Fortuna Sittard - MVV Maastricht

02 nov 2012 17:02
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #76
denk tot dit nog wel eens een derby om plaats 1 kan worden.
zeer belangrijk affiche voor het limburgse voetbal.
Ik gok op een 1-3

0-1veldmate
1-1 n koye
1-2 schreurs
1-3 smeets

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2012 17:55
Juup
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #77
Fucktuna houdt dit niet vol ! Zondag zijn ze hun tweede plaats alweer kwijt .

sjoen-mestreech schreef : denk tot dit nog wel eens een derby om plaats 1 kan worden.
zeer belangrijk affiche voor het limburgse voetbal.
Ik gok op een 1-3

0-1veldmate
1-1 n koye
1-2 schreurs
1-3 smeets

02 nov 2012 19:17 02 nov 2012 19:20 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #78
Als Fortuna zondag hun 2e plaats kwijt is zou mooi zijn want dan kan MVV bij winst nóg verder uitlopen :) het beste scenario is dat Cambuur in Helmond wint of gelijk speelt en den Bosch van Fortuna wint. Bij winst loopt MVV dan maar liefs 9 punten uit op nr2! Maar ik heb zo'n voorgevoel dat Fortuna niet gaat verliezen. Het wordt weer spannend!

02 nov 2012 19:33
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #79
Met 20 punten voorsprong ga ik MVV wel alvast kampioen rekenen. Dat kunnen er dus nu al 9 worden :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjotelsplak

02 nov 2012 22:21 02 nov 2012 22:22 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #80
1-2 MVV in een spannende wedstrijd!!

02 nov 2012 22:30 02 nov 2012 22:34 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #81

MVVke schreef : En zjus dát, bèste SjoSa, kin 'ch volkoume begriepe. Logisch tot lui ziech veural de wedstrijde oetzeuke die lekker kortbij zien (helmond, eindhoven, fortuna). Of de wedstrijde boe lui um de ein of aander reije 'ne band mèt höbbe (volendam, of wie in dien geval emmen).
Cent, gezin, wèrrek, lidmaotsjap vaan de punnikvereineging op vriedagaovend, 't kin allemaol mèt tèlle.
Meh daan blijf veur miech nog steeds de vraog stoon: Wie kin 't noe toch, tot es Emmen 'n normaal wedstrijd waor gewees, 't vak slechs gevuld waor mèt meh 50-60 lui? En noe d'r get te hole veel d'r 400 waore?
D'r zien vas lui die noe zègke: kwestie vaan prioriteite stèlle. Ierlek gezach vin iech 't miejer liekene op mèt 2 maote mete.

Vaag verhaal...onnodig verhaal...en tegen wie zeg je het...met andere woorden...ik denk niet dat iemand hier zijn,,voordeel,, uit kan halen...prioriteite...man ik ben 57 blij dat ik een nieuwe werkgever heb en dat ik zowieso nog werk heb!...ik kan het mij echt niet permiteren om elke 14 dgn verlof te pakken...financieel en en kwa verlofdagen niet...ik vind je reactie bla bla bla...oja ffkes ja het is kort bij maar heb geboekt in bus 4,sorrie :schamen:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

03 nov 2012 10:32
Schnibble for MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #82
Vraag: wanneer start de verkoop voor deze wedstrijd? Als ik op de site van de scc kijk dan lijkt het erop dat je al tickets kunt bestellen?? Klopt dit? Zoja, ik moet er 4 hebben, maar je kan er maar 1 kopen per persoon! Weet iemand hier meer over?

03 nov 2012 11:13
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #83

Schnibble for MVV schreef : Vraag: wanneer start de verkoop voor deze wedstrijd? Als ik op de site van de scc kijk dan lijkt het erop dat je al tickets kunt bestellen?? Klopt dit? Zoja, ik moet er 4 hebben, maar je kan er maar 1 kopen per persoon! Weet iemand hier meer over?

SC Mvv Maastricht heeft een link gedeeld.
2 uur geleden
Verkoop Fortuna Sittard - MVV Maastricht op 14 december is gestart (ook voor niet-leden, seizoenskaarthouders) is gestart ga naar
supportersclubmvv.com/winkel/fortuna-sit...vv-maastricht-bus-4/ en bestel, nog vóór de dure decembermaand je ticket naar de topper.
Er zijn maximaal 800 kaarten verkrijgbaar. Via deze website gaan er 710 de markt op.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schnibble for MVV

03 nov 2012 12:15
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #84

opadiehard schreef :

MVVke schreef : En zjus dát, bèste SjoSa, kin 'ch volkoume begriepe. Logisch tot lui ziech veural de wedstrijde oetzeuke die lekker kortbij zien (helmond, eindhoven, fortuna). Of de wedstrijde boe lui um de ein of aander reije 'ne band mèt höbbe (volendam, of wie in dien geval emmen).
Cent, gezin, wèrrek, lidmaotsjap vaan de punnikvereineging op vriedagaovend, 't kin allemaol mèt tèlle.
Meh daan blijf veur miech nog steeds de vraog stoon: Wie kin 't noe toch, tot es Emmen 'n normaal wedstrijd waor gewees, 't vak slechs gevuld waor mèt meh 50-60 lui? En noe d'r get te hole veel d'r 400 waore?
D'r zien vas lui die noe zègke: kwestie vaan prioriteite stèlle. Ierlek gezach vin iech 't miejer liekene op mèt 2 maote mete.

Vaag verhaal...onnodig verhaal...en tegen wie zeg je het...met andere woorden...ik denk niet dat iemand hier zijn,,voordeel,, uit kan halen...prioriteite...man ik ben 57 blij dat ik een nieuwe werkgever heb en dat ik zowieso nog werk heb!...ik kan het mij echt niet permiteren om elke 14 dgn verlof te pakken...financieel en en kwa verlofdagen niet...ik vind je reactie bla bla bla...oja ffkes ja het is kort bij maar heb geboekt in bus 4,sorrie :schamen:...gr opa ;).

Iech geef al 3739 kier aon tot d'r zeker bepaolde reije zien, boe oonder dus d'n wèrrek. Good en begriepend lezen is bliekbaar hiel lesteg....Tròwwes, es 't good is wètste wee 'ch bin, dus este noe 'n probleem höbs mèt 'n aander meining, spreek m'ch daan in 't stadion aon. Neet zoe rap goon jenke es 'ns iemes 'n aander meijning heet.

03 nov 2012 13:24
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #85

Schnibble for MVV schreef : Vraag: wanneer start de verkoop voor deze wedstrijd? Als ik op de site van de scc kijk dan lijkt het erop dat je al tickets kunt bestellen?? Klopt dit? Zoja, ik moet er 4 hebben, maar je kan er maar 1 kopen per persoon! Weet iemand hier meer over?

Op vrijdag 14 december speelt MVV Maastricht de altijd beladen derby in Sittard.
Zoals gebruikelijk is deze wedstrijd weer omgeven met allerlei veiligheidmaatregelen – inclusief een verplichte buscombi.

Nou hebben we het – zoals bekend- niet zo op buscombi’s. In dit geval maken we echter graag een uitzondering: In 20 minuten van de Geusselt tot in het uitvak – snel, makkelijk, veilig! Openbaar vervoer in optima forma!

Leden van de Supportersclub en donateurs van Veer zien MVV worden nu reeds in de gelegenheid gesteld hun kaart voor het uitvak te boeken. Het aantal kaarten voor deze voorverkoop is beperkt tot 250 stuks.

Je kunt in deze voorverkoop als lid / donateur maximaal 1 kaart per lidmaatschap bestellen.

In november gaat deze wedstrijd voor seizoenskaarthouders en niet-leden in de verkoop.

Extra info:

Vergeet op het einde van de procedure niet de 2de mail -de bevestiging van betaling- uit te printen. Deze heb je nodig bij het instappen en het verkrijgen van je toegangsbewijs.

Busreis boeken als lid supportersclub / donateur Veer zien MVV
Je emailadres is bij ons bekend . Als je de eerste keer inlogt, gebruik je emailadres als inlognaam en tik vervolgens op wachtwoord vergeten. Je krijgt dan onmiddellijk een emailtje toegezonden met je wachtwoord. Afrekenen gaat via Ideal en dus via je eigen bankrekening.

p.s. lukt dat niet: gebruik dan je voorletters en je achternaam: voorbeeldformat: H.K.Janssen. Heb je nog steeds problemen met inloggen mail dan even met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schnibble for MVV

03 nov 2012 14:16
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #86
Zojuist mijn kaart besteld en inmiddels ook de betalingsbevestiging gekregen.
Wat een weelde, niet meer in die lange rij staan.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

03 nov 2012 16:36
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #87
bus 1 is uitverkocht
bus 2-3-4 in totaal nog 21 plekken open. hopelijk werkt fortuna mee aan 1100 :)

03 nov 2012 23:36
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #88

sjoen-mestreech schreef : bus 1 is uitverkocht
bus 2-3-4 in totaal nog 21 plekken open. hopelijk werkt fortuna mee aan 1100 :)

Bus 5 nu in de verkoop. In de overige bussen nog enkele plaatsen. Zo gauw bus 5 voor 85% vol is, volgt 6 etc. Etc. We hebben in totaal 800 kaarten. 710 gaan er via de website van de Sc van de hand.

Veer blieve druime !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

05 nov 2012 09:20
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #89
@ supporters club een vraagje:

Wanneer begint de verkoop voor de seizoenkaart houders en dergelijke? op de site staat november.

Ik ben wel lid van de SC maar ik ga niet een kaartje kopen voor mij alleen, zonder te weten of de andere personen waarmee ik ga daadwerkelijk een kaartje kan krijgen. Dat vind ik op zich wel jammer aangezien voorgaande jaren er 2 kaarten besteld konden worden.

Ik ga graag mee zoals overige 3 jaar, maar ik zal wachten tot de losse verkoop voor de seizoenkaart houders begint.

05 nov 2012 09:40
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #90
Is al in de verkoop.

Tijd voor maken pagina: 0.396 seconden