Fortuna Sittard - MVV Maastricht

15 dec 2012 13:13 15 dec 2012 13:14 door Anita.
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #376

Boschpoort schreef : Heerlijk. Ik werd al heel happy wakker vanochtend maar na het lezen van de reacties op fortunahome krijg ik die grijns de rest van het weekend niet meer van mijn gezicht. Vooral die intellectueel 'the real one' is geweldig. Born loser...

Ook ik geniet nog van de overwinning, maar om nu zo arrogant te reageren:
BP. Ik heb gisteren nog een gezellig onderonsje gehad met the Real One. Moet je ook eens doen i.p.v. zo reageren. Sommige mensen zin echt real en dat vind ik mooi.

Ik heb gisteren nog een gezellig onderonsje gehad met the Real One. BP, moet je ook eens doen i.p.v. zo te reageren. Sommige mensen zin echt real en dat vind ik mooi.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2012 13:18
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #377
Mijn mening is dat we ons te veel aanpasten aan het spel van de fortunezen. Zij wilden werkvoetbal en dat hebben ze gekregen.
Normaal gesproken heeft ons middenveld een overwicht maar dat wou maar niet lukken. Waarom is mij nog iets onduidelijk?
Schreurs die als diepe spits fungeerde, Veldmate die iets terug zakt. Smeets die meer op de buitenkant speelt. Van Hyfte die ook op andere posities liep. Esajas die over het hele veld zwerft...ik kon er maar niet aan wennen..

Het was net of de spelers hier ook moeite mee hadden. Veel mislukte en dat moet een oorzaak hebben?

Ook het inbrengen van Gillis zorgt niet altijd voor Rust op het middenveld..ik vond dat het onrustiger werd en de fortunezen kwamen nog beter in hun spel (werkvoetbal)

Heerlijk die 3 punten...maar het voetbal was anders en dat lag niet alleen aan fortuna.

Geef mij maar de vertrouwde 4-2-3-1 opstelling met Veldmate als diep aanspeelpunt...en Van Hyfte,Rutjes en Smeets als de goudendriehoek( B) op het middenveld....dat loopt normaal beter.

Tja....de wedstrijd nog eens terugkijken is beter dan zie je vaker veel meer dan de eerste keer...

Een derby blijft een wedstrijd opzich....en ook gisteren was dit weer duidelijk...

15 dec 2012 13:19
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #378

Bertocucci schreef : Absoluut geen beste wedstrijd! Wellicht dat dit de euforie alleen maar vergroot!

Verder waren alle ingrediënten aanwezig:
- goed gevuld uitvak!
- veel thuispubliek dat denk dat de crisis in Zitterd voorbij! Geloof mij, die moet nog beginnen!
- de oldschool mutsjes! Misschien wel de beste acties ooit van de ultras. Ik voorspel een collectors item! Chapeau!
- een waardeloos Zitterds volkslied! Echt heelslecht! Laat dat maar aan die Sjengen over!
- bij vlagen waardeloos voetbal!
- een traditionele blunder bij Fortuna. Ik had gehoopt op een opvolger van Op de Kamp of Geenen (de meesters in eigen doelpunten in derbies!). Dreesen is een waardige vervanger!
- Spanning tot de laatste minuut!
- Fortuna noemt zichzelf de morele winnaar! Heerlijk! Maar wij hebben drie punten en staan bovenaan!

Ik kan nog even doorgaan...

Volgens mij waren die van de SC :)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

15 dec 2012 13:34
Bertocucci
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #379

Aswin schreef :

Bertocucci schreef : Absoluut geen beste wedstrijd! Wellicht dat dit de euforie alleen maar vergroot!

Verder waren alle ingrediënten aanwezig:
- goed gevuld uitvak!
- veel thuispubliek dat denk dat de crisis in Zitterd voorbij! Geloof mij, die moet nog beginnen!
- de oldschool mutsjes! Misschien wel de beste acties ooit van de ultras. Ik voorspel een collectors item! Chapeau!
- een waardeloos Zitterds volkslied! Echt heelslecht! Laat dat maar aan die Sjengen over!
- bij vlagen waardeloos voetbal!
- een traditionele blunder bij Fortuna. Ik had gehoopt op een opvolger van Op de Kamp of Geenen (de meesters in eigen doelpunten in derbies!). Dreesen is een waardige vervanger!
- Spanning tot de laatste minuut!
- Fortuna noemt zichzelf de morele winnaar! Heerlijk! Maar wij hebben drie punten en staan bovenaan!

Ik kan nog even doorgaan...

Volgens mij waren die van de SC :)

Ohh, dan ben ik verkeerd ingelicht. Ik dacht namelijk dat het iets van de ultras was. Hoe dan ook, een geweldige actie!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Schapendonk

15 dec 2012 13:34
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #380
in uzze Mestreechse Diksjenaer steit oonder "huilebalk" : beuker, grienjoe, jenker, jiemereer, krieter, greeniezer
este vendaog op Fortuna Home kieks :whistle:
kin dao nog e woord bijkoume....Fortunafans

dao is in Mestreech e fein voetbalclub... :)

15 dec 2012 13:37
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #381
Nee hoor Ashwin: Het initiatief van de mutsen lag bij de ULTRAS. Wij als Supportersclub MVV Maastricht hebben hier graag aan meegewerkt / meebetaald.

Veer blieve druime !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983, les rouges blancs, Aswin

15 dec 2012 13:44 15 dec 2012 13:45 door Aswin.
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #382

SC MVV Maastricht schreef : Nee hoor Ashwin: Het initiatief van de mutsen lag bij de ULTRAS. Wij als Supportersclub MVV Maastricht hebben hier graag aan meegewerkt / meebetaald.

Ah :) My bad :)
Zoals Bertocucci al zei, anyways: SUPER ACTIE!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

15 dec 2012 13:48
Bertocucci
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #383

Anita schreef :

Boschpoort schreef : Heerlijk. Ik werd al heel happy wakker vanochtend maar na het lezen van de reacties op fortunahome krijg ik die grijns de rest van het weekend niet meer van mijn gezicht. Vooral die intellectueel 'the real one' is geweldig. Born loser...

BP. Ik heb gisteren nog een gezellig onderonsje gehad met the Real One. Moet je ook eens doen i.p.v. zo reageren. Sommige mensen zin echt real en dat vind ik mooi.

Ik heb gisteren nog een gezellig onderonsje gehad met the Real One. BP, moet je ook eens doen i.p.v. zo te reageren. Sommige mensen zin echt real en dat vind ik mooi.

Anita, dan heb je een heerlijk avond gehad met die jankerd:

"The Real One zaterdag 15 december 2012 / 00:37

Bah wat een makke reacties hier. Veliezen van de oh zo gehate Sjengen. Opzouten met die ratten. Ik zit kapot. Ben van een bepaalde leeftijd toen er nog geen sprake was van afgunst tegen Sterfrade. Mijn generatie heeft altijd een afkeer van die Maastrichtse gasten gehad. Dat volk heeft al sinds mensenheugnis op alles en iedereen neergekeken ja ook op Roda. Ze voelen zich verheven boven iedereen die niet uit ratcity komt.
Ik gun ze helemaal niets. Heb ook geen enkel respect voor dat volk. Komende week teamuitstapje naar Maastricht.Echt niet ik heb me bedankt ik ga liever werken. Ja een nederlaag tegen die zwijnen doet ontzetend pijn. Kinderachtige reactie mijnerzijds ja best wel moet dit ff kwijt.
Die misselijke Hoes zal wel weer Carglass bellen vanavond.; Ster reparatie ook bij u aan huis."

Bovenstaande komt van Fortunahome. Ik moet eerlijk bekennen dat zulke reacties mijn superieurgevoelens alleen maar vergroten! Ik geniet van dergelijke reacties! Heerlijk!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, SjoSa, Schapendonk, opadiehard, Jean, Schnibble for MVV

15 dec 2012 13:51
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #384
Sjiek die mutsjes....prima gebaar van de Ultras :applaus: en natuurlijk ook de Supportersclub MVV Maastricht :applaus:

De sfeer was goed in het vak gisteren...de treffer van Danny was wel lachen...centeren en 8 seconden later RAAK...hahaha

Ik was echt verbaasd.....het duurde even voordat ik begon met juichen.....en Danny had er wel zin in. :lol:

Het was een sportieve wedstrijd....felle duels maar niet echt vuil....is wel mooi om te zien. :applaus:

De 3 punten zijn binnen...de laatste wedstrijd van dit seizoen komen ze naar Geusselt en hopelijk schijnt de zon die dag. ;)

15 dec 2012 14:08
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #385
www.limburger.nl/article/20121215/VTFORTUNA01/312159970/1008

Zes gewonden bij Fortuna Sittard-MVV

Door het afgaan van een vuurwerkbom zijn vrijdagavond bij aanvang van de voetbalwedstrijd Fortuna Sittard - MVV zes gewonden gevallen. Een 25-jarige vrouw liep een lange, diepe snijwond op in haar onderbeen doordat er een scherf van een plastic stoeltje in terecht kwam. Een 22-jarige man uit Sittard is aangehouden op verdenking van het afsteken van de bom.

Sittard
Van onze verslaggever

De bom ging iets voor acht uur vrijdagavond af bovenin de tribune aan de noordzijde van het stadion. Vijf mensen die in de buurt van de bom stonden liepen gehoorschade op. Een van hen hield aan de klap een gaatje in zijn trommelvlies over.

Omstanders wisten de 22-jarige Sittardenaar aan te wijzen als schuldige. Bij zijn aanhouding bleek hij nog meer vuurwerk en verdovende middelen op zak te hebben.

Voor, tijdens en na de voetbalderby zijn nog zes andere Fortuna-supporters opgepakt voor onder andere mishandeling, openbare dronkenschap, belediging en opruiing. Er is snelrecht toegepast op vier van hen. Zij kregen geldboetes variërend tussen de 200 en 450 euro. Twee mensen moeten zich later verantwoorden voor de rechter.

Alle aangehouden personen hebben inmiddels een stadionverbod gekregen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983, Schapendonk, opadiehard

15 dec 2012 14:18
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #386
gaatje in de trommelvlies? pfff...permanente schade...wat een idioten.

Vuurwerk en Sittard...het kan niet samen....Job weet er alles van......heeft ook mazzel gehad!!!!

De EOD in Sittard was weer eens afwezig en het gaat meteen weer mis.

Het vuurwerk voor de wedstrijd was wel okay...maar deze berichten maakt het weer kapot.

15 dec 2012 14:18
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #387
De MVV supporters hebben zich van hun beste kant laten zien gelukkig. Domme fortunezen.

Vette avond verder, het meeste is al gezegd. Maar viel het jullie ook op dat Labylle een beetje buiten de groep viel bij het vieren van de overwinning? Die zit met zn hoofd al bij een andere club.. Hopelijk kunnen we een goede nieuwe verdediger halen..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

15 dec 2012 14:28 15 dec 2012 14:42 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #388
Ik hoop dat deze opmerking op Fortuna Home niet waar is :

"wat was zijn eerdere straf voor de bom gooien in 2011 richting de keeper van MVV? je zou toch denken dat je daar een stadionverbod krijgt voor minimaal 5 tot 10 jaar. Nee 1.5 jaar later zit hij er gewoon tussen en flikt hij het weer. "

Als dat waar zou zijn,dan zeg ik los van de financiële problemen, trek de stekker uit die club !
Want met zo'n "veiligheidsbeleid" mag je nooit, maar ook nooit meer iets organiseren... :thumbsdown:
Voor minder worden (terecht) kroegen, feestjes, festivals en evenementen gesloten, gestopt of hun vergunning ingetrokken...

Maar is de politie dan niet medeverantwoordelijk (stadionverbod), zit die niet in de locale driehoek...
is dat niet "Politie Limburg-Zuid"? Of de minister die nog steeds geen meldplicht zoals in Engeland invoert...?

Dit moet uitgezocht worden en de verantwoordelijke(n) hiervoor moet(en) z'n (hun) conclusie trekken en per direct vertrekken, hun ontslag indienen of uit hun functie gezet worden.

Stel je voor dat zo'n leuke manneke ( zie de foto van "de echte" in de WGT rubriek) met z'n pa ernaast had gezeten,
daar moet je toch niet aan denken...

Hier hadden doden kunnen vallen...

En voor al die fans van die gast uit Venlo met z'n waterstofperoxide kapsel; waar is jullie Geert nu...?

15 dec 2012 14:44
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #389

Bertocucci schreef :

Anita schreef :

Anita, dan heb je een heerlijk avond gehad met die jankerd:

"The Real One zaterdag 15 december 2012 / 00:37

Bah wat een makke reacties hier. Veliezen van de oh zo gehate Sjengen. Opzouten met die ratten. Ik zit kapot. Ben van een bepaalde leeftijd toen er nog geen sprake was van afgunst tegen Sterfrade. Mijn generatie heeft altijd een afkeer van die Maastrichtse gasten gehad. Dat volk heeft al sinds mensenheugnis op alles en iedereen neergekeken ja ook op Roda. Ze voelen zich verheven boven iedereen die niet uit ratcity komt.
Ik gun ze helemaal niets. Heb ook geen enkel respect voor dat volk. Komende week teamuitstapje naar Maastricht.Echt niet ik heb me bedankt ik ga liever werken. Ja een nederlaag tegen die zwijnen doet ontzetend pijn. Kinderachtige reactie mijnerzijds ja best wel moet dit ff kwijt.
Die misselijke Hoes zal wel weer Carglass bellen vanavond.; Ster reparatie ook bij u aan huis."

Bovenstaande komt van Fortunahome. Ik moet eerlijk bekennen dat zulke reacties mijn superieurgevoelens alleen maar vergroten! Ik geniet van dergelijke reacties! Heerlijk!

Had dit ook al gelezen op FH, en later de reactie van Anita.
Kon me dan ook nauwelijks voorstellen met de haat van die man dat dit een gezellig gesprek is geweest.
Of hij is redelijk inconsequent....

Natus et suscitavit in Marsana

15 dec 2012 14:51
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #390
Tip BP: laat arrogantie thuis en het is allemaal real.

Tijd voor maken pagina: 0.316 seconden