Fortuna Sittard - MVV Maastricht

27 okt 2012 17:48 27 okt 2012 17:51 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #31

Danny1983 schreef :
Het is ook niet persoonlijk naar jou gericht Gohf jij reageert hier altijd netjes en correct,mischien moet je eens op jullie forum leren hoe je dat doet ;)

@ Danny;

- op Fortuna Home zijn er enkele figuren ook door de eigen supporters teruggefloten, toen deze verkeerd ( homo, nicht uit Maastricht en nog wat meer van dat soort reacties) op mij gaven...


- ook de FH mods zijn meer dan OK en heb ik als toffe gasten leren kennen ( te vergelijken met uzze Zjeff met döbbele FF) ,toen ze voor en na een van de laatste derby's samen met ons MVV supporters in de kantine van de Geusselt hal
( "de Kimbriakantien") eentje dronken en hun verlies als echte kerels droegen, zij het met een traan in hun ogen, maar ons feliciteerden en een pilsje aanboden. Respect daarvoor ! :thumbsup:

Neettemin hoop iech tot Fortuna e flinke tet kreig !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 17:52
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #32

les rouges blancs schreef :

Danny1983 schreef :
Het is ook niet persoonlijk naar jou gericht Gohf jij reageert hier altijd netjes en correct,mischien moet je eens op jullie forum leren hoe je dat doet ;)

@ Danny;

- op Fortuna Home zijn er enkele figuren ook door de eigen supporters teruggefloten, toen deze verkeerd ( homo, nicht uit Maastricht en nog wat meer van dat soort reacties) op mij gaven...


- ook de FH mods zijn meer dan OK en heb ik (dankzij Anita :thumbsup: ) als toffe gasten leren kennen ( te vergelijken met uzze Zjeff met döbbele FF) ,toen ze voor en na een van de laatste derby's samen met ons MVV suppoters in de kantine van de Geusselt hal ( "Kimbriakantien") eentje dronken en hun verlies als echte kerels droegen, zij het met een traan in hun ogen, maar ons feliciteerden en een pilsje aanboden. Respect daarvoor ! :thumbsup:

Neettemin hoop iech tot Fortuna e flinke tet kreig !


Oke dankje LRB ik reageer ook alleen maar op de berichten die behoorlijk negatief naar ons gericht zijn.
Maar ik zal er rekening mee houden zoals ik ook al tegen Gohf zei dat niet iedereen hetzelfde is.
was niet mijn bedoeling om iedereen bij Fortuna over 1 kam te scheren al lijkt het er wel op met de emotionele opmerking die ik maakte

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 17:54
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #33

Gohf schreef : Mwaah ik maak me geen illusies hoor, Fortuna staat nu leuk 2e maar ik geloof er helemaal niks van dat ze dit een heel seizoen weten vol te houden, met een plekje in de play offs(of dat dan plek 2 is of 9) ben ik al dik tevreden.

Tja, dat de sfeer niet ontspannen is heb ik geen last van hoor, daar ga ik me echt niet druk over maken, als ik hier een normale reactie geef lijkt me er verder vrij weinig aan de hand, zoals ik al zei leven en laten leven.


Deze persoon is altijd correct hier aanwezig...en op een forum mag je verwachten gohf dat je tegengas krijgt en soms ongenadig afgezeken word,maar dat hoef ik je niet uit te leggen.
En mensen laten we toch blij zijn met die derby...zonder zou ik diep zonde vinden...heerlijk toch dalijk die sfeer.
Stel je eens voor dalijk wij nog steeds 1 en zij nr 2...(ik hoop het niet)...dan krijg je toch een wedstrijd om naar uit te kijken...vooral wij kunnen dan zingen danny is vaan us...en indd leven en laten leven :thumbsup:...en fanatiek medeleven met die van ons zal ik zeker tijdens de wedstrijd doen...(daan veranderd opa in een monster met killer instinct)...bereid om in te vallen :lolno:...heerlijk dalijk de 14de december...kijk naar het aanplakbiljet...FORTUNA-MVV.
Ik moet wel zeggen dat ik de wedstrijden in de oude baandert mooier vond...maar daar kan bovenstaande helaas ook niks aan doen :thumbsdown:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs, Gohf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 18:01 27 okt 2012 18:01 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #34
Danny, het is je vergeven jong. Ze hebben me net gebeld. De voorzitter accepteerd je emotionele uitbarsting, en ze haten je niet meer (maar ook niet minder) en willen hun uitspraak van "pak die sjengen" bij deze wel aanpassen in "pak die sjengen op de sjouwers". Dat hoorde volgens hun ook meer bij een 1e plek. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 18:02
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #35

opadiehard schreef :

Gohf schreef : En mensen laten we toch blij zijn met die derby...zonder zou ik diep zonde vinden...


Opa, welliicht is er volgend jaar geen derby meer! Als wij promoveren en Aken noord en VVV degraderen. Misschien toch alvast maar mentaal op voorbereiden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 18:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3828
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #36
Ik word waarschijnlijk de dag voor deze wedstrijd geopereerd... Dat wordt radio luisteren of als t op Eredivisie live komt zorgen dat iemand me een streampje op het ziekenbed levert :P

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 18:57
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #37
Nou Fortuna ben ik niet erg van onder de indruk wat ik nu zie ;) die uitslag hadden wij ook verdiend thuis tegen telstar...

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 19:35
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #38

Jacques schreef : Ik word waarschijnlijk de dag voor deze wedstrijd geopereerd... Dat wordt radio luisteren of als t op Eredivisie live komt zorgen dat iemand me een streampje op het ziekenbed levert :P

Sterkte!!

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 19:45 27 okt 2012 19:48 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #39
En als klap op de vuurpijl sluit de de commentator af op jupilerleague .nl: En fortuna gaat meedoen om.....de titel :lolno:
www.jupilerleague.nl/video/1010764.php

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 19:48
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #40

Schapendonk schreef : En als klap op de vuurpijl zegt de commentator op jupilerleague .nl: En fortuna gaat meedoen om.....de titel :lolno:

ja die lullen toch iedere week mee met hoe de wint waait.
Als MVV en Fortuna volgende week niet winnen zijn Sparta en andere clubs opeens weer de top favorieten zo gaat dat toch in het voetbal wij weten wel beter ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 19:49 27 okt 2012 19:50 door You Are.
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #41
Ik heb er echt zin in! Mvv #1 Fortuna #2 in dat opzicht brengt het al een andere sfeer mee!
En de vijandige sfeer is gewoon heerlijk! Bij opkomst "pak die sjengen" , "alle boeren zijn homo's " noem het maar op! Niks is mooier dan van onze Zitterd vrienden verslaan in een goed gevuld stadion!

Mijn voorgevoel zegt dat dit een keiharde wedstrijd wordt, gelukkig hebben we met Rutjes, Veldmate , Van Hyfty echte kilometer vreters in de selectie. Kwalitatief zijn we sterker, maar deze wedstrijd is toch anders. Gelukkig hebben we genoeg bikkels dit jaar in de selectie!

Respect voor Gohf
Kan me wel vaker vinden in zijn post ;) eerlijk en objectief. Tijd om de "boeren" jantje te geven !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 21:26
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #42
Danny72 wil je me persoonlijk aanspreken bij een volgende wedstrijd? Dan kan ik nagaan of je wel weet waarover je praat. Ook maak ik graag een persoonlijk praatje met Jeoff. Ik heb het idee dat jullie de historie van de enig buur met de andere buur verwisselen en mij ook niet kennen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2012 07:06
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #43
Ben ik nu gek is die van fortuna... meijers of zoiets de zelfde persoon als die van de melkunie reclame? :lachen:...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2012 16:37
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #44
Zie net dat je al kaartjes kunt bestellen voor bus 2+3, zijn deze voor alle mensen of alleen voor leden/donateurs?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2012 18:02
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3828
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #45
Zie eerste bericht van dit onderwerp ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden