Fortuna Sittard - MVV Maastricht

27 okt 2012 14:06
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #16

Anita schreef : Jeoff: gelukkig kennen de Fortuna fans deze frustratie niet. Je draaft een beetje door. Laten wij happy zijn en laat het geluk van anderen er ook zijn. We zijn buren, concurrenten maar geen grote vijanden! Mogelijk verwisselt je de buren.


natuurlijk.. spring maar weer in de bres voor je Fortuna vriendjes *gaap*
erg voorspelbare reactie. Zodra iemand iets over fortuna zegt sta jij weer met je commentaar klaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 14:36
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 94
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #17
Hubs geliek jeof,
Die gunnen us het leeg neet in de ogen.
Anita kins beter fortuna fan weure,
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 15:17
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #18
Wat ik allemaal lees op dat Fortuna gezeik dat ze maar in de stront zakken en dat ze geen wedstrijd meer mogen winnen tis dat R*da bestaat maar fortuna is hard op weg om op mijn zwarte lijst onder R*da te komen :sick:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 16:18
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #19

Danny1983 schreef : Wat ik allemaal lees op dat Fortuna gezeik dat ze maar in de stront zakken en dat ze geen wedstrijd meer mogen winnen tis dat R*da bestaat maar fortuna is hard op weg om op mijn zwarte lijst onder R*da te komen :sick:


Niet zo generaliseren he jong, zowel bij Fortuna als bij MVV heb je gasten er tussen lopen die elkaar niks gunnen, er wordt dan helemaal maar direct gezegd die van Fortuna of die van MVV gunnen ons niks, de mening van 1,10 of 100 man zegt nog niks over de mening van de overige 5000.

Met periode titel van MVV is er zelfs een topic gecreëerd om MVV en haar fans te feliciteren hier stonden nagenoeg alleen maar positieve reacties in.

Kortom laat je niet gek maken door de mening(en) van een paar mensen, en generaliseer het niet direct dat dat de mening zou zijn van iedere Fortuna fan. Eerst reageerde ik ook op elke anti-Fortuna opmerking hier, maar dat heeft toch geen zin. Leven en laten leven joh, jullie staan 1e ik zou iedereen uitlachen die denkt grappig te zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Maosbrögk, Sandro, jesfen, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 16:39 27 okt 2012 16:40 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #20

Gohf schreef :

Danny1983 schreef : Wat ik allemaal lees op dat Fortuna gezeik dat ze maar in de stront zakken en dat ze geen wedstrijd meer mogen winnen tis dat R*da bestaat maar fortuna is hard op weg om op mijn zwarte lijst onder R*da te komen :sick:


Niet zo generaliseren he jong, zowel bij Fortuna als bij MVV heb je gasten er tussen lopen die elkaar niks gunnen, er wordt dan helemaal maar direct gezegd die van Fortuna of die van MVV gunnen ons niks, de mening van 1,10 of 100 man zegt nog niks over de mening van de overige 5000.

Met periode titel van MVV is er zelfs een topic gecreëerd om MVV en haar fans te feliciteren hier stonden nagenoeg alleen maar positieve reacties in.

Kortom laat je niet gek maken door de mening(en) van een paar mensen, en generaliseer het niet direct dat dat de mening zou zijn van iedere Fortuna fan. Eerst reageerde ik ook op elke anti-Fortuna opmerking hier, maar dat heeft toch geen zin. Leven en laten leven joh, jullie staan 1e ik zou iedereen uitlachen die denkt grappig te zijn.


Gohf natuurlijk heb je gelijk met je bericht. Maar wij staan nu 1(na jaar in jaar uit nacompetitie) en jullie staan nu 2(na 10 jaar niks gepresteerd te hebben). Ik denk dat dit in het voetbal niet erg bevorderlijk is voor diepe vriendschappelijke banden. En zeker niet als je weet dat er maar 1 rechtstreeks promoveerd. Dus ik zou je maar voorlopig willen adviseren om op je eigen forum te blijven, want de sfeer is alles behalve ontspannen te noemen. Verder niks persoonlijks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 16:46
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #21
Mwaah ik maak me geen illusies hoor, Fortuna staat nu leuk 2e maar ik geloof er helemaal niks van dat ze dit een heel seizoen weten vol te houden, met een plekje in de play offs(of dat dan plek 2 is of 9) ben ik al dik tevreden.

Tja, dat de sfeer niet ontspannen is heb ik geen last van hoor, daar ga ik me echt niet druk over maken, als ik hier een normale reactie geef lijkt me er verder vrij weinig aan de hand, zoals ik al zei leven en laten leven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 16:49 27 okt 2012 16:50 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #22
Dit wordt een veldslag. Een ongekende veldslag. Want de jaarlijkse doelstelling van Fortuna:' Wij staan boven de Sjengen' is nu ook een sportieve doelstelling voor alle ploegen in de Jupiler league.

Ik weet al hoe het gaat eindigen. Met 'Sjiek is miech dat', worden we weer de bus ingeleid, d'n dikke van fortuna kan weer op zijn pens slaan. Zeventig procent balbezit en vijftig doelpogingen van de gasten, en de wedstrijd werd beslist in de eerste en de laatste minuut door de thuisploeg... Déjà vu 2011/2012 :angry:

Maar goed, zitten nog genoeg wedstrijd tussen dit duel, kan nog veel veranderen in de belading.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 16:55 27 okt 2012 16:58 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #23
Ik gun je die plek in de NC echt van harte, meen ik echt serieus, maar ik ben ook zo eerlijk om te zeggen dat ik jullie plek 1 niet gun. En daar heb ik 2 redenen voor. De eerste heb ik al genoemd. Dat Fortuna 10 jaar niks gepresteerd heeft, dus eigenlijk geen recht van spreken heeft. De 2e reden is het naast de schoenen lopen, en "pak die sjengen" kreten. Er wordt daar serieus vanuit gegaan dat ze 1e worden en dat ze daar ook meer recht op hebben dan MVV want MVV had alleen clubs gehad uit het rechterrijtje enz...Ik vind dat ze best wel wat passen terug mogen doen! Want ze gaan echt te ver met hun uitspraken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 17:05
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #24
Tja, euforie doet gekke dingen met een mens, en omdat MVV al zo'n jaar of 10 boven Fortuna eindigt en dat ons ook al zo'n jaar of 10 bij elke gelegenheid onder de neus word gewreven snap ik best dat er bij een gedeelte van de fans een gevoel heerst dat ze boven MVV willen staan om eindelijk van die neerbuigendheid(misschien niet helemaal het correcte woord, maar kan zo snel niks beters bedenken) af te geraken, en eerlijk is eerlijk toen je nog niet kon degraderen en wij stonden bijv 15e en MVV 10e moet je toch ergens naar kunnen uitkijken(prestige strijd).

Ik gun het MVV overigens wel behalve 2 wedstrijden per jaar natuurlijk;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 17:07
Breur
Bezoeker
Bezoeker
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #25

Schapendonk schreef : Ik gun je die plek in de NC echt van harte, meen ik echt serieus, maar ik ben ook zo eerlijk om te zeggen dat ik jullie plek 1 niet gun. En daar heb ik 2 redenen voor. De eerste heb ik al genoemd. Dat Fortuna 10 jaar niks gepresteerd heeft, dus eigenlijk geen recht van spreken heeft. De 2e reden is het naast de schoenen lopen, en "pak die sjengen" kreten. Er wordt daar serieus vanuit gegaan dat ze 1e worden en dat ze daar ook meer recht op hebben dan MVV want MVV had alleen clubs gehad uit het rechterrijtje enz...Ik vind dat ze best wel wat passen terug mogen doen! Want ze gaan echt te ver met hun uitspraken.

Het enige wat telt hier t.o.v. die boeren is dat MVV ze afdroogt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 17:07
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #26

Gohf schreef : Tja, euforie doet gekke dingen met een mens, en omdat MVV al zo'n jaar of 10 boven Fortuna eindigt en dat ons ook al zo'n jaar of 10 bij elke gelegenheid onder de neus word gewreven snap ik best dat er bij een gedeelte van de fans een gevoel heerst dat ze boven MVV willen staan om eindelijk van die neerbuigendheid(misschien niet helemaal het correcte woord, maar kan zo snel niks beters bedenken) af te geraken, en eerlijk is eerlijk toen je nog niet kon degraderen en wij stonden bijv 15e en MVV 10e moet je toch ergens naar kunnen uitkijken(prestige strijd).

Ik gun het MVV overigens wel behalve 2 wedstrijden per jaar natuurlijk;)


Het is ook niet persoonlijk naar jou gericht Gohf jij reageert hier altijd netjes en correct,mischien moet je eens op jullie forum leren hoe je dat doet ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 17:09
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #27

Het is ook niet persoonlijk naar jou gericht Gohf jij reageert hier altijd netjes en correct,mischien moet je eens op jullie forum leren hoe je dat doet


Onbegonnen werk :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk, wsly

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 17:24
Breur
Bezoeker
Bezoeker
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #28

Gohf schreef :

Het is ook niet persoonlijk naar jou gericht Gohf jij reageert hier altijd netjes en correct,mischien moet je eens op jullie forum leren hoe je dat doet


Onbegonnen werk :lachen:

Kijk ze staan ook weer eens op de 2de plek.

Kijk ze eens roepen naar die Sjengen.

Kijk "Pak die Sjengen".

Kijk "Ze staan ook weer eens tweede" en wie staat er eerste?" "Pak die Sjengen".


Doe je best.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 17:37 27 okt 2012 17:39 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #29
Onzin dat anti Fortuna gedoe ! :thumbsdown:
en zeer zeker niet naar Anita toe:
iemand die twijfelt aan haar MVV loyaliteit moet zich serieus laten onderzoeken en diskwalificeert zichzelf !

Tuurlik zing ook ik als wij voorstaan , tijdens de derby mee "wat zijn de boeren stil"....um te sjampe met een knipoog.
( net zoals ik "hollenders" vroeger zong en nu zing met Opa naast me, maar kom niet aan Opa) .
En genoot ik toen men bij ons enkele jaren geleden zong "Harrie is van ons, olee olee.."
Maar kreeg ik ook een doodssteek, ook enkele jaren geleden toen Danny Schreurs ( onze held uit Maastricht ) in de Geusselt een uiterst prachtig doelpunt scoorde, maar ons daarmee de wedstrijd liet verliezen.

Gezonde rivaliteit is prima :thumbsup:
Dus op het veld : inzet en strijd
En op de tribune:s elkaar overstemmen qua gezong : uitstekend
:applaus:

Maar verder, zoals die idioten enkele jaren geleden die op Pottenberg afspraken om zich te "buttelle".... :puke:
Levenslang SV dat soort figuren !

Als je alleen maar kijkt naar de spelers die voor en bij beide clubs gespeeld hebben ( daar kun je 3 volwaardige eredivisie elftallen mee maken) of er als trainer hebben gewerkt,alemaal toppers :thumbsup: die ons allemaal veel plezier hebben gebracht, dan zeg ik schaam je diep als je verder nog in anti-sprookjes geloofd.
Ik zal nooit een stap in die betonnen "pisbak" zetten, net zoals destijds in de Baandert..behalve als MVV-ke er speelt.
Iemand die uit Zitterd-Gelean komt hoort bij FSC zoals iemand uit Mestreech e.o. bij us MVV-ke hoort; niks mis mee!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 17:41
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Fortuna Sittard - MVV Maastricht #30

Gohf schreef : neerbuigendheid(misschien niet helemaal het correcte woord, maar kan zo snel niks beters bedenken)


Komt inderdaad in de buurt, beschrijft het nog niet helemaal, moeten de woorden 'knielend' en 'bestraffen' nog in verweven worden. :lachen:

Vergelijkbaar beeld:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden