Fortuna Sittard - MVV Maastricht

28 okt 2012 19:39
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #46

Jacques schreef : Ik word waarschijnlijk de dag voor deze wedstrijd geopereerd... Dat wordt radio luisteren of als t op Eredivisie live komt zorgen dat iemand me een streampje op het ziekenbed levert :P

5 jaar geleden zat ik in dezelfde situatie. MVV moest destijds uit naar ADO Den Haag.
Ik werd gelukkig via een andere supporter via sms vanuit Den Haag op de hoogte gehouden.
Einduitslag was destijds ADO - MVV 0 - 3. (de wedstrijd waarbij het licht uitviel)
Ik hoop op een dezelfde uitslag maar dan in Sittard.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2012 22:25
BenoitCamontagne
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #47
@sjoen mestreech

ik lees jouw bijdrage en vraag me af wat de meerwaarde is van jouw woorden.. Naar wat je probeert te verduidelijken is het een gegeven dat jij op dit moment naar zowel thuis- als uitwedstrijden gaat van onze club. Andere supporters die niet alle wedstrijden gaan zijn "neppers" en kunnen in jouw ogen beter wegblijven. Een dergelijke kortzichtige zienswijze vraag voor een verrekijker met een vergrotingsschaal die nog niet ontwikkeld is. Het spijt me kerel, maar wat voor een supporter ben jij?

Omdat jij de tijd hebt om bij alle wedstrijden aanwezig te zijn maakt jouw een "betere" of "echtere" supporter? Een aantal jaar geleden(15 :blink: ) had ik ook alle tijd om zowel uit en thuiswedstrijden bij te wonen. Helaas gaat dat nu niet meer omdat ik inmiddels een eigen bedrijf heb en de verantwoordelijkheden die dit met zich meebrengt verder reiken dan om 13:00 of 14:00 uur in de bus naar emmen te zitten.

Toch doe ik alles wat in mijn mogelijkheden ligt voor mijn club. Seizoenskaart, een paar uitwedstrijden per seizoen, met mijn bedrijfje sponsor van Veer Zien MVV en iedere wedstrijd gemotiveerd investeren in de catering van mvv.....

Waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat we met zijn allen MVV zijn, ieder heeft zijn inbreng op zijn eigen manier. Hoe meer, hoe beter! Jouw standpunt vind ik dan ook heel vreemd. Vooral als je jezelf MVV supporter noemt. Ik kom nu 2/3e van mijn leven naar de beste club van de wereld kijken. Zo'n 20 jaar minimaal. Als jij minder lang naar MVV gaat dan ik, dan ben je een nepper......wat een onzin.

VEER ZIEN MVV, Dat is het enige dat telt!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Schapendonk, Jacques, jesfen, Karakter, opadiehard, De_Lange, Ali de witte en1 andere mensen hebben ook bedankt..

29 okt 2012 14:09
Ali de witte
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #48
Daanke Benoit. Dat is noe de reije boerum iech neet mie op 't forum kom.

Veur de club oet Mestreech
die al ging 't 'ns neet,
NOETS de mood verloore heet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard, Sjireke

01 nov 2012 19:55
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #49
SC Mvv Maastricht
Verkoop Fortuna Sittard - MVV Maastricht begint te lopen. Nog 6 weken te gaan en veer speule de topper in Sittard!!!
Ga naar de website van de Supportersclub MVV Maastricht, ben de dure decembermaand voor en boek nu in november reeds je ticket -incl. supersnel en veilig vervoer naar en van Sittard- voor €25. Ticketverkoop alleen via deze website.
Www.supportersclubmvv.com

Is dit nu de vrije verkoop?

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

01 nov 2012 21:21
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #50

BenoitCamontagne schreef : @sjoen mestreech

ik lees jouw bijdrage en vraag me af wat de meerwaarde is van jouw woorden.. Naar wat je probeert te verduidelijken is het een gegeven dat jij op dit moment naar zowel thuis- als uitwedstrijden gaat van onze club. Andere supporters die niet alle wedstrijden gaan zijn "neppers" en kunnen in jouw ogen beter wegblijven. Een dergelijke kortzichtige zienswijze vraag voor een verrekijker met een vergrotingsschaal die nog niet ontwikkeld is. Het spijt me kerel, maar wat voor een supporter ben jij?

Omdat jij de tijd hebt om bij alle wedstrijden aanwezig te zijn maakt jouw een "betere" of "echtere" supporter? Een aantal jaar geleden(15 :blink: ) had ik ook alle tijd om zowel uit en thuiswedstrijden bij te wonen. Helaas gaat dat nu niet meer omdat ik inmiddels een eigen bedrijf heb en de verantwoordelijkheden die dit met zich meebrengt verder reiken dan om 13:00 of 14:00 uur in de bus naar emmen te zitten.

Toch doe ik alles wat in mijn mogelijkheden ligt voor mijn club. Seizoenskaart, een paar uitwedstrijden per seizoen, met mijn bedrijfje sponsor van Veer Zien MVV en iedere wedstrijd gemotiveerd investeren in de catering van mvv.....

Waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat we met zijn allen MVV zijn, ieder heeft zijn inbreng op zijn eigen manier. Hoe meer, hoe beter! Jouw standpunt vind ik dan ook heel vreemd. Vooral als je jezelf MVV supporter noemt. Ik kom nu 2/3e van mijn leven naar de beste club van de wereld kijken. Zo'n 20 jaar minimaal. Als jij minder lang naar MVV gaat dan ik, dan ben je een nepper......wat een onzin.

Kan dit stuk tekst niet worden opgeslagen in de database? Iedere volgende persoon die zich rept over successupporter, nepsupporter of welke gelijkwaardige term dan ook , krijgt dan deze tekst als standaardantwoord en vervolgens een ban :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver

01 nov 2012 21:26 01 nov 2012 21:27 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #51

Karakter schreef :

BenoitCamontagne schreef : @sjoen mestreech

Kan dit stuk tekst niet worden opgeslagen in de database? Iedere volgende persoon die zich rept over successupporter, nepsupporter of welke gelijkwaardige term dan ook , krijgt dan deze tekst als standaardantwoord en vervolgens een ban :)

Al die excuses euver wèrrek en financiële inkomste, veur 'n groet deil begriep iech ze. Meh toch: Emmen en Cambuur zien qua aofstand bekans eve groet, en toch is de verhajding 400/80. Oftewel 20%. Iech gaon zeker neet zegke tot eederein altied moot koume, meh toch vin 'ch dit verdach väöl nao gloryhuntery stinke...V'r stoon bovenaon, en toch moot de SC bekans bedele um de bös mèt 20 maan te völle, terwijl nog gein week ieder.......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

01 nov 2012 23:52
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #52

Dixi schreef : SC Mvv Maastricht
Verkoop Fortuna Sittard - MVV Maastricht begint te lopen. Nog 6 weken te gaan en veer speule de topper in Sittard!!!
Ga naar de website van de Supportersclub MVV Maastricht, ben de dure decembermaand voor en boek nu in november reeds je ticket -incl. supersnel en veilig vervoer naar en van Sittard- voor €25. Ticketverkoop alleen via deze website.
Www.supportersclubmvv.com

Is dit nu de vrije verkoop?

Dixi

Yep, goed gezien Dix

02 nov 2012 00:41
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #53

MVVke schreef : Al die excuses euver wèrrek en financiële inkomste, veur 'n groet deil begriep iech ze. Meh toch: Emmen en Cambuur zien qua aofstand bekans eve groet, en toch is de verhajding 400/80. Oftewel 20%. Iech gaon zeker neet zegke tot eederein altied moot koume, meh toch vin 'ch dit verdach väöl nao gloryhuntery stinke...V'r stoon bovenaon, en toch moot de SC bekans bedele um de bös mèt 20 maan te völle, terwijl nog gein week ieder.......

Zow iech reageere of zow iech nog 4 pagina's wachte?
Hub ouch al 4 pagina's op mien tong gebete veur dat beriech vaan sjoen-mestreech....

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

02 nov 2012 01:33
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #54
Ik bied hier even openlijk mijn excuses aan voor het eerdere bericht.

eigenlijk zijn fortuna uit en cambuur uit ook niet echt met elkaar te vergelijken.

fortuna 15 minuten 7uur vertrekken
cambuur 3,5uur half3 vertrekken.
Kwa vertrektijden zijn wij altijd in het nadeel,omdat wij altijd minimaal 1uur moeten reizen voor we weg zijn uit limburg.

bus 1 tm 4 zijn al redelijk gevuld.Redden we de 1100 dit jaar weer. De laatste keer betekende dat 0-7
Hopelijk word er aan de geusselt ook nog een verkoop moment ingelast.Het blijkt nog al tot er veel mensen niet willen online bankieren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

02 nov 2012 10:53
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #55

sjoen-mestreech schreef : Ik bied hier even openlijk mijn excuses aan voor het eerdere bericht.

eigenlijk zijn fortuna uit en cambuur uit ook niet echt met elkaar te vergelijken.

fortuna 15 minuten 7uur vertrekken
cambuur 3,5uur half3 vertrekken.
Kwa vertrektijden zijn wij altijd in het nadeel,omdat wij altijd minimaal 1uur moeten reizen voor we weg zijn uit limburg.

bus 1 tm 4 zijn al redelijk gevuld.Redden we de 1100 dit jaar weer. De laatste keer betekende dat 0-7
Hopelijk word er aan de geusselt ook nog een verkoop moment ingelast.Het blijkt nog al tot er veel mensen niet willen online bankieren.

Denk maar niet dat wij 1100 kaarten krijgen denk eerder gewoon 800 als Fortuna en MVV zo blijven draaien is het uitverkocht tegen MVV ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

02 nov 2012 11:37
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #56
[quote="MVVke" post=11364
Al die excuses euver wèrrek en financiële inkomste, veur 'n groet deil begriep iech ze. Meh toch: Emmen en Cambuur zien qua aofstand bekans eve groet, en toch is de verhajding 400/80. Oftewel 20%. Iech gaon zeker neet zegke tot eederein altied moot koume, meh toch vin 'ch dit verdach väöl nao gloryhuntery stinke...V'r stoon bovenaon, en toch moot de SC bekans bedele um de bös mèt 20 maan te völle, terwijl nog gein week ieder.......[/quote]
:puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:

MMP

02 nov 2012 11:40 02 nov 2012 11:41 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #57

MVV4life schreef :

MVVke schreef : Al die excuses euver wèrrek en financiële inkomste, veur 'n groet deil begriep iech ze. Meh toch: Emmen en Cambuur zien qua aofstand bekans eve groet, en toch is de verhajding 400/80. Oftewel 20%. Iech gaon zeker neet zegke tot eederein altied moot koume, meh toch vin 'ch dit verdach väöl nao gloryhuntery stinke...V'r stoon bovenaon, en toch moot de SC bekans bedele um de bös mèt 20 maan te völle, terwijl nog gein week ieder.......

Zow iech reageere of zow iech nog 4 pagina's wachte?
Hub ouch al 4 pagina's op mien tong gebete veur dat beriech vaan sjoen-mestreech....

Reageer gerös huur. Iech begriep ouch wel tot dit neet de meining vaan eederein zal zien, eve good wie diene post dat ouch neet zal zien. De hoofs ouch zeker gein verantwoording aof te lègke veurwat totste neet mèt geis, meh good oonderbòwde argumentatie euver veurwat wel/neet is noets verkierd. Dus iech zòw zegke: Go your geng..
Dao höbbe v'r in eeder geval miejer aon es die nuuteloze spei smileys vaan Man met pet, zoonder weijere teks..

02 nov 2012 11:55
SjoSa
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #58
Go your gang....

Ut is veur sommige luij financieel en veur aandere (wie miech) qua verlof neet te doen um eeder oetwedstrijd met te goon.
Iech zelf moot al deks genog veur unne thoeswedstrijd verlof pakke en met de 22 daog die iech mer höb kin ut hel goon.
iech moot dus ouch keeze welke oetwedstrijd dat iech bezeuk. en daan pak iech idd leever vreij es get te hoole velt.
Emmen is de einigste wedstrijd die iech eeder jaor met gaon, dus daor haw iech zoewiezoe rekening met.

Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

02 nov 2012 12:04 02 nov 2012 12:05 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #59
En zjus dát, bèste SjoSa, kin 'ch volkoume begriepe. Logisch tot lui ziech veural de wedstrijde oetzeuke die lekker kortbij zien (helmond, eindhoven, fortuna). Of de wedstrijde boe lui um de ein of aander reije 'ne band mèt höbbe (volendam, of wie in dien geval emmen).
Cent, gezin, wèrrek, lidmaotsjap vaan de punnikvereineging op vriedagaovend, 't kin allemaol mèt tèlle.
Meh daan blijf veur miech nog steeds de vraog stoon: Wie kin 't noe toch, tot es Emmen 'n normaal wedstrijd waor gewees, 't vak slechs gevuld waor mèt meh 50-60 lui? En noe d'r get te hole veel d'r 400 waore?
D'r zien vas lui die noe zègke: kwestie vaan prioriteite stèlle. Ierlek gezach vin iech 't miejer liekene op mèt 2 maote mete.

02 nov 2012 12:07
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #60
Alleh, daan toch mèr reageere.

sjoen-mestreech schreef : Hopelijk laat de sc maar 1 bus rijden naar sittard.1tje met supporters die er altijd zijn. Zonder smoesjes enzo. De rest van de gloryhunters blijft maar lekker thuis. of regelt maar een eige bus.
Ook nog durven lache op thuiswedstrijden tot er in het uitvak ma 3 personen staan.

Iech had ut beriech vaan sjoen-mestreech geleze en mèr neet gereageerd. Mer heet intusse zien excuses aongebooije.
Nein, MVVke dat zien gein excuses.
Ouch iech bin jaorelang alle oet en thoes wedstrijde gewees. Iech hub 'n soortgelieke situasie wie BenoitCamontagne.
Iech hub 3 jonges die voetballe, daodoor kinne veer eine kier op de twie weke, es gezin, same ete, naomelik es MVV oetspeult, toch gaon iech nog af en tow met nao de oetwedstrijde (Fortuna, Eindhove en inderdaad es get te hole vèlt of es ut belangriek is, en af en tow get aandere, HS, Oss, etc). Iech bin op twie nao, nao alle oefenwedstrijde gewees, es d'r hulp weurd gevraog door MVV/SC/VZM bin iech dao, 2 sezoenskaarte, 3* lid vaan de SC, lid vaan VZM, de stiechting, alle catering, alle merchandise (koop alles, haha), etc. Iech mot toch ut gezin oonderhawwe (dus af en tow werreke, en dat zien mie es 40 oor per week) en kin neet 17 (mid)daog standaard vreijpakke en bv weijer neet op vekansie gaon (ut is miech te kaaijd oonder de brugk). De aijdste geit volgend jaor studeere (kamer, collegegeld, etc), iech kin dus ouch mèr eine kier mien geld oetgeve, en nao MVV geit al 'ne hoop (toch zeker mie es 200 per maond, alles beijein). Miene ierste wedstrijd waor in 1969 (4 jaor en iech weit ut nog!), op e paar jaor, wie iech in ut boetelaand woende (teleteks supporter...), nao, altied thoes gewees. En in de sjieke tied, ouch alle oetwedstrijde, jaorelang.

Es de "jeug" vaan noe utzellefde deit en mèt geit, is toch niks aon de haand? Spreek eur leeftiedsgenote derop aon. Of geit diene pap ouch nao alle oetwedstrijde? (Meine in eeder geval e paar wedstrijde per jaor met zien 70+ en ouch e sezoenskaart).

Mer umtot iech neet nao alle oetwedstrijde gaon/kin goon, zow iech minder supporter zien?

Netuurlik is ut versjil tusse die twie wedstrijde groet, mèr beij de ierste waor get te hole. Veur veul luij is 'ne oetwedstrijd get aanders laote (en iech kin d'r genog, die dao ech eeder dubbeltsje veur motte umdreije), umtot ut geld mer eine kier kin oetgegeve weure. Netuurlik geit de oetwedstrijd denao daan gaaroets neet.

Op beveurbeeld trepke B zitte de mieste die al minstens mie es 20 jaor kome! Die ginge vreuger ouch nao alle oetwedstrijde, die kwaome ouch wie ut slech ging, inderdaad, dat zien miech e stèl gloryhunters...
Beij miech in ut vak ouch, allemaol gloryhunters, miene noonk, dee vreuger vaanoet Mestreech met de fiets nao Fortuna oetging, miene sjoenpap hielemaol metzien opsjuppe euver de boschpoort, en nog 'n aontal vaan de femilie. Trowens Pinobel zit ouch in dat vak, nog zoene gloryhunter, dee keump ouch al mie es 40 jaor gloryhunte. En zoe zit ut dao vol met vaan die gloryhunters. Ze moste ze eigelik verbeeije um nao de thoeswedstrijde te kome...

Iech snap neet tot deze discussie eeders kier terök mot kome! Geluif mer tot iech eigelik eedere wedstrijd debeij zow wille zien. Allein nog eve de euromillions winne.
En iech vin ut veur mien doen knap, tot iech 4 pagina's hub gewach met reageere.
En iech vin eigelik neet tot iech miech mot verdedige en heij dit gaanse lul verhaol mot intikke.... (met eigelik zake die niemand get aongeit...) Mer veul miech bès aongevalle en nog mie veur al die aandere, es vaan die pielemennekes durreve te zegke tot dat allemaol gloryhunters zien.

Wets diech wee de echte gloryhunters zien? Die luij die straks in mei ouch op de merret stoon, die nog noets in de Geusselt zien gewees en boedoor veer allemaol (jao, dus ouch geer), neet tot veuraon kinne kome, umtot veer nog vaan de Geusselt aof motte kome lope en zie dao al stoon es of zie al jaore MVV supporter zien.

En on-topic: Veer goon die boere voetballes geve!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Danny1983, SjoSa

Tijd voor maken pagina: 0.473 seconden