Fortuna Sittard - MVV Maastricht

15 dec 2012 14:58 15 dec 2012 14:58 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #391

Anita schreef : Tip BP: laat arrogantie thuis en het is allemaal real.

Tip Anita: Kom hier niet iemand verdedigen die net alle Maastrichtenaren " Ratten" noemde.
Ga dat maar bij je vriendjes op FH doen :sick:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, WickeD, Boer458, Schnibble for MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2012 15:12
MVVkevaanMestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #392
Wat een veld....wat een 'stadion' ...

Wij hebben gewonnen, staan weer 1ste en heel shittard huilt... Wat is mooier?? :thumbsup:
1ste helft was zwak aan onze kant, 2de helft was goed.

Ach wat, de winst en de 3 punten zijn het belangrijkst.....Heerlijk :lachen:

Mie weekend begint mit MVV Mestreech!!! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

15 dec 2012 15:21
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #393
Proficiat met de overwinning heren. MVV speelde niet goed, scoren 2 keer uit 3 goede kansen. Fortuna speelde grootste gedeelte van de wedstrijd ook maar vrij matig hebben misschien buiten de goal nog 3 kansen gehad en dan houd het ook op. Misschien was een gelijkspel terecht geweest als je na de verhoudingen op het veld kijkt, maar goed het gaat uiteindelijk op de 3 punten en die zijn mee gegaan na Maastricht. Je mindere wedstrijden ook gewoon winnen dan ben je een kampioenskandidaat zeker gezien de wisselvalligheid van Sparta en Cambuur en de slechte prestaties van De Graafschap en Excelsior.

Succes verder, behalve de laatste wedstrijd van de competitie natuurlijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, J.P. Ler, Schnibble for MVV

15 dec 2012 15:32
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #394
Bedankt Gohf ik kan me vaker vinden in je comments, en ook hierin kan ik me helemaal terug vinden.
MVV had balbezit en kwam er niet doorheen, die 0-1 was ook gewoon nodig zodat Fortuna wat meer naar voren kwam. Dat die Dreessen daar als een amateur in de fout gaat komt natuurlijk ook door drukzetten van MVV.
Vond Fortuna pas echt de overhand hebben toen de 1-2 viel, al had MVV met klein beetje geluk ook de 1-3 kunnen maken.

Njah en promoveren.. heb gezien hoe machteloos MVV speelde tegen Nac en die staan al ergens onderaan te bungelen.

15 dec 2012 15:37
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #395
Fortuna was inderdaad tot rond de 30e minuut iets beter na mijn mening 2 kansjes krijgen we daarin, daarna werd MVV beter, scoren uit een standaardsituatie is lekker maar ook beetje lucky altijd. Na de 0-2 heb ik tot de 65e minuut eerder het gevoel dat het 0-3 zou worden dan 1-2. Uiteindelijk maken we toch de 1-2 mooie goal maar ook beetje lucky als je mij vraagt probeer dat nog 10 keer en hij gaat er 9 keer naast/over/etc.

Toen de 1-2 uiteindelijk viel hebben we nog een paar kleine kanjes gehad en 1 hele grote met Schroyen 1 minuut voor tijd. MVV kreeg aan de andere kant ook nog een dikke kans op de 1-3 en als ze wat slimmer hadden gecounterd was het dat ook nog wel geworden.

15 dec 2012 15:39
MVVkevaanMestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #396
Even iets anders... Ik hoop dat die achterlijke idioot met zijn bom een flinke straf krijgt, wat een idioot :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

15 dec 2012 15:42
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #397

MVVkevaanMestreech schreef : Even iets anders... Ik hoop dat die achterlijke idioot met zijn bom een flinke straf krijgt, wat een idioot :puke:

Klopt, er hadden doden kunnen vallen. Ik ben eens benieuwd wat de KNVB hier mee doet.

15 dec 2012 15:47
MVVkevaanMestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #398

Schapendonk schreef :

MVVkevaanMestreech schreef : Even iets anders... Ik hoop dat die achterlijke idioot met zijn bom een flinke straf krijgt, wat een idioot :puke:

Klopt, er hadden doden kunnen vallen. Ik ben eens benieuwd wat de KNVB hier mee doet.

Ja precies...echt triest dit, en dit was dezelfde idioot die vorig seizoen een bom naar Bulters gegooid heeft, ik kan niet begrijpen waarom ze deze idioot nog toegelaten hebben in die betonnen bak, die had toch een stadionverbod gekregen...
En dat sommige niet verstaan dat ze hun club hiermee alleen maar schaden, tja... zo dom zijn sommige dus toch.
Ik hoop dat het degene die getroffen zijn snel weer beter gaat, dat gun ik niemand. alle kosten op deze idioot verhalen. laat die jongen maar flink dokken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

15 dec 2012 15:57
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #399

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, J.P. Ler

15 dec 2012 15:57 15 dec 2012 16:04 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #400
Ja als je ziet waar bij ons stadionverboden voor worden uitgedeeld kun je dit haast niet bevatten was er niet bij maar wat ik zo allemaal lees dit gaat gewoon veel te ver!!

Gepubliceerd op 15 dec 2012

Tijdens de opkomst van Fortuna Sittard gooide een persoon een vuurwerkbom in zijn eigen vak. 6 mensen raakten gewond. Geen beelden van de 'ontploffing' wel geluid.

bij deze is wel beeld idioten!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

15 dec 2012 16:05
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #401
Dikke faal van de politie, justitie en ook Fortuna. Ze houden zich maar al te graag bezig om de bekende fanatiekere een SV aan te naaien voor de meest onzinnige redens en zo'n gast kan gewoon weer vrolijk binnen lopen, zou je toch denken dat ze zo iemand een lang SV geven maar nee hoor kom ma gewoon weer binnen kun je fijn nog wat bommen gooien.

Ze hadden hem na onder moeten gooien die idioot minimaal 6 gewonden veroorzaakt.

15 dec 2012 16:12
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #402
Gisteren weer een aantal SV's bij Fortuna erbij gekomen volgens een nieuwsbericht?

Gohf weet jij toevallig of het waar is dat deze persoon destijds ook het vuurwerk naar Bulters had gegooid? Dat wordt op FortunaHome gezegd namelijk. Als dat zo is vraag ik mij toch af waarom deze persoon dan alweer het stadion in mag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk

15 dec 2012 16:15
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #403
Es iech al die beriechte op fortunahome zoe lees, vraog 'ch m'ch ech aof wat hoeger is: 't Niveau vaan 'ne (puberende) fortunafan, of dat vaan 'n gekookde mossel? Gohf, de bis mèt aofstand de slumste dao.
Zjus ouch 'ns eve op facebook dee Wesley gegoogled, 't is ech vaan 'n hoeg jan-sjrap-de-wortel gehalte.
Vaan d'n eine kan höb iech meujte mèt de normale fortuna fans, meh vaan d'n aandere kant kin 't m'ch -in tegestèlling tot iers- ech neet mie bomme of fortuna failliet geit of neet. Wat 'n figure...

15 dec 2012 16:31
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #404
Zo zie je maar, je kunt alles verbieden maar er zullen altijd individuele idioten blijven rondlopen.
Al die overdreven maatregelen van de lokale driehoek hebben het stadionbezoek weer een stuk veiliger gemaakt hoor. Het lijkt alsof de driehoek wanhopig een schijnveiligheid wil creëren om hun eigen falen te bedekken. Nu kan er gezegd worden; wij hebben er alles aan gedaan om de veiligheid van de bezoekers te garanderen maar dat was blijkbaar niet genoeg. En vervolgens wordt er tijdens allerlei evaluaties door verschillende auditteams besloten dat er komend jaar nog meer restricties moeten worden opgelegd omdat dit blijkbaar nodig zou zijn.
Wanneer leren ze nou eens dat verbieden geen zin heeft..

Door dit soort idioten krijgt de media en politiek weer de publieke opinie aan hun zijde wanneer er besloten word om nog strengere maatregelen en restricties voor voetbalsupporters op te leggen..
En wat zeggen de mensen dan die nooit in een voetbalstadion komen: Ja het werd eens tijd dat ze die asociale voetbalsupporters eens aan pakken, had je dat gelezen over die bom bij Fortuna?

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

15 dec 2012 16:43
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #405

wsly schreef : Gisteren weer een aantal SV's bij Fortuna erbij gekomen volgens een nieuwsbericht?

Gohf weet jij toevallig of het waar is dat deze persoon destijds ook het vuurwerk naar Bulters had gegooid? Dat wordt op FortunaHome gezegd namelijk. Als dat zo is vraag ik mij toch af waarom deze persoon dan alweer het stadion in mag.

wsly, lees ut beriech op pagina 23:
www.mvvfans.nl/forum/3-wedstrijden-mvv/1...t=15&start=330#14332

Dao steit ut duudeliik, dezelfde, met naom en toenaom. Iech neum aon tot dat klop.
Versjrikkelik.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden