Fortuna Sittard - MVV Maastricht

15 dec 2012 10:20
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #361
Heerlijk. Ik werd al heel happy wakker vanochtend maar na het lezen van de reacties op fortunahome krijg ik die grijns de rest van het weekend niet meer van mijn gezicht. Vooral die intellectueel 'the real one' is geweldig. Born loser...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk, Schnibble for MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2012 10:35
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #362
Prachtige filmpkes, kippevel en de vlag hink al oan de gevel, volgende week de leste toeswedstrijd veur de winterstop en es nommer 1 oan de winterstop beginne !!! :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

15 dec 2012 10:40 15 dec 2012 10:44 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #363
GEWELDIGE link Aswin!! Dit MOET iedereen even zien... Als je op onderstaande link klikt en je bent nog nooit op de RTL site geweest dan moet je eerst de cookies accepteren, en dan daarna nog eens op deze link klikken, anders kom je op de home pagina van RTL uit

www.rtl.nl/xl/#/u/b3a24d78-d2a4-4cac-acc9-dc3fcd1d50b8

Goal van Danny met het heerlijke commentaar van vd Gijp erbij!

Overigens dacht ik gisteren dat de bal wat bleef hangen in een slecht modderig stuk veld, maar hij raakt hem gewoon totaal verkeerd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard

15 dec 2012 10:49
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #364
het was niet mvv beste wedstrijd maar ook die moet je winnen ,als ik dan leest op het fortuna forum dat mvv de kampioen kan gaan worden van de armoede dan vraag ik mij af wat fortuna dan wel is .het was niet goed maar mvv had de wedstrijd volledig onder controlle .esajas was zeer zwak ,labbille speelde ook niet zijn beste wedstrijd,en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen maar dan nog win je deze wedstrijd.het veld was niet waardig dat er gevoetbald werd en dat zag je ook aan de bal circulatie er zat weinig vaart in het spel van mvv en fortuna kon alleen maar heel hard werken want meer zat er ook niet in.complimenten wil ik toch wel geven aan ruthjes,van hyfhte knops en verdellen maar de man was toch wel bram castro wat een rustpunt in de verdedeging en nu op naar de laatste wedstrijd voor de winterstop en dan zien waar we staan

15 dec 2012 10:55
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #365

dreekemvvke schreef : het was niet mvv beste wedstrijd maar ook die moet je winnen ,

Vind je het gek op zo'n veld.....

15 dec 2012 11:04
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #366

jeoff schreef : GEWELDIGE link Aswin!! Dit MOET iedereen even zien... Als je op onderstaande link klikt en je bent nog nooit op de RTL site geweest dan moet je eerst de cookies accepteren, en dan daarna nog eens op deze link klikken, anders kom je op de home pagina van RTL uit

www.rtl.nl/xl/#/u/b3a24d78-d2a4-4cac-acc9-dc3fcd1d50b8

Goal van Danny met het heerlijke commentaar van vd Gijp erbij!

Ja zijn haar hing niet voor zijn oge :lol: Geweldig dit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

15 dec 2012 11:21
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #367

15 dec 2012 11:22
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #368
Iemand dit al gelezen. Snap niet dat die mafkees nog het stadion in mag?

RCMG vrijdag 14 december 2012 / 22:44

Mooi begin van de derby met een prachtige sfeer tot Wesley Venhovens hem je verneukt met zijn bom. Wat een zieke gast. Een mortier tussen het publiek gooien. Stoeltje spatte uit elkaar. Wel stewards moeten halen ipv dat ze eens komen kijken. Gelukkig iemand gezien en weet 100% zeker dat het Wesley Venhovens was. Buiten probeerde hij nog te vluchten maar werd hij achterhaald door de politie. Bleek die nog zo'n bom op zak te hebben! Tevens heeft hij die bom vorig jaar tegen MVV bekend. Alle kosten op hem verhalen en nooit meer stadion inlaten. Meisje ligt met een open wond aan been in ziekenhuis en vriend hoort niets meer. Gezellig avondje Fortuna.

Bedankt Wesley voor het verneuken van mijn en nog andere hun derby!

De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, damske, opadiehard

15 dec 2012 11:36
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #369
Voor wie nog eens wil nagenieten:

programma eredivisie live:
12:35 Fortuna Sittard - MVV Maastricht Live 1
De volgende gebruiker (s) zei dank u wsly

15 dec 2012 11:42
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #370

wsly schreef : Iemand dit al gelezen. Snap niet dat die mafkees nog het stadion in mag?

RCMG vrijdag 14 december 2012 / 22:44

Mooi begin van de derby met een prachtige sfeer tot Wesley Venhovens hem je verneukt met zijn bom. Wat een zieke gast. Een mortier tussen het publiek gooien. Stoeltje spatte uit elkaar. Wel stewards moeten halen ipv dat ze eens komen kijken. Gelukkig iemand gezien en weet 100% zeker dat het Wesley Venhovens was. Buiten probeerde hij nog te vluchten maar werd hij achterhaald door de politie. Bleek die nog zo'n bom op zak te hebben! Tevens heeft hij die bom vorig jaar tegen MVV bekend. Alle kosten op hem verhalen en nooit meer stadion inlaten. Meisje ligt met een open wond aan been in ziekenhuis en vriend hoort niets meer. Gezellig avondje Fortuna.

Bedankt Wesley voor het verneuken van mijn en nog andere hun derby!

Aangezien ik het bericht niet kan bewerken.. het was al geplaatst zag ik, dus kan verwijdert worden.

15 dec 2012 12:07
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #371
Plezant avondje. Veel Sjengen op de hoofdtribune en gezelligheid troef in het supporters café Noa Veure voor en na de wedstrijd. Lekkere koekjes maar meer schuim dan bier dans le verre. Opvallend dat er meerdere “bekenden” incognito rondliepen.
Leuk annekedote nog. Op een bepaald moment werden we in het supporters café opgesloten door de ME omdat de spelersbus van MVV moest verterekken. Sta je daar tussen die krijsende groen-gele rakkers als fatsoenlijke Sjeng. Het moet niet gekker worden. Soit.

Noël c'est ne pas loin.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

15 dec 2012 12:35 15 dec 2012 12:36 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #372

Sjraveleer schreef : 3 punten HEERLIJK>>>>LEUKE POT GEZIEN>>>NIET ALTIJD MOOI>>>MAAR WEL EFFECTIEF>> PROFICIAT MANNEN.

Missie geslaagd.

De opstelling en het systeem was duidelijk anders vandaag, de reden hiervoor is mij nog onduidelijk.

Smeets meer op de vleugel, Esajas meer naar het midden.....het was voor mij vreemd..maar wel lekker die 3 punten :)

Al met al dik tevreden....het weekend kan normaal niet meer stuk.. B)

VOLLE GAAS..... :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Volgens mij 'zwerft' Esajas altijd wel om ruimte te maken voor Labylle en zo wordt hij zelf ook gevaarlijker. Smeets speelde wat meer vanaf rechts om zo Schroyen op te vangen, anders had Schreurs de hele wedstrijd achter hem aan kunnen lopen. De opzet slaagde niet helemaal, maar toen Smeets gewisseld werd voor het wassen beeld Gillis (die jongen voegt niks toe) had Schroyen helemaal vrij spel en scoorde hij bijna de gelijkmaker.
Verdiend of niet verdiend, MVV heeft in het verleden vaak genoeg punten verspeeld terwijl er qua kansen en spelbeeld meer in zat, maar dat hoort bij voetbal en heeft toch met kwaliteit te maken. Ik heb gisteren genoeg fouten bij MVV gezien die op een hoger niveau worden afgestraft.

15 dec 2012 12:36
Bertocucci
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #373
Absoluut geen beste wedstrijd! Wellicht dat dit de euforie alleen maar vergroot!

Verder waren alle ingrediënten aanwezig:
- goed gevuld uitvak!
- veel thuispubliek dat denk dat de crisis in Zitterd voorbij! Geloof mij, die moet nog beginnen!
- de oldschool mutsjes! Misschien wel de beste acties ooit van de ultras. Ik voorspel een collectors item! Chapeau!
- een waardeloos Zitterds volkslied! Echt heelslecht! Laat dat maar aan die Sjengen over!
- bij vlagen waardeloos voetbal!
- een traditionele blunder bij Fortuna. Ik had gehoopt op een opvolger van Op de Kamp of Geenen (de meesters in eigen doelpunten in derbies!). Dreesen is een waardige vervanger!
- Spanning tot de laatste minuut!
- Fortuna noemt zichzelf de morele winnaar! Heerlijk! Maar wij hebben drie punten en staan bovenaan!

Ik kan nog even doorgaan...

15 dec 2012 12:58
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #374
Whaha eens de moeite genomen om FortunaHome te bezoeken.
Wat een malloten daar..
Zijn maar weinig (ze zijn er wel maar echt maar een paar) genuanceerde reacties te bespeuren.....

Natus et suscitavit in Marsana

15 dec 2012 13:06 15 dec 2012 13:15 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #375
sjiek om te zien... sjevraoje....merci, merci, merci :applaus:

aoch wie Trost op de agtergroond, op 'ne aofstand blijf en zien jonges de veurrang gief um vaan de supporters te geneete,
terwijl heer tog veur 'n groet deil metverantwoordelik is veur alles ! Pragtige mins :thumbsup:

heet iemes nog e fulmke vaan wie geer met de bösse trökging of vertrok ...?

Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden