Fortuna Sittard - MVV Maastricht
- jeoff
-
- Administrator
-
Re: Re: Fortuna Sittard - MVV Maastricht
15 Dec 2012 14:58 - 15 Dec 2012 14:58Anita wrote: Tip BP: laat arrogantie thuis en het is allemaal real.
Tip Anita: Kom hier niet iemand verdedigen die net alle Maastrichtenaren " Ratten" noemde.
Ga dat maar bij je vriendjes op FH doen :sick:
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVkevaanMestreech
-
- New Member
-
15 Dec 2012 15:12Wij hebben gewonnen, staan weer 1ste en heel shittard huilt... Wat is mooier?? :thumbsup:
1ste helft was zwak aan onze kant, 2de helft was goed.
Ach wat, de winst en de 3 punten zijn het belangrijkst.....Heerlijk :lachen:
Mie weekend begint mit MVV Mestreech!!! :applaus:
- Gohf
-
- Platinum Member
-
15 Dec 2012 15:21Succes verder, behalve de laatste wedstrijd van de competitie natuurlijk.
- You Are
-
- Elite Member
-
15 Dec 2012 15:32MVV had balbezit en kwam er niet doorheen, die 0-1 was ook gewoon nodig zodat Fortuna wat meer naar voren kwam. Dat die Dreessen daar als een amateur in de fout gaat komt natuurlijk ook door drukzetten van MVV.
Vond Fortuna pas echt de overhand hebben toen de 1-2 viel, al had MVV met klein beetje geluk ook de 1-3 kunnen maken.
Njah en promoveren.. heb gezien hoe machteloos MVV speelde tegen Nac en die staan al ergens onderaan te bungelen.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
15 Dec 2012 15:37Toen de 1-2 uiteindelijk viel hebben we nog een paar kleine kanjes gehad en 1 hele grote met Schroyen 1 minuut voor tijd. MVV kreeg aan de andere kant ook nog een dikke kans op de 1-3 en als ze wat slimmer hadden gecounterd was het dat ook nog wel geworden.
- MVVkevaanMestreech
-
- New Member
-
15 Dec 2012 15:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
15 Dec 2012 15:42MVVkevaanMestreech wrote: Even iets anders... Ik hoop dat die achterlijke idioot met zijn bom een flinke straf krijgt, wat een idioot :puke:
Klopt, er hadden doden kunnen vallen. Ik ben eens benieuwd wat de KNVB hier mee doet.
- MVVkevaanMestreech
-
- New Member
-
15 Dec 2012 15:47Schapendonk wrote:MVVkevaanMestreech wrote: Even iets anders... Ik hoop dat die achterlijke idioot met zijn bom een flinke straf krijgt, wat een idioot :puke:
Klopt, er hadden doden kunnen vallen. Ik ben eens benieuwd wat de KNVB hier mee doet.
Ja precies...echt triest dit, en dit was dezelfde idioot die vorig seizoen een bom naar Bulters gegooid heeft, ik kan niet begrijpen waarom ze deze idioot nog toegelaten hebben in die betonnen bak, die had toch een stadionverbod gekregen...
En dat sommige niet verstaan dat ze hun club hiermee alleen maar schaden, tja... zo dom zijn sommige dus toch.
Ik hoop dat het degene die getroffen zijn snel weer beter gaat, dat gun ik niemand. alle kosten op deze idioot verhalen. laat die jongen maar flink dokken.
- DJ-MARCO
-
- Premium Member
-
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
15 Dec 2012 15:57 - 15 Dec 2012 16:04Gepubliceerd op 15 dec 2012
Tijdens de opkomst van Fortuna Sittard gooide een persoon een vuurwerkbom in zijn eigen vak. 6 mensen raakten gewond. Geen beelden van de 'ontploffing' wel geluid.
bij deze is wel beeld idioten!
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
15 Dec 2012 16:05Ze hadden hem na onder moeten gooien die idioot minimaal 6 gewonden veroorzaakt.
- wsly
-
- Elite Member
-
15 Dec 2012 16:12Gohf weet jij toevallig of het waar is dat deze persoon destijds ook het vuurwerk naar Bulters had gegooid? Dat wordt op FortunaHome gezegd namelijk. Als dat zo is vraag ik mij toch af waarom deze persoon dan alweer het stadion in mag.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
15 Dec 2012 16:15Zjus ouch 'ns eve op facebook dee Wesley gegoogled, 't is ech vaan 'n hoeg jan-sjrap-de-wortel gehalte.
Vaan d'n eine kan höb iech meujte mèt de normale fortuna fans, meh vaan d'n aandere kant kin 't m'ch -in tegestèlling tot iers- ech neet mie bomme of fortuna failliet geit of neet. Wat 'n figure...
- Jean
-
- Elite Member
-
15 Dec 2012 16:31Al die overdreven maatregelen van de lokale driehoek hebben het stadionbezoek weer een stuk veiliger gemaakt hoor. Het lijkt alsof de driehoek wanhopig een schijnveiligheid wil creëren om hun eigen falen te bedekken. Nu kan er gezegd worden; wij hebben er alles aan gedaan om de veiligheid van de bezoekers te garanderen maar dat was blijkbaar niet genoeg. En vervolgens wordt er tijdens allerlei evaluaties door verschillende auditteams besloten dat er komend jaar nog meer restricties moeten worden opgelegd omdat dit blijkbaar nodig zou zijn.
Wanneer leren ze nou eens dat verbieden geen zin heeft..
Door dit soort idioten krijgt de media en politiek weer de publieke opinie aan hun zijde wanneer er besloten word om nog strengere maatregelen en restricties voor voetbalsupporters op te leggen..
En wat zeggen de mensen dan die nooit in een voetbalstadion komen: Ja het werd eens tijd dat ze die asociale voetbalsupporters eens aan pakken, had je dat gelezen over die bom bij Fortuna?
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
15 Dec 2012 16:43wsly, lees ut beriech op pagina 23:wsly wrote: Gisteren weer een aantal SV's bij Fortuna erbij gekomen volgens een nieuwsbericht?
Gohf weet jij toevallig of het waar is dat deze persoon destijds ook het vuurwerk naar Bulters had gegooid? Dat wordt op FortunaHome gezegd namelijk. Als dat zo is vraag ik mij toch af waarom deze persoon dan alweer het stadion in mag.
www.mvvfans.nl/forum/3-wedstrijden-mvv/1...t=15&start=330#14332
Dao steit ut duudeliik, dezelfde, met naom en toenaom. Iech neum aon tot dat klop.
Versjrikkelik.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!