Fortuna Sittard - MVV Maastricht
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
Re: Re: Fortuna Sittard - MVV Maastricht
17 Dec 2012 16:57 - 17 Dec 2012 17:01webmastersfm wrote: misschien kunnen ze de morele punten inwisselen op het einde vh seizoen? ach het is een collectief gejank. Voor ons komen er mooiere wedstrijden nog aan met een veel groter belang als tegen de calimero's. Voor hun is dit DE wedstrijd. Voor mij al lang niet meer. MVV vs Roda is de enige echte derby in limburg. Voor roda ook.
Ja wat ben ik blij als we volgend seizoen niet meer tegen Fucktuna hoeven..
Ieder jaar dat gehuil van hun zijde ben ik ook wel klaar mee!
Jammer voor sommige fans van hun zoals Gohf.
En de vele andere fans die ik persoonlijk ken en niet op forums reageren die nog wel normaal kunnen reageren en een normaal IQ hebben.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
17 Dec 2012 17:19Dave1902 wrote: Wat 'n bullshit hetze voeren ze daar in sittard over het juichen van Danny.Buiten dat hij met dit doelpunt de 3 punten dichtbij bracht,zorgde de overwinning ook voor het heroveren van de koppositie.
Na de thuis overwinningen van fortuna "Sjiek is mich dat" of "Super sjoenen daag" draaien,en dit jaar het sittards "volkslied" met een verschrikkelijke zanger die zich voornamelijk wendde tot de Maastrichtenaren.(Het mooiste vond ik nog dat iedereen op het veld incl. de fortuna spelers niet op het vertrek van deze Big Benny in ut zoer kon wachten,en niemand uit het stadion meezong.)
Dit is ook de rede waarom Danny zo super gewaardeerd werd in Sittard. Een Maastrichtenaar die scoort tegen zijn eigen MVV. Daar hebben ze de grootste lol aan gehad. En als het aan hun had gelegen had dit sprookje nog lang doorgeborduurd, maar dan samen met Prince. Als Danny een Amsterdammer was geweest, had hij in Sittard niet zo'n waardering gekregen. Het zegt genoeg over de club hoe groot de haat is jegens Maastricht. Prince is ook niet voor niks weg gehaald. De aanval die MVV in het begin van het seizoen voor ogen had, kregen ze lucht van, en wilden ze voor onze neus wegkapen. Of ze hier nou in de geldproblemen mee kwamen of niet, dat intresseerde niet, maar als ze MVV maar konden dwarsbomen. Zo blind zijn ze.
- Boer458
-
- Platinum Member
-
17 Dec 2012 17:19webmastersfm wrote: misschien kunnen ze de morele punten inwisselen op het einde vh seizoen? ach het is een collectief gejank. Voor ons komen er mooiere wedstrijden nog aan met een veel groter belang als tegen de calimero's. Voor hun is dit DE wedstrijd. Voor mij al lang niet meer. MVV vs Roda is de enige echte derby in limburg. Voor roda ook.
dus dich geis dr vanoet dat Joda vollegend joar nog ieredivisie sjpeult ?? :lachen:
- Hill28
-
- Visitor
-
17 Dec 2012 17:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Danny 72
-
- Premium Member
-
17 Dec 2012 19:35Als dit zo is dan hoop ik dat ze een flinke boete krijgen.
Maar ze moeten nog naar ons he dat vergeten ze
- Jacques
-
- Platinum Member
-
17 Dec 2012 19:40Wat wil je daarmee zeggen? Dat jij glazen naar de hoofden van de spelers van Fortuna gaat gooien? Doe normaal jong.Danny 72 wrote: Maar ze moeten nog naar ons he dat vergeten ze
- Schapendonk
-
- Banned
-
17 Dec 2012 19:45 - 17 Dec 2012 19:46
- Jacques
-
- Platinum Member
-
17 Dec 2012 19:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
17 Dec 2012 19:48Jacques wrote: Ok, dan begrijp ik het misschien verkeerd, mijn excuses. Ik zie de geusselt graag als een heksenketel waar spelers van de tegenstander niet graag naar toe komen. De sfeer in het stadion onder Maaskant tegen RKC, bijvoorbeeld. Maar glazen gooien naar spelers gaat mij veel te ver.
Zeker gaat dit te ver. Helemaal eens. Maar dit was trouwens niet het enige. Er werd ook met vanalles en nog wat naar Castro gegooid.
- Fabrice
-
- Elite Member
-
- Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder
17 Dec 2012 19:54Hoe leggen ze dat uit in Zeist?
Ik kan me herinneren dat wij jaren geleden (voor minder) zwaar gestraft werden: wedstrijd zonder publiek, wedstrijdverbod (in Helmond), puntenaftrek, boetes ed
Ik hoop en ben overtuigd dat zoiets in de Geusselt niet meer gebeurd, wat is onze club in een paar jaar tijd veranderd - geweldig!
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
17 Dec 2012 19:55Ze hebben kansen genoeg gehad en niet afgemaakt. Geen moeite mee...
Een gelijkspel zat er zeker in ....maar die "blunder" na de aftrap kost hun 3 punten..
Vuurwerk slachtoffers...glazen gooien....gestoorde artiesten....Het was weer een ouderwets avondje Sittard
Groetjes uit RAT-City

- Danny 72
-
- Premium Member
-
17 Dec 2012 20:41Tuurlijk ga ik niet met glazen gooien, vandalisme of geweld keur ik ten strengste af.
Ik denk eerder aan de fortuna spelers een warm welkom te geven zoals een paar jaar geleden toen ze naar de warmingup naar binnen gingen onder een striemend fluit concert van de angelside tribune, je zag de angst in hun ogen toen.
Dus begrijp me niet verkeerd jacques.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
17 Dec 2012 21:12Vergelijken bij die derby toen was dit kinderspel.(en dan heb ik het niet over de achterlijke met zijn vuurwerk bom blijft triest natuurlijk maar wat kun je als club hier tegen doen ? Als er 1 gek iets mee na binnen wil nemen lukt hem dat toch wel, als je zelfs al fakkels mee na binnen krijgt, die dingen zijn nog wel iets lastiger mee na binnen te nemen en dat lukt iedere jaar ook weer zowel in Maastricht als Sittard)
al heeft de politie hier natuurlijk ook wel een handje in dmv niet adequaat ingrijpen.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
17 Dec 2012 22:09Hill28 wrote: Iemand die zichzelf de morele winnaar vindt, is per definitie de morele verliezaar.
Dit moest eigenlijk de tekst van veldheer napoleon moeten zijn,dus niet onze napoleon maar de echte :lachen: ...gr opa

- Jacques
-
- Platinum Member
-
17 Dec 2012 23:12Ah, dan is het goed, daar ben ik het helemaal mee eens. Die sfeer, daar houd ik inderdaad zelf ook van :thumbsup:Danny 72 wrote: Beste jacques,
Tuurlijk ga ik niet met glazen gooien, vandalisme of geweld keur ik ten strengste af.
Ik denk eerder aan de fortuna spelers een warm welkom te geven zoals een paar jaar geleden toen ze naar de warmingup naar binnen gingen onder een striemend fluit concert van de angelside tribune, je zag de angst in hun ogen toen.
Dus begrijp me niet verkeerd jacques.