>
Ontvangen bedankjes 72
les rouges blancs schreef : nu die noodlijdende club uit Zitterd ongeveer zo minimaal 'n 80.000 Eurootjes in het laatje krijgt ...
door de kaartinkomsten van onze 800 meegereisde fans
en dus weer enkele weken vooruit kunnen
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Lummel schreef : LRB, ik kan je vertellen dat de N-Side niet meer zo sfeerloos is als voorgaande jaren. Dit o.l.v. een groep fanatieke jongeren. Ze laten zich de laatste tijd goed en hard horen, kunnen wij thuis momenteel niet aan tippen.
Anyhow passie en strijd, met de steun van het uitvak, gaan hopelijk voor de overwinning.
J.P. Ler schreef :
les rouges blancs schreef : nu die noodlijdende club uit Zitterd ongeveer zo minimaal 'n 80.000 Eurootjes in het laatje krijgt ...
door de kaartinkomsten van onze 800 meegereisde fans
en dus weer enkele weken vooruit kunnen
zo dan zijn die kaartjes duurder dan ik dacht, 100 euro per stuk !J.P. Ler schreef :
Dzjus...öbs geleik..rekenfoutsje...dat kreigste vaan deen ambras... en este 'ne awwe buul bus.. en este zellef eet met kins... en es forlaajf diech belt...
dat zow bes zoe mer ins kinne... geit ut leedsje neetJ.P. Ler schreef : of gaan we zoveel uitgeven aan drank in het stadion ? gezondheid!
Mestreech is de stad vaan de gezelle vaan d'n draank...
les rouges blancs schreef :
Lummel schreef : LRB, ik kan je vertellen dat de N-Side niet meer zo sfeerloos is als voorgaande jaren. Dit o.l.v. een groep fanatieke jongeren. Ze laten zich de laatste tijd goed en hard horen, kunnen wij thuis momenteel niet aan tippen.
Anyhow passie en strijd, met de steun van het uitvak, gaan hopelijk voor de overwinning.
over dat "kunnen wij thuis momenteel niet aan tippen" kan en wil ik me niet uitlaten ...
omdat er mbt dat "thuis" redenen voor zijn die helaas hun impact hebben, los van het feit of ik het daar mee eens ben...
en dat een discussie is die buiten dit forum gevoerd moet worden.
MAAR...
ik weet zeker dat onze 700 meegereisde fans en met name 'uzze gamins' ( de Ultra's dus)
vanavond een dermate fantastisch, mooi en kwalitatief visite-kaartje (in beeld en geluid) zullen afgegeven