Fortuna Sittard - MVV Maastricht

09 dec 2012 22:14
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #166
even een vraagje gericht aan de ultras
Zij jullie in sittard weer als groep erbij. inclusief vlaggen trommel enzo ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2012 22:37
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #167
Vanaaf 4 oor wokke aon de Geusselt! ;)

opadiehard schreef : Waar gaan jullie voor de wedstrijd nog wat drinken?...ik denk dat ik voor het vertrek ff bij dreamz naar binne duik of is de ster ook nog open?...of zelfs de sporthal?...gr opa ;).

09 dec 2012 23:42
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #168

Bieske schreef : Vanaaf 4 oor wokke aon de Geusselt! ;)

opadiehard schreef : Waar gaan jullie voor de wedstrijd nog wat drinken?...ik denk dat ik voor het vertrek ff bij dreamz naar binne duik of is de ster ook nog open?...of zelfs de sporthal?...gr opa ;).

Mèt Eddy?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

10 dec 2012 00:28 10 dec 2012 00:28 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #169

Breurske schreef : Een aantal jaren gelden werd er dagen/weken van te voren al geklaagd waarom er geen extra kaarten beschikbaar zouden komen voor de derby.
Vorig jaar op een droevige maandag 600 man aanwezig, en dit jaar ondanks de door zoveel gepreze 1 ste/2 de plaats en financieel gezond te zijn met veel moeite slechts 800 man.
Oke vroeger (5/10 jaar geleden) was de derby het enigste waar je als mvv supporteren met plezier en nog een beetje hoop na kon uitkijken, maar dan nog.
Dit is overigens een tendens bij veel uitwedstrijden van us mvv ke, dat de toeschouwers aantallen alleen maar terug lopen, waar gelet op de resultaten zouden deze normalitair bij veel clubs stijgen.
Vraag mij dan ook af waar de mensen het op bazeren dat mvv weer leeft in maastricht ?

Sorry gast maar op 35 kaarten na is deze reis uitverkocht. Verwacht dat die gewoon verkocht worden Bovendien met alle restricties en de nieuwe manier van kaarten verkopen is dit gewoon een mooi aantal. De rest van de sjengen die schijt aan de regels hebben zitten gewoon weer op de hoofdtribune. Heb het idee dat jij gewoon een fortuna-supporters bent en denk zelfs te weten wie. Mister schizofreen van sittard.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjireke

10 dec 2012 07:07
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #170

Bieske schreef : Vanaaf 4 oor wokke aon de Geusselt! ;)

OPA ZEET

Mer kin ste dao ooch gewoen un pilske drinke zonde r te wokke?...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

10 dec 2012 10:17
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #171

webmastersfm schreef :

Breurske schreef : Een aantal jaren gelden werd er dagen/weken van te voren al geklaagd waarom er geen extra kaarten beschikbaar zouden komen voor de derby.
Vorig jaar op een droevige maandag 600 man aanwezig, en dit jaar ondanks de door zoveel gepreze 1 ste/2 de plaats en financieel gezond te zijn met veel moeite slechts 800 man.
Oke vroeger (5/10 jaar geleden) was de derby het enigste waar je als mvv supporteren met plezier en nog een beetje hoop na kon uitkijken, maar dan nog.
Dit is overigens een tendens bij veel uitwedstrijden van us mvv ke, dat de toeschouwers aantallen alleen maar terug lopen, waar gelet op de resultaten zouden deze normalitair bij veel clubs stijgen.
Vraag mij dan ook af waar de mensen het op bazeren dat mvv weer leeft in maastricht ?

Sorry gast maar op 35 kaarten na is deze reis uitverkocht. Verwacht dat die gewoon verkocht worden Bovendien met alle restricties en de nieuwe manier van kaarten verkopen is dit gewoon een mooi aantal. De rest van de sjengen die schijt aan de regels hebben zitten gewoon weer op de hoofdtribune. Heb het idee dat jij gewoon een fortuna-supporters bent en denk zelfs te weten wie. Mister schizofreen van sittard.

Op 35 na uitverkocht ja, heb je de rest van zijn bericht wel gelezen? Vorige keren weken van te voren al moeten vragen, bijna smeken, om extra kaarten. Nog verder in het verleden werden er meer dan 1000 kaarten voor het uitvak verkocht.
Fortuna supporter of niet, het is een feit dat heel triest gesteld is met de hoeveelheid uitsupporters bij MVV.
Met moeite 2/3 bussen vol krijgen, niet eens vol, maar vol genoeg om te laten rijden. En dat voor de trotse koploper?
Ook aan de toeschouwersaantallen in de Geusselt zou je niet bepaald kunnen afleiden dat MVV weer leeft in Maastricht.
En dat bij een eerste plek, bijna de gehele competitie koploper. Ergens is toch iets (maatschappelijk) mis gegaan..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

10 dec 2012 10:24
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #172
Dit is de eerste derby die ik oversla sinds ik na MVV ga en er derby's zijn en dat zijn er een mooi aantal de afgelopen 50 jaar.
Met mij zijn er meer mensen die geen zin meer hebben om in een uitvak te zitten en niet wetend wat er allemaal te gebeuren staat met het risiko tegenwoordig op een stadion verbod.
het doet me zeker vrijdag om 20.00 uur pijn dat ik er voor het eerst niet bij ben,maar heb er goed over nagedacht en wie weet komt de tijd ooit nog terug dat we om 19.00 uur kunnen zeggen 'kom we gaan naar Fortune-MVV kijken"zonder alle gezeik erom heen.

10 dec 2012 11:33
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #173
Zoals het er nu uitziet kan ik ook niet vanwege mijn werk heb wel al sinds oktober een kaartje maar ja heb net nieuw werk kan moeilijk vrij vragen, zal voor mij ook heel moeilijk zijn maar als het niet kan kan het niet :(

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

10 dec 2012 13:10 10 dec 2012 13:11 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #174

Jean schreef :

webmastersfm schreef :

Op 35 na uitverkocht ja, heb je de rest van zijn bericht wel gelezen? Vorige keren weken van te voren al moeten vragen, bijna smeken, om extra kaarten. Nog verder in het verleden werden er meer dan 1000 kaarten voor het uitvak verkocht.
Fortuna supporter of niet, het is een feit dat heel triest gesteld is met de hoeveelheid uitsupporters bij MVV.
Met moeite 2/3 bussen vol krijgen, niet eens vol, maar vol genoeg om te laten rijden. En dat voor de trotse koploper?
Ook aan de toeschouwersaantallen in de Geusselt zou je niet bepaald kunnen afleiden dat MVV weer leeft in Maastricht.
En dat bij een eerste plek, bijna de gehele competitie koploper. Ergens is toch iets (maatschappelijk) mis gegaan..

Ja jong, niks mis met mijn ogen dus heb het bericht helemaal gelezen. Uit dat bericht lijkt me duidelijk dat iemand trolt maar dat maakt jou niks uit? En volgens mij hebben we nooit meer dan 800 kaarten gekregen buiten 1 seizoen waar we het linkervak van de tribune kregen. Ik zelf zie ook dat de belangstelling voor thuiswedstrijden beter kan maar dat zijn andere redenen. De mensen blijven mensen weg vanwege de negatieve spiraal van een sfeerloos stadion. Maar dat is een ander verhaal. Ik vind rond de 1000 man bij een derby nog altijd netjes. De meeste mensen pakken het maaskant jaar als referentiepunt en toen kon alles idd. En buiten dat, ondanks dat het allemaal natuurlijk stukken beter kan (ik verwacht als we na de winterstop nog goed bovenaan dit wel gaat herpakken) zijn we ondanks onze afstanden nog altijd een van de drukste clubs zowel uit en thuis.

10 dec 2012 13:23
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #175
Schreurs geblesseerd uitgevallen op de training vandaag. Geen idee hoe ernstig.

Bron: een vaste trainingvolger.

10 dec 2012 14:15
SjoSa
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #176
:thinking: ..... ( ;) )

Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!

10 dec 2012 14:46
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #177

pinobel schreef : Schreurs geblesseerd uitgevallen op de training vandaag. Geen idee hoe ernstig.

Bron: een vaste trainingvolger.

zou toch wel heel toevallig zijn. zo vlak voor de wedstrijd tegen fsc

10 dec 2012 14:55
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #178
In sittard hebben ze de telramen afgestoft: Als AGOVV deze week failliet verklaard wordt en ze winnen van MVV staan ze boven ons!
Dat laten we dus niet gebeuren.

10 dec 2012 15:01
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #179

Boschpoort schreef : In sittard hebben ze de telramen afgestoft: Als AGOVV deze week failliet verklaard wordt en ze winnen van MVV staan ze boven ons!

haha voor het eerst in 10 jaar :lachen:

10 dec 2012 15:51
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #180

Boschpoort schreef : In sittard hebben ze de telramen afgestoft: Als AGOVV deze week failliet verklaard wordt en ze winnen van MVV staan ze boven ons!

Als ze zelf niet de volgende zijn die failliet gaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Tijd voor maken pagina: 0.331 seconden