Fortuna Sittard - MVV Maastricht

12 dec 2012 16:32
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #211
wie van de thuisblijvers zal op de chat aanwezig zijn ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2012 16:48
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #212
zijn er thuisblijvers dan? haha
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

12 dec 2012 17:20
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #213

Shaun schreef :

Punker73 schreef :

peter ruiver schreef : Toch wel jammer, dat ze in Sittard onze clubnaam nog niet kennen :schamen:
MVV-Maastricht

Sterker nog voor de derby hier in Maastricht zijn een aantal intellectuele uit Sittard in Maastricht geweest met een spuitbus waar vervolgens de tekst "KUT MMV" te lezen viel ..... ik moet die foto nog ergens hebben :schamen: :schamen:

Ik geloof dat deze sittardse graffitikunstenaars na deze vingerverfactie hun longen uit hun lijf hebben kunnen rennen door wachthoudende sjengen. Moet kunnen toch :p

12 dec 2012 18:12
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #214

jasonke7 schreef : zijn er thuisblijvers dan? haha

Thuisblijvers zijn er zeker.... Ik ben er eentje van helaas...
Ik heb nachtdienst en moet om half 11 beginnen dus praktisch onmogelijk om mee te gaan. Echt balen als je ziet hoe ik en iedereen naar deze wedstrijd toe leeft. Maar goed we krijgen ze thuis ook nog en dan zal ik er alles aan doen dat ik dan wel kan gaan. B) .

Eredivisielive dan maar...... :(

12 dec 2012 18:14 12 dec 2012 18:15 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #215

Yep, helaas wel.... :(
gelukkig neemt Opa voor mij de honneurs waar :thumbsup:

12 dec 2012 18:22
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #216

les rouges blancs schreef :

Yep, helaas wel.... :(
gelukkig neemt Opa voor mij de honneurs waar :thumbsup:

Ja hier ook red het niet met mijn werk.
Is samen met Veendam en de Graafschap uit de 3 uitwedstrijd die ik noodgedwongen moet missen jammer dat het net Fortuna uit moet zijn :(
Maar werk is belangrijker want zonder werk kan ik helemaal niet naar MVV kwa kosten!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

12 dec 2012 19:52
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #217
grapjurken op het Fortuna Home...

onze "vriend" Gohf:

"Je weet toch waarom alle boeren buiten Maastricht wonen he ? De varkens zullen toch binnen gehouden moeten worden!"

of een ander fruitdruifje "Rdorenberg":

"ik heb bijna dagelijks contact met Voorn, en ik kan jullie zeggen hij gaat niet naar MVV of ze moeten hem 3 x zoveel betalen als bij Fortuna en aangezien MVV geen grote bedragen betaald aan spelers is dat uitgesloten dat hij naar MVV gaat.
Hij tekent liever een nieuw contract bij Fortuna dan dat hij naar MVV zal vertrekken. Ook al betaald MVV Voorn het zelfde salaris als Fortuna dan nog zal die niet voor MVV kiezen."

Tja en dan vragen ze zich af waarom ze financiële problemen hebben als ze dat soort spelers een vet salaris betalen...
nee dat kunnen we inderdaad niet uitgeven voor dat soort "toppertjes" :lachen:

Kijk ook maar eens hoe ze met hun "mindere spelers" (Grabovac en Güvenç , beiden naar Helmond Sport) om zijn gegaan en hoe die daar presteren. Top beleid van de technische staf... :lachen:

12 dec 2012 20:18
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #218
Tja LBR,

Ik moet hier toch ook allerlei dingen lezen over Fortuna, dit is niet goed dat is niet goed, Fortuna is hierom belachelijk en laten we ze ook nog ff hierover uitlachen, prima allemaal natuurlijk aangezien dit een MVV forum is dus dan lees ik daar overheen.

Als er dan zo'n arrogante sjeng wat opmerkingen op FH gaat zetten dan zou ik nog geen grapje terug mogen maken ?Pffffff sorry dat voorrecht om andere belachelijk te maken is natuurlijk alleen aan jullie voorbehouden!

Daarbij als je begrijpend zou lezen dan lees je dat Voorn juist helemaal niet dik betaald krijgt bij Fortuna, hij gaat alleen niet voor hetzelfde bedrag ergens anders in de JL spelen, tenminste dat maak ik op uit die post.

Daarbij wat is Grabovac nou helemaal ? Ken je die speler uberhaubt ? Kwa karakter een super toffe gast maar voetballend komt hij toch echt te kort hoor. Tja en Guvenc deed het in het begin leuk bij Helmond en doet het over het algemeen inderdaad niet onaardig. Maar die wou zelf weg, jeweetwel net zoals Daemen bij MVV...iets met gezonde ambitie.

Met alle respect je zou niet over die spelers moet oordelen als je er inhoudelijk verder niks van af weet.

Succes aanstaande vrijdag!

12 dec 2012 21:03
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #219
Zeg gohf(verdomme)

Blijf lekker op je fortuna site en kom de boel hier niet verzieken, anders donder blokkeer hem gewoon van het forum hier.
We zijn toch maar varkens in zijn ogen.
Zorg nou maar eerst eens dat jullie niet ieder jaar hoeven te bedelen bij jan en allerman, en dat jullie naar 12 jaar eens boven ons komen te staan, dan heb je recht van spreken, gohf(verdomme)

12 dec 2012 21:08
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #220
Het is inderdaad een doodzonde van mij dat ik op een Fortuna site een MVV'er die zich onbeschoft gedroeg dat ik daar een grapje tegen maak.

Bedelen ? Wij als fans hebben er meer als genoeg geld zelf ingestopt, dat jullie geluk hebben gehad met de gemeente is jullie prima gegund, maar om dan zo neerbuigend over andere te praten....

Evengoed een leuke derby gewenst(en daarbij hoort een beetje strijd en wat steken naar elkaar toch?) als je dat niet kan handelen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

12 dec 2012 21:28
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #221
Gamins ik mag die Gofh wel behalve vrijdagavond.
Old boys Klevarie section Banneux voltallig discreet present. Jammer voor LRB wordt het stil op de sjet.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

12 dec 2012 21:45
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #222
Kom op jonges, Gohf geit toch altied netjes met us in discussie. Zien möpke stoont dao es reactie op wat eine vaan us gesjreve had... Bovendien heet dat möpke 'ne baard vaan jewelste.

Dao stoonte wel hiel get ergere dinger vaan Fortuna supporters, wat neet es mop bedoelt waor, wie de weurd vaan 'ne Frenky. Foifoi, dat is zoe eine dee ziene moond neet ope dörref te doen es iech veur 'm zow stoon, met zien kutsjenge en tyfesvolk (wat e woord trowens dat tyfesvolk, weurd eigelik allein gebruuk door Hollenders. Dee zal wel get teveul TV kieke...)

Los vaan dat, hub e bitsje kompassie met Gohf, vriedaag tege kwart veur tien is heer aon ut jenke vaan verdreet tot zien clubke verloore heet vaan MVV Mestreech (veur de Fortunasupporters, dat is die club die geer es MMV höb gesjreve...)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

12 dec 2012 21:55
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #223

les rouges blancs schreef : grapjurken op het Fortuna Home...

onze "vriend" Gohf:

"Je weet toch waarom alle boeren buiten Maastricht wonen he ? De varkens zullen toch binnen gehouden moeten worden!"

"ik heb bijna dagelijks contact met Voorn, en ik kan jullie zeggen hij gaat niet naar MVV of ze moeten hem 3 x zoveel betalen als bij Fortuna en aangezien MVV geen grote bedragen betaald aan spelers is dat uitgesloten dat hij naar MVV gaat.
Hij tekent liever een nieuw contract bij Fortuna dan dat hij naar MVV zal vertrekken. Ook al betaald MVV Voorn het zelfde salaris als Fortuna dan nog zal die niet voor MVV kiezen."

Tja en dan vragen ze zich af waarom ze financiële problemen hebben als ze dat soort spelers een vet salaris betalen...

Kijk ook maar eens hoe ze met hun "mindere spelers" (Grabovac en Güvenç , beiden naar Helmond Sport) om zijn gegaan en hoe die daar presteren. Top beleid van de technische staf... :lachen:

Die Rdorenberg denkt dat die overal van op de hoogte is, die was ook zo zeker dat Schreurs zou blijven.
Voorn zal denk ik zeker naar MVV komen voor hetzelfde salaris als MVV hem tenminste zou willen (+ grote kans op een basisplaats).

Bij fortuna hebben ze niks te makken, geldschieters proberen een paar goede spelers te halen door een deel van het salaris onder de tafel te schuiven zodat het elftal toch niet zo hopeloos uitziet. Al moet ik toegeven dat het dit seizoen toch aardig draait. Ik ben benieuwd of er genoeg "geld" is om de overige termijnen uit te kunnen betalen.

12 dec 2012 22:00
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #224
Kijk zo kan het toch ook!

Alleen de laatste passage, zou ik graag omgedraaid zien natuurlijk. Zolang MVV maar niet binnen een paar minuten op 0-1 komt(zoals een paar jaar geleden, we weten allemaal hoe dat afliep), zie ik het wel enigszins positief in. Al ligt het natuurlijk ontzettend dicht bij elkaar. MVV heeft de betere ploeg maar wij spelen dan weer thuis. Schat de kansen 40/30/30 in!

12 dec 2012 22:03
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #225

pepernoot schreef :

les rouges blancs schreef : grapjurken op het Fortuna Home...

onze "vriend" Gohf:

Die Rdorenberg denkt dat die overal van op de hoogte is, die was ook zo zeker dat Schreurs zou blijven.
Voorn zal denk ik zeker naar MVV komen voor hetzelfde salaris als MVV hem tenminste zou willen (+ grote kans op een basisplaats).

Bij fortuna hebben ze niks te makken, geldschieters proberen een paar goede spelers te halen door een deel van het salaris onder de tafel te schuiven zodat het elftal toch niet zo hopeloos uitziet. Al moet ik toegeven dat het dit seizoen toch aardig draait. Ik ben benieuwd of er genoeg "geld" is om de overige termijnen uit te kunnen betalen.

Welke goede spelers beste Pepernoot ? We hebben er 1 van de buitencategorie namelijk Prince al speelt die op dit moment zo slecht dat ie amper nog een paar minuten mag invallen.

De rest is gewoon degelijk, geen echte uitschieters maar wel een team dat ervoor vecht met de beperkte capaciteiten die ze hebben en btw Prince is geloof ik de enige die extern gefinancierd is hoor dat weet ik nagenoeg zeker.

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden