Fortuna Sittard - MVV Maastricht
11 dec 2012 18:04
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Trainde Danny weer mee vandaag?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
11 dec 2012 18:08
ouwe rot
Platinum Boarder
Leuke reportage gezien op L1 TV over Fortuna - MVV L1 was bij beide clubs met de camera (bij Fortuna mocht men niet alles filmen i.v.b tactiek)
Schreurs trainde niet mee maar is volgens Trost fit voor vrijdag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk
11 dec 2012 18:26
peter ruiver
Platinum Boarder
Toch wel jammer, dat ze in Sittard onze clubnaam nog niet kennen
MVV-
Maastricht
Draan wie verkes Wullem !!
11 dec 2012 18:34
De Fortunezen zien het liefste dat Danny een doodsschop krijgt, lekker sportief naar een oud-speler. Ik ga Rajcomar dat toch ook niet toewensen?
Sittard?
11 dec 2012 19:00
MVV gebrand op overwining in Sittard
Fortuna Sittard en MVV Maastricht hebben dinsdagochtend onder winterse omstandigheden getraind voor de derby van vrijdag.
Het Maastrichtse team is gebrand op een overwinning in Sittard. De club zou graag als koploper de winterstop in willen gaan. MVV heeft tot nu toe de meeste doelpunten gemaakt in de Jupiler League; 34. Fortuna Sittard heeft de minst gepasseerde verdediging van alle clubs. "Beide ploegen zijn aan elkaar gewaagd. Ik verwacht een leuke, open wedstrijd van beide kanten", aldus MVV-trainer René Trost.
Dertien bussen vol MVV-fans reizen mee naar Sittard. Bij Fortuna is Prince Rajcomar nog niet fit. Bij MVV trainde Danny Schreurs dinsdag nog niet mee. Maar hij kan vrijdag gewoon spelen volgens Trost.
Bron: L1
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
11 dec 2012 21:17
11 dec 2012 21:18 door seppo.
waar mn vader en ik vorig jaar nog gemakkelijk kaarten voor de hoofdtribune kregen via mensen van de business seats (ofzoiets) was dit nu niet meer mogelijk. Het stadion was zelf ook al ver uitverkocht (meer dan 8500 kaarten, vergeet niet dat ze veel doeken hebben liggen op de stoeltjes). Ook 1 of andere voorzitter of iets dergelijks van TOF vertelde dat het nog lastig ging worden om kaarten te krijgen.
11 dec 2012 21:28
Dan maar in het uitvak. Er is nog 1,5 bus niet verkocht dus nog ruim voldoende kaarten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, seppo
11 dec 2012 21:57
sjoen-mestreech
Gold Boarder
tuutsje schreef : MVV gebrand op overwining in Sittard
Fortuna Sittard en MVV Maastricht hebben dinsdagochtend onder winterse omstandigheden getraind voor de derby van vrijdag.
Het Maastrichtse team is gebrand op een overwinning in Sittard. De club zou graag als koploper de winterstop in willen gaan. MVV heeft tot nu toe de meeste doelpunten gemaakt in de Jupiler League; 34. Fortuna Sittard heeft de minst gepasseerde verdediging van alle clubs. "Beide ploegen zijn aan elkaar gewaagd. Ik verwacht een leuke, open wedstrijd van beide kanten", aldus MVV-trainer René Trost.
Dertien bussen vol MVV-fans reizen mee naar Sittard. Bij Fortuna is Prince Rajcomar nog niet fit. Bij MVV trainde Danny Schreurs dinsdag nog niet mee. Maar hij kan vrijdag gewoon spelen volgens Trost.
Bron: L1
15 Bussen 13 supportersclub en 2 ulltra bussen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard
11 dec 2012 23:42
MVV4life
Platinum Boarder
Vriedaag weurt 7 graode veurspelt, dus aofgelas vaanwege de snie zal neet gebäöre.
Iech hub d'r zin in!
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
12 dec 2012 12:04
peter ruiver schreef : Toch wel jammer, dat ze in Sittard onze clubnaam nog niet kennen
MVV-Maastricht
Sterker nog voor de derby hier in Maastricht zijn een aantal intellectuele uit Sittard in Maastricht geweest met een spuitbus waar vervolgens de tekst "KUT MMV" te lezen viel ..... ik moet die foto nog ergens hebben
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Eepke
12 dec 2012 13:37
sjoen-mestreech
Gold Boarder
7700 kaarten tot nutoe verkocht aan het thuispubliek
het uitvak 750. Dit word denk ik een heel mooie derby
12 dec 2012 14:31
Nao Väöre
Platinum Boarder
sjoen-mestreech schreef :
Boschpoort schreef : In sittard hebben ze de telramen afgestoft: Als AGOVV deze week failliet verklaard wordt en ze winnen van MVV staan ze boven ons!
Dat laten we dus niet gebeuren.
haha voor het eerst in 10 jaar
De wens is de vader van de gedachte.
Aon de géng
12 dec 2012 14:43
Dat duurt dan nog minstens 4 weken aangezien AGOVV niet failliet is maar 4 weken uitstel heeft om 3 ton te verzamelen .... trouwens triest dat ze daar het over een faillissement van AGOVV hebben terwijl ze zelf niet eens meer op de rand van de afgrond staan maar er al in liggen en het geluk hebben dat ze nog net een takje vast hebben kunnen grijpen in hun val (maar hoe lang dat takje nog houdt is de vraag).
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
12 dec 2012 15:25
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Ik hoop dat AGOVV het redt. Niet omdat ik het een mooie club vind, maar gewoon omdat we anders 3 punten kwijt zijn,en sparta maar 1 punt.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
12 dec 2012 16:09
Punker73 schreef :
peter ruiver schreef : Toch wel jammer, dat ze in Sittard onze clubnaam nog niet kennen
MVV-Maastricht
Sterker nog voor de derby hier in Maastricht zijn een aantal intellectuele uit Sittard in Maastricht geweest met een spuitbus waar vervolgens de tekst "KUT MMV" te lezen viel ..... ik moet die foto nog ergens hebben
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73
Tijd voor maken pagina: 0.302 seconden