Fortuna Sittard - MVV Maastricht
14 dec 2012 08:11
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Armand schreef : Mer jong kom ik terug van het darten ga ik tanken bij de bp bij de Geusselt komt politie naast me staan en zegt tegen me jong zeg maar tegen iedereen dat die vecht afspraken tegen fortuna morgen niet door gaan het staat er vol met politie zelf marchese zou er staan morgen bij stadion van fortuna,Ik zeg waar heeft u het over maarja even wat gesproken te hebben zou er morgen een hoop zeik komen volgens hun is afgesproken tussen mvv en fortuna supporters.
Droom zacht
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
14 dec 2012 08:38
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Danny1983 schreef :
Armand schreef : Mer jong kom ik terug van het darten ga ik tanken bij de bp bij de Geusselt komt politie naast me staan en zegt tegen me jong zeg maar tegen iedereen dat die vecht afspraken tegen fortuna morgen niet door gaan het staat er vol met politie zelf marchese zou er staan morgen bij stadion van fortuna,Ik zeg waar heeft u het over maarja even wat gesproken te hebben zou er morgen een hoop zeik komen volgens hun is afgesproken tussen mvv en fortuna supporters.
Kan me niet voorstellen dat er iets is afgesproken als je ziet hoeveel MVV supporters er altijd op de hoofd tribune zitten zonder dat er ooit wat gebeurd? Nee en dat een agent dit tegen je zegt lijkt me heel sterk maar ja ik ga niet beweren dat je liegt alleen heb ik zoiets nog niet meegemaakt
Back on topic
"Dan ga ik ervan uit dat we MVV kunnen verslaan"
Bron: L1
Ramon Voorn kijkt uit naar het duel van vrijdag met MVV Maastricht. De middenvelder van Fortuna Sittard denkt dat zijn ploeg de derby kan winnen, zo vertelde hij donderdag in gesprek met L1.
"Vanaf het begin moeten we er volop voor gaan", begon Voorn zijn uitleg. "Een derby is een speciale wedstrijd, een prestigeduel. Als wij thuis spelen dan doen we dat met heel veel passie en strijd. En dan ga ik ervan uit dat we MVV kunnen verslaan."
Willy Boessen, de trainer van Fortuna Sittard, zal in het duel niet kunnen beschikken over Prince Rajcomar. De aanvaller van de club uit Limburg kampt met een blessure aan zijn achillespees. Over de rest van de selectie kan de oefenmeester wel beschikken.
14 dec 2012 08:50
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Sittard-Geleen, 12-12-2012 | De minst gepasseerde achterhoede tegen de meest scorende ploeg in de Jupiler League.
De belangen bij Fortuna Sittard - MVV Maastricht, komende vrijdag in (een nagenoeg uitverkochte) Trendwork Arena zijn wel eens minder groot geweest dan bij de aanstaande Limburgse confrontatie. Het duel geldt als een heuse topper en beide ploegen azen op drie punten.
Fortuna wist in de laatste drie onderlinge confrontaties tussen beide ploegen in Sittard de nul te houden. Bovendien zijn de Sittardenaren op eigen veld al vier seizoenen ongeslagen tegen de aartsrivaal oet Mestreech. Op maandag 5 maart 2012 - de laatste ontmoeting tussen beide teams - zagen een kleine 8000 toeschouwers hoe Fortuna een 2-0 zege boekte. Danny Hoesen opende al in de openingsminuut de score, waarna Ramon Voorn in de slotminuut de overwinning zeker stelde.
In een dik half jaar is er in beide kampen veel veranderd. MVV is van subtopper opgeklommen naar de top van de ranglijst. De Maastrichtenaren dulden alleen Sparta boven zich, maar de Sterrendragers hebben de minste verliespunten. Bovendien scoort de ploeg van trainer Rene Trost gemakkelijk. Al 34 keer werd het vijandelijke doel gevonden. Eén van de spelers die daar verantwoordelijk voor is, is Danny Schreurs. De oud-Fortunees scoorde tot op heden zeven maal. Behalve Schreurs kent ook assistent-trainer Edwin Hermans een verleden in het groengele tenue van Fortuna-Sittard.
Andersom is het 'MVV-aandeel' in de Sittardse kleedkamer iets groter: Prince Rajcomar en Ramon Voorn speelden voorheen in het roodwit. Ook assistent-trainer Robert van der Weert was in een ander verleden actief in De Geusselt. Het gat tussen MVV (tweede) en Fortuna (vijfde) bedraagt slechts vier punten. In de strijd om nacompetitievoetbal en een topklassering bij het ingaan van de winterstop zijn drie punten voor beide teams erg belangrijk.
De recente vorm van beide ploegen is nagenoeg vergelijkbaar. Fortuna pakte acht punten in de laatste vijf wedstrijden; us-MVV'ke pakte zes punten in diezelfde periode. Beide ploegen verloren in die reeks-van-vijf op eigen veld van Sparta, de huidige koploper in de Jupiler League.
In de voorverkoop zijn al een kleine 8.000 kaarten verkocht. Op donderdag 13 december en vrijdag 14 december zijn er nog extra verkoopmomenten in het supportershome van de Trendwork Arena. Wees er op tijd bij, want het zou zomaar eens uitverkocht kunnen zijn vrijdag!
De Limburgse derby (aftrap 20.00 uur) staat vrijdag onder leiding van Limburger en oud-VVV'er Van Boekel. Hij wordt geassisteerd door de heren Diks en Hoksbergen. Vierde official is Perez.
14 dec 2012 09:26
"Nagenoeg uitverkocht", ja, omdat ze 2500 stoeltjes bedekt hebben met doeken
Alles uit de trukendoos van Wil en Wil om beter te scoren bij de knvb (bezettingsgraad stadion is een puntje).
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
14 dec 2012 09:57
14 dec 2012 10:01 door Kay.
Ik probeer hen nog aan een iets hogere bezettingsgraad te helpen, maar dat blijkt niet zo makkelijk. Geen kaartverkoop aan de kassa of online, en even vanuit Brussel heen en weer rijden naar Sittard voor een kaartje gaat me toch net wat te ver
14 dec 2012 10:01
14 dec 2012 10:04
jeoff schreef : @Kay er is toch wel online kaartverkoop op
www.supportersclubmvv.com
tot vanmiddag 3 uur ;)
OK, dank je. Maar dat is alleen met busreis mogelijk he? Eens kijken of ik dat nog ga halen...
14 dec 2012 10:12
Iemand al een spandoek gemaakt met de tekst.
1234567 Waar is mohamed nacer gebleven. Hahhahaa
Fortuna is een bedelclub, fortuna is een bedelclub.
14 dec 2012 10:14
Kay schreef :
jeoff schreef : @Kay er is toch wel online kaartverkoop op
www.supportersclubmvv.com
tot vanmiddag 3 uur ;)
OK, dank je. Maar dat is alleen met busreis mogelijk he? Eens kijken of ik dat nog ga halen...
Ja en als je nu boekt zit je in bus 14 en die vertrekt om 19.00 uur
14 dec 2012 10:35
Danny 72 schreef : Iemand al een spandoek gemaakt met de tekst.
Haal een spuitbus bij gamma/praxis/etc, trek je laken van je bed (en die van je ouders want het is best een lange tekst) en begin met kliederen zou ik zeggen.
Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u wsly, De_Lange
14 dec 2012 10:55
Danny1983 schreef :
Andersom is het 'MVV-aandeel' in de Sittardse kleedkamer iets groter
Vierde official is Perez.
Nog een ex-MVV'er aan onze zijde!
Punten goan mit noa Mestreech. De enige echte stad in Limburg!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
14 dec 2012 10:58
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Deze perez is niet Kenneth perez. Maar Marin Pérez
14 dec 2012 11:13
Maosbrögk
Platinum Boarder
Zeker vergeten dat wij een paar jaar geleden een flirt hadden met ene Turk Bilgic?
MVV was toen ook een bedelclub.
14 dec 2012 11:21
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Maosbrögk schreef :
Zeker vergeten dat wij een paar jaar geleden een flirt hadden met ene Turk Bilgic?
MVV was toen ook een bedelclub.
Daar hebben ze in Shittard toen ook meteen gebruik van gemaakt
14 dec 2012 11:47
het zou zomaar eens uitverkocht kunnen zijn vrijdag!
Het zou zomaar eens de laatste derby ooit voor fortuna kunnen zijn vrijdag!
Tijd voor maken pagina: 0.298 seconden