MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam

07 nov 2012 12:38
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #256

Boe is dat feeske? schreef :

Roei baank schreef : In dit soort wedstrijden zie je duidelijk de tekortkomingen van spelers. Op Rutjes na zijn we veel te lief. Sparta heeft een aantal ervaren rotten in het elftal die met het mes tussen de tanden spelen en die precies weten hoe men MVV uit het ritme haalt. Erg irritant maar zeer effectief.
Tegen Nac Breda zag je hetzelfde beeld en dit is wat ons te wachten staat als we onverhoopt promoveren.


Dus wacht ff Roei baank....

jij vind het een tekortkoming als spelers niet schoppen, treiteren, intimideren, tijdrekken, opjennen, schwalbes maken ;)


U noemt het een hakken en zagen cursus maar dat is niet wat ik bedoel. MVV speelt een technisch verzorgd en aantrekkelijk spelletje. Leuk om naar te kijken. Niks mis mee maar in de top gelden er andere wetten. In de top kan bijna iedereen goed voetballen en worden nog andere aspecten gevraagd zoals een over- mijn- lijk mentaliteit en precies aanvoelen waar een scheidsrechter de grens legt. In mijn ogen kunnen we naast Rutjes dus nog wel een paar ervaren “ beesten” gebruiken. Een speler als Labylle heeft nog te weinig ervaring maar je ziet wel dat hij de potentie heeft om een dergelijk speler te worden.
Ik kan U goed begrijpen dat U dit geen mooi voetbal vindt maar kijk maar eens naar een wedstrijd in de top. Hoe vaak zie je echt een aantrekkelijke wedstrijd? Dus blijft de vraag of men coûte que coûte moet promoveren om leuk voetbal te zien.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2012 15:37
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #257

Mappie schreef : Over de kwestie Labylle, hij komt te laat en het is zijn fout. Hoe Trost dat dan oplost is zijn zaak. Je kunt het van diverse kanten bekijken, maar Labylle weet door deze straf dat-ie dit niet meer moet doen. En je weet nooit hoe het was afgelopen met Labylle vanaf de eerste minuut, aan speculatieve "als-dan-verhalen" hebben we niks. Desondanks vond ik het dat Sjoerd het verdedigend goed deed. Maar zijn voorzetten, met name in de tweede helft, waren om te huilen, net als die van Stankov trouwens.


Ok, conclusie? Wat doe je dan als trainer?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2012 15:52
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #258

Schapendonk schreef :

Mappie schreef : Over de kwestie Labylle, hij komt te laat en het is zijn fout. Hoe Trost dat dan oplost is zijn zaak. Je kunt het van diverse kanten bekijken, maar Labylle weet door deze straf dat-ie dit niet meer moet doen. En je weet nooit hoe het was afgelopen met Labylle vanaf de eerste minuut, aan speculatieve "als-dan-verhalen" hebben we niks. Desondanks vond ik het dat Sjoerd het verdedigend goed deed. Maar zijn voorzetten, met name in de tweede helft, waren om te huilen, net als die van Stankov trouwens.


Ok, conclusie? Wat doe je dan als trainer?


Metnumme nao de Bisjopmeule veur e teske koffie met e stökse vlaoj... :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2012 19:06
the king
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #259

les rouges blancs schreef :

Schapendonk schreef :

Mappie schreef : Over de kwestie Labylle, hij komt te laat en het is zijn fout. Hoe Trost dat dan oplost is zijn zaak. Je kunt het van diverse kanten bekijken, maar Labylle weet door deze straf dat-ie dit niet meer moet doen. En je weet nooit hoe het was afgelopen met Labylle vanaf de eerste minuut, aan speculatieve "als-dan-verhalen" hebben we niks. Desondanks vond ik het dat Sjoerd het verdedigend goed deed. Maar zijn voorzetten, met name in de tweede helft, waren om te huilen, net als die van Stankov trouwens.


Ok, conclusie? Wat doe je dan als trainer?


Metnumme nao de Bisjopmeule veur e teske koffie met e stökse vlaoj... :lachen:


of vragen aan schapendonk,
want hij weet precies wat er dan moet gebeuren ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2012 20:27 07 nov 2012 20:33 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #260
Sparta speelt puur op de counter en staat met 11 man in het zestienmetergebied . Alles stond compact op een kleine ruimte, als wij een fout maken probeerde Sparta hier misbruik van te maken. De tweede helft spelen we beter dan de eerste.

We krijgen wel kansen, maar beduidend minder dan tegen Cambuur , Excelsior enz. De oplossing vinden in een compacte ruimte is een kunst. Wendbaarheid, denksnelheid en scherpte is "de oplossing", als de ruimte klein zijn. Je zag ook dat het elftal een aantal spelers heeft die balvast zijn, en in de kleine ruimte snel zijn o.a Van Hyfte en Schreurs . (Labylle hoort hier ook bij!)

Het team functioneert alleen optimaal als de belangrijkste spelers in het veld staan. Ons team heeft veel spelers die in ontwikkeling zijn en de kans is altijd aanwezig, dat een speler een mindere dag heeft. Tegen Sparta had Stankov niet echt zijn dag en veel mislukte. Dit moet je incalculeren, hij is ook nog jong. Smeets mist nog wendbaarheid in de kleine ruimte, maar hij is de jongste van allemaal dus dat is ook logisch. Kwestie van tijd, dat die hersencellen sneller gaan B) Ook Kjell zit nog in zijn ontwikkeling. Het moet in de toekomst routine worden voor hem .

Tja, verloren op PECH dat mag je concluderen. Ik stoor me niet aan het afbraakvoetbal van Sparta. Ik had niet beter verwacht.

We hebben goed gevoetbald en iedereen weet dat er veel potentie zit in ons team.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2012 22:01 07 nov 2012 22:09 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #261

the king schreef :

les rouges blancs schreef :

Schapendonk schreef :

Mappie schreef : Over de kwestie Labylle, hij komt te laat en het is zijn fout. Hoe Trost dat dan oplost is zijn zaak. Je kunt het van diverse kanten bekijken, maar Labylle weet door deze straf dat-ie dit niet meer moet doen. En je weet nooit hoe het was afgelopen met Labylle vanaf de eerste minuut, aan speculatieve "als-dan-verhalen" hebben we niks. Desondanks vond ik het dat Sjoerd het verdedigend goed deed. Maar zijn voorzetten, met name in de tweede helft, waren om te huilen, net als die van Stankov trouwens.


Ok, conclusie? Wat doe je dan als trainer?


Metnumme nao de Bisjopmeule veur e teske koffie met e stökse vlaoj... :lachen:


of vragen aan schapendonk,
want hij weet precies wat er dan moet gebeuren ;)


Zeker King zekers. Maar ik denk dat ik dan toch maar eerst even jou vraag om een goedkeuring, want jij bent The King heh? :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2012 22:34
the king
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #262

Schapendonk schreef :

the king schreef :

les rouges blancs schreef :

Schapendonk schreef :

Mappie schreef : Over de kwestie Labylle, hij komt te laat en het is zijn fout. Hoe Trost dat dan oplost is zijn zaak. Je kunt het van diverse kanten bekijken, maar Labylle weet door deze straf dat-ie dit niet meer moet doen. En je weet nooit hoe het was afgelopen met Labylle vanaf de eerste minuut, aan speculatieve "als-dan-verhalen" hebben we niks. Desondanks vond ik het dat Sjoerd het verdedigend goed deed. Maar zijn voorzetten, met name in de tweede helft, waren om te huilen, net als die van Stankov trouwens.


Ok, conclusie? Wat doe je dan als trainer?


Metnumme nao de Bisjopmeule veur e teske koffie met e stökse vlaoj... :lachen:


of vragen aan schapendonk,
want hij weet precies wat er dan moet gebeuren ;)


Zeker King zekers. Maar ik denk dat ik dan toch maar eerst even jou vraag om een goedkeuring, want jij bent The King heh? :lol:


als het in het voordeel van m.v.v is heb je mijn toestemming :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.287 seconden