>
Ontvangen bedankjes 1691
@ Danny;Danny1983 schreef :
Het is ook niet persoonlijk naar jou gericht Gohf jij reageert hier altijd netjes en correct,mischien moet je eens op jullie forum leren hoe je dat doet
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
les rouges blancs schreef :
@ Danny;Danny1983 schreef :
Het is ook niet persoonlijk naar jou gericht Gohf jij reageert hier altijd netjes en correct,mischien moet je eens op jullie forum leren hoe je dat doet
- op Fortuna Home zijn er enkele figuren ook door de eigen supporters teruggefloten, toen deze verkeerd ( homo, nicht uit Maastricht en nog wat meer van dat soort reacties) op mij gaven...
- ook de FH mods zijn meer dan OK en heb ik (dankzij Anita ) als toffe gasten leren kennen ( te vergelijken met uzze Zjeff met döbbele FF) ,toen ze voor en na een van de laatste derby's samen met ons MVV suppoters in de kantine van de Geusselt hal ( "Kimbriakantien") eentje dronken en hun verlies als echte kerels droegen, zij het met een traan in hun ogen, maar ons feliciteerden en een pilsje aanboden. Respect daarvoor !
Neettemin hoop iech tot Fortuna e flinke tet kreig !
Gohf schreef : Mwaah ik maak me geen illusies hoor, Fortuna staat nu leuk 2e maar ik geloof er helemaal niks van dat ze dit een heel seizoen weten vol te houden, met een plekje in de play offs(of dat dan plek 2 is of 9) ben ik al dik tevreden.
Tja, dat de sfeer niet ontspannen is heb ik geen last van hoor, daar ga ik me echt niet druk over maken, als ik hier een normale reactie geef lijkt me er verder vrij weinig aan de hand, zoals ik al zei leven en laten leven.
opadiehard schreef :
Gohf schreef : En mensen laten we toch blij zijn met die derby...zonder zou ik diep zonde vinden...
Opa, welliicht is er volgend jaar geen derby meer! Als wij promoveren en Aken noord en VVV degraderen. Misschien toch alvast maar mentaal op voorbereiden
Sterkte!!Jacques schreef : Ik word waarschijnlijk de dag voor deze wedstrijd geopereerd... Dat wordt radio luisteren of als t op Eredivisie live komt zorgen dat iemand me een streampje op het ziekenbed levert
ja die lullen toch iedere week mee met hoe de wint waait.Schapendonk schreef : En als klap op de vuurpijl zegt de commentator op jupilerleague .nl: En fortuna gaat meedoen om.....de titel