Fortuna Sittard - MVV Maastricht

05 nov 2012 10:20
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #91
Waar kan iemand dit dan vinden? Behalve facebook

Ik wens graag kaarten te kopen wie ooh wie kan mij de benodigde informatie verschaffen zodat ik als SC lid en seizoenkaart houder 2 kaarten kan bestellen.
Overige vorige jaren was dit prima gecommuniceerd echter dit keer kan ik NIKS vinden op de MVV site.
De SC site geeft aan dat de verkoop start in november maar verder ook NIKS.

Wie oooh wie.

De gene die mij deze info geeft krijgt een biertje in dat blok beton.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2012 11:12
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #92
Als je op de site van de sc kijkt, www.supportersclubmvv.com , dan zie je rechts een blokje 'busreizen'.
Klik op het fortuna logo en je kunt boeken. Er geldt alleen een restrictie van 1 kaart per persoon.
(ik hoop dat die restrictie nog eens opgeheven wordt)

05 nov 2012 11:20
recalcitrant!
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #93
mvv supporter,

Via de site van de supportersclub kan je gewoon kaarten bestellen en betalen voor de uitwedstrijd tegen Fortuna.

Het werkt eigenlijk heel eenvoudig: ga naar www.supportersclubmvv.com .
Aangekomen op deze site klik je recht op het logo van de tegenstander (in dit geval Fortuna).
Op de pagina waar je vervolgens op uit komt duw je op kopen. Vervolgens ga je naar je winkelwagentje (deze vind je links in het menu).
Als de inhoud van je winkelwagentje klopt klik je op afrekenen.

Als je dit gedaan hebt dan krijg je een formulier dat je in moet vullen (naam, adres, e-mail adres, enzovoorts).
Ook vul je hier in via welke bank je wil betalen (ideal).
Als je dit hebt ingevuld klik je op plaats bestelling en wordt je doorgelinkt naar je bank.
Hier betaal je via ideal, en voilá, 1 kaartje is geregeld.

Omdat jij 2 kaartjes nodig hebt zal je deze procedure 2 keer moeten doorlopen. (Let er in jouw geval wel op dat je 2 kaartjes besteld voor dezelfde bus).
Je hebt dus wel de adresgegevens en dergelijke nodig van de persoon waarmee je wil gaan.

05 nov 2012 12:05
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #94
thx,

Ik had zoiets reeds wel vernomen van collega's maar zou handig zijn als dat duidelijk op de website vermeld staat.
Vanaaf na de wedstrijd maar eens bestellen

05 nov 2012 16:28
Ali de witte
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #95
Er zijn nu nog 6 plekken in bus 5. De rest van de bussen zijn al vol!

Vanavond zal bus 6 de verkoop in gaan! Het gaat de goede kant op!

Veur de club oet Mestreech
die al ging 't 'ns neet,
NOETS de mood verloore heet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

05 nov 2012 16:41
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #96
neet tot 't nuudig is, mer toch

opwermerke....

Bijlagen:

07 nov 2012 13:19 07 nov 2012 13:20 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #97
Als Esajas meer dan vier ballen de betonbak uit knalt, dan is Fortuna failliet (200,-)... dat zou een domper op de avond geven, zo wil ik daar niet weggaan... Hopelijk komt het niet zover, want de drie punten die je daar dan pakt, kunnen je weer worden afgenomen, mocht Fortuna het seizoen niet kunnen afmaken. De eer hou je natuurlijk.

07 nov 2012 13:37
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #98

houtengerard schreef : Als Esajas meer dan vier ballen de betonbak uit knalt, dan is Fortuna failliet (200,-)... dat zou een domper op de avond geven, zo wil ik daar niet weggaan... Hopelijk komt het niet zover, want de drie punten die je daar dan pakt, kunnen je weer worden afgenomen, mocht Fortuna het seizoen niet kunnen afmaken. De eer hou je natuurlijk.

Volgens mij hebben we na de 0-7 daar nooit meer gewonnen en ik ben ook nu weer bang voor een gelijkspel of zelfs verlies. Op de een of andere manier lukt het die van Sittard altijd boven zichzelf uit te stijgen en die van ons nooit. Dus wat mij betreft kunnen ze failliet gaan dan raken misschien nog wat concurrenten punten kwijt :)

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

07 nov 2012 13:57
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #99

houtengerard schreef : Als Esajas meer dan vier ballen de betonbak uit knalt, dan is Fortuna failliet (200,-)... dat zou een domper op de avond geven, zo wil ik daar niet weggaan... Hopelijk komt het niet zover, want de drie punten die je daar dan pakt, kunnen je weer worden afgenomen, mocht Fortuna het seizoen niet kunnen afmaken. De eer hou je natuurlijk.

Is dat zoe houtengerard? Weurt dat daan neet omgezat in 'n forfait-score vaan 0-3? Of is dat allein in Belsj boe 't zèlles 0-5 gief?

07 nov 2012 14:01 07 nov 2012 14:06 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #100

MVVke schreef :

Is dat zoe houtengerard? Weurt dat daan neet omgezat in 'n forfait-score vaan 0-3? Of is dat allein in Belsj boe 't zèlles 0-5 gief?

Zie drie jaar geleden toen HFC Haarlem failliet ging, toen kreeg elke ploeg die tegen Haarlem had gespeeld. En gelijk had gespeeld of gewonnen, 1 tot 3 punten in mindering. Toen kreeg je een heel andere ranglijst. Nadelig voor de competitie natuurlijk, want er waren ploegen die een extra wedstrijd in de benen hadden dat seizoen. Ik verwacht niet dat dit anders gaat als Fortuna voor mei 2013 failliet gaat.

07 nov 2012 14:20 07 nov 2012 15:08 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #101
Correct. Alle resultaten van de wedstrijden van Fortuna worden dan geschrapt. Periodetitels en gele/rode kaarten blijven wel staan.
Toen Haarlem failliet ging waren er clubs die zes punten moesten inleveren. Dat kan dus serieuze gevolgen hebben naarmate een faillissement later in het seizoen plaatvindt.

Misschien dat MVV'ke doelt op de situatie dat een wedstrijd niet kan worden gespeeld door een oorzaak die aan de club is toe te rekenen. Denk aan defecte lichtmasten of inderdaad de onmogelijkheid het stadion te gebruiken omdat je je rekeningen niet betaald hebt. Dan loop je tegen een reglementaire nederlaag aan. 3-0 of 5-0 weet ik zo niet. Maar dan heb je het dus niet over een faillissement.

07 nov 2012 14:31
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #102
Zo ver is het nog niet (en hoop ik dat dit ook niet gebeurt!)
Want is speel liever tegen Fortuna dan Helmond Sport, Oss of Dordrecht.

Daarnaast verdient deze opvolger van het grote Fortuna '54 dit niet !
Colombain, Chris Dekker, Hans Erkens, Frans Körver, Bert van Marwijk, Erik Meijer, Huub Smeets, Roberto Lanckohr, Taiwo, Daemen, Schreurs en dan ben ik nog namen voor twee elftallen vergeten...

07 nov 2012 14:53
SjoSa
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #103
en wiezoe verdeene ze dat neet????

Eeder jaor opnuij vraoge v'r us aof wie ze aon al die speulers koume....noe weete v'r ut....geld oetgeeve watste neet höbs.
Ut zal wel neet gebäöre, mer iech zow d'r oonderhand gein traon mie um kinne laote. zoe geweldig is de derby toch al neet mie.
en daorbeij....v'r hoope (oets) te kinne promoveere, daan späölste ouch neet mie teege ze.

Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

07 nov 2012 15:18
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #104

Punker73 schreef : Volgens mij hebben we na de 0-7 daar nooit meer gewonnen en ik ben ook nu weer bang voor een gelijkspel of zelfs verlies. Op de een of andere manier lukt het die van Sittard altijd boven zichzelf uit te stijgen en die van ons nooit. Dus wat mij betreft kunnen ze failliet gaan dan raken misschien nog wat concurrenten punten kwijt :)

Natuurlijk gaan wij winnen. Tom Daemen voetbalt niet meer bij ons en kan ze dus geen helpende hand toesteken :P

Aon de géng

07 nov 2012 15:25 07 nov 2012 15:27 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #105

Boschpoort schreef : Correct. Alle resultaten van de wedstrijden van Fortuna worden dan geschrapt. Periodetitels en gele/rode kaarten blijven wel staan.
Toen Haarlem failliet ging waren er clubs die zes punten moesten inleveren. Dat kan dus serieuze gevolgen hebben naarmate een faillissement later in het seizoen plaatvindt.

Misschien dat MVV'ke doelt op de situatie dat een wedstrijd niet kan worden gespeeld door een oorzaak die aan de club is toe te rekenen. Denk aan defecte lichtmasten of inderdaad de onmogelijkheid het stadion te gebruiken omdat je je rekeningen niet betaald hebt. Dan loop je tegen een reglementaire nederlaag aan. 3-0 of 5-0 weet ik zo niet. Maar dan heb je het dus niet over een faillissement.

Deils woer, deils neet. Iech kin situaties oet belzje liegere klasses boe in clubs failliet waore, en d'r toch de 5-0 forfait score eeder wedstrijd gegeve woort. Aon 't ind vaan de rit stoond d'r daan beveurbeeld: 1) Fc A 2) Fc B 3)Fc C enz enz enz 18) Fc Failliete club 0 gespäöld 0 punte.

Zòw 't neet handig zien es de Fifa wereldwied dezelfde regels hanteert in dit soort situaties. Iech rappeleer m'ch naomelek ouch nog tot d'r clubs protes höbbe aongeteikent, vanwege bovestaonde riddenering in aander lande dus. (ten teie vaan de failliseminte vaan RBC en Haarlem)

Tijd voor maken pagina: 0.425 seconden