Fortuna Sittard - MVV Maastricht

14 dec 2012 23:48
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #346
En natuurlijk hulde voor de mensen die voor de mooie mutsjes hebben gezorgd. Lekker Old School :-D B)

:applaus: :applaus: :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs, Fabrice, Sjotelsplak, mvv1902

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2012 23:51
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #347

Belurani schreef : Zoals ik de wedstrijd heb gezien was de overwinning niet verdiend. Als je met 0-2 voor staat moet je niet zo massaal gaan verdedigen. Het leek bijna de hele tweede helft op de laatste 10 minuten in Dordrecht. Toch ben ik blij met de 3 puntjes. Complimenten aan onze supporters in het uitvak. Heb van jullie genoten. Op naar volgende week.....komopdieroeie!!

Het was een slecht veld. Ik denk dat Fortuna hier beter mee omging dan MVV, of Fortuna haalde hier nog bijna zijn voordeel uit. Gelukkig gebeurde dit niet. Verdiende overwinning weer van MVV. Heerlijk gewoon dat die boeren hun bek gestopt zijn met : pak die sjengen. Echt super!!! Bedankt MVV!!!!!!

15 dec 2012 00:00
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #348
Voor het begin: Zitterds volksleed...??? WTF??? Duurde een kwartier ofzo...en spelers van Fortuna stonden ook al klaar om af te trappen....Geen succes...
Eerste helft was saai. Fortuna bleef als een muur staan en MVV kon of wilde niet door of langs die muur. Veel balletjes naar achter. Beetje uit het niets de 0-1. Lekker rusten zo!
Na 10 seconden in de 2e helft werkt iemand van Zitterd perfect mee en maakt Schreurs het grandioos af! 0-2.
Daarna kregen we nog wel wat kansjes, maar was het Fortuna dat op 1-2 komt. Beetje uit het niets, schot van afstand. En dan weet je dat je het zwaar gaat krijgen. Helaas vergeten wij dan een paar keer de genadeslag uit te delen, waardoor het tot de 94e minuut spannend blijft. 2e helft was niet goed, wel spannend.
Goed voetbal was niet mogelijk op dit loodzware en slechte veld.
Verdiend of niet, maakt mij niet uit: VEER HÖBBE GEWONNE!!!!!!!!!

Complimenten voor het idee en de uitvoering van de oldskool mutsjes!

WIJ STAAN BOVENAAN!!!
MAKE US DREAM!!!!

15 dec 2012 00:02
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #349
Fortuna had in deze matige pot voetbal een punt verdiend. Dieptepunt van de wedstrijd: het Shittards volkslied :schamen:

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

15 dec 2012 00:50 15 dec 2012 00:52 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #350

Raffalaldo schreef :

Mooi begin van de derby met een prachtige sfeer tot Wesley Venhovens hem je verneukt met zijn bom. Wat een zieke gast. Een mortier tussen het publiek gooien. Stoeltje spatte uit elkaar. Wel stewards moeten halen ipv dat ze eens komen kijken. Gelukkig iemand gezien en weet 100% zeker dat het Wesley Venhovens was. Buiten probeerde hij nog te vluchten maar werd hij achterhaald door de politie. Bleek die nog zo'n bom op zak te hebben! Tevens heeft hij die bom vorig jaar tegen MVV bekend. Alle kosten op hem verhalen en nooit meer stadion inlaten. Meisje ligt met een open wond aan been in ziekenhuis en vriend hoort niets meer. Gezellig avondje Fortuna.

Bedankt Wesley voor het verneuken van mijn en nog andere hun derby!

Las dit net op FortunaHome. Overigens zal iedereen daar zeggen dat de winst gestolen is. Mij maakt het niets uit.
WIJ STAAN BOVENAAN!!!

Ik zag die klap inderdaad ook vanuit het uitvak. Wat voor een idioot ben je als je zoiets aflaat op een tribune :woohoo:
Gelukkig dat die persoon het niet naar Castro heeft gegooid tijdens de 2de helft.

Wel weer een heerlijk derby avondje. Fakkels,rook,3 punten. HEERLIJK

En inderdaad, dat sittards volkslied van 10 minuten, en die ''zanger'' ook nog uitdagend naar het uitvak blijven kijken :lachen:

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

15 dec 2012 00:58
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #351

seppo schreef :

Danny1983 schreef :

seppo schreef : Qua spelbeeld was een 0-0 meer terecht geweest...maar who cares!

Zou het niet erg vinden als die links back van fortuna naar ons komt als Labylle evt weg gaat in winterstop. Beste speler aan Fortuna zijde.

nou eerder 2-2 dan 0-0 weet niet welke wedstrijd je hebt gezien?

Ik heb een wedstrijd gezien die tot na de 1-2 geen goal verdiende? Er waren nauwelijks grote kansen en het veldspel was het slechtste tot nu toe dit seizoen. Dit zal ook vast met het veld te maken hebben. En met het erg matige spel van van Hyfte

ik heb vaker wedstrijden gezien waar we betre waren dan de tegenstander en toch verloren. Ook thuis en al jarenlang.
Dus zegt me dat commentaar niets.
Wel vond ik Smeets zwak op het middenveld; liet vak een gat en z'n man lopen; de twee Fortuna kansen in de 1ste helft, waar Castro ons moest redden...
Maar vond us MVV-ke in het algemeen wel (in laag tempo, te afwachtend) maar wel wel geconcentreerd voetballen en beter combineren dan Fortuna. Ook de tweede helft, al was er toen wel een dipje.
Wel degelijk waren "die vaan us"de beter voetballende partij en "verbraggelden" niet zo zeer kansen zoals Fortuna dat deed, of zoals Fortuna zich vaak geen raad meer wist. Stankov vond ik puik spelen, die verdient zonder meer een contract !
Sjevraoje kreeg je thuis en de 6 man op de chat toen de betonnen Pisbak stiller en stiller werd en we us supporters hoorden:( miljaar wat sjiek waor dat) we moesten zelfs op de chat met jullie meezingen. Merci ! :applaus:
Jammer dat ze na die 0:2 niet die uit Zitterd het mes op de keel zetten en er 0:3 van maakten, maar so what?
De punten zijn binnen, Danny heeft gedaan wat hij me beloofde op de laatste training; een goal maken (ook al had ik hem om 2 gevraagd ivm zijn positie op de lijst van topscoorders). Soit zeet Roei Baank. VEER STOON BOVENAON !
En hoeven gelukkig niet dat hoongelach van die oet Zitterd aan te horen...
Merci Rene, merci Team, Merci Fans die met oet ginge !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Danny1983, Schapendonk, opadiehard

15 dec 2012 07:28 15 dec 2012 07:39 door Schnibble for MVV.
Schnibble for MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #352
Geweldig, super!!! Dat werd weer eens tijd. Het was alweer sinds de 0-7 van enkele jaren geleden dat ik met een opgelucht en blij gevoel uit dat boerendorp vertrek!!
De fans waren super en hielden de sfeer erin ondanks het zeer povere spel van beide kanten! Na de 0-2, dacht ik dat MVV zou gaan uitlopen omdat Fortuna moest komen. Het stelde me dan ook teleur dat dit niet gebeurd is en dat Fortuna zelfs bijna op gelijke hoogte kwam! Maar goed, het is en blijft een derby, en dan gaat het niet enkel om kwailiteit!! Er spelen meer factoren een rol zoals druk, zich niet kunnen veroorloven te verliezen en de varkenslucht in dat dorp! Gelukkig is dut niet gebeurd! Het maakt me achteraf ook geen moer uit hoe we gewonnen hebben. KAMPIOENEN!!!!!!!!!!!!

Ps Opa het was me een waar genoegen!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

15 dec 2012 08:33
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #353

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Schnibble for MVV

15 dec 2012 08:36 15 dec 2012 08:38 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #354
Met weer regen op de terug weg lopend van de geusselt naar huis...kon ik alles in een flits weer langs laten komen.
We maken op een gegeven moment 0-1...stankov :thumbsup: ...dan heel goed direct in de tweede helft 0-2 :thumbsup: .
En ja dan kun je er op wachten dat er aan de andere kant ook een valt...maar als ik heel eerlijk ben vond ik fortuna hetzelfde voetballen kwa tactiek als sparta nl alles gegroepeerd op de middenstip en mvv moest het spel dan maar maken.
Dan zit je maar constant naar de klok te kijken en billen knijpen :schamen: .
Hoe groot was de explosie van vreugde toen van boekel af floot...laten we toch niet vergeten dat deze man een goede partij floot ik heb hem wel eens anders meegemaakt.
Fortuna moest het hebben van de inzet zij moesten al knokkend de zaak open breken en het was hen nog bijna gelukt ook,mvv speelde meer de situatie van man tegen man goed uit,met het jammere van die gemiste kansen van esajas en rutjes :thumbsup: .
Jeetje miena wat ging ik opgelucht terug naar de bus...compliment voor de chauffeurs wat stonden ze weer prachtig op nummer opgesteld?
Danny kwam eerst niet uit de verf maar toen hij dat doelpunt scoorde had hij weer die lef en dat zelfvertrouwen...wat een goaltjes dief.
WAT EEN SUPER LEUKE aktie van die hoedjes :thumbsup: wie heeft dit bekostigt?
Ik mocht mijn hoedje aan mark geven :lachen: ik zag hem zo heerlijk zoeken in het publiek.
Wat een ontlading ook bij die twee oud spartanen...mark en natan :thumbsup: ...wat mogen wij ons sinds jaren weer gelukkig prijzen met een toch wel degelijk team...nog een wedstrijd te gaan en pas een keer verloren...wie zou dat voor aanvang van de comp voorspelt hebben,ik zeker niet...wat een belabberd veld :thumbsdown: ...belabberd stadion :thumbsdown: ,en het evenemeneten bier was er ook niet meer (te gevaarlijk).
En wat een treurerige actie...het sitterds volkslied?...zag je hoe de goede man voor joker stond iedereen op het veld was was aan het in kloje met de bal niemand had enig respect voor deze man waarvan ik even dacht dat hij voor een jurie stond te zingen :lachen: ...met dan vooral zijn blik gericht :angry: naar ons vakkie...lieve man nooit meer doen :thumbsdown: ...RENE :thumbsup: ...en zeker leuk als je elke keer weer mede forummers in het live tegen komt :) ...ik ga stoppen moet gaan werken...ga alles nog eens op mijn gemak inhaleren,nu eindhoven nog de laatste tegen de eerste :daag: ...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, les rouges blancs, Oaktree, Schnibble for MVV

15 dec 2012 08:42
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #355

15 dec 2012 08:44
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #356

De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

15 dec 2012 08:44
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #357

Sjotelsplak schreef :
En inderdaad, dat sittards volkslied van 10 minuten, en die ''zanger'' ook nog uitdagend naar het uitvak blijven kijken :lachen:

Ik hoop toch zo dat iemand beelden heeft van dat "volkslied" :) Want ik vond de reactie van het MVV Publiek nog het mooiste!!
Eerst volledig over die beste man heen gaan en daarna uit volle borst het Mestreechs volksleed zingen :)

Verder over de wedstrijd weinig bijzonders te melden, wat hier al niet vermeld is. Buiten dat ze die idioot met het verwerk levenslang moeten schorsen en dat ze de mensen die verantwoordelijk zijn voor het fouilleren ook eens een schop na moeten geven.....
Wat betreft Fortuna, zaten die na aanleiding van de vorige wedstrijd tegen MVV (bommetje bij Boffin) niet in een proefperiode? If so, dan zal dat ook nog gevolgen krijgen...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

15 dec 2012 08:52
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #358

Aswin schreef :

Sjotelsplak schreef :

Ik hoop toch zo dat iemand beelden heeft van dat "volkslied" :) Want ik vond de reactie van het MVV Publiek nog het mooiste!!
Eerst volledig over die beste man heen gaan en daarna uit volle borst het Mestreechs volksleed zingen :)

Verder over de wedstrijd weinig bijzonders te melden, wat hier al niet vermeld is. Buiten dat ze die idioot met het verwerk levenslang moeten schorsen en dat ze de mensen die verantwoordelijk zijn voor het fouilleren ook eens een schop na moeten geven.....
Wat betreft Fortuna, zaten die na aanleiding van de vorige wedstrijd tegen MVV (bommetje bij Boffin) niet in een proefperiode? If so, dan zal dat ook nog gevolgen krijgen...

Staat hierboven erbij ;)

15 dec 2012 09:16
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #359

Deze is echt geweldig

De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Ben Salemans, Schapendonk, fritske, Schnibble for MVV

15 dec 2012 09:19
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #360

Danny1983 schreef :

Aswin schreef :

Sjotelsplak schreef :

Staat hierboven erbij ;)

Nee, dat is slechts een deel van het geheel :)

Oh ja, nog even leedvermaak:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Danny1983, serke

Tijd voor maken pagina: 0.348 seconden