar presteren. Top beleid van de technische staf...
pepernoot schreef :
les rouges blancs schreef : grapjurken op het Fortuna Home...
onze "vriend" Gohf:
"Je weet toch waarom alle boeren buiten Maastricht wonen he ? De varkens zullen toch binnen gehouden moeten worden!"
of een ander fruitdruifje "Rdorenberg":
"ik heb bijna dagelijks contact met Voorn, en ik kan jullie zeggen hij gaat niet naar MVV of ze moeten hem 3 x zoveel betalen als bij Fortuna en aangezien MVV geen grote bedragen betaald aan spelers is dat uitgesloten dat hij naar MVV gaat.
Hij tekent liever een nieuw contract bij Fortuna dan dat hij naar MVV zal vertrekken. Ook al betaald MVV Voorn het zelfde salaris als Fortuna dan nog zal die niet voor MVV kiezen."
Tja en dan vragen ze zich af waarom ze financiële problemen hebben als ze dat soort spelers een vet salaris betalen...
nee dat kunnen we inderdaad niet uitgeven voor dat soort "toppertjes"
Kijk ook maar eens hoe ze met hun "mindere spelers" (Grabovac en Güvenç , beiden naar Helmond Sport) om zijn gegaan en hoe die daar presteren. Top beleid van de technische staf...
Die Rdorenberg denkt dat die overal van op de hoogte is, die was ook zo zeker dat Schreurs zou blijven.
Voorn zal denk ik zeker naar MVV komen voor hetzelfde salaris als MVV hem tenminste zou willen (+ grote kans op een basisplaats).
Bij fortuna hebben ze niks te makken, geldschieters proberen een paar goede spelers te halen door een deel van het salaris onder de tafel te schuiven zodat het elftal toch niet zo hopeloos uitziet. Al moet ik toegeven dat het dit seizoen toch aardig draait. Ik ben benieuwd of er genoeg "geld" is om de overige termijnen uit te kunnen betalen.