Fortuna Sittard - MVV Maastricht

12 dec 2012 22:09
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #226
Ik ga geen namen noemen, ik zeg ook proberen ;)

On topic:

Ik denk dat MVV wint, Fortuna wilt net iets te graag van ons winnen.
Nadat de Schreurs de 1-2 heeft gemaakt loopt MVV uit naar 1-4 tegen 10 Fortunezen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2012 22:31
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #227
Gohf weet jij misschien hoe die constructie van Prince in elkaar zit? Want dat heb ik tot vandaag de dag niet begrepen. Heeft die Sponsor/investeerder überhaupt wel iets met Fortuna? Als je weet dat je club zo diep in de shit zit, dan duw je dat geld toch de clubkas in, in plaats dat je het weggooit in Hongarije? Dat heb ik nooit begrepen. Wat moesten ze ervoor hebben 1 - 2 ton? Dan heb je dat tekort van 3 ton dit seizoen al voor 70% gedekt.

@ MVV4life

Frenky heeft wel een geweldige avatar, dat mag gezegd worden. :whistle:

12 dec 2012 22:33
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #228

houtengerard schreef : @ MVV4life

Frenky heeft wel een geweldige avatar, dat mag gezegd worden. :whistle:

Volledig met diech eins!!!
Is 'n ruijzing weerd!
:lachen:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

12 dec 2012 22:58
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #229
2 ton heeft die geloof ik betaald die investeerder. Begin van het seizoen waren de huidige ontwikkelingen nog niet echt voorzien, hooguit misschien bij het bestuur, maar iig zeker niet bij die investeerder. Anders zou het inderdaad logischer zijn om dat tekort af te dekken ja.

Maar dat gaat sowieso wel lukken zoals het er nu uitziet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

13 dec 2012 00:13 13 dec 2012 00:14 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #230

Gohf schreef : Tja LBR,

Ik moet hier toch ook allerlei dingen lezen over Fortuna, dit is niet goed dat is niet goed, Fortuna is hierom belachelijk en laten we ze ook nog ff hierover uitlachen, prima allemaal natuurlijk aangezien dit een MVV forum is dus dan lees ik daar overheen.

Als er dan zo'n arrogante sjeng wat opmerkingen op FH gaat zetten dan zou ik nog geen grapje terug mogen maken ?Pffffff sorry dat voorrecht om andere belachelijk te maken is natuurlijk alleen aan jullie voorbehouden!

Daarbij als je begrijpend zou lezen dan lees je dat Voorn juist helemaal niet dik betaald krijgt bij Fortuna, hij gaat alleen niet voor hetzelfde bedrag ergens anders in de JL spelen, tenminste dat maak ik op uit die post.

Daarbij wat is Grabovac nou helemaal ? Ken je die speler uberhaubt ? Kwa karakter een super toffe gast maar voetballend komt hij toch echt te kort hoor. Tja en Guvenc deed het in het begin leuk bij Helmond en doet het over het algemeen inderdaad niet onaardig. Maar die wou zelf weg, jeweetwel net zoals Daemen bij MVV...iets met gezonde ambitie.

Met alle respect je zou niet over die spelers moet oordelen als je er inhoudelijk verder niks van af weet.

Succes aanstaande vrijdag!

niet zo uit je slof schieten Gohf...ik noem je alleen maar en grapjurk...daar moet je toch tegen kunnen ;)
Pffff...dan zouden Opa en Forlaajf en nog wat anderen me ieder week kunnen vierendelen :thumbsup: ]Oeppss... nu breng ik die gasten misschien op een idee... :lachen:

En wie zegt dat ik er niets van weet of geen contacten heb...?
Dat is slechts jouw veronderstellingn en veronderstellingen ( assumptions in het Engels) are the mother of all fuck - ups... ;)
Laten we het niet escaleren....veel plezier a.s. vrijdag ( vooral van onze Danny :thumbsup: ).

13 dec 2012 01:37
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #231
Ik vind gohf zich hier op het forum ook altijd normaal gedragen. Als je ziet wat sommige anoniem onder de naam mvv Ofzo op FH schrijven dan heb ik zo iets:Durf jij je supporter te noemen. Ik heb zelf ook een account op FH en ga daar ook normaal met de personen om.Als ik er opzit. Ongeveer zoals gohf hier bij ons ook doet. We zijn 2 dagen per jaar rivalen, Meer ook niet. Op het af en toe pesten van collega,s :p

Ergens heb ik een slecht voorgevoel. Maar al de hele week kom ik het getal 12 tegen.
dus ik gok op een 1-2 overwinning .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjotelsplak

13 dec 2012 02:29
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #232

sjoen-mestreech schreef : Ik vind gohf zich hier op het forum ook altijd normaal gedragen. Als je ziet wat sommige anoniem onder de naam mvv Ofzo op FH schrijven dan heb ik zo iets:Durf jij je supporter te noemen. Ik heb zelf ook een account op FH en ga daar ook normaal met de personen om.Als ik er opzit. Ongeveer zoals gohf hier bij ons ook doet. We zijn 2 dagen per jaar rivalen, Meer ook niet. Op het af en toe pesten van collega,s :p

Ergens heb ik een slecht voorgevoel. Maar al de hele week kom ik het getal 12 tegen.
dus ik gok op een 1-2 overwinning .

Tja, als Fortuna tegen MVV speelt heb ik altijd een slecht voorgevoel :P , zal er wel mee te maken hebben dat je dit soort wedstrijden niet zo vaak speelt en je ze graag wint. Als het maar geen bloedeloze 0 - 0 word.

@LRB

Inderdaad, ik reageerde misschien iets te fel, excuse moi!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

13 dec 2012 06:41 13 dec 2012 06:41 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #233
Ik heb ook altijd een slecht voorgevoel...ga daarom niet snel mee uit naar uitwedstrijden...maar het zijn ook vaak de spanningen die me er toe aanzetten om niet in een uit wedstrijd oppe tribuun te zitten.
Laat mvv morgen winnen, maar vooral sterk acteren en dat ik na afloop kan zeggen,,ze hebben hun best gedaan,,mocht dat niet zo zijn!
Ik hoop dan ook op minimaal een gelijk spel maar natuurlijk 3 pnt in de pocket daar teken ik voor...kom op ik zeg...1-3 :thumbsup: ...gr opa ;).

Ps vooral met het gegeven als agovv dalijk zijn laatste adem afgeeft moeten we wat voorsprong hebben tegenover die van sjitterd...ben dols heer wiekoms :lachen: ...hie zit der inne...bie dun oetclup :daag: .

....

13 dec 2012 08:29 13 dec 2012 08:32 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #234

Gohf schreef : Kijk zo kan het toch ook!

Alleen de laatste passage, zou ik graag omgedraaid zien natuurlijk. Zolang MVV maar niet binnen een paar minuten op 0-1 komt(zoals een paar jaar geleden, we weten allemaal hoe dat afliep), zie ik het wel enigszins positief in. Al ligt het natuurlijk ontzettend dicht bij elkaar. MVV heeft de betere ploeg maar wij spelen dan weer thuis. Schat de kansen 40/30/30 in!

Maar jullie spelen thuis haha volgens mij presteren jullie uit beter?
En volgens mij presteert MVV uit beter dus dat snap ik niet helemaal,
Verder snap ik niet waarom mensen zo fel op jou reageren want je bent altijd uiterst correct hier :thumbsup:
Prognose blijft voor mij 0-5

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

13 dec 2012 12:16 13 dec 2012 12:17 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #235
MVV is weer toe aan een klinkende zege en waar kun je die beter boeken dan in Sittard?! Er zullen veel Sjengen door heel het stadion zitten waardoor het misschien als een thuiswedstrijd zal voelen. Maar MVV moet deze natuurlijk wel als een echte uitwedstrijd benaderen want daar ligt hun kracht. Daarmee bedoel ik dat ze moeten zorgen dat ze de wedstrijd controleren en deze van daaruit, met goed positiespel, naar zich toe kunnen trekken en dus geen gekke, geforceerde dingen gaan doen, zolang dat niet nodig is. Het gevaar is dat ze in hun enthousiasme teveel ruimte weggeven waardoor ze Fortuna in een zetel kunnen helpen, want ik verwacht niet dat Fortuna uit zichzelf gaat stormen, al hoop ik dat wel, want daar kan MVV weer van profiteren.
Aan een voorspelling waag ik me niet, ik hoop dat MVV me weer positief verrast.

13 dec 2012 12:30
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #236

Gohf schreef :
@LRB

Inderdaad, ik reageerde misschien iets te fel, excuse moi!

Geen probleem ! :thumbsup:

13 dec 2012 12:35 13 dec 2012 12:35 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #237

opadiehard schreef : Ik heb ook altijd een slecht voorgevoel...

is de leeftijd ( en je sluitspier...), ouwwe.... :lachen:

opadiehard schreef : ga daarom niet snel mee uit naar uitwedstrijden...

leugenaar, zeg maar eerlijk dat "de baas" (omadiehard...je vrouw) dat bepaalt... :P

opadiehard schreef : Laat mvv morgen winnen, maar vooral sterk acteren en dat ik na afloop kan zeggen,,ze hebben hun best gedaan,,mocht dat niet zo zijn!

zo hoor ik het graag ! :thumbsup:

opadiehard schreef : ....kom op ik zeg...1-3 :thumbsup: ...gr opa ;).

:applaus:

13 dec 2012 12:39
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #238

Danny1983 schreef :

Gohf schreef : Kijk zo kan het toch ook!

Alleen de laatste passage, zou ik graag omgedraaid zien natuurlijk. Zolang MVV maar niet binnen een paar minuten op 0-1 komt(zoals een paar jaar geleden, we weten allemaal hoe dat afliep), zie ik het wel enigszins positief in. Al ligt het natuurlijk ontzettend dicht bij elkaar. MVV heeft de betere ploeg maar wij spelen dan weer thuis. Schat de kansen 40/30/30 in!

Maar jullie spelen thuis haha volgens mij presteren jullie uit beter?
En volgens mij presteert MVV uit beter dus dat snap ik niet helemaal,
Verder snap ik niet waarom mensen zo fel op jou reageren want je bent altijd uiterst correct hier :thumbsup:
Prognose blijft voor mij 0-5

Nou ik noemde het thuisvoordeel omdat we thuis dit seizoen pas 1 keer hebben verloren namelijk tegen Sparta, 2x gelijk geloof ik waarvan we er minimaal 1 hadden moeten winnen en de rest gewonnen, uit daarintegen zijn we niet zo sterk al valt dat dit seizoen nog wel mee, en hebben we een paar degelijke overwinningen geboekt.

13 dec 2012 12:53
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #239
Waar ik wel zeer benieuwd naar ben is de sfeer in het stadion!

In hoeverre leveren die 4 tot 5.000 extra mensen uit Zitterd een bijdrage ?
Zijn het "succes" supporters of supporters (zoals bij Oranje die gewoon voor de sfeer komen ) die niks bijdragen qua gezang e.d. ten opzichte van de 2 tot 3.000 kern van vaste Fortuna supporters?

En het belangrijkste : hoe onze 800 man sterke "roedwitte bonte störm" 90 minuten lang onze matadoren naar de overwining toe zal zingen en de Trendwork Arena doet verstommen!

13 dec 2012 12:59
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #240
LRB, ik kan je vertellen dat de N-Side niet meer zo sfeerloos is als voorgaande jaren. Dit o.l.v. een groep fanatieke jongeren. Ze laten zich de laatste tijd goed en hard horen, kunnen wij thuis momenteel niet aan tippen.

Anyhow passie en strijd, met de steun van het uitvak, gaan hopelijk voor de overwinning.

Tijd voor maken pagina: 0.331 seconden