>
Ontvangen bedankjes 1691
SjoSa schreef : en wiezoe verdeene ze dat neet????
Eeder jaor opnuij vraoge v'r us aof wie ze aon al die speulers koume....noe weete v'r ut....geld oetgeeve watste neet höbs.
Ut zal wel neet gebäöre, mer iech zow d'r oonderhand gein traon mie um kinne laote. zoe geweldig is de derby toch al neet mie.
en daorbeij....v'r hoope (oets) te kinne promoveere, daan späölste ouch neet mie teege ze.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
omnisciens schreef : Het gonst van de geruchten dat deze wedstrijd verplaatst gaat worden naar Maandag avond 17 december ivm uitzendrechten.
Is hier al meer over bekend.
omnisciens schreef : Het gonst van de geruchten dat deze wedstrijd verplaatst gaat worden naar Maandag avond 17 december ivm uitzendrechten.
Is hier al meer over bekend.
sjoen-mestreech schreef : Wanneer komt de knvb de belofte van 2 jaar terug eens na. Vanaf seizoen 11-12 geen wedstrijden meer op maandag?
Ja, dat is de betalingsbevestiging.Hill28 schreef : Ik heb net een kaart besteld. Nu schijnt de 2e mail die je krijgt een betalingsbevestiging te zijn. Is dit de mail met het onderwerp "Bestelling voltooid"? Als ik op de site kijk zijn er namelijk nog steeds even veel kaarten beschikbaar als voordat ik bestelde..
Iemand?