>
Ontvangen bedankjes 365
Jacques schreef : Ik word waarschijnlijk de dag voor deze wedstrijd geopereerd... Dat wordt radio luisteren of als t op Eredivisie live komt zorgen dat iemand me een streampje op het ziekenbed levert
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
BenoitCamontagne schreef : @sjoen mestreech
ik lees jouw bijdrage en vraag me af wat de meerwaarde is van jouw woorden.. Naar wat je probeert te verduidelijken is het een gegeven dat jij op dit moment naar zowel thuis- als uitwedstrijden gaat van onze club. Andere supporters die niet alle wedstrijden gaan zijn "neppers" en kunnen in jouw ogen beter wegblijven. Een dergelijke kortzichtige zienswijze vraag voor een verrekijker met een vergrotingsschaal die nog niet ontwikkeld is. Het spijt me kerel, maar wat voor een supporter ben jij?
Omdat jij de tijd hebt om bij alle wedstrijden aanwezig te zijn maakt jouw een "betere" of "echtere" supporter? Een aantal jaar geleden(15 ) had ik ook alle tijd om zowel uit en thuiswedstrijden bij te wonen. Helaas gaat dat nu niet meer omdat ik inmiddels een eigen bedrijf heb en de verantwoordelijkheden die dit met zich meebrengt verder reiken dan om 13:00 of 14:00 uur in de bus naar emmen te zitten.
Toch doe ik alles wat in mijn mogelijkheden ligt voor mijn club. Seizoenskaart, een paar uitwedstrijden per seizoen, met mijn bedrijfje sponsor van Veer Zien MVV en iedere wedstrijd gemotiveerd investeren in de catering van mvv.....
Waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat we met zijn allen MVV zijn, ieder heeft zijn inbreng op zijn eigen manier. Hoe meer, hoe beter! Jouw standpunt vind ik dan ook heel vreemd. Vooral als je jezelf MVV supporter noemt. Ik kom nu 2/3e van mijn leven naar de beste club van de wereld kijken. Zo'n 20 jaar minimaal. Als jij minder lang naar MVV gaat dan ik, dan ben je een nepper......wat een onzin.
VEER ZIEN MVV, Dat is het enige dat telt!!!!!
Karakter schreef :
BenoitCamontagne schreef : @sjoen mestreech
ik lees jouw bijdrage en vraag me af wat de meerwaarde is van jouw woorden.. Naar wat je probeert te verduidelijken is het een gegeven dat jij op dit moment naar zowel thuis- als uitwedstrijden gaat van onze club. Andere supporters die niet alle wedstrijden gaan zijn "neppers" en kunnen in jouw ogen beter wegblijven. Een dergelijke kortzichtige zienswijze vraag voor een verrekijker met een vergrotingsschaal die nog niet ontwikkeld is. Het spijt me kerel, maar wat voor een supporter ben jij?
Omdat jij de tijd hebt om bij alle wedstrijden aanwezig te zijn maakt jouw een "betere" of "echtere" supporter? Een aantal jaar geleden(15 ) had ik ook alle tijd om zowel uit en thuiswedstrijden bij te wonen. Helaas gaat dat nu niet meer omdat ik inmiddels een eigen bedrijf heb en de verantwoordelijkheden die dit met zich meebrengt verder reiken dan om 13:00 of 14:00 uur in de bus naar emmen te zitten.
Toch doe ik alles wat in mijn mogelijkheden ligt voor mijn club. Seizoenskaart, een paar uitwedstrijden per seizoen, met mijn bedrijfje sponsor van Veer Zien MVV en iedere wedstrijd gemotiveerd investeren in de catering van mvv.....
Waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat we met zijn allen MVV zijn, ieder heeft zijn inbreng op zijn eigen manier. Hoe meer, hoe beter! Jouw standpunt vind ik dan ook heel vreemd. Vooral als je jezelf MVV supporter noemt. Ik kom nu 2/3e van mijn leven naar de beste club van de wereld kijken. Zo'n 20 jaar minimaal. Als jij minder lang naar MVV gaat dan ik, dan ben je een nepper......wat een onzin.
VEER ZIEN MVV, Dat is het enige dat telt!!!!!
Kan dit stuk tekst niet worden opgeslagen in de database? Iedere volgende persoon die zich rept over successupporter, nepsupporter of welke gelijkwaardige term dan ook , krijgt dan deze tekst als standaardantwoord en vervolgens een ban
Dixi schreef : SC Mvv Maastricht
Verkoop Fortuna Sittard - MVV Maastricht begint te lopen. Nog 6 weken te gaan en veer speule de topper in Sittard!!!
Ga naar de website van de Supportersclub MVV Maastricht, ben de dure decembermaand voor en boek nu in november reeds je ticket -incl. supersnel en veilig vervoer naar en van Sittard- voor €25. Ticketverkoop alleen via deze website.
Www.supportersclubmvv.com
Is dit nu de vrije verkoop?
Dixi
Zow iech reageere of zow iech nog 4 pagina's wachte?MVVke schreef : Al die excuses euver wèrrek en financiële inkomste, veur 'n groet deil begriep iech ze. Meh toch: Emmen en Cambuur zien qua aofstand bekans eve groet, en toch is de verhajding 400/80. Oftewel 20%. Iech gaon zeker neet zegke tot eederein altied moot koume, meh toch vin 'ch dit verdach väöl nao gloryhuntery stinke...V'r stoon bovenaon, en toch moot de SC bekans bedele um de bös mèt 20 maan te völle, terwijl nog gein week ieder.......
Denk maar niet dat wij 1100 kaarten krijgen denk eerder gewoon 800 als Fortuna en MVV zo blijven draaien is het uitverkocht tegen MVVsjoen-mestreech schreef : Ik bied hier even openlijk mijn excuses aan voor het eerdere bericht.
eigenlijk zijn fortuna uit en cambuur uit ook niet echt met elkaar te vergelijken.
fortuna 15 minuten 7uur vertrekken
cambuur 3,5uur half3 vertrekken.
Kwa vertrektijden zijn wij altijd in het nadeel,omdat wij altijd minimaal 1uur moeten reizen voor we weg zijn uit limburg.
bus 1 tm 4 zijn al redelijk gevuld.Redden we de 1100 dit jaar weer. De laatste keer betekende dat 0-7
Hopelijk word er aan de geusselt ook nog een verkoop moment ingelast.Het blijkt nog al tot er veel mensen niet willen online bankieren.
MVV4life schreef :
Zow iech reageere of zow iech nog 4 pagina's wachte?MVVke schreef : Al die excuses euver wèrrek en financiële inkomste, veur 'n groet deil begriep iech ze. Meh toch: Emmen en Cambuur zien qua aofstand bekans eve groet, en toch is de verhajding 400/80. Oftewel 20%. Iech gaon zeker neet zegke tot eederein altied moot koume, meh toch vin 'ch dit verdach väöl nao gloryhuntery stinke...V'r stoon bovenaon, en toch moot de SC bekans bedele um de bös mèt 20 maan te völle, terwijl nog gein week ieder.......
Hub ouch al 4 pagina's op mien tong gebete veur dat beriech vaan sjoen-mestreech....
sjoen-mestreech schreef : Hopelijk laat de sc maar 1 bus rijden naar sittard.1tje met supporters die er altijd zijn. Zonder smoesjes enzo. De rest van de gloryhunters blijft maar lekker thuis. of regelt maar een eige bus.
Ook nog durven lache op thuiswedstrijden tot er in het uitvak ma 3 personen staan.
Iech had ut beriech vaan sjoen-mestreech geleze en mèr neet gereageerd. Mer heet intusse zien excuses aongebooije.MVVke schreef : Al die excuses euver wèrrek en financiële inkomste, veur 'n groet deil begriep iech ze. Meh toch: Emmen en Cambuur zien qua aofstand bekans eve groet, en toch is de verhajding 400/80. Oftewel 20%. Iech gaon zeker neet zegke tot eederein altied moot koume, meh toch vin 'ch dit verdach väöl nao gloryhuntery stinke...V'r stoon bovenaon, en toch moot de SC bekans bedele um de bös mèt 20 maan te völle, terwijl nog gein week ieder.......