Fortuna Sittard - MVV Maastricht

02 nov 2012 12:21
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #61
Wie 'ste zjus drök aon 't type waors, höb iech dus ouch alweer gesjreve, zoe wie'ste zuus. Al die arguminte die'ste noe aongiefs höb 'ch in m'n veurgaonde tèks dus al vaan aongegeve tot 'ch dat ech wel begriep.
Meh dat eine stökske zin: ''Es d'r get te hole vèlt....''. Nein, dat geit d'r dus ech neet in bij miech. Meh 'ch höb zoe 't idee tot v'r us beter eine in de Ster kinne pitse maondag es us hei euver vreijgele ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2012 12:25 02 nov 2012 12:32 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #62
Ik trek me hier zowiezo niks van aan. Als ik eens naar een uit-wedstrijd ga, dan ga ik, en als ik geen zin heb en het te ver vind of wat de rede ook mag zijn, ga ik niet. Wat iedereen daar van vindt lach ik gewoon om, want sinds wanneer bepaald iemand anders wat ik wel en niet moet doen? Dat bepaal ik nog altijd zelf. En of iemand anders mij dan meer of minder MVV-supporter vind zal me ook geen zak interesseren. Als ik maar zelf weet dat ik in hart en nieren een MVV-supporter ben, is voor mij meer dan genoeg. En daar hoef ik niet voor naar een uit-wedstrijd. Deze gesprekken raken me dan ook 0,0. Gaat dan nu voortaan iemand bij het uit-vak staan en zeggen: Ho, nee, jij mag er niet in want jij bent geen echte MVV-supporter? :lol: :daag:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Jacques, peter ruiver

02 nov 2012 12:32
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #63

Schapendonk schreef : Ik trek me hier zowiezo niks van aan. Als ik eens naar een uit-wedstrijd ga, dan ga ik, en als ik geen zin heb en het te ver vind of wat de rede ook mag zijn, ga ik niet. Wat iedereen daar van vind lach ik gewoon om, want sinds wanneer bepaald iemand anders wat ik wel en niet moet doen? Dat bepaal ik nog altijd zelf. En of iemand anders mij dan meer of minder MVV-supporter vind zal me ook geen zak interesseren. Als ik maar zelf weet dat ik in hart en nieren een MVV-supporter ben, is voor mij meer dan genoeg. En daar hoef ik niet voor naar een uit-wedstrijd. Deze gesprekken raken me dan ook 0,0. Gaat dan nu voortaan iemand bij het uit-vak staan en zeggen: Ho, nee, jij mag er niet in want jij bent geen echte MVV-supporter? :lol: :daag:

Meh de reageers wel, dus 0,0 klop neet he ;).
Meh es 'ch d'n beriech good lees, es dat dus eigelek perceis wat 'ch bedoel mèt mien betoog. es iech dien sjrieve good lees, maak 't d'ch dus geine eine fuck oet of 't noe Helmond oet is en de periode te winne vèlt, of tot 't oet nao Telstar is en d'r niks te beleve vèlt? De geis gewoen este dao zin veur höbs zègkste.
En dat is dus noe zjus wat 'ch gere zeen! 't Zòw neet moote oetmake of v'r de finale speule vaan de Championsleague tege Manchester United, of de ierste runde vaan de beker oet tege 't twiede vaan Schaamdelerawolde.

02 nov 2012 12:46
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #64
Nee klopt. Dat maakt voor mij geen verschil. Maar ik laat me wel sneller overhalen, om naar een belangrijke wedstrijd te gaan dan naar een onbelangrijke. Maar inderdaad in 2003,2004,2005,2006 enz heb ik ook veel uit-wedstrijden bezocht. Eigenlijk toen meer dan nu. Ik denk dat dit trouwens nergens ter wereld anders is. De mensen zijn overal hetzelfde. Ze willen de leuke dingen meemaken, en niet de slechte. Maar dat wil niet zeggen dat je geen MVV-hart hebt ;) Ik reageer trouwens niet omdat het mij interesseert. Ik reageer om te laten weten wat ik hierover denk, en niet dat het me raakt dat iemand mij nu geen echte MVV-supporter vind. Want dat raakt mij 0,0. Als ik zin heb om naar een uit-wedstrijd te gaan, wie houdt mij dan tegen? De rede dat ik geen echte MVV-supporter zou zijn? Moet dat mij dan gaan tegen houden? Of wat wil men hier mee bereiken. Wel altijd klagen dat er zo weinig MVV-supporters in uit-wedstrijden meegaan. En nu is het een keer leuk en gaan er meer, en dan zijn er te veel gloryhunters. Wat willen die mensen? Iedere wedstrijd met 20 "echte MVV-supporters" zijn? Nee dat is gezellig. Ik ben blij dat ik zo niet hoef te denken. Wat een verplichting leg je je dan zelf op!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

02 nov 2012 13:11 02 nov 2012 13:11 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #65
Ach jongens. Bij dit soort discussies denk ik altijd aan de tijd dat we met amper 2000 man bij een thuiswedstrijd op de tribunes zaten. Moeten we nu dan ook die pakweg 4000 man extra die nu iedere twee weken komen gaan tegenhouden? Wat een flauwekuldiscussie.

Ik ben er zelf niet bij tegen Fortuna, ben ik nu minder fan? :lol:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

02 nov 2012 13:28
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #66
Ook ik heb mijn bedenkingen bij de gene die bij Fortuna-uit plotseling wel vooraan staan.
Niet omdat de een meer of minder supporter is maar ik ga bijna elke uitwedstrijd en toen we 2 seizoenen geleden de periodetitel konden halen in Eindhoven had ik geen kaart kunnen bemachtigen, nou dan voel je je flink genaaid.
Niemand hoeft zich aan te gevallen te voelen want naar mijn mening is niemand op dit forum een 'succes' supporter.
Die doen zich echt niet de moeite om dagelijks dit forum door te lezen.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

02 nov 2012 13:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #67

Jean schreef : Niet omdat de een meer of minder supporter is maar ik ga bijna elke uitwedstrijd en toen we 2 seizoenen geleden de periodetitel konden halen in Eindhoven had ik geen kaart kunnen bemachtigen, nou dan voel je je flink genaaid.

Kijk, dit kan ik me voorstellen en het zou dan ook beter zijn geweest als toen de pakweg 100 trouwe bezoekers van uitwedstrijden voorrang hadden gekregen en daarna de overige kaartjes verkocht zouden zijn.

Waarbij ik meteen wil zeggen dat ook MVV normaal gezien nooit alle kaartjes voor een uitwedstrijd verkocht krijgt, dus dat het begrijpelijk is dat de club niet voorbereid was op een unieke situatie als toen. Maar dat doet niet af aan hoe vervelend de situatie toen voor jou was.

Bij sommige andere clubs (ik ken het systeem van Engelse clubs) houden ze bij wie welke wedstrijden bezoekt (uit en thuis, Europees, beker, alles). Bij de wedstrijden waar men drukte verwacht, geldt er een systeem dat eerst de mensen die er altijd bij zijn, een kaartje mogen kopen. Mocht MVV vaker uitvakken vol krijgen, dan lijkt me dat een goede oplossing. Het grote nadeel is dan wel dat alles keurig geregistreerd moet zijn...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

02 nov 2012 13:50
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #68

Jean schreef : Niet omdat de een meer of minder supporter is maar ik ga bijna elke uitwedstrijd en toen we 2 seizoenen geleden de periodetitel konden halen in Eindhoven had ik geen kaart kunnen bemachtigen, nou dan voel je je flink genaaid.

Dit is iets dat ik wel kan begrijpen. Maar waarom dan niet zoiets uitvinden als een seizoenskaart voor uit-wedstrijden? Dan heb je dit probleem niet meer. Dan hoeft het selectieve groepje MVV-supporters deze wedstrijden niet meer te missen, en kunnen de "gloryhunters" losse kaarten kopen. Probleem opgelost.

02 nov 2012 13:51
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #69

Jean schreef : Ook ik heb mijn bedenkingen bij de gene die bij Fortuna-uit plotseling wel vooraan staan.
Niet omdat de een meer of minder supporter is maar ik ga bijna elke uitwedstrijd en toen we 2 seizoenen geleden de periodetitel konden halen in Eindhoven had ik geen kaart kunnen bemachtigen, nou dan voel je je flink genaaid.
Niemand hoeft zich aan te gevallen te voelen want naar mijn mening is niemand op dit forum een 'succes' supporter.
Die doen zich echt niet de moeite om dagelijks dit forum door te lezen.

Dit is precies waarom je voorrang kunt krijgen via VZM en Als lid van de supportersclub.
Dan krijg je dan kans om eerder een kaartje te halen dan iemand die geen lid is!
Dit vind ik een hele goede regeling om de reden die je hier boven aangeeft!
Al zijn er ook mensen die geen lid zijn die dit geen goede regeling vinden, ieder zijn mening.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

02 nov 2012 13:52
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #70

Schapendonk schreef :

Dit is iets dat ik wel kan begrijpen. Maar waarom dan niet zoiets uitvinden als een seizoenskaart voor uit-wedstrijden? Dan heb je dit probleem niet meer. Dan hoeft het selectieve groepje MVV-supporters deze wedstrijden niet meer te missen, en kunnen de "gloryhunters" losse kaarten kopen. Probleem opgelost.

Super ja probleem opgelost :applaus:

02 nov 2012 14:35
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #71

Schapendonk schreef :

feyenoord gebruikt deze uitkaarten ook. Daar hebben ze zelfs verschillende.

Gold = als je alles gaat.
zilver = als je er veel gaat ma niet allemaal
bronze = als gold en silver aangeven niet te kunnen, krijg je bericht tot er plekken over zijn.

althans dit werd me vorig seizoen door een feyenoord supporter verteld.

02 nov 2012 14:46
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #72

sjoen-mestreech schreef :

Schapendonk schreef :

feyenoord gebruikt deze uitkaarten ook. Daar hebben ze zelfs verschillende.

Gold = als je alles gaat.
zilver = als je er veel gaat ma niet allemaal
bronze = als gold en silver aangeven niet te kunnen, krijg je bericht tot er plekken over zijn.

althans dit werd me vorig seizoen door een feyenoord supporter verteld.

Dit klopt je hebt je goed laten informeren ;)
ik zou wel een seizoenskaart voor uitwedstrijden halen :thumbsup:

02 nov 2012 15:16 02 nov 2012 15:23 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #73
Dan kan je bij MVV makkelijk een bronze nemen want er zijn er meestal voldoende die niet gaan. :lol: ik zou zo'n zilver kaartje dan toch voor alle zekerheid in mijn bezit willen hebben. Dat zou ik er wel voor over hebben. Maar wat is veel en niet allemaal? 5,8, of 12? hoeveel is dat dan. Goed idee in ieder geval.

02 nov 2012 16:35
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #74
Of je word gewoon lid van de SC en/of VZM.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

02 nov 2012 16:43
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #75
Kunnen we het niet gewoon over de wedstrijd hebben in plaats van steeds dat gezeik over echte supporters of gloryhunters?
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver

Tijd voor maken pagina: 0.341 seconden