>
Ontvangen bedankjes 228
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
houtengerard schreef : Als Esajas meer dan vier ballen de betonbak uit knalt, dan is Fortuna failliet (200,-)... dat zou een domper op de avond geven, zo wil ik daar niet weggaan... Hopelijk komt het niet zover, want de drie punten die je daar dan pakt, kunnen je weer worden afgenomen, mocht Fortuna het seizoen niet kunnen afmaken. De eer hou je natuurlijk.
houtengerard schreef : Als Esajas meer dan vier ballen de betonbak uit knalt, dan is Fortuna failliet (200,-)... dat zou een domper op de avond geven, zo wil ik daar niet weggaan... Hopelijk komt het niet zover, want de drie punten die je daar dan pakt, kunnen je weer worden afgenomen, mocht Fortuna het seizoen niet kunnen afmaken. De eer hou je natuurlijk.
MVVke schreef :
Is dat zoe houtengerard? Weurt dat daan neet omgezat in 'n forfait-score vaan 0-3? Of is dat allein in Belsj boe 't zèlles 0-5 gief?
Punker73 schreef : Volgens mij hebben we na de 0-7 daar nooit meer gewonnen en ik ben ook nu weer bang voor een gelijkspel of zelfs verlies. Op de een of andere manier lukt het die van Sittard altijd boven zichzelf uit te stijgen en die van ons nooit. Dus wat mij betreft kunnen ze failliet gaan dan raken misschien nog wat concurrenten punten kwijt
Boschpoort schreef : Correct. Alle resultaten van de wedstrijden van Fortuna worden dan geschrapt. Periodetitels en gele/rode kaarten blijven wel staan.
Toen Haarlem failliet ging waren er clubs die zes punten moesten inleveren. Dat kan dus serieuze gevolgen hebben naarmate een faillissement later in het seizoen plaatvindt.
Misschien dat MVV'ke doelt op de situatie dat een wedstrijd niet kan worden gespeeld door een oorzaak die aan de club is toe te rekenen. Denk aan defecte lichtmasten of inderdaad de onmogelijkheid het stadion te gebruiken omdat je je rekeningen niet betaald hebt. Dan loop je tegen een reglementaire nederlaag aan. 3-0 of 5-0 weet ik zo niet. Maar dan heb je het dus niet over een faillissement.