MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam

01 nov 2012 08:29
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #106

pinobel schreef : Voor maandag tegen Sparta; vooral middenvelder Bel Hassani uitschakelen. Zoals Rutjes ook al zegt, draait heel sparta als hij draait. Ook vanavond tegen Heracles was hij verreweg de beste Spartaan, al hebben ze wel met 2-0 verloren. Misschien een karweitje voor Nathan Rutjes zelf? Hij kent hem tenslotte het beste.

Ja ik hoop dat Nathan zijn directe man word afgelopen met hem ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2012 08:33
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #107

Graasvrete schreef : Het zou goed kunnen zijn, als we ons dat realiseren, dat MVV vrijdagavond al weet dat ze bij een overwinning maandag maximaal 9 punten los zouden kunnen staan, zou dat onze sterrendragers geen extra druk geven...mss doet deze `stelling`de andere Jan Luldiscussie beeindigen. Of te wel.... als je over het weer zeikt .....dan gaat t je goed!

Extra druk hahaha we staan boven aan niemand had dit verwacht, er is geen druk lees het Topic Nathan Rutjes of koop je een VI dan zou je dit niet zeggen!!
Ik zeg 4-0

01 nov 2012 09:51
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #108
Hoezo word er geen geheel verzorgde reis naar een uitwedstrijd naar keuze verloot? Voor het hele gezin/met 4 vrienden naar Volendam-MVV bijvoorbeeld.
Is ook een heel andere belevenis voor veel mensen, en al helemaal voor kinderen die nooit een uitwedstrijd bezoeken.
Wel stimuleren om een wedstrijd van Ajax te bezoeken maar er word helemaal NOOIT iets gedaan om meer mensen uitwedstrijden te laten bezoeken.
En als ik van mijn eigen ervaringen uitga, als ik ergens een club heb bezocht is, en het bevalt me goed, dan kom ik daar vaker terug. Dus hoezo helpt MVV Ajax aan meer toeschouwers?
Mischien bevalt het de mensen bij Ajax veel beter dan MVV en wie weet, zie je ze over een tijd helemaal niet meer in terug in het stadion. Het moet niet gekker worden.
Tenzij er bij Ajax ook kaarten voor MVV word verloot maar daar ga ik maar even niet van uit..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, jasonke7

01 nov 2012 10:18 01 nov 2012 10:20 door Aswin.
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #109
@Jean (en Danny1983),

Misschien moet je voordat je vragen stelt, eerst afvragen WAAR de kaarten vandaan komen.
Misschien zijn de kaarten wel geschonken door een bevriende relatie van het bestuur of via een sponsor of via een supporter aangeboden.

Moet MVV dan een gegeven paard in de bek kijken? Of denken: Hé, dit is een leuke prijs voor sommige supporters laten we ze via de loterij onder de supporters verdelen?

M.i. gaat het om het doel! De jeugd van MVV.

Maar back on topic:

Het wordt een beladen wedstrijd, mogelijk 2 ex-Sparta spelers en 1 ex-MVV-er tegen elkaar. Het resultaat zal een goede overwinning voor MVV zijn (3-0). Sparta heeft gisteren een tikje gekregen (plus een wedstrijd in de benen).
Verder hoop ik op een vol stadion, want op papier is dit toch een kraker :)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

01 nov 2012 11:19
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #110
Erg nu mvv bovenaan staat de mensen zich om dit soort dingen druk maak,En ajax een Concurrent :lachen: :lachen: kom op zeg er gaan genoeg mvv fans iedere week naar feyenoord.Laten we eens positief denken en om andere dingen druk maken,Ik ga vaker met mijn zoon naar ajax feyenoord of psv kijken en toch blijft hij een echte mvv fan [6jaar oud]

01 nov 2012 11:49
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #111

Aswin schreef : @Jean (en Danny1983),

Misschien moet je voordat je vragen stelt, eerst afvragen WAAR de kaarten vandaan komen.
Misschien zijn de kaarten wel geschonken door een bevriende relatie van het bestuur of via een sponsor of via een supporter aangeboden.

Moet MVV dan een gegeven paard in de bek kijken? Of denken: Hé, dit is een leuke prijs voor sommige supporters laten we ze via de loterij onder de supporters verdelen?

Maar back on topic:

Het wordt een beladen wedstrijd, mogelijk 2 ex-Sparta spelers en 1 ex-MVV-er tegen elkaar. Het resultaat zal een goede overwinning voor MVV zijn (3-0). Sparta heeft gisteren een tikje gekregen (plus een wedstrijd in de benen).

Ik heb het stukje alleen geplaatst heb er verder geen vragen over gesteld toch?
Mijn mening is wel dat ik het niet erg slim vind of beter gezegd ik had een andere prijs verloot.
Maar daar mag iedereen een andere mening over hebben.
Verder vind ik niet dat we hierover moeten zeuren want het belangrijkste is dat we boven aan staan en daarvan moeten genieten ;)

01 nov 2012 12:35
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #112

Danny1983 schreef :

Aswin schreef : @Jean (en Danny1983),

Maar back on topic:

Ik heb het stukje alleen geplaatst heb er verder geen vragen over gesteld toch?
Mijn mening is wel dat ik het niet erg slim vind of beter gezegd ik had een andere prijs verloot.
Maar daar mag iedereen een andere mening over hebben.
Verder vind ik niet dat we hierover moeten zeuren want het belangrijkste is dat we boven aan staan en daarvan moeten genieten ;)

Ik heb je erbij gezet omdat je het schijnbaar eens bent met de post van Jean (je bedankt tenslotte).

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

01 nov 2012 13:04 01 nov 2012 13:09 door the king.
the king
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #113
verwacht een mooie overwinning,
waarin de 2 ex spartanen even bewijzen waarom ze bij M.V.V. zo goed draaien,
jongens bewijs het ongelijk van sparta,zoals jullie dit al het hele seizoen doen

3-1 doelpunten 2 keer veldmate
1 keer schreurs

01 nov 2012 13:46
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #114
We moeten er ons niet op verkijken dat Sparta niet goed draait, ze zullen nu gemotiveerder zijn dan voor Eindhoven-uit. Dit is een topwedstrijd op JL-niveau en Sparta moet nu ook, met een gelijkspel zou ik al tevreden zijn. Ik gok op 1-1, maar het zou net zo goed de eerste nederlaag kunnen worden. Daar hikken we toch tegen aan.

01 nov 2012 14:09
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #115
Sparta-oefenmeester Vonk 'gratis af te halen'

Gepubliceerd op donderdag 1 november 2012 om 13:53

Een ontevreden supporter van Sparta heeft Michel Vonk op veilingwebsite Marktplaats.nl gezet. De trainer hoeft niets te kosten, geïnteresseerden dienen alleen vijftig cent verzendkosten te betalen.

Sparta ging vorige week in de Jupiler League hard onderuit bij FC Eindhoven (3-0). De Rotterdamse club werd woensdagavond in het bekertoernooi uitgeschakeld door Heracles Almelo (2-0). Voor de bewuste fan vormden de nederlagen voldoende aanleiding om Vonk donderdagochtend gratis aan te bieden.

"Misschien is hij wat voor een club uit de Topklasse. Die niet wil promoveren. Succes verzekerd", aldus de grappenmaker in een begeleidende tekst.

De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, damske

01 nov 2012 14:51
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #116
Ik heb een slecht voorgevoel. Vrees een 0-2 nederlaag. Weet niet waarom.

01 nov 2012 15:16
Theo Claassen
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #117

Danny1983 schreef : Sparta-oefenmeester Vonk 'gratis af te halen'

Een ontevreden supporter van Sparta heeft Michel Vonk op veilingwebsite Marktplaats.nl gezet. De trainer hoeft niets te kosten, geïnteresseerden dienen alleen vijftig cent verzendkosten te betalen.

Sparta ging vorige week in de Jupiler League hard onderuit bij FC Eindhoven (3-0). De Rotterdamse club werd woensdagavond in het bekertoernooi uitgeschakeld door Heracles Almelo (2-0). Voor de bewuste fan vormden de nederlagen voldoende aanleiding om Vonk donderdagochtend gratis aan te bieden.

"Misschien is hij wat voor een club uit de Topklasse. Die niet wil promoveren. Succes verzekerd", aldus de grappenmaker in een begeleidende tekst.

Deze zelfde trainer vind MVV maar een middelmatig ploegje. Vorige week gaf hij zelf ook nog aan dat MVV tot nu toe maar tegen het rechterrijtje gespeeld had.

Wat zal zijn excuus zijn als ze per ongeluk van ons verliezen?
Zal wel iets worden van: Tja tot nu toe hebben ze alleen tegen ploegen gespeeld die onder hun staan!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, the king

01 nov 2012 15:33
hzsley
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #118
niet als ze berben kenneth opstellen wordt tijd dat hij eens een kans krijgt om te bewijzen wat hij kan het talent als keeper

01 nov 2012 15:58
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #119
@boschpoort: dat gevoel is wel te verklaren, 0 wedstrijden verloren lijkt onrealistisch, maar ik heb goed nieuws voor je.

Wij zijn beter, ons middenveld is qua kracht gelijk, maar onze voorhoede is dodelijk voor de spartanen, watch it!

:evil: We pakken ze bij de strot , en vreten ze op. :evil:

Als wij ons niveau blijven halen, spelen we elk team in de JUUP van de mat. Ook ik ben waakzaam voor een dip, maar er is geen enkele aanleiding om dit te verwachten. Als we vroeg op achterstand komen, raak ik niet in paniek, omdat we zo veel kansen weten te creëren , dat de gelijkmaker niet uit kan blijven. Alleen weet je wel dat een counter van de tegenpartij op dat moment dodelijk kan zijn. Op dit moment denk ik dat MVV nog alleen kan verliezen door PECH, en niet op voetbal-kwaliteit. ,

(een team-offday verwacht ik ook niet, hooguit een speler die zijn dag niet heeft)

01 nov 2012 16:27
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #120

Danny1983 schreef : Sparta-oefenmeester Vonk 'gratis af te halen'

Bij Sparta springt de Vonk van de trainer blijkbaar niet over op de spelers. :)

Tijd voor maken pagina: 1.060 seconden