>
Ontvangen bedankjes 1561
SC MVV Maastricht schreef : Nee hoor Ashwin: Het initiatief van de mutsen lag bij de ULTRAS. Wij als Supportersclub MVV Maastricht hebben hier graag aan meegewerkt / meebetaald.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjraveleer schreef : gaatje in de trommelvlies? pfff...permanente schade...wat een idioten.
Vuurwerk en Sittard...het kan niet samen....Job weet er alles van......heeft ook mazzel gehad!!!!
De EOD in Sittard was weer eens afwezig en het gaat meteen weer mis.
Het vuurwerk voor de wedstrijd was wel okay...maar deze berichten maakt het weer kapot.
Gohf schreef : Proficiat met de overwinning heren. MVV speelde niet goed, scoren 2 keer uit 3 goede kansen. Fortuna speelde grootste gedeelte van de wedstrijd ook maar vrij matig hebben misschien buiten de goal nog 3 kansen gehad en dan houd het ook op. Misschien was een gelijkspel terecht geweest als je na de verhoudingen op het veld kijkt, maar goed het gaat uiteindelijk op de 3 punten en die zijn mee gegaan na Maastricht. Je mindere wedstrijden ook gewoon winnen dan ben je een kampioenskandidaat zeker gezien de wisselvalligheid van Sparta en Cambuur en de slechte prestaties van De Graafschap en Excelsior.
Succes verder, behalve de laatste wedstrijd van de competitie natuurlijk.
opadiehard schreef :
SC MVV Maastricht schreef : Nee hoor Ashwin: Het initiatief van de mutsen lag bij de ULTRAS. Wij als Supportersclub MVV Maastricht hebben hier graag aan meegewerkt / meebetaald.
Hoe kan ik weer aan zoeen mutsje komen,heb die van mij aan veldmate gegeven ...zou dat wel kicke vinden en hot item ...zo zul je mij ook elke wedstrijd dan zien rondlopen ...wie word de gulle gever ...krijgt hij van mij zoeen cap van de supportersclub die is nog niet gedragen...die groene gerafelde met mvv embleem,zou te gek zijn!
Vreuger hadde veer die mutskes ooch...supportersclub en ultraas nog bedaank veur dezezeer geslaagde actie iedereen zette hem op...gr opa .
Die bom is natuurlijk triest, maar weten jullie dan ook dat er vanuit sponsoren-tribunes/boxen glazen naar MVV-spelers zijn gegooid?
Ik hoef niet lang na te denken om welke speler(s)dit ging en wie deze sponsoren gesponsord hebben
Als ik het goed begrijp is er met glazen op de MVV-spelers gegooid en dan met name om Danny te raken?Hey Danny Schreurs...
neem verdomme een voorbeeld aan lex Immers van Feyenoord die zich goed inhield hoor en netjes tegen de aanhang van DH bleef...
Lamzak Schreurs moest ons uitbundig vernederen terwijl hij alles aan Fortuna en haar supporters te danken heeft!
Bah!
Snap ook wel dat zijn ex-sponsors hem vanalles toegooiden.
MVV4life schreef : Zojuist maar eens op Fortunahome eens bijgelezen, het valt ze nog steeds zwaar.
Raar ook dat er geen artikel op de voorpagina gaat over die bom, wat wel eens het einde van hun club kan betekenen...
Verder 2 reacties van ene Capo:
Die bom is natuurlijk triest, maar weten jullie dan ook dat er vanuit sponsoren-tribunes/boxen glazen naar MVV-spelers zijn gegooid?
Ik hoef niet lang na te denken om welke speler(s)dit ging en wie deze sponsoren gesponsord hebbenAls ik het goed begrijp is er met glazen op de MVV-spelers gegooid en dan met name om Danny te raken?Hey Danny Schreurs...
neem verdomme een voorbeeld aan lex Immers van Feyenoord die zich goed inhield hoor en netjes tegen de aanhang van DH bleef...
Lamzak Schreurs moest ons uitbundig vernederen terwijl hij alles aan Fortuna en haar supporters te danken heeft!
Bah!
Snap ook wel dat zijn ex-sponsors hem vanalles toegooiden.
De grootste hooligans zitten dus bij de sponsors?
Verder wordt daar gesteld dat Prince niet met Boessen overweg kan en in de winter zal vertrekken.
Hill28, ik vond het net een heel realistisch interview. Zo ga je met een derby om. Was het andersom geweest, had hij gesteld dat wij wel revanche zouden nemen in de return. Laten we eerlijk zijn, die laatste 10 minuten heb ik toch een paar keer goed last gehad van hartkloppingen, want de gelijkmaker hing in de lucht.Hill28 schreef : Bah van dit interview van Trost word ik dan wel weer vrij misselijk: www.jupilerleague.nl/video/1011144.php
Dan moeten ze maar revanche nemen? Beseft die wel dat dat de kamipoenswedstrijd kan zijn? Een boer blijft een boer,
Jeoff, het was een echte derby, waar de emoties hoog oplopen. Laten we eerlijk zijn hun stadion was goed gevuld, ze hielden er goed de sfeer in. Onze sfeer was maar redelijk vond ik, wij hadden 90 minuten lang moeten zingen, wat we niet deden (van Hyfte probeerde ons nog op te peppen!)jeoff schreef : het zijn gewoon LOSERS.. met hoofdletters L-O-S-E-R-S in Sittard... en ook nog eens hele slechte ook.
Maar wat wil je ook, het water staat hun tot aan de lippen, ze zijn op sterven na dood, en dan verliezen ze ook nog eens de wedstrijd van het jaar voor een bijna uitverkocht huis.
Ze zoeken van alles om hun woede en verdriet op te richten na dit bijna ondraaglijke verlies van de door hun zo gehate Sjengen!
Danny is ook zo'n Sjeng, en toevallig een die zich niet zo veel aan trekt van nostalgische gevoelens en van wat anderen denken. Hij is gewoon erg blij dat hij scoort in een derby.. tegenwoordig ben je blijkbaar verplicht je dan ingetogen te gedragen.
ach laat ze lekker boos zijn.. geen beter vermaak dan....!
(en ik wil bij voorbaat al melden dat ik niet zal reageren op zielige reacties van Miss Fortuna op deze post)
Anita, ik snap dat je goede relaties wil onderhouden met iedereen, ook al zijn ze van de tegenpartij. Daar heb ik geen problemen mee.Bertocucci schreef :
Anita schreef :
Boschpoort schreef : Heerlijk. Ik werd al heel happy wakker vanochtend maar na het lezen van de reacties op fortunahome krijg ik die grijns de rest van het weekend niet meer van mijn gezicht. Vooral die intellectueel 'the real one' is geweldig. Born loser...
Ook ik geniet nog van de overwinning, maar om nu zo arrogant te reageren:
BP. Ik heb gisteren nog een gezellig onderonsje gehad met the Real One. Moet je ook eens doen i.p.v. zo reageren. Sommige mensen zin echt real en dat vind ik mooi.
Ik heb gisteren nog een gezellig onderonsje gehad met the Real One. BP, moet je ook eens doen i.p.v. zo te reageren. Sommige mensen zin echt real en dat vind ik mooi.
Anita, dan heb je een heerlijk avond gehad met die jankerd:
"The Real One zaterdag 15 december 2012 / 00:37
Bah wat een makke reacties hier. Veliezen van de oh zo gehate Sjengen. Opzouten met die ratten. Ik zit kapot. Ben van een bepaalde leeftijd toen er nog geen sprake was van afgunst tegen Sterfrade. Mijn generatie heeft altijd een afkeer van die Maastrichtse gasten gehad. Dat volk heeft al sinds mensenheugnis op alles en iedereen neergekeken ja ook op Roda. Ze voelen zich verheven boven iedereen die niet uit ratcity komt.
Ik gun ze helemaal niets. Heb ook geen enkel respect voor dat volk. Komende week teamuitstapje naar Maastricht.Echt niet ik heb me bedankt ik ga liever werken. Ja een nederlaag tegen die zwijnen doet ontzetend pijn. Kinderachtige reactie mijnerzijds ja best wel moet dit ff kwijt.
Die misselijke Hoes zal wel weer Carglass bellen vanavond.; Ster reparatie ook bij u aan huis."
Bovenstaande komt van Fortunahome. Ik moet eerlijk bekennen dat zulke reacties mijn superieurgevoelens alleen maar vergroten! Ik geniet van dergelijke reacties! Heerlijk!
@Capo..zoiets heeft met Respect te maken .Iets wat Danny blijkbaar niet bijgebracht is denk ik.
Persoonlijke wens dat Ricksen hem in zijn allerlaatste match van zijn carriere dat wel even bij stampt .Mag hem van mij goed raken .Na de match Danny kunnen toespreken buiten hoofd ingang voordat hij de bus inging ,samen met nog ene .Dat die domme tyfushond ook duidelijk gezegd .Dat hij de keuZe voor mvv maakt..nja ,ik vergeef t hem niet ,maar zijn keuze voor.Maar dan zo juichen bij de club die je tot 2maal toe de kans heeft gegeven je prof carriere nieuw leven in te blazen ...Nee dom joch...totaal respectloos!!!
Hill28 schreef : Trost staat er echt niet bij als een trotse trainer die net de eerste plaats heeft veroverd in een derby.
Hij staat erbij als een boer die toevallig voor zijn werk trainer is bij MVV, dat goed doet, maar stiekem toch baalt dat Fortuna heeft verloren. Die Immers van Feyenoord (Den Haag) is er niks bij