Fortuna Sittard - MVV Maastricht

08 dec 2012 16:51
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #151
Niets is groter dan dat ene woord :thinking: : INZET !
De wil om te winnen!

De laatste jaren had Fortuna (in Sittard) die met steun van het publiek ... en speelde MVV zijn slechtste wedstrijden.

KOM OP MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2012 18:32
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #152
Aan ons zal het niet liggen. Wij zijn met minimaal 700 man aanwezig. De laatste 2 bussen gaan komende dagen de verkoop in en dan zit het uitvak met 800 man mudvol.
Lijkt me een heerlijke kraker worden. Ambiance, volle gaas en volle petrol| Aon de gèng.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

08 dec 2012 18:58
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #153

les rouges blancs schreef :

mvv4ever schreef : Tegen Fortuna is het wel altijd anders voetballen moet je strijd tonen en dat is altijd lastig.
Ik doe geen voorspelling maar ik ben er zeker erbij!!

Ik denk trouwens dat Smeets dit keer een hoofdrol gaat spelen in de derby zo'n gevoel heb ik.

Ik hoop eerder op een positieve EN beslissende rol van Danny Schreurs ( zoals hij dat enkele jaren geleden omgekeerd deed) en mijn netvlies herinnering vol verdriet van toen, te vervangen door een nieuwe die ons lang bij zal blijven ! :thumbsup:

En niet te vergeten: Met een flik flak.

08 dec 2012 19:12 08 dec 2012 19:13 door Fabrice.
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #154
Ik zou de wedstrijd verplaatsen naar donderdag .... vrijdag wordt veel neerslag (sneeuw) verwacht :rolleye:

08 dec 2012 20:09
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #155
Dat Schreurs vrijdag zijn reputatie maar waarmaakt. Voor mij is hij allang goed, maar ik hoor altijd veel gemekker als hij aan de bal is vanaf de tribune's. Danny, laot ze verstild stoon! Oug die boeren vaan Sittard
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

09 dec 2012 11:59
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #156
Valt me al weken op dat de wedstrijd verslagen van Fortuna alleen maar gaan over de wedstrijd tegen MVV.

Zij zijn er erg op gebrand! Hopelijk die van ons ook!!

Natus et suscitavit in Marsana

09 dec 2012 12:54
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #157

Oaktree schreef : Valt me al weken op dat de wedstrijd verslagen van Fortuna alleen maar gaan over de wedstrijd tegen MVV.

is een goede "afleiding "voor hun echte en huidige problemen ( waarover je maar te weinig meer hoort...) ;)

Oaktree schreef : Zij zijn er erg op gebrand! Hopelijk die van ons ook!!

Denk het wel : zeker bij de "Mestreechteere" bij die van ons in de selectie, zal dit het geval zijn. :thumbsup:
En zal naast het prestige toch ook wel het besef er zijn, dat ze er ( door eventuele winst van Fortuna) niet een concurrent erbij moeten laten komen voor de promotie...

09 dec 2012 13:55 09 dec 2012 13:58 door Breurske.
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #158

aait wief schreef : Aan ons zal het niet liggen. Wij zijn met minimaal 700 man aanwezig. De laatste 2 bussen gaan komende dagen de verkoop in en dan zit het uitvak met 800 man mudvol.
Lijkt me een heerlijke kraker worden. Ambiance, volle gaas en volle petrol| Aon de gèng.

Een aantal jaren gelden werd er dagen/weken van te voren al geklaagd waarom er geen extra kaarten beschikbaar zouden komen voor de derby.
Vorig jaar op een droevige maandag 600 man aanwezig, en dit jaar ondanks de door zoveel gepreze 1 ste/2 de plaats en financieel gezond te zijn met veel moeite slechts 800 man.
Oke vroeger (5/10 jaar geleden) was de derby het enigste waar je als mvv supporteren met plezier en nog een beetje hoop na kon uitkijken, maar dan nog.
Dit is overigens een tendens bij veel uitwedstrijden van us mvv ke, dat de toeschouwers aantallen alleen maar terug lopen, waar gelet op de resultaten zouden deze normalitair bij veel clubs stijgen.
Vraag mij dan ook af waar de mensen het op bazeren dat mvv weer leeft in maastricht ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

09 dec 2012 14:02
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #159

Alvast ter voorbereiding op vrijdag bij Fortuna gaat het helemaal nergens anders meer over hoop dat de spelers van MVV dit beseffen

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

09 dec 2012 14:09
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #160
Prima toch? Fortuna legt zichzelf op deze manier een enorme druk op. Zij zullen in eigen huis voor een vol stadion het spel moeten maken. Dan krijgen wij dus meer ruimte en dat maakt ons juist gevaarlijker.
De laatste keer toen Sittard zo optimistisch was en een vol stadion tegen ons had, wonnen we nipt met 0-7 :daag:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjeng14

09 dec 2012 14:43 09 dec 2012 14:44 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #161

Breurske schreef : Vraag mij dan ook af waar de mensen het op bazeren dat mvv weer leeft in maastricht ?

wat voorbarig je conclussie ...
zou 't ook niet komen dat mensen minder te besteden ( werkeloos e.d.) hebben ? ;)
en daarom niet mee uit kunnen gaan...

09 dec 2012 15:03
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #162

les rouges blancs schreef :

Breurske schreef : Vraag mij dan ook af waar de mensen het op bazeren dat mvv weer leeft in maastricht ?

wat voorbarig je conclussie ...
zou 't ook niet komen dat mensen minder te besteden ( werkeloos e.d.) hebben ? ;)
en daarom niet mee uit kunnen gaan...

Dat is hier in ieder geval zo LRB dus denk dat meer mensen dat hebben! ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

09 dec 2012 15:08 09 dec 2012 15:11 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #163

aait wief schreef : Aan ons zal het niet liggen. Wij zijn met minimaal 700 man aanwezig. De laatste 2 bussen gaan komende dagen de verkoop in en dan zit het uitvak met 800 man mudvol.

Dit is overigens een tendens bij veel uitwedstrijden van us mvv ke, dat de toeschouwers aantallen alleen maar terug lopen, waar gelet op de resultaten zouden deze normalitair bij veel clubs stijgen.
Vraag mij dan ook af waar de mensen het op bazeren dat mvv weer leeft in maastricht ?[/quote]

Niks speciaals aan. Toen MVV in 96/97 promoveerde was de 1e thuiswedstrijd in de eredivsie tegen Feyenoord waarbij dacht ik met 0-3 werd verloren.(vol stadion) De 2e wedstrijd was uit naar fc Utrecht. Ik dacht: yes, MVV in de eredivsie, het leeft weer! Dus ik met mijn auto naar Utrecht. Ik kan me herinneren dat ik bijna alleen in het uit-vak stond, en MVV met 6-1 klop kreeg. Ik moest 6 keer het deuntje cooka racha aanhoren, en 6 keer zien hoe doldwaze Utrecht-supporters in het vak naast mij in de hekken klommen en mij wat uitlachten. Het is voor mij niks nieuws dat als MVV beter gaat presteren, dat het allemaal heel snel normaal gevonden wordt. Maar als verloren wordt is het nog 10x erger. Daarom ook de bekende uitspraak van Kenneth Perez: "de MVV-supporters mogen wel eens wat meer van zich laten horen". Ach ja, het ligt ook een beetje in de mentaliteit en de aard van het beestje. Die kun je niet dwingen.

09 dec 2012 15:23 09 dec 2012 15:27 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #164

Schapendonk schreef : Niks speciaals aan. ... Het is voor mij niks nieuws dat als MVV beter gaat presteren, dat het allemaal heel snel normaal gevonden wordt. Maar als verloren wordt is het nog 10x erger. Daarom ook de bekende uitspraak van Kenneth Perez: "de MVV-supporters mogen wel eens wat meer van zich laten horen". Ach ja, het ligt ook een beetje in de mentaliteit en de aard van het beestje. Die kun je niet dwingen.

Klopt, was tijdens de vorige 2 promotiejaren ook zo en zeker in de eerste helft van het seizoen. Van die 10.000 op de markt , waren de helft neppers ...Daarvan zag je de jaren daarna ook maar minder dan de helft terug in de Geusselt.

Gewoon niet zeuren; we moeten het doen met die 5.000 "echte" die we hebben en met deze mensen is niks mis mee :thumbsup:

Helaas hebben een aantal zaken ( SV's ) en de status quo tussen Ultra's en Bestuur een impact op de sfeer,
hopelijk is dit iets tijdelijk, maar als we allemaal onze schouders er onder zetten ("Es geer wèlt !")...
daan kump ut wel good :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

09 dec 2012 20:58
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #165
Waar gaan jullie voor de wedstrijd nog wat drinken?...ik denk dat ik voor het vertrek ff bij dreamz naar binne duik of is de ster ook nog open?...of zelfs de sporthal?...gr opa ;).

....

Tijd voor maken pagina: 0.352 seconden