>
Ontvangen bedankjes 125
Mappie schreef : Weet iemand al hoe laat (en waar / welke kant van De Geusselt) de bussen volgende week vrijdag vertrekken? Of wanneer wordt dit bekend?
We zullen waarschijnlijk wel weer in een aantal groepen / colonnes moeten gaan neem ik aan?
Vind hier even geen info over, of het is natuurlijk nog niet bekend...
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
sjoen-mestreech schreef :
Mappie schreef : Weet iemand al hoe laat (en waar / welke kant van De Geusselt) de bussen volgende week vrijdag vertrekken? Of wanneer wordt dit bekend?
We zullen waarschijnlijk wel weer in een aantal groepen / colonnes moeten gaan neem ik aan?
Vind hier even geen info over, of het is natuurlijk nog niet bekend...
Ik denk tot je zowiezo een uur of 7 aan moet houden. De supportersclub komt deze week nog met de exacte tijden.
damske schreef : Rene heet geliek,veur aad&neuij stoon veer weer op 1
MVV4life schreef : Zo vriedaag die boere inmake en daan stoon veer weer bovenaon.
Hopelik is ut weer good genog...
Mischien hebben we nu het geluk dat Sparta een dip krijgt verliezen bij de nummer laatst geeft niet veel vertrouwenopadiehard schreef :
damske schreef : Rene heet geliek,veur aad&neuij stoon veer weer op 1
OPA ZEET:
Moet die inhaal tegen volendam wel nog dit jaar ingehaald worden ...gr opa .
Hopelijk een positieve rol! Het heeft trouwens wel wat om even - met de nadruk op even - tweede te staan. Dat is om de een of andere reden relaxter...mvv4ever schreef : Ik denk trouwens dat Smeets dit keer een hoofdrol gaat spelen in de derby zo'n gevoel heb ik.
mvv4ever schreef : Tegen Fortuna is het wel altijd anders voetballen moet je strijd tonen en dat is altijd lastig.
Ik doe geen voorspelling maar ik ben er zeker erbij!!
Ik denk trouwens dat Smeets dit keer een hoofdrol gaat spelen in de derby zo'n gevoel heb ik.