Fortuna Sittard - MVV Maastricht

17 dec 2012 23:14 17 dec 2012 23:15 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3828
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #481

Gohf schreef : Ik wil hier niks mee goed praten maar zo een jaar of 3 geleden toen Fortuna bij jullie met 0 - 2 won liep het pas echt uit de hand.

Op zich heb je helemaal gelijk hoor, maar dat was toch niet richting de spelers? Wat jij bedoelt was toch met de wc-pot en koffie-unit en alles?

Maar goed los daarvan, je hebt gelijk. Als de thuisclub verliest lijkt er altijd het meeste te gebeuren en gaan mensen over de schreef.

Al kan ik me nog kwaad maken om de politie die heel bewust niet ingreep die ene keer. De politie speelt soms vuile spelletjes en heeft wel vaker een heel eigen agenda...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2012 23:44
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #482

Gohf schreef : en dan heb ik het niet over de achterlijke met zijn vuurwerk bom blijft triest natuurlijk maar wat kun je als club hier tegen doen?

Daar kun je inderdaad als club meestal niks tegen doen. Maar het gerucht gaat - ik weet niet of het juist is - dat de bommengooier dezelfde persoon is die vorig jaar de bom naar Bulters gooide. Als dat klopt, had je dat als club wel kunnen voorkomen. Fortuna had die persoon gewoon een stadionverbod van een paar jaar moeten geven. Dan was dit niet gebeurd.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2012 08:06
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #483
Vandaag in DL:

FORTUNA Justitie: onderzoek naar incident
door onze verslaggever

SITTARD – De 22-jarige man die is aangehouden omdat hij vrijdag een vuurwerkbom liet ontploffen in het Fortunastadion is niet dezelfde die in april 2011 een bom gooide tijdens de derby. Daarbij raakte de toenmalige MVV-keeper Job Bulters geblesseerd. Dat zegt Fortuna-directeur Martin Masset. Justitie doet onderzoek naar de toedracht van het incident, dat gebeurde op het moment dat de spelers voor Fortuna - MVV het veld betraden. Er raakten zes mensen gewond. „Ik vind het extreem vervelend voor hen”, zegt Masset. Vrijdagnacht was er meteen een evaluatie met de KNVB-rapporteur en gisterochtend sprak Masset met de politie en de beveiliging. „De conclusie was dat wij als club niet meer hadden kunnen doen. Vanwege het volle stadion was er al het dubbele aantal beveiligers. Maar
die jongen kwam in een groep binnen en had allemaal heel dunne rotjes bij zich. Honderd procent fouilleren lukt nooit.” Voor alle zekerheid werd in de rust besloten het supportershome dicht te doen. Fortuna moet nu afwachten of
de KNVB in actie komt op grond van de melding van de rapporteur. Masset zegt rekening te moeten houden met maatregelen. „En laten we in dat geval hopen dat ze meevallen.” In 2011 kwam Fortuna er zonder straf vanaf. De KNVB seponeerde de zaak, omdat Fortuna niks te verwijten viel. De 22-jarige man die vrijdag werd opgepakt, wordt komende donderdag voorgeleid aan de rechter- commissaris. Die beslist dan ofde Sittardenaar langer vast moet
blijven zitten en waar hij precies van wordt verdacht. Door het ontploffen van de vuurwerkbom raakten zes mensen gewond. Eén vrouw raakte flink gewond aan haar been, vijf anderen liepen gehoorschade op. Getuigen wisten de 22-jarige Sittardenaar aan te wijzen als de vermoedelijke dader.

Wat een excuses om de schuld niet bij FS te leggen. Als iemand in een groep binnenkomt, kun je nog steeds goed fouilleren. Dan moeten andere bezoekers gewoon even iets langer wachten. Waarom is 1-op-1 controle bij andere clubs wel mogelijk... Masset probeert zich hier er eenvoudig van af te maken door met een vingertje te wijzen naar de beveiliging.
Ernaast wat die gozer heeft gedaan is denk ik letsel met voorbedachte rade. Of zie ik dit verkeerd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2012 08:51
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #484
Kom op he alsof ze bij Fucktuna niet weten wie dt vorig jaar was :thumbsdown:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2012 08:54
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #485
Fortuna viel niks te verwijten.. ik vraag me af wat MVV dan wel te verwijten viel toen wij een wedstrijd zonder publiek aan ons broek kregen na MVV - Fortuna? Kon MVV toen wel iets doen aan de raddraaiers?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2012 20:02
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #486
tuurlijk weet fortuna wie het was die de bom naar Bulters gooide. De zoon van een sponsor. Dat kan dan niet natuurlijk. En toegeven dat je weet wie het was kost je waarschijnlijk een sv en een boete.

De geruchten zeggen toch dat het dezelfde knakker was. de voorzitter van fucktuna kan veel zeggen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2012 21:06
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #487

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.293 seconden