>
Ontvangen bedankjes 109
Boschpoort schreef : Heerlijk. Ik werd al heel happy wakker vanochtend maar na het lezen van de reacties op fortunahome krijg ik die grijns de rest van het weekend niet meer van mijn gezicht. Vooral die intellectueel 'the real one' is geweldig. Born loser...
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Bertocucci schreef : Absoluut geen beste wedstrijd! Wellicht dat dit de euforie alleen maar vergroot!
Verder waren alle ingrediënten aanwezig:
- goed gevuld uitvak!
- veel thuispubliek dat denk dat de crisis in Zitterd voorbij! Geloof mij, die moet nog beginnen!
- de oldschool mutsjes! Misschien wel de beste acties ooit van de ultras. Ik voorspel een collectors item! Chapeau!
- een waardeloos Zitterds volkslied! Echt heelslecht! Laat dat maar aan die Sjengen over!
- bij vlagen waardeloos voetbal!
- een traditionele blunder bij Fortuna. Ik had gehoopt op een opvolger van Op de Kamp of Geenen (de meesters in eigen doelpunten in derbies!). Dreesen is een waardige vervanger!
- Spanning tot de laatste minuut!
- Fortuna noemt zichzelf de morele winnaar! Heerlijk! Maar wij hebben drie punten en staan bovenaan!
Ik kan nog even doorgaan...
Aswin schreef :
Bertocucci schreef : Absoluut geen beste wedstrijd! Wellicht dat dit de euforie alleen maar vergroot!
Verder waren alle ingrediënten aanwezig:
- goed gevuld uitvak!
- veel thuispubliek dat denk dat de crisis in Zitterd voorbij! Geloof mij, die moet nog beginnen!
- de oldschool mutsjes! Misschien wel de beste acties ooit van de ultras. Ik voorspel een collectors item! Chapeau!
- een waardeloos Zitterds volkslied! Echt heelslecht! Laat dat maar aan die Sjengen over!
- bij vlagen waardeloos voetbal!
- een traditionele blunder bij Fortuna. Ik had gehoopt op een opvolger van Op de Kamp of Geenen (de meesters in eigen doelpunten in derbies!). Dreesen is een waardige vervanger!
- Spanning tot de laatste minuut!
- Fortuna noemt zichzelf de morele winnaar! Heerlijk! Maar wij hebben drie punten en staan bovenaan!
Ik kan nog even doorgaan...
Volgens mij waren die van de SC
SC MVV Maastricht schreef : Nee hoor Ashwin: Het initiatief van de mutsen lag bij de ULTRAS. Wij als Supportersclub MVV Maastricht hebben hier graag aan meegewerkt / meebetaald.
Anita schreef :
Boschpoort schreef : Heerlijk. Ik werd al heel happy wakker vanochtend maar na het lezen van de reacties op fortunahome krijg ik die grijns de rest van het weekend niet meer van mijn gezicht. Vooral die intellectueel 'the real one' is geweldig. Born loser...
Ook ik geniet nog van de overwinning, maar om nu zo arrogant te reageren:
BP. Ik heb gisteren nog een gezellig onderonsje gehad met the Real One. Moet je ook eens doen i.p.v. zo reageren. Sommige mensen zin echt real en dat vind ik mooi.
Ik heb gisteren nog een gezellig onderonsje gehad met the Real One. BP, moet je ook eens doen i.p.v. zo te reageren. Sommige mensen zin echt real en dat vind ik mooi.
Bertocucci schreef :
Anita schreef :
Ook ik geniet nog van de overwinning, maar om nu zo arrogant te reageren:
BP. Ik heb gisteren nog een gezellig onderonsje gehad met the Real One. Moet je ook eens doen i.p.v. zo reageren. Sommige mensen zin echt real en dat vind ik mooi.
Ik heb gisteren nog een gezellig onderonsje gehad met the Real One. BP, moet je ook eens doen i.p.v. zo te reageren. Sommige mensen zin echt real en dat vind ik mooi.
Anita, dan heb je een heerlijk avond gehad met die jankerd:
"The Real One zaterdag 15 december 2012 / 00:37
Bah wat een makke reacties hier. Veliezen van de oh zo gehate Sjengen. Opzouten met die ratten. Ik zit kapot. Ben van een bepaalde leeftijd toen er nog geen sprake was van afgunst tegen Sterfrade. Mijn generatie heeft altijd een afkeer van die Maastrichtse gasten gehad. Dat volk heeft al sinds mensenheugnis op alles en iedereen neergekeken ja ook op Roda. Ze voelen zich verheven boven iedereen die niet uit ratcity komt.
Ik gun ze helemaal niets. Heb ook geen enkel respect voor dat volk. Komende week teamuitstapje naar Maastricht.Echt niet ik heb me bedankt ik ga liever werken. Ja een nederlaag tegen die zwijnen doet ontzetend pijn. Kinderachtige reactie mijnerzijds ja best wel moet dit ff kwijt.
Die misselijke Hoes zal wel weer Carglass bellen vanavond.; Ster reparatie ook bij u aan huis."
Bovenstaande komt van Fortunahome. Ik moet eerlijk bekennen dat zulke reacties mijn superieurgevoelens alleen maar vergroten! Ik geniet van dergelijke reacties! Heerlijk!