Fortuna Sittard - MVV Maastricht
17 dec 2012 16:57
17 dec 2012 17:01 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
webmastersfm schreef : misschien kunnen ze de morele punten inwisselen op het einde vh seizoen? ach het is een collectief gejank. Voor ons komen er mooiere wedstrijden nog aan met een veel groter belang als tegen de calimero's. Voor hun is dit DE wedstrijd. Voor mij al lang niet meer. MVV vs Roda is de enige echte derby in limburg. Voor roda ook.
Ja wat ben ik blij als we volgend seizoen niet meer tegen Fucktuna hoeven..
Ieder jaar dat gehuil van hun zijde ben ik ook wel klaar mee!
Jammer voor sommige fans van hun zoals Gohf.
En de vele andere fans die ik persoonlijk ken en niet op forums reageren die nog wel normaal kunnen reageren en een normaal IQ hebben.
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
17 dec 2012 17:19
Dave1902 schreef : Wat 'n bullshit hetze voeren ze daar in sittard over het juichen van Danny.Buiten dat hij met dit doelpunt de 3 punten dichtbij bracht,zorgde de overwinning ook voor het heroveren van de koppositie.
Na de thuis overwinningen van fortuna "Sjiek is mich dat" of "Super sjoenen daag" draaien,en dit jaar het sittards "volkslied" met een verschrikkelijke zanger die zich voornamelijk wendde tot de Maastrichtenaren.(Het mooiste vond ik nog dat iedereen op het veld incl. de fortuna spelers niet op het vertrek van deze Big Benny in ut zoer kon wachten,en niemand uit het stadion meezong.)
Dit is ook de rede waarom Danny zo super gewaardeerd werd in Sittard. Een Maastrichtenaar die scoort tegen zijn eigen MVV. Daar hebben ze de grootste lol aan gehad. En als het aan hun had gelegen had dit sprookje nog lang doorgeborduurd, maar dan samen met Prince. Als Danny een Amsterdammer was geweest, had hij in Sittard niet zo'n waardering gekregen. Het zegt genoeg over de club hoe groot de haat is jegens Maastricht. Prince is ook niet voor niks weg gehaald. De aanval die MVV in het begin van het seizoen voor ogen had, kregen ze lucht van, en wilden ze voor onze neus wegkapen. Of ze hier nou in de geldproblemen mee kwamen of niet, dat intresseerde niet, maar als ze MVV maar konden dwarsbomen. Zo blind zijn ze.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Uermend
17 dec 2012 17:19
webmastersfm schreef : misschien kunnen ze de morele punten inwisselen op het einde vh seizoen? ach het is een collectief gejank. Voor ons komen er mooiere wedstrijden nog aan met een veel groter belang als tegen de calimero's. Voor hun is dit DE wedstrijd. Voor mij al lang niet meer. MVV vs Roda is de enige echte derby in limburg. Voor roda ook.
dus dich geis dr vanoet dat Joda vollegend joar nog ieredivisie sjpeult ??
17 dec 2012 17:26
Iemand die zichzelf de morele winnaar vindt, is per definitie de morele verliezaar.
17 dec 2012 19:35
Volgens fh is er na de wedstrijd vanaf hoofd tribune met glazen naar mvv spelers gegooid,
Als dit zo is dan hoop ik dat ze een flinke boete krijgen.
Maar ze moeten nog naar ons he dat vergeten ze
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk
17 dec 2012 19:40
Danny 72 schreef : Maar ze moeten nog naar ons he dat vergeten ze
Wat wil je daarmee zeggen? Dat jij glazen naar de hoofden van de spelers van Fortuna gaat gooien? Doe normaal jong.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
17 dec 2012 19:45
17 dec 2012 19:46 door Schapendonk.
Ik denk niet dat hij dat zo bedoeld. Eerder een warm welkom
Als het ten minste nog zover komt. Ik wil eens kijken wat de KNVB met dit alles gaat doen. Waarschijnlijk niks, maar je weet maar nooit. Afwachten dus.
17 dec 2012 19:47
Ok, dan begrijp ik het misschien verkeerd, mijn excuses. Ik zie de geusselt graag als een heksenketel waar spelers van de tegenstander niet graag naar toe komen. De sfeer in het stadion onder Maaskant tegen RKC, bijvoorbeeld. Maar glazen gooien naar spelers gaat mij veel te ver.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u damske
17 dec 2012 19:48
Jacques schreef : Ok, dan begrijp ik het misschien verkeerd, mijn excuses. Ik zie de geusselt graag als een heksenketel waar spelers van de tegenstander niet graag naar toe komen. De sfeer in het stadion onder Maaskant tegen RKC, bijvoorbeeld. Maar glazen gooien naar spelers gaat mij veel te ver.
Zeker gaat dit te ver. Helemaal eens. Maar dit was trouwens niet het enige. Er werd ook met vanalles en nog wat naar Castro gegooid.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
17 dec 2012 19:54
Toch vraag ik me af hoe ze de dingen aanpakken in Sittard: vorig seizoen een bom op het veld (Bulters), dit seizoen alweer een bom (dit keer mét gevolgen) en met glazen gooien naar de spelers van de tegenpartij!
Hoe leggen ze dat uit in Zeist?
Ik kan me herinneren dat wij jaren geleden (voor minder) zwaar gestraft werden: wedstrijd zonder publiek, wedstrijdverbod (in Helmond), puntenaftrek, boetes ed
Ik hoop en ben overtuigd dat zoiets in de Geusselt niet meer gebeurd, wat is onze club in een paar jaar tijd veranderd - geweldig!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
17 dec 2012 19:55
Tja...je merkt aan alles dat het pijn doet in Sittard en dat zal nog wel even zo blijven.
Ze hebben kansen genoeg gehad en niet afgemaakt. Geen moeite mee...
Een gelijkspel zat er zeker in ....maar die "blunder" na de aftrap kost hun 3 punten..
Vuurwerk slachtoffers...glazen gooien....gestoorde artiesten....Het was weer een ouderwets avondje Sittard
Groetjes uit RAT-City
17 dec 2012 20:41
Beste jacques,
Tuurlijk ga ik niet met glazen gooien, vandalisme of geweld keur ik ten strengste af.
Ik denk eerder aan de fortuna spelers een warm welkom te geven zoals een paar jaar geleden toen ze naar de warmingup naar binnen gingen onder een striemend fluit concert van de angelside tribune, je zag de angst in hun ogen toen.
Dus begrijp me niet verkeerd jacques.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk, Jacques
17 dec 2012 21:12
Ik wil hier niks mee goed praten maar zo een jaar of 3 geleden toen Fortuna bij jullie met 0 - 2 won liep het pas echt uit de hand. Wat ik bedoel te zeggen is spanningen tijdens zo een derby lopen altijd al vrij hoog op maar je kunt niet ontkennen dat als het thuis team verliest het meestal erger escaleert als bij een gelijkspel of overwinning thuis team.
Vergelijken bij die derby toen was dit kinderspel.(en dan heb ik het niet over de achterlijke met zijn vuurwerk bom blijft triest natuurlijk maar wat kun je als club hier tegen doen ? Als er 1 gek iets mee na binnen wil nemen lukt hem dat toch wel, als je zelfs al fakkels mee na binnen krijgt, die dingen zijn nog wel iets lastiger mee na binnen te nemen en dat lukt iedere jaar ook weer zowel in Maastricht als Sittard)
al heeft de politie hier natuurlijk ook wel een handje in dmv niet adequaat ingrijpen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk
17 dec 2012 22:09
opadiehard
Platinum Boarder
Hill28 schreef : Iemand die zichzelf de morele winnaar vindt, is per definitie de morele verliezaar.
Dit moest eigenlijk de tekst van veldheer napoleon moeten zijn,dus niet onze napoleon maar de echte
...gr opa
.
....
17 dec 2012 23:12
Danny 72 schreef : Beste jacques,
Tuurlijk ga ik niet met glazen gooien, vandalisme of geweld keur ik ten strengste af.
Ik denk eerder aan de fortuna spelers een warm welkom te geven zoals een paar jaar geleden toen ze naar de warmingup naar binnen gingen onder een striemend fluit concert van de angelside tribune, je zag de angst in hun ogen toen.
Dus begrijp me niet verkeerd jacques.
Ah, dan is het goed, daar ben ik het helemaal mee eens. Die sfeer, daar houd ik inderdaad zelf ook van
Tijd voor maken pagina: 0.312 seconden