Fortuna Sittard - MVV Maastricht
15 dec 2012 16:54
De_Lange
Platinum Boarder
2 wedstrijden zonder pubiek en FS kan inpakken. Door de gemiste inkomsten van deze gast, kan het zomaar zijn dat je falliet gaat omdat je de rekeningen niet meer betaald krijgt!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
15 dec 2012 16:56
MVV4life schreef :
wsly schreef : Gisteren weer een aantal SV's bij Fortuna erbij gekomen volgens een nieuwsbericht?
Gohf weet jij toevallig of het waar is dat deze persoon destijds ook het vuurwerk naar Bulters had gegooid? Dat wordt op FortunaHome gezegd namelijk. Als dat zo is vraag ik mij toch af waarom deze persoon dan alweer het stadion in mag.
wsly, lees ut beriech op pagina 23:
www.mvvfans.nl/forum/3-wedstrijden-mvv/1...t=15&start=330#14332
Dao steit ut duudeliik, dezelfde, met naom en toenaom. Iech neum aon tot dat klop.
Versjrikkelik.
Ja ik weet van dat bericht, maar ik vraag even bevestiging aan Gohf of dat juist is. Dus of dit ook de persoon is die het vuurwerk naar Bulters had gegooid.
15 dec 2012 17:01
Volgens mij wel,100% zeker weten doe ik het niet. Heb zijn naam vorige keer ook al eens horen vallen. Maar ik heb het niet met mijn eigen ogen gezien.
15 dec 2012 17:19
Ik durf te wedden dat ze er weer goed mee wegkomen. Ze noemen het steeds weer de bakermat van het betaalde voetbal. Alleen al daarom....
15 dec 2012 17:21
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Schapendonk schreef : Ik durf te wedden dat ze er weer goed mee wegkomen. Ze noemen het steeds weer de bakermat van het betaalde voetbal. Alleen al daarom....
Hier kunnen ze bijna niet onderuit op het filmpje hoor je duidelijk hoe dat meisje vergaat van de pijn als hier niks aan gedaan word snap ik er helemaal niks meer van!!
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
15 dec 2012 17:22
Danny1983 schreef :
Schapendonk schreef : Ik durf te wedden dat ze er weer goed mee wegkomen. Ze noemen het steeds weer de bakermat van het betaalde voetbal. Alleen al daarom....
Hier kunnen ze bijna niet onderuit op het filmpje hoor je duidelijk hoe dat meisje vergaat van de pijn als hier niks aan gedaan word snap ik er helemaal niks meer van!!
Let op mijn woorden. Ze zijn al bijna failliet. Er wordt niks mee gedaan.
15 dec 2012 17:42
Gohf, wat was eigenlijk het idee van dat volkslied? Het leek alsof het ook bij jullie op de tribunes totaal niet aansloeg, en die kerel keek meer naar het uitvak dan naar iets anders... Kwam op mij nogal raar over.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
15 dec 2012 17:44
Jacques schreef : Gohf, wat was eigenlijk het idee van dat volkslied? Het leek alsof het ook bij jullie op de tribunes totaal niet aansloeg, en die kerel keek meer naar het uitvak dan naar iets anders... Kwam op mij nogal raar over.
Liekent m'ch 1 en 1 is 2. Die dachte dao: MVV dreijt 't volksleed, dus zalle veer ouch wel 'ns eve laote zien wat veur ''sjoen'' volksleed'' veer höbbe...Typisch geval vaan Calimero gedrag..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
15 dec 2012 17:46
15 dec 2012 17:47 door αναρχος.
Ik snap niet dat jullie perse willen dat fortuna een geldboete of wedstrijd zonder publiek krijgt voor de actie van deze ene persoon. De persoon moet gewoon gestraft worden. Wat zouden jullie er van vinden als mvv een boete zou krijgen omdat bijvboorbeeld een idioot een dergelijke actie maakt?? Dat MVV in het verleden genaaid is door de KNVB moet je niet botvieren op andere clubs maar juist op de KNVB zelf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, opadiehard, Gohf, Boer458
15 dec 2012 18:06
Shawls met anti-sittard erop ook wel beetje lachwekkend toch? Dan moet het je wel erg diep zitten als je met zo iets rondloopt, bij Fortuna ook een paar keer zon anti sjengen shawl gezien dan vraag ik me toch altijd af waarom daar niet Roda opstaat, dat zou logischer zijn.
Waarom volkslied ? Denk dat ze gewoon iets extra s voor de derby wouden doen, omdat het toch de meest beladen thuiswedstrijd is. Hoeft van mij ook niet hoor, doe het altijd of doe het nooit.
15 dec 2012 18:17
Frank Salemans
Platinum Boarder
Ik heb gisteren genoten van een spannende wedstrijd, maar die vuurwerkbom vergalt toch een beetje mijn feeststemming. Ik ben heel benieuwd of Fortuna hier een sanctie op krijgt van de KNVB. Als het dezelfde persoon is als degene die vorig jaar Bulters bijna verwondde, dan lijkt me dat wel een vet probleem voor Fortuna.
Ik vond MVV Maastricht gisteren eerlijk gezegd geen bijster sterke pot spelen en dan is het knap als je toch drie punten mee naar Maastricht neemt.
Het was een wedstrijd met twee gezichten. Tot aan de tegengoal vond ik MVV de wedstrijd goed controleren. Ze speelden op balbezit en vanuit het vertrouwen dat er altijd kansen komen en de MVV-spitsen dan hun dodelijke efficiëntie zouden kunnen tonen. Toch werkte die tactiek niet helemaal goed, omdat de eindpasses op de spitsen meestal niet scherp genoeg waren. De goal van Stankov viel dan ook uit een dood spelmoment. Overigens kon je goed op de tv-beelden zien dat Stankov daar wel met veel duw- en trekwerk (van twee kanten) zich in het mannelijk duel de sterkste toont. De goal van Danny Schreurs was een gedenkwaardige: zo snel na rust scoren zal niet vaak vertoond zijn. En om er dan in volle sprint nog een stiftje uit te gooien: grote klasse van Danny.
Na de vrij onverwachte tegengoal (overigens wordt die spits daar wel heel zwak verdedigd door o.a. Labylle) ging Fortuna een eindoffensief eruit persen onder leiding van Schroyen (nummer 5): prima voetballer is dat; die zou ik er zo bij willen hebben. MVV wankelde maar bleef onder leiding van Rutjes (voor mij MOTM) en Verdellen met enig fortuin stand houden.
Ik vind wel dat de overwinning uiteindelijk verdiend was omdat MVV Maastricht over 90 minuten de betere ploeg was met beter positiespel en 70 minuten lang controle over het duel. Labylle, Rutjes en Esajas hadden met iets meer geluk de score een nog florissantere aanblik kunnen geven.
In deze wedstrijd kon je m.i. goed zien dat spelers als Rutjes (!), Veldmate (ook al speelde hij niet briljant, maar hij blijft wel een goed aanspeelpunt), Schreurs en Castro echt belangrijk zijn in deze ploeg. Naar mijn mening nog belangrijker dan Labylle, die gisteren een van zijn mindere wedstrijden speelde voor MVV en vrij veel moeite had met Voorn. Kan gebeuren: ik vind Labylle een prima voetballer maar hij speelde gisteren wat ongelukkig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Uermend
15 dec 2012 18:19
Gohf schreef : Waarom volkslied ? Denk dat ze gewoon iets extra s voor de derby wouden doen, omdat het toch de meest beladen thuiswedstrijd is. Hoeft van mij ook niet hoor, doe het altijd of doe het nooit.
Ich zow zigke; doech ut good of doech ut neet..........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, peter ruiver
15 dec 2012 18:27
Boer458 schreef :
Gohf schreef : Waarom volkslied ? Denk dat ze gewoon iets extra s voor de derby wouden doen, omdat het toch de meest beladen thuiswedstrijd is. Hoeft van mij ook niet hoor, doe het altijd of doe het nooit.
Ich zow zigke; doech ut good of doech ut neet..........
Ik mis schijnbaar iets. Schamen????? Kan mij iemand uitleggen wat er mis is met het lied voorafgaand aan de wedstrijd? Ik vond het leuk. Het is m.i. een mooi Sittards lied.
15 dec 2012 18:35
Frank Salemans
Platinum Boarder
Als je in de samenvatting ziet hoe keeper Kaya de doorgebroken Rutjes met twee benen naar voren raakt, dan had die bal ook op de stip gemogen. In het stadion had ik dat niet zo gezien, maar in de samenvatting op tv wel. Menig scheidsrechter had hem op de stip gelegd.
15 dec 2012 18:40
15 dec 2012 18:49 door Anita.
jeoff schreef :
Anita schreef : Tip BP: laat arrogantie thuis en het is allemaal real.
Tip Anita: Kom hier niet iemand verdedigen die net alle Maastrichtenaren " Ratten" noemde.
Ga dat maar bij je vriendjes op FH doen
Ik verdedig niemand. Het is niet netjes wat real one schrijft. Ik heb een leuk gesprekje met hem gevoerd. Als ik dat geweten had had ik hem persoonlijk hierover aangesproken. Ik vraag me af hoe het komt dat hij zo denkt. Mogelijk dat bepaalde arrogante opmerkingen van MVV-fans wrevel bij sommige fans van Fortuna opwekken. En als je de opmerking van real One not done vindt, schrijf dan je reactie op FH i.p.v. hier lelijk te doen. Zo ook weer de reacties over het lied voor aanvang. Begrijp nu dat je hiermee uitstraalt: niemand en niks is beter dan MVV en Maastricht. Waarom?
Ik hou nu eenmaal niet van arrogantie. Wees real.
Tijd voor maken pagina: 0.331 seconden