>
Ontvangen bedankjes 556
pinobel schreef : Voor maandag tegen Sparta; vooral middenvelder Bel Hassani uitschakelen. Zoals Rutjes ook al zegt, draait heel sparta als hij draait. Ook vanavond tegen Heracles was hij verreweg de beste Spartaan, al hebben ze wel met 2-0 verloren. Misschien een karweitje voor Nathan Rutjes zelf? Hij kent hem tenslotte het beste.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Graasvrete schreef : Het zou goed kunnen zijn, als we ons dat realiseren, dat MVV vrijdagavond al weet dat ze bij een overwinning maandag maximaal 9 punten los zouden kunnen staan, zou dat onze sterrendragers geen extra druk geven...mss doet deze `stelling`de andere Jan Luldiscussie beeindigen. Of te wel.... als je over het weer zeikt .....dan gaat t je goed!
Aswin schreef : @Jean (en Danny1983),
Misschien moet je voordat je vragen stelt, eerst afvragen WAAR de kaarten vandaan komen.
Misschien zijn de kaarten wel geschonken door een bevriende relatie van het bestuur of via een sponsor of via een supporter aangeboden.
Moet MVV dan een gegeven paard in de bek kijken? Of denken: Hé, dit is een leuke prijs voor sommige supporters laten we ze via de loterij onder de supporters verdelen?
M.i. gaat het om het doel! De jeugd van MVV.
Maar back on topic:
Het wordt een beladen wedstrijd, mogelijk 2 ex-Sparta spelers en 1 ex-MVV-er tegen elkaar. Het resultaat zal een goede overwinning voor MVV zijn (3-0). Sparta heeft gisteren een tikje gekregen (plus een wedstrijd in de benen).
Verder hoop ik op een vol stadion, want op papier is dit toch een kraker
Danny1983 schreef :
Aswin schreef : @Jean (en Danny1983),
Misschien moet je voordat je vragen stelt, eerst afvragen WAAR de kaarten vandaan komen.
Misschien zijn de kaarten wel geschonken door een bevriende relatie van het bestuur of via een sponsor of via een supporter aangeboden.
Moet MVV dan een gegeven paard in de bek kijken? Of denken: Hé, dit is een leuke prijs voor sommige supporters laten we ze via de loterij onder de supporters verdelen?
M.i. gaat het om het doel! De jeugd van MVV.
Maar back on topic:
Het wordt een beladen wedstrijd, mogelijk 2 ex-Sparta spelers en 1 ex-MVV-er tegen elkaar. Het resultaat zal een goede overwinning voor MVV zijn (3-0). Sparta heeft gisteren een tikje gekregen (plus een wedstrijd in de benen).
Verder hoop ik op een vol stadion, want op papier is dit toch een kraker
Ik heb het stukje alleen geplaatst heb er verder geen vragen over gesteld toch?
Mijn mening is wel dat ik het niet erg slim vind of beter gezegd ik had een andere prijs verloot.
Maar daar mag iedereen een andere mening over hebben.
Verder vind ik niet dat we hierover moeten zeuren want het belangrijkste is dat we boven aan staan en daarvan moeten genieten
Danny1983 schreef : Sparta-oefenmeester Vonk 'gratis af te halen'
Gepubliceerd op donderdag 1 november 2012 om 13:53
Een ontevreden supporter van Sparta heeft Michel Vonk op veilingwebsite Marktplaats.nl gezet. De trainer hoeft niets te kosten, geïnteresseerden dienen alleen vijftig cent verzendkosten te betalen.
Sparta ging vorige week in de Jupiler League hard onderuit bij FC Eindhoven (3-0). De Rotterdamse club werd woensdagavond in het bekertoernooi uitgeschakeld door Heracles Almelo (2-0). Voor de bewuste fan vormden de nederlagen voldoende aanleiding om Vonk donderdagochtend gratis aan te bieden.
"Misschien is hij wat voor een club uit de Topklasse. Die niet wil promoveren. Succes verzekerd", aldus de grappenmaker in een begeleidende tekst.
Danny1983 schreef : Sparta-oefenmeester Vonk 'gratis af te halen'
Gepubliceerd op donderdag 1 november 2012 om 13:53
Een ontevreden supporter van Sparta heeft Michel Vonk op veilingwebsite Marktplaats.nl gezet. De trainer hoeft niets te kosten, geïnteresseerden dienen alleen vijftig cent verzendkosten te betalen.
Sparta ging vorige week in de Jupiler League hard onderuit bij FC Eindhoven (3-0). De Rotterdamse club werd woensdagavond in het bekertoernooi uitgeschakeld door Heracles Almelo (2-0). Voor de bewuste fan vormden de nederlagen voldoende aanleiding om Vonk donderdagochtend gratis aan te bieden.
"Misschien is hij wat voor een club uit de Topklasse. Die niet wil promoveren. Succes verzekerd", aldus de grappenmaker in een begeleidende tekst.