>
Ontvangen bedankjes 235
Belurani schreef : Zoals ik de wedstrijd heb gezien was de overwinning niet verdiend. Als je met 0-2 voor staat moet je niet zo massaal gaan verdedigen. Het leek bijna de hele tweede helft op de laatste 10 minuten in Dordrecht. Toch ben ik blij met de 3 puntjes. Complimenten aan onze supporters in het uitvak. Heb van jullie genoten. Op naar volgende week.....komopdieroeie!!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ik zag die klap inderdaad ook vanuit het uitvak. Wat voor een idioot ben je als je zoiets aflaat op een tribuneRaffalaldo schreef :
Mooi begin van de derby met een prachtige sfeer tot Wesley Venhovens hem je verneukt met zijn bom. Wat een zieke gast. Een mortier tussen het publiek gooien. Stoeltje spatte uit elkaar. Wel stewards moeten halen ipv dat ze eens komen kijken. Gelukkig iemand gezien en weet 100% zeker dat het Wesley Venhovens was. Buiten probeerde hij nog te vluchten maar werd hij achterhaald door de politie. Bleek die nog zo'n bom op zak te hebben! Tevens heeft hij die bom vorig jaar tegen MVV bekend. Alle kosten op hem verhalen en nooit meer stadion inlaten. Meisje ligt met een open wond aan been in ziekenhuis en vriend hoort niets meer. Gezellig avondje Fortuna.
Bedankt Wesley voor het verneuken van mijn en nog andere hun derby!
Las dit net op FortunaHome. Overigens zal iedereen daar zeggen dat de winst gestolen is. Mij maakt het niets uit.
WIJ STAAN BOVENAAN!!!
ik heb vaker wedstrijden gezien waar we betre waren dan de tegenstander en toch verloren. Ook thuis en al jarenlang.seppo schreef :
Danny1983 schreef :
seppo schreef : Qua spelbeeld was een 0-0 meer terecht geweest...maar who cares!
Zou het niet erg vinden als die links back van fortuna naar ons komt als Labylle evt weg gaat in winterstop. Beste speler aan Fortuna zijde.
nou eerder 2-2 dan 0-0 weet niet welke wedstrijd je hebt gezien?
Ik heb een wedstrijd gezien die tot na de 1-2 geen goal verdiende? Er waren nauwelijks grote kansen en het veldspel was het slechtste tot nu toe dit seizoen. Dit zal ook vast met het veld te maken hebben. En met het erg matige spel van van Hyfte
Sjotelsplak schreef :
En inderdaad, dat sittards volkslied van 10 minuten, en die ''zanger'' ook nog uitdagend naar het uitvak blijven kijken
Aswin schreef :
Sjotelsplak schreef :
En inderdaad, dat sittards volkslied van 10 minuten, en die ''zanger'' ook nog uitdagend naar het uitvak blijven kijken
Ik hoop toch zo dat iemand beelden heeft van dat "volkslied" Want ik vond de reactie van het MVV Publiek nog het mooiste!!
Eerst volledig over die beste man heen gaan en daarna uit volle borst het Mestreechs volksleed zingen
Verder over de wedstrijd weinig bijzonders te melden, wat hier al niet vermeld is. Buiten dat ze die idioot met het verwerk levenslang moeten schorsen en dat ze de mensen die verantwoordelijk zijn voor het fouilleren ook eens een schop na moeten geven.....
Wat betreft Fortuna, zaten die na aanleiding van de vorige wedstrijd tegen MVV (bommetje bij Boffin) niet in een proefperiode? If so, dan zal dat ook nog gevolgen krijgen...
Danny1983 schreef :
Aswin schreef :
Sjotelsplak schreef :
Ik hoop toch zo dat iemand beelden heeft van dat "volkslied" Want ik vond de reactie van het MVV Publiek nog het mooiste!!
Eerst volledig over die beste man heen gaan en daarna uit volle borst het Mestreechs volksleed zingen
Verder over de wedstrijd weinig bijzonders te melden, wat hier al niet vermeld is. Buiten dat ze die idioot met het verwerk levenslang moeten schorsen en dat ze de mensen die verantwoordelijk zijn voor het fouilleren ook eens een schop na moeten geven.....
Wat betreft Fortuna, zaten die na aanleiding van de vorige wedstrijd tegen MVV (bommetje bij Boffin) niet in een proefperiode? If so, dan zal dat ook nog gevolgen krijgen...
Staat hierboven erbij